Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Άσχετα το ότι είναι Ιταλός ο πλοίαρχος, αξίζει να αναφέρουμε ότι ένας τέτοιος όγκος σε πρυμοδέτηση είναι πολύ δύσκολο να ασφαλίσει ιδιαίτερα στην Ηγουμενίτσα σε ένα λιμάνι που από το πουθενά μπορεί να πετάξει ραγάνι, ή να γίνεται χαμός άμα έχει κακοκαιρία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 465
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η σχετική ανακοίνωση από το YOAN & ΥΠΠ για την ελαφριά πρόσκρουση του Cruise Europa

Ελαφρώς προσέκρουσε στον προβλήτα του λιμένα Ηγουμενίτσας, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, κατά την πρόσδεση, το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «CRUISE EUROPA» σημαίας Ιταλίας, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πάτρα, για Ηγουμενίτσα * Αγκώνα Ιταλίας, με 141 επιβάτες, ουδείς εκ των οποίων υπέστη το παραμικρό.

Αποτέλεσμα της πρόσκρουσης ήταν η πρόκληση εκδορών χρώματος και στρέβλωσης ελάσματος μήκους περίπου 0,50μ. στο πρυμναίο αριστερό τμήμα του πλοίου και σε ύψος 1μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.

Κατόπιν επιθεώρησης από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης, το πλοίο απέπλευσε την 03:00 για τον επόμενο λιμένα προσέγγισης.

Υ.Γ: Να πω δυο κακίες

1) Ποιοι ήταν πιο πολύ οι επιβάτες ή το πλήρωμα??:confused:

2) Οι επιβάτες είναι μαζεμένοι σε ένα σαλόνι, γιατί εάν τους έχουν διάσπαρτους στα διάφορα σαλόνια υπάρχει πιθανότητα πολλοί επιβάτες να μην συναντηθούν σε όλο το ταξίδι:P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ας δουμε πρωτα μαζι το πλοιο και ακολουθως θα παραθεσω τις εντυπωσεις μου.Οι επιβατες λοιπον εχουν στην διαθεση τους 5 καταστρωματα για να περασουν τις ωρες του ταξιδιου:

Deck 7 - Eleftherios Venizelos

Εδω βρισκουμε την reception αφου εχουμε ανεβειτις κυλιομενες.Προς την πλωρη συνανταμε 2 αιθουσες αεροπορικων(

και ενα μικρο μπαρ στα αριστερα)ενω ακομα πιο μπροστα πρεπει να υπαρχει γκαραζ μονο για ΙΧ(η καποιοι χωροι του πληρωματος)κ τα πλευρικα καταστρωματα κατω απο τις βαρκες.Πρυμα υπαρχουν αλλες 2 αιθουσες αεροπορικων αλλα και ενας χωρος για meeting-συνεδρια-press conference.

Deck 8 - Pericles

Ανεβαινοντας πανω ακριβως απ την reception,συνανταμε πρυμα το φαρμακειο-ιατρειο ενω πλωρα υπαρχουν μονο καμπινες.

Deck 9 - Achilles

Ακομα μια σκαλα και βρισκομαστε,κοιταζοντας προς τα πισω,στο γυμναστηριο και τα spa για να στελνουμε τις κυριες

και να γυριζουμε ελευθεροι και ωραιοι στο πλοιο:D.Προς τα μπροστα παλι μονο καμπινες.

Deck 10 - Alexander Τhe Great

Εδω βρισκονται σχεδον ολοι οι κοινοχρηστοι χωροι του cruise.Ακριβως στην πρυμη(αριστερα)εχουμε την τραπεζαρια(El Greco)για οσους

προτιμουν ησυχια και ρομαντικες στιγμες ενω δεξια και σε μεγαλυτερο χωρο ειναι το self service ενωμενο με εναν μικρο χωρο

για καπνιστες-οδηγους.Πιο μπροστα συνανταμε τα μαγαζια,το καζινο(με σαλονακι),τα ηλεκτρονικα,playroom και internet point κ ενα ωραιο αγαλματακι.Εκει υπαρχει κ το πρωτο μεγαλο σαλονι ενω ακριβως στην πλωρη(με θεα σε αυτη)βρισκεται το δευτερο κ μεγαλυτερο σαλονι με σκηνη για τους καλλιτεχνες και πιστα για τους χορευτες.

Deck 11 - Ulysses

Τελευταιο deck με τα εξωτερικα καταστρωματα και την πισινα.Επισης υπαρχει πρυμα(το ημικυκλιο)μια ντισκο ενω πλωρα,

πισω απο την γεφυρα,ενα πολυ ωραιο μπαρ αρκετα προστατευμενο απο βροχη-αερα-κρυο για καπνιζοντες και μη.Στο συγκεκριμενο

σημειο το καλοκαιρι θα γινεται πραγματικα χαμος(λογω και της πισινας).

Πανω κατω αυτο ειναι το cruise.Σας φανηκε μικρο?Δεν νομιζω!Το πλοιο ειναι πραγματικα τεραστιο και ιδιαιτερα δυσκολο

στον προσανατολισμο.Χρειαζεται αρκετες βολτες ωστε να συνηθισεις τις εξοδους,τα ντεκ και τους κοινοχρηστους χωρους.

Προσωπικα(κ μετα το ταξιδι μαζι του)το θεωρω το κορυφαιο ferry της Μεσογειου και μπορει να υπηρξαν γκρινιες για την

σημαια-το πληρωμα και οτι αλλο αλλα ειναι τιμη και καμαρι της ΜΙΝΟΑΝ να εχει ενα τετοιο πλοιο.Ακομα και τα Superfast

που τα θεωρω κορυφαια πλοια σε ολους τους τομεις,δεν φτανουν την ποιοτητα και τις ανεσεις του cruise.Το εσωτερικο του ειναι

πολυ προσεγμενο,με ωραια χρωματα και υλικα που αφηνουν χλιδατη εντυπωση στον επιβατη.Χαρακτηριστικο ειναι το ψηφιδωτο

στην πισινα που δινει μια αλλη πινελια στον χωρο.

Αυτα προς το παρον γιατι ζαλιστηκα με τα λινκ κ τις φωτο:oΘα επανελθω με τις υπολοιπες εντυπωσεις μου.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Απο επιβατες δεν μπορω να υπολογισω αλλα οχι οτι ειχε κ παρα πολλους,απο φορτηγα κατι πηρε το αυτι μου(στα ιταλικα)για 120(ειχε οντως πολυ καλο γκαραζ κ απο Πατρα).Το spirit μας περασε:D δεν το κυνηγαγαμε...Η αληθεια ειναι οτι πρεπει να ειχαμε 1 μιλι διαφορα σε ταχυτητα αφου για να μας περασει του πηρε κανα μισαωρο.

Στα αλλα του πλοιου τωρα:ηθελα να το γραψω αλλα με προλαβε ο Μαργαριτης,vibration τιποτα:eek:,αθορυβο το ατιμο(ισως ειναι κ νωρις ακομα)!Ακομα και στις μανουβρες κανενα 'τρεμουλο'.

Μετα την Κερκυρα φαγαμε τρομερες βουτιες(νοτιας).Καθομουν πισω στις αεροπορικες και οι κλισεις που επαιρνε το πλοιο ηταν....μπρρρρρ.Με ειχε πιασει μια ανησυχια επειδη το cruise ειναι αρκετα ψηλο αλλα οι επαναφορες του ηταν σχετικα γρηγορες...Γενικα και στο υπολοιπο ταξιδι(ολο με νοτια)ειχε ενα πολυ αρμονικο κουνημα που μου αρεσε(αλλοι βεβαια κρεμονταν στα ρελια και αραδιαζαν πλαγκτον:D)

Απο πληρωμα,σχεδον ολοι με μπλουζακια Grimaldi,βασικα δεν ειδα κανενα με ΜΙΝΟΑΝ η αντε ενα.Το πληρωμα της γεφυρας Ιταλικο,το υπολοιπο Ελληνες-Ρουμανοι-Ιταλοι(περιπου 30 οι δικοι μας).Καλο το service στα μπαρ αλλα οικονομια απο τον Μανωλιο:πλαστικα ποτηρακια για καφε,νερο κ ποτα,περιορισμενος ο αριθμος στα φαγωσιμα.Επισης σκετο φαρμακειο ολα τα μπαρB) 1.20 το νερακι,3.50 ο espresso και η ιδια τιμη για το σαντουιτς και το κουτακι μπυρα.....Κ επειδη ειπα για τιμες,50 ευρω νταν το αεροπορικο καθισμα.

Ωραια πινελια βρηκα την ιδεα ολες οι πορτες που οδηγουν σε εξ καταστρωμα να ειναι ξυλινες.Επισης ολες οι τουαλετες που επισκεφτηκα ηταν πολυ καθαρες και γενικα στην ιδια κατασταση ηταν ολο το πλοιο.

Οι ανακοινωσεις γινονταν σε 4 γλωσσες με την εξης σειρα:ελληνικα,ιταλικα,αγγλικα,γερμανικα.99% ειναι ενα ελληνικο πλοιο(ονομασιες σαλονιων,ελληνικα φαγητα στο self και την τραπεζαρια)κ οπουδηποτε κ αν απευθυνθεις ακους ελληνικα(πληρωμα σαλονιων).

Γενικα εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο το πλοιο(εχει κ nova:D),οπως προειπα,το θεωρω κορυφαιο στην Μεσογειο αυτη την στιγμη,ειναι cruise ferry με τα ολα του.Το καλοκαιρι θα κανει θραυση στους Ιταλους νομιζω αλλα και στους Ελληνες,γιατι οχι.

ΥΓ.Φοβερη μανουβρα στην Ανκονα,το πλοιο γυρισε οπως το Ν.ΧΙΟΣ στην Χιο,σε 4 λεπτα!Η πρυμη πραγματικα 'γυρνουσε' με μεγαλη ταχυτητα.

Link to comment
Share on other sites

Μετα την Κερκυρα φαγαμε τρομερες βουτιες(νοτιας).Καθομουν πισω στις αεροπορικες και οι κλισεις που επαιρνε το πλοιο ηταν....μπρρρρρ.Με ειχε πιασει μια ανησυχια επειδη το cruise ειναι αρκετα ψηλο αλλα οι επαναφορες του ηταν σχετικα γρηγορες...

Καλα ρε φιλε τοση κουβεντα περι ευσταθειας στο Σουπερφαστ Ι και ΙΙ και δεν εμαθες οτι οταν το πλοιο εχει γρηγορες επαναφορες ειναι καλο για το βαπορι και κακο για το στομαχι σου :D

Οταν εχει αργες επαναφορες να φοβασαι. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάλι προσέκρουσε στην Πάτρα!

Δεν θα μάθει αυτός ο καπετάνιος να το δένει πάντως μου φαίνεται :eek:

υγ. Κ εγώ πάντως όταν ταξίδεψα από Ηγουμενίτσα για Ανκώνα, ο τρόπος δεσίματος του στο λιμάνι ήταν περίεργος!

Κόλησε πίσω στην προβλήτα. Το αριστερό μέρος του καταπέλτη ήταν στο τελείως δεξιά της προβλήτας, ο καταπέλτης ανοικτός στον αέρα, και μέχρι να έρθει στην θέση του "έγλυφε" την προβλήτα!

Edited by mavrios
υγ2. στην Πάτρα προσέκρουσε σήμερα όχι στην Ηγουμενίτσα!!
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει το κρουιζ στην πάτρα. Ξεκίνησε να προχωράει και να κανει τη μανούβρα και μετα άρχισε να πηγαίνει πάλι πίσω. Μπρος πίσω,μπρος πίσω, αυτο συνεχίστηκε για 10 περίπου λεπτά και μετα ξαναέδεσε στο 16. Το πιο πιθανό για εμένα είναι οτι λόγω των κακών καιρικών συνθηκών φοβόταν μη ''βρει'' στην προβλήτα. Όποιος γνωρίζει κάτι...

Link to comment
Share on other sites

Οντως προσεκρουσε στην Πατρα συμφωνα με το www.zougla.gr

Σχίσιμο 15 εκατοστά πάνω από την ίσαλο γραμμή υπέστη το πλοίο «CRUISE EUROPA», σημαίας Ιταλίας, όταν λίγο μετά τις 17:00 προσέκρουσε στην προβλήτα του λιμανιού της Πάτρας.

Το ατύχημα σημειώθηκε όταν, κατά τη διάρκεια του απόπλου, φύσηξε μπουρίνι παρασύροντας το πλοίο πάνω στον προβλήτα.

Στο «CRUISE EUROPA», που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα, επιβαίνουν 76 επιβάτες.

Το Λιμεναρχείο Πάτρας έχει απαγορεύσει τον απόπλου του πλοίου μέχρι να ολοκληρωθεί η επιθεώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Όταν κατέβω από το φυλάκιο που με στείλανε για λίγες μέρες, το ράμπο ( :D ), και με τη σύμφωνη γνώμη του κατόχου των πνευματικών, θα ανεβάσω βιντεάκι που έχω στην κατοχή μου από το γεγονός. Αν και δε γίνεται direct upolad, φοβαμαι.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση από το Υπουργείο για τη πρόσκρουση του Cruise Europa στη Πάτρα

Ενημερώθηκε, χθες, στις 16:40, η Λιμενική Αρχή Πάτρας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ¨CRUISE EUROPA¨ σημαίας Ιταλίας, ότι κατά τη διαδικασία απόπλου από το λιμάνι της Πάτρας για Ηγουμενίτσα - Ανκώνα, με 76 επιβάτες, προσέκρουσε στον προβλήτα.

Από την πρόσκρουση προκλήθηκε τριχοειδές ρήγμα περίπου 10 εκ, καθώς και βαθουλώματα, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ή ρύπανση.

Από τη Λιμενική Αρχή Πάτρας, απαγορεύτηκε ο απόπλους ο οποίος επετράπη στις 00:40 σήμερα, μετά την αποκατάσταση της ζημιάς και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα.

Με 76 επιβάτες, που φαντάζομαι οι περισσότεροι είναι οδηγοί, τι έξοδα βγάζει??

Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν μαζευει κοσμο ας το βαλουν Ηρακλειο να πουλησουν και μουρη!!καποια βλαβη που ειχε σε καποια μηχανη κι δεν ετρεχε πολυ διορθωθηκε???γτ ακομα βλεπω οτι η ταχυτητα του ειναι πεσμενη

Link to comment
Share on other sites

Και να διορθωθηκε η βλαβη (που ειναι σιγουρο) ποιος ο λογος να παει παραπανω; Το πληρωμα ειναι περισσοτεροι απο τους επιβατες και οι νταλικες δεν πολυκαταλαβαινουν απο ταχυτητες.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ο στρόφαλος δεν αντικαταστάθηκε ακόμα γι αυτό πάει το πολύ με 25 knots. Χθες μετά τον απόπλου πήγαινε με 23!

Στο Ηράκλειο επίσης δεν το βάζουν με Ιταλική σημαία (δεν μπορεί να μπει απ'ότι κατάλαβα)

Οπότε υπομονή να φτιαχτεί η ζημιά και υπομονή σε όσους ταξιδεύουν μέχρι τότε

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την πληρότητα του πλοίου την παρακολουθώ σχεδόν σε κάθε δρομολόγιό του, απο και προς πάτρα και θα διαφωνίσω μαζί σας. Εντάξει, είναι μερικές μέρες σαν τη χτεσινή που το πλήρωμα είναι περισσότερο απο τους επιβάτες:D, αλλά τις περισσότερες φορές έρχεται/φεύγει με πολύ νταλικομάνι και σκεφτείτε τι αδειάζει/γεμίζει και στην Ηγουμενίτσα.

Υ.Γ 1)Αυτά που είπα,αφορούσαν κυρίως τα οχήματα και όχι τόσο τους επιβάτες

Υ.Γ 2)Όλοι αυτοί οι μήνες που είναι το πλοίο εδώ, χαρακτηρίζονται και ως ''νεκροί'' μήνες

Link to comment
Share on other sites

16/2 κάνει δρομολόγιο προς Ανκώνα και μετά προφανώς σταματάει για να αλλάξει στρόφαλο

μέχρι τις 23/2 θα είναι OLYMPIA PALACE & EUROPA PALACE στην Ανκώνα και IKAROS PALACE Βενετία

Link to comment
Share on other sites

Εργασιες απο οτι μαθαινω γινονται αυτην την ωρα στο βαπορι.

Συγκεκριμενα ειναι δεμενο στο 16 στην Πατρα,ξεσαβουρομενο απο τη δεξια μερια και κολλανε λαμαρινες περιπου στην μεση του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα 30 λεπτά πριν αναχωρήσει και παλι για τα δρομολόγια του πέρασα απο το λιμάνι και έπαθα την πλάκα μου κυριολεκτικά απο τον κόσμο που περίμενε να μπει μέσα. Κυριολεκτικά χαμος!!! Ένας γνωστός μου που απο το διαμέρισμά του μπορεί να βλέπει τη φορτοεκφόρτωση των πλοίων στο λιμάνι της πάτρας, μου είπε οτι μέτρησε γυρω στα 40!!!! πουλμαν απο τα οποία βγαίνανε οπαδοί του παναθηναικού για να επιβιβαστούν στο cruise

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...