Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πρέπει να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στη Πάρο και δεν έδεσε με τη 1. Προφανως και πάρα πολυ εκτός προγράμματος, τα ωραρια δε βγαίνουν.

  • Replies 674
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πριν λίγο μπήκε στο λιμάνι του Πειραιά...ξέρουμε τι εργασίες γίνανε στο Πέραμα???

  • 3 weeks later...
Posted

Το καλυτερο νεοτευκτο ταχυπλοο που μας ηλθε ποτε και που συνετεινε ωστε ολοι οι ταξιδιωτες του καλοκαιριου, να λενε τα ταχυπλοα highspeed, ενω αναχωρει απο πειραια πριν τρεις εβδομαδες

 

Posted

Με βλάβη μάλλον το πλοίο σήμερα, προβλέπεται να φτάσει στον Πειραιά με 4 ώρες, πιο αργά και από το βραδινό δρομολόγιο του Speedrunner.. Σίγουρα παίζει ρόλο και ο αέρας βέβαια όπως και η αυξημένη κίνηση, αλλά γενικά έχει θέμα με τα ωράρια θεωρώ, πότε δεν είναι συνεπές και ειδικά στις επιστροφές. Από κίνηση πάντως πρέπει να πηγαίνει πάρα πολύ καλά. 

Posted

Δεν εχει βλάβη λόγω καιρού πήγαινε έτσι .. είχε τρελα ρεύματα στα σημεία που πήγαινε πολυ κομμένο .. με 30 πάει τωρα 

Posted (edited)

Μα νομίζω ότι το είχμε πει ότι τα ωράρια αυτά με την ταχύτητα που πάει το πλοίο δεν βγαίνουν. Άσχετα από τις βλάβες και τους καιρούς δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα συνεπές φέτος. 

Edited by Superfast VI
Posted

Παίζει μπάλα μόνο του(κυρίως για Πάρο) και πηγαινοερχεται γεμάτο. Χαρακτηριστικό-νομιζω-παραδειγμα, ότι κάθε πρωί δεν ξεπερνάει τα 32 μίλια μέχρι την Πάρο από τότε που ξεκίνησε. 

  • 3 weeks later...
Posted

Αναχώρηση Πέμπτης του Μύκονος από τον Πειραιά, κανένα τεταρτάκι καθυστέρηση, οπότε φεύγουμε με το Highspeed 4 στο κατόπι. Τιμή και δόξα στον κάπτεν που αποφάσισε να μας περάσει από την εξωτερική και να μας χαρίσει πόζες με εξαιρετικό ήλιο.

Posted

Με χαμηλές ταχύτητες σήμερα μετά την Νάξο και επιστρέφει με ταχύτητες Δήλος...μετά τις 11:30 μπορεί και 12 η άφιξη στον Πειραιά ξέχωρα το κούνημα που έφαγαν σήμερα οι επιβάτες

Posted

Πολύ καλή σεζόν για το πλοίο με το οποίο δύσκολα έβρισκες εισητήριο ακόμα και καθημερινές.Για μένα είναι ένδειξη ότι η Attica δεν πρέπει να δώσει το πλοίο και είναι ένα ισχυρό χαρτί στο στόλο της που μακάρι να το κρατήσει και να το δρομολογήσει και του χρόνου

Posted

Ότι και να λέμε, το πλοίο έχει βρει την γραμμή του. Αν σε χρονιές οπως η περσινή και η φετινή έκανε θραύση τότε κάτι λέει το γενικό σύνολο (πλοίο/γραμμή) προς την Άττικα. Καλό είναι να ακουσει και μια φορά τα πλοία και όχι τα λεφτά. 

Posted

Καταρχήν το πλοίο πέρσι έμεινε δεμένο λόγω covid.

Όσο αφορά την φετινή χρονιά, μπορεί να ήταν καλή για τους επιβάτες που το ταξίδεψαν αλλά δεν νομίζω πως ήταν καλή για την εταιρεία του: Δούλεψε σκάρτους 3 μήνες (αφού είχε ένα ρεπό την εβδομάδα), με μειωμένο πρωτόκολλο κατά 15%, με ακριβά καύσιμα σε δρομολόγια με πολλά μίλια.

Posted

Το ξέρουμε πως το πλοίο ήταν δεμένο περσι. Αλλά το γεγονός πως έχει από την γραμμή μία χρονιά off και παρολαυτά φέτος, με τις συνθήκες που επικρατούσαν, ήταν hot name στην γραμμή, αυτό κάτι πρεπει να πει στην Άττικα. Αυτό το πράγμα εννοώ. 

Posted

Για μένα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το πλοίο δούλεψε πάρα πολύ καλά μεν, για δύο μήνες μόνο δε (ξεκίνησε αρχές Ιουλίου). Θεωρώ ότι βοήθησαν πολύ τα ωράριά του που ήταν πολύ βολικά και από Πειραιά και από τα νησιά (και αρκετά έξυπνα καθώς δεν ανταγωνιζόταν τα Blue Star). Στο ενδονησιωτικό κομμάτι δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο πήγε όπως άλλα ταχύπλοα των Κυκλάδων (σ' αυτό δεν φταίει το πλοίο αλλά οι συγκεκριμένες συνδέσεις). 

Επίσης δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε ότι ήταν μια πάρα πολύ καλή χρονιά για τον τουρισμό που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ειδικά στις Κυκλάδες (και ειδικότερα στην Πάρο που υποεξυπηρετούταν ακτοπλοϊκά). Άραγε υπάρχει κάποιο πλοίο (και ειδικά ταχύπλοο) που να μη δούλεψε καλά φέτος το καλοκαίρι;

Posted (edited)

Παρά τα προβλήματα στο ωράριο που είχε, το πλοίο επέδρασε καθοριστικά στην εξυπηρέτηση της Αμοργού και του Κουφονησίου. Η τουριστική κίνηση στα δύο αυτά νησιά φέτος χτύπησε κόκκινο. Άλλο πράγμα να πηγαίνεις σε 6 ώρες και άλλο πράγμα να κάνεις 9 ώρες με το Blue Star.

Edited by Koursaros
Posted
On 9/11/2021 at 5:11 PM, Orestis said:

μειωμένο πρωτόκολλο κατά 15%, με ακριβά καύσιμα σε δρομολόγια με πολλά μίλια.

Μειωμένο κατά 20% είναι το πρωτόκολλο των ταχύπλοων με φίλτρα HEPA. 

Σήμερα το πλοίο έκανε μια έξοδο από τον Πειραιά και ξαναγυρισε. Ίσως έχει να κάνει με τις μειωμένες ταχύτητες των τελευταίων δρομολογίων και ήταν σύντομο δοκιμαστικό. 

Posted

Αυτό λογικά συμβαίνει επειδή ακόμα δεν έχουν βγει οι επισκευαστικές θέσεις από τον ΟΛΠ και μετά το πέρας της πενθήμερης παραμονής οι χρεώσεις / ημέρα πάνε σε πολύ υψηλά νούμερα. Οπότε με ένα μπες βγες μηδενίζεις το κοντέρ και ξεκινάς ένα νέο πενθήμερο.

Συνήθως οι επισκευαστικές θέσεις στον κεντρικό λιμένα ξεκινούν από την 1η Οκτωβρίου και λήγουν στις 31 Μαρτίου κάθε χρόνο.

Posted
On 6/7/2021 at 1:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Βγήκε για δοκιμαστικό αλλά ήταν πολύ σύντομο και χωρίς να αναπτύξει ταχύτητα (με 12 κόμβους)

 

On 6/9/2021 at 3:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Highspeed 4 βγήκε πάλι σήμερα για μικρή βόλτα έξω από το λιμάνι και επέστρεψε στη θέση του. Δηλαδή ότι έκανε και το Σάββατο.

Κάνει σύντομες βόλτες έξω από το λιμάνι, όπως έκανε τον Ιούνιο, γιατί ακόμα δεν είναι χαρακτηρισμένη θέση επισκευής το κεντρικό λιμάνι (Από 1η Οκτωβρίου)

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...