Andros 80 Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 (edited) Μια χαρά κρατιέται!!Καλύτερα κ από όταν ήταν εδώ είναι.Τώρα αν το μπλε έχει ξεθωριάσει λίγο δεν τρέχει κ τίποτα!! Edited January 8, 2011 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 (edited) Masarrah (IMO 7507019) (1977, ex-Εξπρές Αφροδίτη, Stena Adventure, Stena Hibernia, St Columba) Εγώ το είδα γύρω στις 16.00 να είναι κοντά στο νέο μώλο και να κατευθήνεται προς Πέραμα Να δούμε μία φωτογραφία του πλοίου, τραβηγμένη την ίδια ημέρα, πολύ πιθανόν και την ίδια ώρα αν κρίνουμε από την πορεία του, που το είχε δει και ο Stefanos πριν τέσσερα χρόνια. 11 Απριλίου του 2007, στα ανοιχτά του Πειραιά με κατεύθυνση προς την ΝΕΖ. Edited March 5, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
polmyt Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Να το και στα νιατα του σε δεξαμενισμο σαν ST COLUMBA
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 Τήνος, Αύγουστος 1997. Σύναξις…Αγαπητών. Σύναξις…Αγαπητών Νο 2. Μύκονος, καλοκαίρι 1997. Πρώτη χρονιά στην ακτοπλοΐα και η Αφροδίτη μπαίνει στο παλιό λιμάνι, χώνει την πλωράκλα της ανάμεσα στις βάρκες για να γυρίσει και μετά ανάποδα για να πάει να δέσει δίπλα στο ΝΑΪΑΣ ΕΞΠΡΕΣ και γρήγορα γιατί έρχεται και το ΝΑΪΑΣ 2 από πίσω. Μερικές φορές αναρωτιέμαι πως οι Αγαπητοί κατάφεραν και έχασαν την μονοκρατορία τους στη γραμμή, που είχαν στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Να φταίει άραγε η αδυναμία τους να εκσυγχρονισθούν, να φταίει η Minoan και το ναυάγιο του Σαμίνα, όλα μαζί…ποιός ξέρει?
miko mission Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 (edited) EXPRESS AFRODITE στην μυκονο χριστουγεννα του 1998 με πλοιαρχο τον Βασιλη Πασχαλη και υπαρχο τον καπτα Διαμαντη (μεγα) Edited June 1, 2011 by proud_ionian direct link
NHSOS XIOS Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Κανει δρομολογια μεταξυ Safaga-Duba(105μιλια).Το βιντεακι πρεπει να ειναι δικο του λογικα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2011 Author Posted October 11, 2011 Όντως το εσωτερικό είναι του Masarrah (ex Εξπρές Αφροδίτη) που έχει υποστεί κάποιες αλλαγές εσωτερικά από τότε που ήταν στην Ελλάδα (πχ προσθήκη αεροπορικών, αλλά και βελτιώσεις στα σαλόνια του)
miko mission Posted October 12, 2011 Posted October 12, 2011 Αυτο επρεπε να ειχε γινει στην ελλαδα απο το 1997, τουλαχιστον αεροπορικου τυπου στο <σουπερ μαρκετ> πισω.Οι αραβες προχωρησαν παραπερα και εστω με προχειρο τροπο, καθισματα απο οπου να ειναι, εκαναν το πλοιο ενα σωστο ημεροπλοιο.Σαν αφροδιτη ειχε σχεδον παντου καρεκλες, σχετικα λιγους καναπεδες και καθολου αεροπορικου τυπου
George Posted May 25, 2014 Posted May 25, 2014 Σύμφωνα με το ais αυτές τις μέρες δεξαμενίζεται στο Suez.
oceanus Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Καλα κραταει ακομη ... Επρεπε να μεινει αυτο το βαπορι στα νερα μας ...
Nick the Greek Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Masarrah γερά, με τσαμπουκά. Συνεχίζει τα δρομολόγιά του στην Ερυθρά το πλοίο, έχει όμως αλλάξει γραμμή. Είναι πια παρέα με το Mawaddah(πρώην King Minos) στη γραμμή ανάμεσα στη Jeddah της Σαουδικής Αραβίας και την Digna του Σουδάν.
nomikos Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 (edited) Ψάχνοντας το deckplan του βάπορα ομολογώ πως δε περίμενα ότι θα το βρω τόσο εύκολα.Ήμουν πολύ περίεργος πως θα είναι μέσα αφού δε ταξίδεψα ποτέ μαζί του.Πάμε να δούμε λοιπόν πως ήταν συγκρίνοντας και με το βιντεάκι που είχε ανεβάσει ο πολύ μάχιμος,αξέχαστος και δυστυχώς εξαφανισμένος @NHSOS XIOS λίγο πιο πάνω. Το deckplan το βρήκα εδώ όπως ήταν στην αρχική του μορφή αλλά και εδώ όπως ήταν μεταγενέστερα. Πρώτα από όλα βλέπουμε πολύ καμπίνα κάτω από το γκαράζ.Πάνω από το γκαράζ δεν είχε καμπίνες για τους επιβάτες αλλά είχε λίγες για το πλήρωμα.Υποθέτω πως μέρος του πληρώματος είχε καμπίνες κάτω από το γκαράζ.Μετά βλέπουμε ένα μεγάλο και πολύ καλό γκαράζ με ένα μόνο case στη μέση όταν τα ομόσταυλα του είχαν δύο.Αυτό τώρα σημαίνει 4 ή 6 λωρίδες για φορτηγά δεδομένου του μεγάλου σχετικά πλάτους του;(21 μέτρα).Βλέπουμε επίσης και πατάρια για ιχ και από τις δύο μεριές.Πάμε τώρα στους κοινόχρηστους που είναι πάρα πολλοί με 2,5 καταστρώματα και δύο μεγάλα κλιμακοστάσια ένα πλώρα και ένα πρύμα.Στο από πάνω κατάστρωμα από το γκαράζ υπάρχει πρύμα ένα σαλόνι με καναπέδες περιμετρικά μετά το πρυμνιό κλιμακοστάσιο μετά εκατέρωθεν τραπεζοκαθίσματα,μετά το πλωριό κλιμακοστάσιο και στη πλώρη πάλι ένα σαλόνι με καναπέδες.Στο από πάνω κατάστρωμα πρύμα και μέχρι πάνω από το ρεμέτζο πρέπει η HF να είχε τοποθετήσει αεροπορικά μετά υπήρχε το κλιμακοστάσιο μετά η κουζίνα και το self service,μετά το πλωριό κλιμακοστάσιο και στο καθρέφτη πάλι ένα σαλόνι.Στο ντεκ της γέφυρας υπήρχαν καμπίνες και ενδιαιτήσεις πληρώματος ενώ πρύμα ένα άλλο ένα σαλόνι.Παντού στο βίντεο φαίνεται πολύ μοκέτα ενώ η διακόσμηση είναι όλη με αγγλικό ιρλανδέζικο στυλ.Η μόνη αλλαγή στο εσωτερικό του πλοίο πρέπει να ήταν η προσθήκη αεροπορικών όλοι οι άλλοι χώροι πρέπει να έμειναν ανέπαφοι. Βλέποντας κανείς αυτό το πλοίο συμπεραίνει πως είχε πάρα πολλούς χώρους για ημερόπλοιο και θα χώραγε άνετα και χωρίς στοίβαγμα πολύ κόσμο. Επίσης να θυμίσω πως παρά το χαβαλέ του ήταν καλοτάξιδο και πάρα πολύ μαιτζέβελο και σβούρα στα λιμάνια.Από ταχύτητα τους 18,5 κόμβους τους είχε άνετα. Ήταν ένα πλοίο που θα μπορούσε άνετα να ταξιδεύει στην Ελλάδα μερικά χρόνια ακόμα.Το φαντάζομαι μετασκευασμένο με προσθήκη καμπινών σε ένα ντεκ και ανακαίνιση χώρων.Θα έσκιζε όπου και αν πήγαινε. Πάντως νομίζω πως ήταν το καλύτερο και ποιο ολοκληρωμένο πλοίο που φορούσε το κράνος που ήρθε στην Ελλάδα. Αν κάποιο μέλος γνωρίζει περισσότερα ή θυμάται τους εσωτερικούς του χώρους να μας τους περιγράψει θα με ενδιέφερε.Ευχαριστώ. Edited June 16, 2021 by nomikos
margaritis24 Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 Αυτο που θυμαμαι ηταν οι φαρδιες πλευρικες παντες κατω απο τις βαρκες στο πλαι το ωραιο πρυμνιο σαλονι κ το μεγαλο self servise στη μεση του πλοιου που δεν σε αφηναν να κατσεις αν κ στο πλοιο ηταν ο ενας πανω στον αλλο!κ βεβαια το φοβερο κ τρομερο πλωριο μπαλκονι με τη σκαλα που κατεβαινες κ λιγο πιο κατω!πιο βαρυ απο τα αλλα πλοιας της σειρα του αλλα πιο καλες μηχανες ακουγε καλυτερα,μονη παραφωνια το κρανος του πυροσβεση που ηταν πιο μεγαλο απο τα αλλα κ ειχε 60 τ.μ. εμβαδο κ το εκανε πανι στις στρουγκες!(να δουμε με το Myconos τι θα γινει απο δω μπρος)Αναβαθμιση για τη γραμμη του το 97 σκαλες ανωτερο απο το Ναιας ii αλλα υστερουσε 1.5 κομβο σε ταχυτητα Τιμιο βαπορι οπου κ αν πηγε δουλεψε κ τα εβγαζε τα λεφτα του Το γκαραζ ειχε 6 γραμμες εαν θυμαμαι κ παταρια μεχρι εξω Κ πρεπει να ηταν κ λιγο πιο ψιλο γιατι θυμαμαι ο καταπελτης ειχε λιγο πιο μεγαλη κλιση στο πειραια εκει που επεφτε στη γωνια( εκει που ειναι δεμενο το HS4)
Superfast VI Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 Όπως τα περιέγραψαν οι προηγούμενοι είναι. Ένα κλασσικό αγγλικό ημερόπλοιο. Όντως δεν είχαν αλλάξει πολλά σε σχέση με την εσωτερική διακόσμηση, το πρυμνιο σαλόνι ειδικά μύριζε αγγλική/Irish pub 😊. Είχε και ένα τεράστιο κατάστημα που προφανώς ήταν τα duty free όσο ταξίδευε απάνω. Πολύ καλό βαπόρι σε όλα του, για μένα το καλύτερο που έκανε ΣΤΜ σαν σύνολο. Βέβαια η ταχύτητα ήταν πάντα το θέμα οπότε είτε με το Ναιας είτε αργότερα με το Ιθάκη θα υστερούσε.
Alfa-Kampos Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 (edited) Απο τη μια πλευρα εβαζε τριαδα φορτηγα κ απο την αλλη 2 κ μια σειρα ιχ.Μπορουσε κ ειχε βαλει 3+3 σειρες φορτηγα οταν ηταν στη γραμμη της Σαντορινης,αλλα ειχε καβαλησει πληρως την λεγομενη κιτρινη ,κ δεν ανοιγαν σχεδον καθολου η πορτα του οδηγου. Μην ξεχναμε οτι οταν τον χειμωνα ειχε πεσμενη σχετικα κινηση ,δηλαδη 25 φορτηγα κ 30νταριες ιχ ,ολα φορτωνονταν με το μπροστα,χωρις οπισθεν.Μιλαω ειδικα για την γραμμη της Συρου,Τηνου,Μυκονου.Απο τα λιγα πλοια στα μετρα του.Και αδικως που εφυγε απο την Ελλαδα τοσο νωρις.Αυτο κ το Πατρα Εξπρες. Edited June 16, 2021 by Nick the Greek Quote
polmyt Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 (edited) Το 2010 ειχα πει δυο λογια με τις εντυπωσεις μου,σε αυτο το ποστ Στο ποστ εχει και μερικες φωτογραφιες απο το εσωτερικο του.Οχι κατι τρομερο αλλα μπορουμε να παρουμε μια μικρη ιδεα Edited June 16, 2021 by polmyt
nomikos Posted June 30, 2021 Posted June 30, 2021 29 minutes ago, Lord said: Ειχε αρκετές καμπινες κατω απο το γκαραζ το Εξπρες Αφροδίτη . Μάλιστα θυμάμαι σε βραδυνο ταξίδι μου με ασχημο καιρο αρκετοί να κοιμούνται με ανοιχτές τις πόρτες, υποθέτω λόγω φόβου μην γίνει κάτι. Σε τι κατάσταση βρίσκονταν οι συγκεκριμένες καμπίνες και πως ήταν;Τετράκλινες με δική της τουαλέτα η κάθε μία;
Lord Posted June 30, 2021 Posted June 30, 2021 Αυτή που είχα ήταν 4κλινη και είχε μπάνιο, αλλα ηταν υπερβολικά λιτή έδειχνε πολύ παλιά.Λογικα όλες κάτω από το γκαράζ πάνω κατω ετσι θα ήταν, για τις πάνω δεν γνωρίζω αν και πιστεύω θα ηταν καλύτερες.
george p. Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Γνωρίζουμε αν το πλοίο δραστηριοποιείται ακόμα ή βρίσκεται παροπλισμένο;
Nick the Greek Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Φαίνεται να έχει μερικούς μήνες να κάνει δρομολόγιο και να βρίσκεται στη Safaga. Πάντως δεν έχει αναφερθεί πουθενά ότι έφυγε για κόψιμο.
proud_ionian Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Στο Ferries του Garry Andrews αναφέρουν ότι πάει Alang.
Nick the Greek Posted October 29, 2021 Posted October 29, 2021 Επιβεβαιώνεται η πληροφορία, ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Το light του πλοίου είναι 5,883 οπότε μια ενδεικτική τιμή πώλησης θα ήταν γύρω στα 2.9 εκατομμύρια δολλάρια.
george p. Posted November 10, 2021 Posted November 10, 2021 Άνοιξε για λίγο το AIS το πλοίο και είχε προορισμό λιμάνι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ έπλεε στα παράλια της Σαουδικής Αραβίας.
Power_Jet Posted November 21, 2021 Posted November 21, 2021 Στο ais πάντως κάποιες φορές φαίνεται σαν Masarrah με σημαία Σαουδικής Αραβίας και άλλες φαίνεται σαν Asarrah με σημαία [GA].
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now