Jump to content
Shipfriends

Sardinia Vera (ΙΜΟ 7360617)


Recommended Posts

....σωστά τα λές αλλά σιγά τη διαδρομή μέχρι το Καρλόβασι,16 μίλλια είναι και ο καιρός 2-3.ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΔΕΙΑ.Τα μόνα γεμάτα ήταν 3 για Ικαρία.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
λεπτομέρειες...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 414
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ρε παιδια θα τρελαθουμε εντελως. :confused: Μιλαμε για κινδυνο ανα πασα στιγμη να ανατραπει το βαπορι. Ξερεις ποσο θα αλλαζε το κεντρο βαρους του βαποριου? Ετσι ελαφρα τη καρδια ας τα φορτωνε ολα στο πανω και καλο ταξιδι?

Και επιπλεον για να φυγει ενα βαπορι απο το λιμανι πρεπει να τηρουνται οι απαιτησεις ευσταθειας δια ροπαλου και χωρις καμια παρεκλιση, αλλιως απαγορευεται να αποπλευσει. Εαν μπουμε στη λογικη του δεν θα μας τυχει τιποτα για λιγο πιο περα πρεπει να ισοπεδωσουμε κανονισμους και διαταξεις, και την Στοκχολμη επι τη ευκαιρια ;)

Link to comment
Share on other sites

Α και επι τι ευκαιρια, χωρις να γνωριζω τι stability και loading manual εχει το συγκεκριμενο πλοιο, μπορει αληθεια να φορτωσει το πανω γκαραζ του με φορτηγα και απο οτι υποψιαζομαι γεματα?? Γιατι δεν ειναι απαραιτητο να μπορει να τα βαλει ακομα και εαν εχει χωρο, ειπαμε καλη η απεξω ματια αλλα πολλες φορες τα πραγματα δεν ειναι οπως φαινονται.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι οι μπίντες που καπέλωσαν τους κάβους του, μου ρουφιάνεψαν ότι πήρε 20 φορτηγά από Βαθύ και ότι ακόμα και μετά το Καρλόβασι δεν υπάρχει ούτε ένα φορτηγό στο πάνω γκαράζ...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

...να πιστεύεις τις κίτρινες μπίντες που είναι original, οι μπλέ απλά κιτρινίζουν απ' το κακό τους. Μια απλή αίτηση στο Λ.Σ (καθότι ως Ελλην πολίτης έχεις το δικαίωμα )θα σε πείσει διότι για την ακρίβεια πήρε 23 φ/γ εκτων οποίων τα 3 για Ικαρία,,εκτός κι αν για να γράψουμε κάτι που γνωρίζουμε απο πρώτο χέρι, θα πρέπει να το αποδεικνύουμε και με ....video.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μπορεί να βαλει φορτηγά επάνω? η δεν επιτρέπεται για λόγους ευστάθειας αν και με δεδομένο πως έχει sponsons σίγουρα θα είναι αρκετά βελτιωμένη η ευστάθεια του

Link to comment
Share on other sites

Για να μήν λέμε ανακρίβιες .....Κανένα φορτηγό δεν πήγε επάνω! Απλά όταν βάζεις σε ένα λιμάνι τόσα κομμάτια και μάλιστα ξεκοτσάριστα (το 90%) πών να φύγεις στην ώρα σου ? Α και μια ματιά στο http://syros.observer.aegean.gr θα αποκαλύψει ότι το πλοίο χτές πήγε μέχρι πάνω απο 17,5 σε μεγάλο κομμάτι της διαδρομής

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή 11 Ιουλίου, στις 6 το απόγευμα αναχώρησε από το λιμάνι του Πειραιά (πύλη 9 – Ακτή Μιαούλη) το πλοίο «Sardinia Vera» με προορισμό τον Άγιο Κήρυκο Ικαρίας. Μεταξύ των επιβατών θα βρίσκονται 200 και πλέον σκακιστές και σκακίστριες από την Ελλάδα, την Κύπρο και πολλές ξένες χώρες

Τώρα εξηγούνται οι σχεδόν 500 επιβάτες που πήρε χθες το Sardinia Vera. Που βέβαια δεν έφυγε στην ώρα του (18:00) αλλά στις 18:55. Λόγω καθυστέρησης στη φόρτωση αλλά και στο τέλος μπήκαν στο λιμάνι τα θηρία της Κρήτης, όποτε αναγκάστηκε να περιμένει λίγο ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν το έχω δοκιμάσει (ακόμη), αλλά η υπόλοιπη οικογένεια που το προτίμησε πρόσφατα μου μετέφερε αρκετά καλά σχόλια...

Συνοπτικά, εξαιρετικά ευρύχωρες καμπίνες, εντυπωσιακά καθαροί εσωτερικοί χώροι, αν και σχετικά βαρετή διαρρύθμιση και παλιομοδίτη διακόσμηση, αρκετό κατάστρωμα για βόλτες, τεράστιο και συνεπώς άνετο γκαράζ, 11 ώρες ταξιδιού για Καρλόβασι, πολύ λίγοι επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έφτασε σήμερα 31/7 στο Βαθύ στις 0905. Κίνηση μέτρια.Την Τρίτη δεν είχε δέσει μέχρι τις 0800 αλλά αργότερα χωρίς να δω την ώρα. Αν κρίνω και από την ώρα που φτάνει στον Πειραιά οι 12 ώρες (11 και 45') είναι όνειρο απατηλό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα το πλοιο δεν εχει φυγει ακομα ενω μεχρι τωρα δεν εβαζε και τον κοσμο μεσα. Μαλλον εχει καποιο προβλημα στον κατεπελτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Και όπως πάντα το Sardinia Vera καθυστέρησε για περίπου 30 λεπτά, την αναχώρηση του από το Πειραιά. Σημειώστε ότι δεν το έχω δει ποτέ να φεύγει στην ώρα.

Το τελευταίο καιρό το πλοίο έχει γίνει συνεπές στην ώρα αναχώρησης του από το Πειραιά.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Λόγω διαφοράς τιμής με "Νήσος Μύκονος" σε καμπίνα και αυτοκίνητο το χρησιμοποίησα Πειραιά Καρλόβασι και πίσω και δεν απογοητεύτηκα ...και πολύ.

Στα ωράρια υπήρχε όντως ένα ζήτημα, αλλά το παλεύει.

Από Πειραιά αντί για 18:00 φύγαμε τελικά 19:00 λόγω κάποιου προβλήματος με το φόρτωμα, με αποτέλεσμα να φτάσουμε τελικά Καρλόβασι στις 7:00. Ήταν βέβαια και περίοδος αιχμής με ό,τι αυτό συνεπάγεται στα λιμάνια... Πάντως, για Βαθύ αργεί πολύ γιατί στο Καρλόβασι αδειάζει συνήθως πάρα πολλά φορτηγά και μπορεί να μείνει και 1 ώρα στο λιμάνι.

Από Καρλόβασι αντί για 19:20 έφυγε 20:00, αλλά με μικρή κίνηση στα λιμάνια φτάσαμε Πειραιά στις 7:00.

Εσωτερικά το βρήκα σε καλή κατάσταση και καθαρό, αν και πολύ βαρετό σε διαρρύθμιση και διακόσμηση. Οι καμπίνες είναι από αρκετά (οι εσωτερικές)μέχρι εξαιρετικά (οι εξωτερικές) ευρύχωρες και κρεβάτια, στρώματα κλπ σε καλή κατάσταση. Οι θέσεις αεροπορικού τύπου μου φάνηκαν πολύ άνετες (η χειρότερη διάταξη είναι ανά 3, ενώ μπορεί να σου τύχει και παράθυρο χωρίς διπλανό), διαφορά πάντως σε σχέση με τις λίγο πιο ακριβές του μπροστινού σαλονιού δεν είδα, ίσως να είναι και πιο άβολες λόγω διάταξης με το τραπεζάκι στη μέση και τους άλλους απέναντι. Μεγάλο μείον η έλλειψη ενός κανονικού σαλονιού για τους επιβάτες με καμπίνα, αυτό στο πίσω μέρος είναι εντελώς άκυρο λόγω θέσης, είναι δίπλα στο self service (όχι και τόσο καλή θέα), ενώ έχει τόσο έντονες δονήσεις και αντίστοιχο θόρυβο από ψευδοροφές που είναι μόνο λύση ανάγκης. Από την άλλη βέβαια, οι καμπίνες είναι πολύ λίγες και αντίστοιχα λίγοι και οι επιβάτες τους, αλλά και πάλι ζήλεψα το μπροστινό σαλόνι...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα το πλοιο δεν εχει φυγει ακομα ενω μεχρι τωρα δεν εβαζε και τον κοσμο μεσα. Μαλλον εχει καποιο προβλημα στον κατεπελτη.

Στις 29-8-2008 ταξιδεψα το Σαρδηνια για Βαθυ. Καταρχην οι χωροι του πλοιου ειναι πολυ ευρυχωροι οπως και οι καμπινες του.

Αυτο τα σαλονι-αεροπορικων καθισματων στην πλωρη ειναι πραγματι ολα τα λεφτα.....

Μου εκανε εντυπωση το ποσο περιποιημενο ειναι το πλοιο, καθως και ο χωρος του εστιατοριου και το πρυμνιο σαλονι, ουσιαστικα η συνεχεια του εστιατοριου..

Επισης εχει παρα πολλους εξωτερικους χωρους και ολα τα λεφτα το σκεπαστο μπαρακι στο επανω καταστρωμα μπροστα απο το φουγαρο...

Απο Πειραια φυγαμε 18.10, Αγιο πιασαμε κανονικα και οταν το πλοιο εφτασε στους Φουρνους και κανα 25λεπτο αφου ειχε βγαλει ανακοινωση για αποβιβαση, εβγαλαν δευτερη ανακοινωση που ειπαν οτι λογω προβληματος στον καταπελτη δεν μποριε να γινει η αποβιβαση επιβατων και οχηματων και το πλοιο θα συνεχισιε κατευθειαν για το Βαθυ. Οι επιβατες για Φουρνους και Καρλοβασι ζητηθηκε να περασουν απο τη ρεσεψιον...

Στο Βαθυ το πλοιο εδεσε με το πλαϊ, φωτο θα σας ανεβασω μαλλον αυριο, και η αποβιβαση μας εγινε απο την πλαϊνη πορτα προσωπικου του πλοιου. Κατα τις 12 το μεσημερι το πλοιο ειχε πρυμνοδετησει και με ανεμοσκαλα στην πορτα υπηρχαν τεχνικοι που προσπαθουσαν να την ανοιξουν...

Παντως ρε παιδια, το καλοκαιρι "του καταπελτη", θα πρεπει να χαρακτηριστει το φετινο καλοκαιρι...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα για πρώτη φορά ήρθε στις 12.15. Με το πρόβλημα της πετρέλευσης

και την αλλαγή του καπετάνιου(ανέλαβε ο κος Πετράκης απο το ceiii και είναι δικαιολογημένη η όποια καθυστέρηση,αλλά όχι και 6 ώρες) ξεπέρασε τις 19 ώρες το συνολικό ταξίδι.Δεν φταίει σε τίποτα ο επιβάτης που ήταν στην ώρα του.Αν βάλουμε και τα λιμάνια (ΕΥ/ΑΓ/ΦΟ/ΚΑΡ/ΒΑ/) με τα φορτηγά που κουβαλάει και θέλει 1,5 ώρα σε κάθε λιμάνι,τότε γιατί κατηγορούσαμε το Μιλένα & το Δημητρούλα;Αυτά έκαναν 14-16 ώρες.

Αυτά βλέπει ο καπτάν Μάκης και θα ξανάρθει όπως φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν αυτά που έγραψα χθές τα διαβάσανε στην εταιρία,αλλά νέφτι και η Βέρα πάει με 18. οι Σαμιώτες Πληρώνουν και έχουν απαίτηση να κάνει 12-13 ώρες,όπως λέει και η διαφήμηση εδώ και 8 μήνες σε όλα τα ράδια της Σάμου,κι ας κουβαλά και 100 φορτηγά.Ο επιβάτης έχει πάντα δίκιο.Μην τον απογοητεύσει.Αυτός ο χειμώνας θα είναι πρόκριμα για την παραμονή η όχι του βαποριού στα νησιά.Αυτά δεν τα λέω εγώ τα λένε στα καφενεία,τα λένε οι επιβάτες τα λέει όλος ο κόσμος.Η Ε/Γ-Ο/Γ με σεβασμό στις αντοχές του επιβάτη ή Φ/Γ-Ο/Γ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας σήμερα τον αποπλου του εν λόγω κομψοτεχνήματος, αυτό που κατάλαβα είναι ότι στις καθυστερήσεις στα λιμάνια πρέπει να παίζουν ρόλο και οι μπόμπες οι οποίες, φαινομενικά τουλάχιστον, βιράρουν σαν ασθενείς που ξεψυχάνε στην εντατική. Τα καλά του ΝΤΑΛΙΑΝΑ και του ΜΑΡΙΝΑ δηλαδή. Έκανε περίπου ένα τέταρτο να τις πάρει πάνω. Και βλέποντας τις κινήσεις του πρέπει να είχε φουντάρει γύρω στα 5-6 κλειδιά. Φαντάζομαι τι θα γίνεται σε Καρλόβασι, Εύδηλο, Άγιο και Φούρνους με αέρα...B)

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας σήμερα τον αποπλου του εν λόγω κομψοτεχνήματος, αυτό που κατάλαβα είναι ότι στις καθυστερήσεις στα λιμάνια πρέπει να παίζουν ρόλο και οι μπόμπες οι οποίες, φαινομενικά τουλάχιστον, βιράρουν σαν ασθενείς που ξεψυχάνε στην εντατική. ..B)

Δεν είναι και το μοναδικό πλοίο στην γραμμή που οι μπόμπες βιράρουν πανομοιότυπα:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες το Sardinia Vera καθυστέρησε τον απόπλου του από Πειραιά περίπου για 30 λεπτά, λόγω καταγγελίας από αξιωματικό του πλοίου. Η καταγγελία έγινε με αφορμή τα πετρέλαια. Ο καταγγέλλων υποστήριζε ότι δε φτάνουν τα καύσιμα για το κυκλικό ταξίδι. Ήρθαν εκπρόσωποι σωματείου του καταγγέλλων ναυτικού και μετά από συζητήσεις κατάληξαν ότι φτάνουν τα καύσιμα για το κυκλικό ταξίδι. Αλλά ο καταγγέλλων έμεινε έξω από το πλοίο με άδεια.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τη Δευτέρα το Sardinia Vera καθυστέρησε τον απόπλου του από το Πειραιά κατά 1:45 λεπτά, αντί για τις 17:15 έφυγε γυρω στις 19:00. Η αιτία αυτή τη φορά ήταν η επίσχεση εργασίας που έκανε το πλήρωμα με τη συμπαράσταση της ΠΝΟ για τα δεδουλευμένα τους.:(:o

Ενώ σήμερα δεν έχει φύγει ακόμα και μάλλον δε πρόκειται να φύγει καθόλου

Σήμερα είχαμε νέα δυναμική παρέμβαση των συνδικαλιστών στο Sardinia Vera.:eek: Μπορεί το πλήρωμα να πληρώθηκε τα δεδουλευμένα του Σεπτεμβρίου, αλλά σύμφωνα με την ανακοίνωση τριών σωματείων έγινε για μένα ένα απαράδεκτο γεγονός.

Μπορεί να μην σφραγίστηκε η απόλυση του ναυτικού από το Λιμεναρχείο στη Σάμο, μετά τη παρέμβαση των σωματείων. Αλλά η ενεργεία του πλοιάρχου να βγάλει έξω από τη καμπίνα του και να του ζητήσει να πληρώσει καμπίνα επιβατών εάν ήθελε να κοιμηθεί, είναι απαράδεκτη ενεργεία. Και δε Τιμαίο κανένα ναυτικό τέτοια ενέργεια.:mad:

Στο πλοίο μέχρι της 19:00 έπαιρνε Diesel πετρέλαιο με βυτίο από το γκαράζ για τις ηλεκτρομηχανές γύρω στις 19:00 και για αυτό δεν είχε ξεκινήσει εγκαίρως τη φόρτωση. Οι λίγοι επιβάτες (γύρω στους 50 επιβάτες) και τα οχήματα (10 ΙΧ & 30 ΦΓ) τους που περίμεναν καρτερικά έξω από το πλοίο, για να φύγουν, νόμιζαν για αυτό δεν έφευγε το πλοίο. Αλλά μόλις έφυγε το βυτίο άρχισε η ένταση μεταξύ των επιβατών και των συνδικαλιστών.

Τα σωματεία ζητάνε την αλλαγή πλοιάρχου αλλιώς δε θα αφήσουν το πλοίο να αναχωρήσει σήμερα.

Μου έκανε εντύπωση η παντελής έλλειψη ανθρώπων της εταιρείας για να αντιμετωπίσουν τη κατάσταση.:mad:

post-54-128326977059_thumb.jpg

post-54-128326977061_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα σωματεία ζητάνε την αλλαγή πλοιάρχου αλλιώς δε θα αφήσουν το πλοίο να αναχωρήσει σήμερα.

Μου έκανε εντύπωση η παντελής έλλειψη ανθρώπων της εταιρείας για να αντιμετωπίσουν τη κατάσταση.:mad:

Τα σωματεία λοιπόν ζητάνε να μην απολυθή ο ναύτης (εργαζόμενος) για να του εξασφαλίσουν το ψωμί του και καλά κάνουν απο την μεριά τους ,αλλά ζητάνε τα σωματεία να απολυθή ο πλοίαρχος που για αυτούς δεν ειναι εργαζόμενος.Τα σωματεία λοιπόν σύμφωνα με πολλές μαρτυρίες , προτρέπουν τους επιβάτες να μήν ξαναταξιδέψουν με το συγκεκριμμένο πλοίο, αλλά να προτιμούν άλλα πλοία για να πάνε στην Ικαροσαμία, και το πλοίο θα ξαναξεκινήσει σε 15 μέρες.

Εγώ ξέρω μόνο ένα άλλο και τα σωματεία το γνωρίζουν επίσης.

Και ρωτάω με το φτωχό μου το μυαλό.

01)Μήπως τα σωματεία παίζουν το παιχνίδι κάποιων εταιρειών??

02)Γιατί πρέπει ο Φουρνιώτης και Ικαριώτης απο τον Άγιο να μετακινηθεί μέσω Ευδήλου???

03)Μήπως γνωρίζουν τα σωματεία ότι ο καινούργιος πλοίαρχος του πλοίου πρέπει να πιστοποιηθεί μέσω Ιταλίας (λόγω σημαίας) , και αυτό γίνεται σε 15 μέρες το γρηγορότερο???

Link to comment
Share on other sites

Theoro pos opou yparxei kapnos yparxei kai fotia... den exo akousei pouthena na apolyoun kapoion etsi apla kai mono giati den exei kati allo na kanei o ploiarxos. apo tin alli ok kala kanoun ta somateia kai kalyptoun ton ergazomeno, alla mipos tora teleytaia exei ginei kai ligo moda ayto to pragma? to me to kathe ti na ginetai kai mia episxesi? mipos ta somateia i mallon oi naytikoi exoun ginei "kapos"? to thema gia ola ayta einai oti tin plironoun ta nisia oi epivates kai ta agatha pou prepei na pane ston proorismo tous.

I episxesi pantote ypirxe alla gia na ginei eprepe na ftasei o kompos sto xteni kai tora vevaia einai dyskola gia olous oikonomika kai exoun enan logo parapano alla i episxesi thymamai ginotan syllogika oxi apo enan i dyo i ante treis... anyway apopseis mou einai aytes mporei na kano kai lathos...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...