ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Το Έλυρος από ότι φαίνεται είναι το μοναδικό ''Κρητικό'' που ταξιδεύει απόψε, αφού απέπλευσε πριν λίγο από την Σούδα, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα που παραμένουν δεμένα στο Ηράκλειο και στον Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Τι συζήτησαν σήμερα οι σύμβουλοι της ΑΝΕΚ στον Ελυρο??
NHSOS XIOS Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 μμμ,οτι θελουν να συνδεσουν την Κρητη με τις Κυκλαδες...και ο ΕΛΥΡΟΣ θα κανει Παρο-Ναξο-Σαντορινη-Χανια... Για πες Π100,επεσα μεσα??? Σοβαρα,τι σημαντικο ελεγαν?
Stratos Posted November 24, 2008 Posted November 24, 2008 Δεν ξέρω τι συζήτησαν οι της ΑΝΕΚ την Πέμπτη στο πλοίο, αλλά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ταξίδεψα και εγώ, όπως και σήμερα στην επιστροφή.. Καταρχήν το ταξίδεμα δεν με ενθουσίασε, τα 7-8 που είχε χτες βράδυ μας έκαναν ένα "κουνημένο" ταξίδι με μερικά καταστρώματα λερωμένα από "εξαγωγές" επιβατών. Γενικά πιστεύω (όπως έχει πει παλιότερα ο George), το Αριάδνη πρέπει να είναι αισθητά πιο σταθερό.. Τώρα εσωτερικά έχει μοντέρνα γραμμή και όχι την βαριά πολυτέλεια των παλατιών που όμως εμένα μου αρέσουν. Οι καμπίνες άνετες (μικρότερες από τα παλάτια) χώρις κάτι το εξωγηινο στα υλικά κατασκευής. Η ηχομόνωση δεν πρέπει να είναι η καλύτερη, μάλιστα μπορώ να πω ότι άκουγα τις συνομιλίες της διπλανής καμπίνας λες καi εκείνη που μιλούσε ήταν στην δική μου καμπίνα . Και εδώ λιτή πολυτέλεια, αλλά εκεί που υπερέχει είναι ότι σε όλες τις καμπίνες έχει LCD τηλεοράσεις με πολύ καλή και συνεχή λήψη. Παρεπιμπτόντως έψαξα εκείνη την καμπινά με το ψεύτικο παράθυρο αλλά πουθενά..όλες κανονικές. Το φαγητό καλό αλλά με μικρή ποικιλία, 2-3 κρέατα, 1-2 λαδερά καμιά μακαρονάδα και πολλές σαλάτες. Εμένα το μόνο που μου άρεσε ήταν ο ντάκος. Το σερβις στα σαλόνια πολύ καλό, δεν προλάβαινες να καθίσεις και έρχοταν σερβιτόρος-όρα να πάρει παραγγελία. Βέβαια μερικές φορές έφερναν κάποιους σε δύσκολη θέση επειδή δεν σκοπεύουν όλοι να παραγγείλουν. Πολύ όμορφες οι θέσεις με τα αεροπορικά όπως και το γιάλινο τοιχίο πρύμα. Απόνερα δεν μπόρεσα να δω πάντως, κάτι που το συνηθίζω, αφού πρόσβαση δεν υπάρχει. Ούτε στην πλώρη αφου τα ρέλια στο μπαλκονάκι φαίνεται ότι είναι τόσο αραιά όσο να χρησιμοποιούνται μόνο από το πλήρωμα. Το ξενοδ. προσωπικό, στο Έλυρος έχει δώσει νέα δεδομένα στο "πρότυπο" της ΑΝΕΚ, που παλιότερα υστερούσε κατα πολύ σε σχέση με τις Μινωικές . Καταστρώματα πολύ καλά και μεγάλα, σερβίρουν μέχρι τα μεσάνυχτα "greek gyros". Πιο πάνω το "ξένο" αλλά όμορφο τύπου fοsen φουγάρο που στην πραγματικότητα έχει "ντύσει" το υπάρχον. Η γέφυρα ανακαινισμένη, έχει όλα τα "καλούδια" της νέας τεχνολογίας, αλλά δεν έχει σχέση με τις διαστημικές γέφυρες των νεότευκτων. Το γκαράζ τεράστιο και το σουλούπι που θυμίζουν ένα "ανακαινισμένο" ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ με τα χαρακτηριστικά των fosen. Σίγουρα καλό πλοίο που αναβαθμίζει την γραμμή, αλλά θα προτιμούσα να δίπλωνε με το Αριάδνη παρά με το Λατώ. Αν συγκριθεί με το Αριάδνη σίγουρα υστερεί σε εξ.εμφάνιση και σε ταχύτητα. Ίσως όμως ο αριθμός των καμπινών να είναι τελικώς το βασικό κριτήριο για την ΑΝΕΚ. Φυσικά όλα τα γκισε και ταμπέλες της HSW στα Χανια-Σούδα τα έχουν αφήσει να τα φθείρει ο χρόνος. Τουλάχιστον φέρνουν καλά σκαριά ..
Orestis Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 το γεγονος οτι το κοστος μετασκευης της Ελυρου ηταν περιπου 15 εκατομμυρια πιο φτηνο απ΄οτι του Αριαδνη. Προφανως και δε γνωριζω ποσο στεκει αυτο, απλως το αναφερω. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, το κόστος μετασκευής του Έλυρος θα είναι περίπου το ίδιο ή και θα ξεπεράσει αυτό της Αριάδνης. Οριστική εικόνα θα έχουμε όταν δημοσιευθούν τα τελικά αποτελέσματα του έτους. Τελικά το κόστος του πλοίου (αγορά & μετασκευή) έφτασε περίπου τα 71 εκ. ευρώ ξεπερνώντας όπως ήταν φυσιολογικό (λόγω του μεγέθους της μετασκευής) το κόστος του Αριάδνη. Νομίζω πως αποτελεί μία από τις καλύτερες επενδύσεις της ΑΝΕΚ και αποτελεί μια πολύ καλή περίπτωση value for money και για την εταιρεία και για τον επιβάτη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Σήμερα στον Ελυρο είχε κάποιο εκδήλωση (είχε πάνω από 200ΙΧ παρκαρισμένα στο πλάι του Κρήτη II και Ελυρου), μάλλον θα ήταν η κοπή καμίας πρωτοχρονιάτικης πίτας μάλλον της Παγκρητιας ένωσης (πέρυσι μια ανάλογη εκδήλωση είχε γίνει στο Ελ. Βενιζέλος)
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Χθες πάλι κοβόταν κάποια πίτα στο Ελυρος από κάποια Κρητική ένωση (το είχα ακούσει στο Κρήτη FM)
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Αμοιβαία ανταλλαγή θέσεων σήμερα για ΑΡΙΑΔΝΗ και ΕΛΥΡΟ. Πιθανώς ο λόγος βρίσκεται στο ότι στον ΕΛΥΡΟ γινόταν έλεγχος-αντικατάσταση (???) στα σωστικά του πλοίου (ΜΕS και βαρελάκια), και από την δεξιά πλευρά του πλοίου βρισκόταν γερανός και μία-δύο πλατφόρμες νταλίκας. Σήμερα το πρωί είχε δέσει κανονικά στη θέση του, παρόλο που ήταν ο ίδιος γερανός που κατέβαζε/ανέβαζε βαρελάκια στη δεξιά πλευρά του πλοίου. Λίγο αργότερα έκανε μια περιστροφή γύρω από τον άξονα (στη κεντρική λεκάνη) και έδεσε με τη πλώρη προς το Αριάδνη, για να κατεβάσει/ανεβάσει βαρελάκια στη αριστερή πλευρά του πλοίου. Αφού τελείωσε με το γερανό, ξανά έδεσε κανονικά.
Orestis Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Τελικά το κόστος του πλοίου (αγορά & μετασκευή) έφτασε περίπου τα 71 εκ. ευρώ ξεπερνώντας όπως ήταν φυσιολογικό (λόγω του μεγέθους της μετασκευής) το κόστος του Αριάδνη. Από τις λογιστικές καταστάσεις της εταιρείας για το 2008, προκύπτει πως το κόστος του πλοίου έφτασε τελικά τα 77,7 εκ. ευρώ.
Orestis Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Από τις λογιστικές καταστάσεις της εταιρείας για το 2008, προκύπτει πως το κόστος του πλοίου έφτασε τελικά τα 77,7 εκ. ευρώ. Θα με διορθώσω, έχει δίκιο ο marioskef, το τελικό κόστος του πλοίου έφτασε τα 72,5 εκ.
marioskef Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 77 εκατ πρέπει να ήταν η αναθεωρημένη πρόβλεψη για το κόστος... Αυτα τα 5 εκατ. διαφορά που καταλήγουν τελικά (στα δάνεια ή κάπου αλλού)?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 Κυριακή του Πάσχα μεσημέρι. και όλη η ακτή στον Άι Διονύση ...μοσχομύριζε από την ψησταριά που είχε στηθεί σε έναν από τους καταπέλτες του πλοίου. Λίγο πιό μέσα, στις αρχές του γκαράζ (με τον απαραίτητο ίσκιο), υπήρχαν στημένα τραπέζια και το πλήρωμα του πλοίου (ή τουλάχιστον όσοι είχαν μείνει σε αυτό) γιόρταζαν με τον τρόπο τους το Ελληνικό Πάσχα. Και του χρόνου παιδιά στα σπίτια σας !!! (με την καλή έννοια, εννοείται).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Έκτακτη προσέγγιση χθες την νύχτα για το πλοίο, κατά το δρομολόγιο από Χανιά για Πειραιά, στο λιμάνι της Μήλου όπου και παρέμεινε για κανένα μισάωρο. Αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για την πρώτη προσέγγιση του πλοίου, όχι μόνο στην Μήλο αλλά και γενικότερα σε άλλο (Ελληνικό) λιμάνι εκτός του Πειραιά και των Χανίων ???
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Ο Ελυρος σίγουρα δεν έχει πάει στο Ηράκλειο. Και εγώ νομίζω ότι η Μήλος ήταν η πρώτη προσέγγιση εκτός Πειραιά και Χανιών.
margaritis24 Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 το πλοιο εχει προγραμματισμενη προσεγκιση κ σημερα στην μηλο!αρα δεν ηταν εκτακτη εχτες...
proud_ionian Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 μαλλον για τα κλασσικα τριημερα των κρητικων προκειται
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Και φυσικά έκτακτη είναι και η αποψινή του προσέγγιση στην Μήλο όπως έκτακτη ήταν και η ...παραπροχθεσινή . Μην παίζουμε τώρα με τις λέξεις. Εκτός πιά αν από εδώ και πέρα το πλοίο σε κάθε του δρομολόγιο θα προσεγγίζει και την Μήλο. Ε ναι, τότε οι δύο αυτές προσεγγίσεις δεν ήταν έκτακτες.
georgios express Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Ταξίδεψα με το τέκνο της Shimonosheki (που το σουλούπωσαν αλλιώς ο Αι-Γιώργης και το Πέραμα) και εντυπωσιάσθηκα από αυτά που είδα μέσα. Εξωτερικά ΟΚ, είναι λιγότερο ωραίος από την Αριάδνη, αλλά μέσα είναι άλλο πράγμα. Χώροι απέραντοι που ενώ οι επιβάτες άγγιζαν πρωτόκολλο, φαινόταν άδειο. Επιγραφές, πινακίδες, επεξηγήσεις σε όλα τα σημεία. Το δάπεδο του γκαράζ άστραφτε. Restaurant a la carte με τραπέζια από αμμοβολημένο κρύσταλλο 20 χιλιοστά, πρωτοποριακά. Κουζίνα standard ANEK. Καμπίνες που μοιάζουν με δωμάτιο ξενοδοχείου 5*-στα κρεβάτια, στις κουβέρτες, στην οθόνη της τηλεόρασης. Υπέροχη αίσθηση λιτής πολυτέλειας παντού. Δύο παρατηρήσεις-εκεί μετά την Μήλο με γεμάτο 6άρι κούνησε μιά-δυό φορές και στο εξωτερικό κατάστρωμα ευμεγέθη στίγματα σκουριάς κοντά στις σκυλιέρες. Πλήρωμα ευγενές και εξυπηρετικό (επίπεδα Μινωϊκών πλέον). Καταστήματα on board όχι φορτωμένα. Όλα καλά λοιπόν; Νομίζω ότι τον αδικεί λίγο η "βαρειά" εξωτερική εμφάνιση, αλλά για τα Χανιά είναι ιδανική λύση. Καλλορίζικο και καλές δουλειές, κι΄οταν τριανταπενταρήσει μάλλον θα το στείλει η ΑΝΕΚ Χίο-Μυτιλήνη-Αγιο Ευστράτιο-Λήμνο-Επανωμή-Θεσσαλονίκη .
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού της ΑΝΕΚ (ΑΝΕΚΟΡΑΜΑ) στο πρόλογο του Διευθύνοντα Συμβούλου κ. Ι. Βαρδινογιάννη, αναφέρει τα εξής: δρομολόγηση του νεότευκτου Ελυρος, το οποίο πήρε το βραβείο καλύτερης μετασκευής πλοίου σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο (Shipax Information) Πότε έγινε η απονομή αυτού του βραβείου?? Γιατί εγώ θυμάμαι μόνο την απονομή των βραβείων τον Lloyds για το καλύτερο πλοίο
polmyt Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Και ακομα απο ποτε ενα πλοιο 11 χρονων χαρακτηριζεται νεοτευκτο?
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Πότε έγινε η απονομή αυτού του βραβείου?? Το ότι δεν έγινε απονομή, δεν σημαίνει ότι δεν πήρε το ShipPax Award 2009 στην κατηγορία Ferry Conversion. Επίσης, πήραν βραβεία και άλλα γνωστά μας βαποράκια...Cruise Roma, Superspeed Ι, Viking XPRS κλπ...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Κάνεις δεν είπε ότι δεν πήρε το βραβείο καλύτερης μετασκευής. Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις οι εταιρείες τα δημοσιεύουν για το promotion τους
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Όσο γι΄αυτό μην ανησυχείς...θα έρθει και η ώρα που θα μας ζαλίσουν με το βραβείο. Απλώς επιλέγουν οι ίδιοι το πότε. Ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε και με ποιές άλλες μετασκευές συναγωνίσθηκε (ελπίζω όχι με του Μακεδονία). Όσον αφορά τον έννοια του νεότευκτου...είναι λίγο ρευστή. Ορισμένοι θεωρούν ότι μηδενίζει το κοντέρ της ηλικίας σε κάθε εκτεταμένη μετασκευή του πλοίου. Και ενδεχομένως σε ορισμένες περιπτώσεις να μην έχουν και άδικο. Σε ορισμένα μάλιστα κρουαζιερόπλοια (συνομήλικα του Liberty:D) οι εταιρείες τους αποφεύγουν επιμελώς να αναφέρουν το έτος ναυπήγησης και αναφέρουν μόνο το έτος τελευταίας ριζικής ανακαίνισης. Ειδικά το ΕΛΥΡΟΣ με την τόσο εκτεταμένη μετασκευή που του έγινε...θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και σαν νεότευκτο, παρόλο που δεν είναι...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now