Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα 31.2 μυρια ευρο με 1.27 ευρο/δολαριο ΗΠΑ ειναι πανω κατω 39.6 εκατομμυρια δολαρια. Επομενως τα 40 που ακουγαμε ηταν δολαρια ΗΠΑ, μιας η αντιστοιχιση σε Καναδεζικα ειναι 44.6 .

Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, αν και υπήρξε αρκετή υπερβολή από τα ΜΜΕ, το πλοίο έκανε το τελευταίο του ταξείδι…όπως έπρεπε. Και αν έσκουξαν και μερικές κλασσικές καραβομοιρολογίστρες, μικρό το κακό. Τουλάχιστον αυτή τη φορά έσκουξαν για ένα νέο, αξιόπιστο και συνεπές πλοίο μιάς σοβαρής εταιρείας και όχι για κανένα χρέπι καμιάς μπατιρημένης εταιρείας που πάει για σκραπ. Ας τους αγνοήσουμε και ας σταθούμε στην συγκίνηση των πληρωμάτων και όσων επιβατών το είχαν συνηθίσει και εκτιμήσει τόσα χρόνια. Και αυτή η συγκίνηση δεν μπορεί παρά να είναι γνήσια. Το τελευταίο αυτό ταξείδι του στη Συροτηνομυκονία και με όσα είδαμε έδειξε και κάτι: ότι και πίσω από τις αποκαλούμενες «απρόσωπες εισηγμένες» υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι και αυτοί οι άνθρωποι κάνουν μια εταιρεία μεγάλη ή ξεφτίλα. Και η εταιρεία του φέρθηκε σε αυτή τη περίπτωση αρχοντικά.

 

Μέσα όμως σε αυτό τον καταιγισμό αποχαιρετισμών, μπήκε σε δεύτερη μοίρα το ερώτημα: γιατί πουλήθηκε ένα αξιόλογο και κερδοφόρο πλοίο? Γιατί καθημερινά φτωχαίνει ο ακτοπλοϊκός στόλος μας?

 

Επί προσωπικού τώρα, με το Ιθάκη πρωτοταξίδεψα αρχές Σεπτεμβρίου του 2000 από Ραφήνα για Σύρο, τότε που μύριζε ακόμα καινουργίλα, ήταν ανοικτό το πρυμιό ντεκ (που νομίζω ήταν και το ελικοδρόμιο) και αναζητούσες λίγη σκιά κάτω από τη τσιμινιέρα. Συνηθισμένος από τα μέχρι τότε πλοία, η πρώτη εντύπωση ήταν στενάχωρη, κυρίως που όχι μόνο δεν πήγαινες στη πλώρη, αλλά ούτε καν την έβλεπες. Στενάχωρο μεν, αλλά ήταν η νέα εποχή και έπρεπε να προσαρμοσθούμε και με αυτή να πορευθούμε. Μπορεί να μην είχε περατζάδες και μπαλκονάκια, όταν είχε κόσμο να ήταν λίγο στριμωγμέναμε ή να βγάζεις τη μπέμπελη στο θερμοκήπιο του πρυμιού ντεκ, αλλά είχε αξιοπιστία, συνέπεια, ταχύτητα, ευελιξία, εκπαιδευμένο και ευγενικό πλήρωμα, ποιοτικό σέρβις και κυρίως ανήκε σε εταιρεία σοβαρή. Και με τον καιρό όχι μόνο το συνηθίσαμε, αλλά και μας άρεσε, αν και η καρδιά μας ήταν στους Απόλλωνες, Γεώργιους κοκ. Αλλά γέρασε πιά αυτή η σειρά, έφυγε η εποχή τους και ήλθε η σειρά μιάς άλλης. Έκτοτε έκανα καμιά δεκαπενταριά ταξείδια με το Ιθάκη, είτε από Πειραιά, είτε από Ραφήνα, όπου όταν ερχόταν ήταν πλέον η πρώτη μου επιλογή, αν και εδώ η καρδιά μου ήταν αλλού. Αλλά είπαμε μετά από κάποια χρόνια, κυβερνά το μυαλό και όχι η καρδιά. Για να πω όμως και όλη την αλήθεια, δεν είχα πέσει ποτέ σε Αυγουστιάτικα στριμωξίδια, που πολλοί έχουν υποφέρει, καθώς των φρονίμων τα παιδιά (αλλά και οι ίδιοι οι φρόνιμοι :D ) έβγαζαν αριθμημένη.

 

Ταξείδια…συνυφασμένα με παλιές ευτυχισμένες μέρες, που αυτές οι όμορφες στιγμές είναι που μένουν για πάντα στο μνήμη του καθενός, ακόμα και όταν φεύγει ένα πλοίο, γιατί το πλοίο δεν είναι τίποτε παραπάνω από λαμαρίνες, τα όσα έζησε ο καθένας σε αυτά τα ταξείδια είναι το σημαντικό και αυτές οι μνήμες είναι που δίνουν αξία σε ένα πλοίο. Ναι εμένα προσωπικά θα μου λείψει, αν και δεν είχε κερδίσει την καρδιά μου, αλλά με είχε κερδίσει σε όλα τα άλλα, και το πλοίο και η εταιρεία του.

 

Καλοτάξιδο και καλότυχο λοιπόν ας είναι και εκεί που θα πάει, και εάν είναι μάγκες οι Καναδοί, μπορούν να κρατήσουν και το ίδιο όνομα, μια χαρά όνομα και διεθνές είναι το Ithaca…έτσι για να καμαρώνει και ο proud και το αβάπορον Θιάκι...που δεν είδε Ιθάκη :rolleyes:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω να γράψω κάποιο κείμενο, ότι ήταν το έχω ήδη γράψει... (με τους ανάλογους σχολιασμούς)

Στο καλό να πάει και μακάρι κι εκεί να τύχει όμοιας αντιμετώπισης.

 

Μία πανοραμική λίγο πριν το μόλα από την Ερμούπολη.

 

gallery_2440_419_403810.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μέσα όμως σε αυτό τον καταιγισμό αποχαιρετισμών, μπήκε σε δεύτερη μοίρα το ερώτημα: γιατί πουλήθηκε ένα αξιόλογο και κερδοφόρο πλοίο? Γιατί καθημερινά φτωχαίνει ο ακτοπλοϊκός στόλος μας?

 

Αν και την ξερεις την απαντηση μαλλον σ αρεσει να την ακους. Πιο ευκολα βρισκεις 30 για το Ιθακη παρα 70 για τα Δηλος/Πατμος...

Τωρα αν βγαλουν τα Πατμος/Δηλος ποτε τα λεφτα που κουβαλησε το Ιθακη εδω θα μαστε να το δουμε.

Link to comment
Share on other sites

απο οτι γραφει το site της εταιρειας του, εκει που παει θα αντιμετωπιζει πολλες παλιρροιες

μολις φτασει παντως εκει θα κανει δοκιμαστικα στους ντοκους  για να δουνε πως θα πεφτει στις ραμπες που εχουν κ μετα θα παει στο ναυπηγειο για 4 μηνες για να κανει τις απαραιτητες εργασιες προσαρμογης κ μετα θα βγει για ταξιδια

 

 

ας δουμε κ την τελευταια αναχωρηση απο την τηνο

 

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο και καλότυχο λοιπόν ας είναι και εκεί που θα πάει, και εάν είναι μάγκες οι Καναδοί, μπορούν να κρατήσουν και το ίδιο όνομα, μια χαρά όνομα και διεθνές είναι το Ithaca…έτσι για να καμαρώνει και ο proud και το αβάπορον Θιάκι...που δεν είδε Ιθάκη :rolleyes:

 

Τώρα είναι η ευκαιρία...όλοι οι απόδημοι του Καναδά να ψηφίσουν Ithaca δαγκωτό :D ...στον διαγωνισμό που μάλλον θα γίνει για το νέο όνομα του πλοίου.

 

One other likely change is in the name of the ship, which is named after the island of Ithaca. The Bay of Fundy Marine Transportation Association has written Transport Canada suggesting it run a competition for a new name.

 

 

Και στο ίδιο δημοσίευμα βλέπουμε ότι κάποια βιντεάκια δεν ικανοποιούν μόνο τα καραβολατρικά ένστικτα, αλλά λειτουργούν και ως διάφημιση για το πλοίο ;)

 

A video available on YouTube shows the Ithaki pitching heavily in seas that wash spray over its bow.

 

“The (Princess) would not, could not have sailed in that sea state (bilge keels are not a lot of help),” Wright says. “The fact that the Blue Star Ithaki was out gives me a lot of confidence we will see a lot fewer weather cancellations once the ship is on the route.”

 

Link to comment
Share on other sites

Μα το πλοιο οι καναδοι μεσω youtube το ειδαν το πλοιο κ ηρθαν απο δω μια βολτα για να τσεκαρουν..ειδαν κ ενα στην ισπανια αλλα πηραν το δικο  μας τελικα :(

 

τελευταια υποκλιση κ στο νησι των ανεμων

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καλο και χρυσο το Ιθακη αλλα νομιζω πως οι Καναδοι υπερβαλλουν λιγο με σκοπο να πεισουν οτι η αγορα τους θα φερει την επανασταση. Ο καιρος στο βιντεο ηταν σιγουρος χοντρος και  δυσκολος αλλα δε νομιζω οτι δε θα μπορουσε να ταξιδεψει με αυτον ενα πλοιο 150 μετρων και με χαμηλα εξαλα οπως το ηδη υπαρχον. Δηλαδη τοσο χρεπι ειναι; Δε μου φαινεται...

 

Επισης στη μετρηση για τη χωρητικοτητα ιχ γραφει το παρακατω.

 

"The association has had access to technical details of the ferry, which has two decks. Capacity with North American tractor-trailers and automobiles is estimated at 15 tractor-trailers on the main deck with 63 automobiles on the second deck, or125 automobiles with both decks full and no tractor-trailers."

 

Απο τα περιπου 220-230 στην Ελλαδα εκει θα παιρνει μονο 125; Οσο και μεγαλυτερα κατα μ.ο. να ειναι τα ιχ στον Καναδα η διαφορα μου φαινεται αδιανοητη.

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθεσουμε οτι πια τα Superfast που απαγορευοταν αρχικα να τα χρησιμοποιοησουν στο ονομα...αλλα τελικα οπως ειδαμε ήρθη (Bimini ,Stena) αραγε θα εχουν το δικαιωμα να κρατησουν το ιδιο ονομα και εκει? Να έχει κανένα όρο το MOA?..... Η μονη "Ithaca" ειναι στις ΗΠΑ στην πολιτεια της Νεας Υορκης...και το μπάδερχουντ στο Τορόντο :P

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

@captain nionios. εκει που εστιαζουν πολυ ειναι στα stabilisers του ιθακη (που το τωρινο δεν εχει) και στο ποσο καλυτερο θα ειναι το ταξιδι. στο site της εταιρειας αναφερει οτι το acadia δεν εχει ουτε κλιματισμο. με αυτο το μετρο συγκρισης το ιθακη ειναι κρουαζιεροπλοιο

 

@petros το blue star σιγουρα δεν θα μπορουν να το κρατησουν

Link to comment
Share on other sites

Proud οσον αφορα το ταξιδεμα εννοειται πως τα stabilizers ειναι ενα τεραστιο ατου, απλα μου κανει εντυπωση που τα συνδεει και με ακυρωσεις δρομολογιων λογω κακοκαιριας. Ειναι απολυτα λογικο το ταξιδι να ειναι πιο ευχαριστο και πιο ασφαλες αν υπαρχουν αλλα να ακυρωνουν και δρομολογια δεν ειναι τραβηγμενο; Στα μερη μας η Πρεβελαρα μπορει να rollαρει σαν τρελη αλλα δεν ακυρωνει δρομολογιο γι'αυτο...

 

Επισης στο βιντεο το Ιθακη σκαμπανευαζει (εχει εντονους προνευτασμους) πραγμα που το αναφερουν και στο κειμενο (pitching). Τα stabilizers σε τετοιο καιρο δεν εχουν μεγαλη σημασια, γι'αυτο λεω οτι μου κανει εντυπωση αν δεν μπορουσε να τον αντιμετωπισει το ηδη υπαρχον.

 

Οσον αφορα τα "κομφορ" και τη φρεσκαδα του Ιθακη δεν το συζητω, εννοειται πως θα ειναι η μερα με τη νυχτα.

Link to comment
Share on other sites

Proud οσον αφορα το ταξιδεμα εννοειται πως τα stabilizers ειναι ενα τεραστιο ατου, απλα μου κανει εντυπωση που τα συνδεει και με ακυρωσεις δρομολογιων λογω κακοκαιριας. Ειναι απολυτα λογικο το ταξιδι να ειναι πιο ευχαριστο και πιο ασφαλες αν υπαρχουν αλλα να ακυρωνουν και δρομολογια δεν ειναι τραβηγμενο; Στα μερη μας η Πρεβελαρα μπορει να rollαρει σαν τρελη αλλα δεν ακυρωνει δρομολογιο γι'αυτο...

 

 

Ας δούμε γιατί δεν κάνει δρομολόγια αυτή την περίοδο το acadia, για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τη νοοτροπία των Καναδών. Οποιαδήποτε σύγκριση με τις εδώ καταστάσεις μοιάζει άτοπη.

 

NOTICE TO CUSTOMERS

The Saint John to Digby ferry service will be temporarily interrupted to enable repairs to the bow thruster of the MV Princess of Acadia.

Reservations are not currently being accepted for departures effective 20:00 hours October 18 to November 6, 2014.

We are sorry for any inconvenience caused to our valued customers.

 

Link to comment
Share on other sites

Αν και την ξερεις την απαντηση μαλλον σ αρεσει να την ακους. Πιο ευκολα βρισκεις 30 για το Ιθακη παρα 70 για τα Δηλος/Πατμος...

Τωρα αν βγαλουν τα Πατμος/Δηλος ποτε τα λεφτα που κουβαλησε το Ιθακη εδω θα μαστε να το δουμε.

Ναί,αλλά ο ακτοπλοϊκός μας στόλος έχασε ένα "σχεδόν καινούργιο" πλοίο-την ώρα που παραμένουν κάτι Ιεράπετρες και Λατώ και Κορνάροι.Και επίσης ούτε οι εφοπλιστές μας πλέον βρίσκουν λεφτά γιά να ναυπηγήσουν νέα πλοία-και δέν μπορούμε να μιλάμε ξανά γιά "αξιοπρεπείς ταχύτητες" τών 17 και 18 μιλίων όταν είχαμε ακόμη και τα 25 τού ΙΘΑΚΗ,ούτε γιά ευελιξία στίς μανούβρες π.χ.τού ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ που μέχρι να κάνη 90 μοίρες στροφή βγάζεις γένια,όταν το ΙΘΑΚΗ έμπαινε στον Πειραιά κι'έστριβε σε ένα λεπτό μέσα στην λιμενολεκάνη τών Λεμονάδικων.Να θυμίσω δέ ότι η ευελιξία στίς μανούβρες δέν είναι μόνο ωραίον θέαμα δι'ημάς τούς shipfriends,αλλά έχει να κάνη κυρίως με το πόσο γρήγορα θα βγούν απ'το βαπόρι οι αφιχθέντες γιά να πάνε στίς δουλειές τους-άν είναι να περιμένουν μισή ώρα να κάνη την στροφή το πλοίο και να'ρθη να δέση,το χάσανε το τραίνο οι άνθρωποι (ή και το γαϊδούρι,άν πρόκειται γιά νησί).

 

Το ΙΘΑΚΗ έβγαλε λεφτά στην εταιρία του επειδή ήταν το πρώτο σύγχρονο,γρήγορο και ευέλικτο συμβατικό που μπήκε στίς Κυκλάδες και θα μπορούσε να βγάλη κι'άλλα.Κυρίως όμως το γεγονός είναι πως δέν υπάρχει κάποιο άλλο να το αντικαταστήση ώς "μονάδα",ώστε τα "μικρά Bluestarάκια" να ξαναγίνουν τρία.Τα ΠΑΤΜΟΣ και ΔΗΛΟΣ είναι κάπως πιό μεγάλα και ενδεχομένως πιό κατάλληλα γιά πιό μακρυνές διαδρομές.Μακάρι να είναι κερδοφόρα κι'αυτά,αλλά δέν το ξέρουμε ακόμη.

 

Τέλος,η νοοτροπία "όλα τα βαπόρια πουλιούνται άμα βρεθή αυτός που θα δώση τα περισσότερα λεφτά" να έχη λογική βάση,αλλά οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δέν είναι επιχειρήσεις εμπορίας πλοίων.Δηλαδή άμα βρεθούν την ίδια χρονική περίοδο πέντε ξένοι να πάρουν και τα υπόλοιπα BS,θα βρεθούμε εμείς εδώ στην Ελλάδα εν μιά νυκτί ξανά πίσω στην δεκαετία τού '70 να ταξιδεύουμε με Απόλλωνες και Ποσειδώνες;  

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά το σημερινό κόστος των εισιτηρίων στην γραμμή που θα δραστηριοποιηθεί το Ithaki :

Στη χαμηλή σαιζόν απλής μετάβασης για 2 ενήλικα άτομα και ένα αυτοκίνητο υπάρχει και ένας επίναυλος καυσίμων C$20. Ολα αυτά  για μία απόσταση 50,2 μιλίων.

Saint John - Digby

13 Nov 2014, 09:00

1 Fuel Surcharge

C$20.00

2 Passenger

C$68.00

1 Vehicle Low up to 6'6"

C$83.00

Ticket Price

C$171.00

Total Booking Price

C$171.00

 

Οσον αφορά τη συζήτηση σχετικά με το κόστος κτήσης του απο τους Καναδούς αυτό είναι μέσα στα πλαίσια του επιχειρείν. Οι μεν εισπράτουν ένα πολύ καλό τίμημα εξαγοράς, οι δε θα προσπαθήσουν να "εκμεταλλευτούν" όσο καλύτερα γίνεται το νέο απόκτημά τους. Εκτός του νεώτερου της ηλικίας, της πολύ καλής κατάστασης και συντήρησης που έχει, του κλιματισμού, των πτερυγίων ευσταθείας και τόσα άλλα, το πλεονέκτημα της ταχύτητας δεν νομίζω ότι θα μείνει ανεκμετάλλευτο. Πιστεύω είναι το βασικό ατού για αυτούς διότι στην υψηλή σαιζόν το Ithaki πολύ άνετα θα μπορεί να βγάζει τρία δρομολόγια plus την ημέρα και χωρίς διανυκτέρευση στο Digby όπως γίνεται σήμερα με το ACADIA που πραγματοποιεί μόνο δύο. Χωρίς να παραγνωρίζω τα θέματα των παλοιριών που υπάρχουν η υψηλή ταχύτητα θα είναι ατού για κάθε τέτοια δυσκολία στο σχεδιασμό των δρομολογίων. Επομένως απο 'κει μπορεί να αποσβέσουν το υψηλό κόστος αγοράς του πλοίου.     

Link to comment
Share on other sites

Η αποσταση συμφωνα με το Google Earth ειναι 38.5-40.5 ν.μ. . Βαζω αυτη τη διακυμανση γιατι δεν ξερω που ακριβως ειναι ο ντοκος, ειδικα στο Digby.

 

enas chiotis. Οσον αφορα τη σχολαστικοτητα και την τυπικοτητα τους σε βλαβες και επισκευες σιγουρα θα εχουν μεγαλη διαφορα με εμας. Απλα μου φαινοταν λογικο οτι θα ειχαν και αυτοι τη συνηθεια-πεποιθηση οτι τα βαπορια ειναι για να ταξιδευουν και οτι μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις κακοκαιριας θα γινοταν ακυρωση, οπως συμβαινει και σε πολλες Ευρωπαικες γραμμες.

 

Hastaroth. Οτι το Ιθακη και τα αλλα δυο μικρα γυριζουν πιο γρηγορα απο το ισκιο τους στη μανουβρα ειναι αληθες, αλλα μη μας βγαλεις και τον Αγιο κακο... Μπορει να μην ειναι Ιθακη αλλα ειναι αξιοπρεπεστατος και γυρναει μια χαρα ακομα και με τα σημερινα κριτηρια...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η ονοματολογία έχει αρχίσει εδώ και μήνες στον Καναδά...πριν ακόμα μάθουν ποιο θα είναι το νέο πλοίο. Εδώ ταιριάζει γάντι η έκφραση: ακόμα δεν το είδαμε, Scotia Brunswick και Nova Princess το εβγάλαμε. :rolleyes:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη απώλεια ηθικά αλλά και ναυτιλιακά ο Ιθάκαρος. Μακάρι να μην μειωθεί η δραστηριότητα της άττικα στις Κυκλάδες και να δουλέψει περισσότερο το Δήλος μαζί με τον πρωτεργάτη πια, Πάτμος.

Το πιο καλό θα είναι να κρατήσουν το ίδιο όνομα στο πλοίο!.

Link to comment
Share on other sites

Και ετσι θα γινει...Σημαια,σινιαλο ,αναχωρηση ,μεσα στο 7ημερο που ερχεται.... Η ακριβης ημερομηνια αναχωρησης "παιζει" μεταξυ δυο ημερων....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

που βρισκομαστε; εχει περασει κανεις απ' οξω να δει τι παιζει;

υποτιθεται οτι 06.11 θα εχει τελειωσει η διαδικασια

 

Το πλοίο προς το παρόν είναι όπως το γνωρίζουμε. Χωρις να θελω να αμφισβητήσω τον φίλο valencay και τις πληροφορίες του, εγώ έχω ακούσει οτι ενδέχεται να αργησει λιγο παραπάνω. Βέβαια επειδή η μυστικοπαθεια πάει σύννεφο και δεν μπορώ να τσεκάρω αν η πηγη μου είναι 'ιαματική' κρατω επιφυλάξεις. Μπορεί ο valencay να είναι σωστός  

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια η παραδοση του πλοιου ειναι 6/11

Πριν απο αυτη την ημερομηνια και αν δεν εχει προηγηθει συμφωνια ουτε πινελια δεν εχει δικαιωμα να βαλει ο νεος πλοιοκτητης. 6/11 θα πεσουν τα μπικικινια και τοτε ισχυει και τυπικα η αγορα του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...