Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το παραδοξο με αυτο το πλοιο ειναι πως οσο ηταν εδω ,δεν ειχε τη συμπαθεια του κοσμου ή εστω των καραβολατρων.Το προτιμουσαν μεν λογω ταχυτητας αλλα γενικα υπηρχε μια γκρινια για τις συνθηκες εντος του πλοιου, οτι ειχε στριμωξιδι,κλπ κλπ,κατι το οποιο βεβαια δεν ηταν και ψεμα μιας και τα πλοια που πηγαιναν εκεινη την εποχη σε Συρο Τηνο Μυκονο ηταν αρκετα πιο ανετα απο το συγκεκριμενο.

Οταν εφυγε παλι ολοι κλαψανε με μαυρο δακρυ και οι περισσοτεροι επιθυμουν να ξαναγυρισει στα νερα μας

Ας το θυμηθουμε λοιπον στην πρωτη του χρονια στη χωρα μας ,με το "Strintzis Lines" γραμμενο κατω απο το Blue Star Ferries.Λογικα ειμασε στη Μυκονο

  • 9 months later...
  • Replies 697
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εσωτερικα παντως δειχνει σε καλυτερη κατασταση απο οταν ηταν εδω και ειχα μπει.

Ευχαριστουμε @magwa

Posted (edited)

Εγώ πάλι δε βλέπω διαφορες μεγάλες.Σε καλή κατάσταση ήταν και εδώ,απλά με πολυκοσμία εκεί μέσα υπέφερες.. 

Όλα τα αεροπορικά έχουν αντικατασταθεί με αυτά τα μπλε και μερικά τραπεζοκαθισματα.

Όλα τα άλλα ίδια.

Όπως και ναχει μας γύρισες κάποια χρόνια πίσω @magwa, ευχαριστούμε!

Edited by nomikos
Posted

Και εξωτερικά μια χαρά είναι.

Εκεί που δένει έχει παλίρροιες, γι'αυτό και έχουν βάλει ζωνάρια μέχρι τους κοινόχρηστους χώρους. Όπως φαίνεται στη φωτο και σε άλλες που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, "ακουμπά" στον ντόκο σε σημεία πολύ ψηλότερα από την ΄ίσαλο, γι'αυτό και τα πολλά τρεξίματα. Μην ξεχνάμε ότι εκεί έχει χειμώνα (βροχές, χιονόνερα, χιόνια) το μεγαλύτερο διάστημα του έτους. Είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο, να είναι το πλήρωμα έξω με τους μπότηδες.

Εκεί που είναι ταξιδεύει με πρωτόκολλο που ταιριάζει στο μέγεθός του και αναδεικνύονται οι εσωτερικοί του χώροι. Ούτε xtra καρέκλες, ούτε να μετράνε οι θέσεις του εστιατορίου, ούτε να μετρά το κατάστρωμα, αλλά να μπαίνουν όλοι μέσα ;) 

Posted (edited)

 

Τα πρώτα χρόνια εκεί όπως βλέπουμε που ήταν τα Goodys στη γωνία αριστερά,αν θυμάμαι καλά είχε πολλά ηλεκτρονικά!

Τα Goodys ήταν το hot spot της οικονομικής,εκεί καθόταν όλος ο κόσμος.

Λίγο πιο πλώρα δεξιά και αριστερά είχε αεροπορικά στους διαδρόμους,μετά η reception με ένα μπαρ που είχε 15 περίπου τραπέζια και αυτή ήταν όλη και όλη η οικονομική.

Η διακεκριμένη έπιανε το 50% της επιφανειας των κοινοχρήστων χωρών.

 

 

Ομολογώ όμως πως ήταν πολύ όμορφος χώρος πιο όμορφος και φωτεινός από τα κοντάδελφα BS Naxos και Paros.

Edited by nomikos
Posted

Οι Καναδοί το αγοράσανε 44-45 εκατ. Μετά από 23 χρόνια που ναυπηγήθηκε πόσο μπορεί να πουληθεί; Το ρωτάω γιατί είναι περίεργο πως κανένας απο τους δικούς μας εφοπλιστές δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το πλοίο. 

 

Posted

44-45 εκ Καναδέζικα Δολάρια ;) 

Δεν το πουλάνε οι Καναδοί. 

On 10/27/2014 at 6:54 PM, .voyager said:

Και η επίσημη ανακοίνωση... €31,2 εκατομμύρια.

 

On 10/27/2014 at 8:54 PM, Captain_Nionios said:

Τα 31.2 μυρια ευρο με 1.27 ευρο/δολαριο ΗΠΑ ειναι πανω κατω 39.6 εκατομμυρια δολαρια. Επομενως τα 40 που ακουγαμε ηταν δολαρια ΗΠΑ, μιας η αντιστοιχιση σε Καναδεζικα ειναι 44.6 .

 

Posted

Δεν το πουλανε....Το πλοιο διανυει τα 24 ετη και αν βαλουμε ποτε επεσε η τροπιδα ειναι 25χρονη κοπελα...Εαν η διαρρυθμιση αυτου και των αδελφων ηταν πιο ρεαλιστικη τοτε πολλα θα ηταν διαφορετικα...

Posted

Υπάρχει μια σημαντική παράμετρος που πρέπει να την συνυπολογίσουμε όταν αναφερόμαστε για πωληση του συγκεκριμένου πλοίου . 
 

Το βαπόρι ανήκει σε μια κρατική εταιρεία και εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη συγκοινωνία . Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και να πάει κάποιος να κάνει μια πολύ καλή πρόταση , είναι πολύ δύσκολο έως απίθανο να μπουν στην διαδικασία να πουλήσουν αν δεν έχουν εξασφαλίσει την επόμενη ημέρα τις γραμμής .  
Δεν είναι μια ιδιωτική επιχείρηση που θα τα βάλει κάτω, θα πει ότι ο συνδυασμός εκμετάλλευσης και τιμήματος πώλησης γράφει θετικό πρόσημο χ εκατομμύρια οπότε θα μπει στη διαδικασία να το πουλήσει . 
 

Με αυτό ως δεδομένο , το πλοιο θεωρώ ότι είτε δεν θα το ξαναδούμε στα μέρη μας , είτε θα το δούμε για τα τελευταία ένσημα του .

Posted

Συμφωνώ συν του ότι μια τέτοια επένδυση δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Τα 14 χρόνια που έπλεε εν Ελλάδι το λοιδωρούσαν, αλλο που τότε όλοι έριξαν κροκοδείλεια δάκρυα όταν αποσύρθηκε. Ουσιαστικά ήταν μια beta έκδοση (για να το πω και στην γλώσσα της πληροφορικής😂) των Πάρος/Ναξος προοριζόμενο για μια πορθμειακή γραμμή (Κυλλήνη-Πόρος, ούτε καν Πατρα-Σάμη-Ιθάκη που έχει και το όνομα) που φορτώθηκε γραμμές που απαιτούν έστω μερικές βασικές ανέσεις που δεν είχε. Δεν θέλω να είμαι άμεσα κακός με το πλοίο χωρίς να το έχω ταξιδέψει αλλά θεωρώ ότι εκεί, στην άλλη πλευρα του Ατλαντικού, βρήκε την καριέρα που του αξίζει. 

Posted

Ειχε μικροτερους εξωτερικους χωρους μονο!εσωτερικα ηταν ανωτερο,κ μονο που εμπαινες πρυμα κ εβλεπες τις αγκυρες στην πλωρη ηταν επιτυχια!

Posted

Άλλη μια σημαντική διαφορά είναι ότι το Ιθάκη δεν έχει καμπίνες στο ντεκ 5 όπως στα Πάρος Νάξος που εχουν περιπου στο μισο ντεκ καμπίνες πληρωματος.Στο αλλο μισο εχουν ανω γκαραζ για ιχ.Το Ιθακη εχει όλο το ντεκ το άνω γκαράζ για ιχ.Η Αττικα αν το κραταγε θα μπορούσε να προσθέσει 200 κλίνες επιβατων σε αυτό το ντεκ με μια μετασκευή και τότε θα μιλούσαμε για άλλο πλοιο.

Έτσι όλο το καταστρωμα 7 είναι καμπίνες πληρώματος ενώ στα Πάρος Νάξος ήταν όλο καμπίνες επιβατων(μετά προστέθηκαν πρυμα αεροπορικά).Αν συνυπολογισεις και το λιγότερο χτίσιμο που έχει το Ιθάκη σε αυτό το ντεκ τότε καταλαβαίνεις γιατί εσωτερικά και εξωτερικά φαινόταν μικρότερο,ενώ στην ουσία εχουν ακριβώς το ίδιο μέγεθος.

 

Στην ουσία τα Πάρος Νάξος είναι εξέλιξη του Ιθάκη και σίγουρα καλύτερα και ποιο ολοκληρωμένα πλοία.

 

 

Posted (edited)
On 7/12/2024 at 10:57 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Γιά την κατάσταση φταίει ο καιρός,η υγρασία....

Η Bay Ferries, είναι μια ιδιωτική εταιρεία που έχει σύμβαση για τη λειτουργία του πορθμείου και των τερματικών σταθμών, τα οποία ανήκουν στο δημόσιο. Αυτά δεν είναι περιουσιακά τους στοιχεία, επομένως ξοδεύουν όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα για να τα συντηρήσουν. Οι μισθοί του πληρώματος στον Καναδά είναι πολύ υψηλοί, επομένως διατηρούν τη συντήρηση σε ένα ελάχιστο αποδεκτό επίπεδο για την αποφυγή υπερωριών. Το πλοίο βάφεται μόνο όταν μπαίνει στη δεξαμενή. Οι καιρικές συνθήκες στη διαδρομή δεν βοηθούν. Το προηγούμενο πλοίο, το Princess of Acadia, ήταν πάντα σε τρομερή (εξαιρετική) κατάσταση εξωτερικά.

Edited by proud_ionian
εξαιρετική
Posted

Τελικά ο ιδιοκτήτης του πλοίου είναι ιδιωτική ή κρατική εταιρεία όπως έγραψε παραπάνω ο Annivas?

Posted

Όπως τα λέει ο Proud είναι και μάλιστα έχω την αίσθηση πως στο έγγραφο εθνικότητας του Fundy Rose σαν πλοιοκτήτης φαίνεται η Transport Canada. Επί τη ευκαιρία, μπορούμε να δούμε εδώ και την τελευταία(?) κριτική αναθεώρηση των γραμμών που επιδοτεί η Transport Canada, αναφορά η οποία προφανώς και είναι διαθέσιμη για να την βλέπει ο πολίτης. Η πρώτη παράγραφος είναι ξεκάθαρη πως πρόκειται για ιδιωτικές εταιρείες που λειτουργουν με leasing των πλοίων και των εγκαταστάσεων από την Transport Canada.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...