Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να περασει τον Ατλαντικο φανταζομαι.

Ναι το διαβασα αυτο, αλλα δεν καταλαβαινω γιατι ηταν αναγακιο να σφραγιστουν για να περασει τον ατλαντικο.

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι για να μην σπασουν στην περιπτωση που πεσει σε καμια χοντρη θαλασσα.Αλλωστε χειμωνας ειναι και σιγουρα υπαρχουν αρκετες πιθανοτητες να συμβει κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

madeira/funchal αντι αζορες.

 

απο οτι φαινεται στο mtraffic εκοψε και για λιγο βολτες πριν μπει και δεσει

 

Κι όπως λένε οι σύντροφοι Μαδεϊριανοί, το Ιθάκη πήγε στο Funchal  λόγω της κακοκαιρίας που επικρατεί στις Αζόρες, που ήταν και ο αρχικός προορισμός του, αφού περίμενε πρώτα να αναχωρήσουν τα κρουαζιερόπλοια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

γνωριζουμε ποιες μετατροπες θα γινουν στον Ιθακαρο;

(πχ ξηλωμα αεροπορικων να μπουν σαλονια; κλπ)

 

Οι Καναδοί απαντούν επισήμως, έστω και με καθυστέρηση, στις απορίες του πάντα περίεργου proud :rolleyes:

 

 

[...]Transport Canada spokesman Ben Stanford confirmed by email today that the ferry formally known as the Blue Star Ithaki will head for Saint John, New Brunswick, when it leaves the Azores (βλέπε Madeira :D ) where it is currently fuelling up.

 

Crew from the transit voyage will get off in Saint John and workers will remove protective sheathing installed to protect the ferry during its transatlantic voyage.

 

The ferry will then stop in Digby to take on equipment for the engine refit, which will take place in Halifax.

 

Stanford said earlier this week that the ship's engines will undergo a 72,000-hour overhaul and conversion from heavy fuel to marine diesel oil.

 

He said crews will also carry out minor modifications to ensure the vessel complies with Canadian safety regulations, and is compatible with existing shore-based infrastructure and for operation in the Bay of Fundy.

 

The engine overhaul needs to be completed by the original equipment manufacturer and the modification work will be subject to a future tendering process.

 

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μιάς και συμπληρώθηκαν αρκετές ώρες χωρίς ποστ για το Ιθάκη :rolleyes: ...να δούμε και τις πρώτες γκρίνιες για την καταλληλότητα του πλοίου από την κατά τα άλλα συμπαθή τάξη των καναδών νταλικέρηδων. Και να δούμε και μια νέα μέλετη περί του πιθανού νέου ονόματος του πλοίου, από ένα συνάδελφον blog, που λόγω αντικειμένου φανταζομαι ότι θα μας ενημερώνει τακτικά για τα έργα και τις ημέρες του ξενιτεμένου μας Ιθάκαρου.

 

ΥΓ Κοίτα που ξύπνησαν κι οι Καναδοί και θέλουν τρίλεπτες ομορφιές :D

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Αν το βγάλουν Loyalist πάντως,όπως συνιστά το "συνάδελφον blog",τους ενημερώνω ότι το όνομα αυτό δέν είναι πρωτότυπο-το ίδιο όνομα έχει κι'ένα κόττερο που είδα το καλοκαίρι στην Αγία Μαρίνα Αιγίνης.

 

Ωστόσο είναι εύηχο και θα το προτιμούσα από το Canada2014 που θυμίζει διαφημιστική καμπάνια....

Link to comment
Share on other sites

Το συνάδελφον blog που αναφέρεις έχει μυαλά "Βρετανοκρατούμενα" προφανώς. Το St.John στο New Brunswick είναι από τις πλέον "Ιρλανδικές" πόλεις του Καναδά, ίσως η πιο Ιρλανδική από όλες και το "Loyalist" (που παραπέμπει στο "British Loyalist" cities , όπως αναφέρονται οι πόλεις στον Καναδά με κυρίαρχη την Βρετανική επιρροή ) θα ήταν κεραμίδα για τους ντόπιους. Ουτε μια στο εκατομύριο δεν του δίνω...

 

Σαν να πηγαινες σε μια πόλη της Ελλάδας που για παράδειγμα είχε τους μισούς Βουλγαρους κατοίκους (αν υπήρχε) και ονόμαζες το πολιτιστικό κέντρο " Πολ.κέντρο, Βασίλειος ο Β' ο Βουλγαροκτόνος"...

Edited by redhellgr
Link to comment
Share on other sites

Πριν καλά καλά φθάσει στη νέα βάση του, το Ιθάκη αρχίζει να κτίζει τον μύθο του. Σε σχετικά σχόλια του τοπικού τύπου υπάρχει πρόκληση-πρόσκληση του δημάρχου του Digby στην συνάδελφό του Yarmouth ότι το νέο τους απόκτημα είναι πολύ γρήγορο και την καλεί σε αγώνα. 

 

http://www.digbycourier.ca/News/Local/2014-12-04/article-3962885/Our-ferry-is-faster:-Digby-mayor-challenges-Yarmouth-mayor-to-a-boat-race/1

 

 

Ακόμη σε άλλα σχόλια που υπάρχουν, πέφτει η ιδέα ότι θα μπορούσε, ένα δεύτερο όμοιο πλοίο, να εξυπηρετεί την γραμμή Yarmouth  - US (Portland,Rockland)

Λέτε του χρόνου να αρχίσουν οι Καναδοί πάλι το ψάξιμο; Και όχι τίποτα άλλο τα PAROS/NAXOS τα ψιλογνωρίζουν!! 

Link to comment
Share on other sites

...Ακόμη σε άλλα σχόλια που υπάρχουν, πέφτει η ιδέα ότι θα μπορούσε, ένα δεύτερο όμοιο πλοίο, να εξυπηρετεί την γραμμή Yarmouth  - US (Portland,Rockland)

Λέτε του χρόνου να αρχίσουν οι Καναδοί πάλι το ψάξιμο; Και όχι τίποτα άλλο τα PAROS/NAXOS τα ψιλογνωρίζουν!! 

 

Ποτε μη λες ποτε, ειδικα αν τα φραγκα ειναι πολλα, αλλα πιστευω πως τα Παρος και Ναξος δυσκολα θα πωληθουν. Αυτα τα 100 κρεβατια και οι λιγοι επιπλεον εσωτερικοι και εξωτερικοι χωροι τους δινουν τη δυνατοτητα να πηγαινουν σχεδον παντου... Δυσκολα πουλας εστω και ενα απο τα δυο πολυεργαλεια σου...

 

ΥΓ: Γιατι πιστευετε οτι θα γινει αλλαγη στο καυσιμο των κυριων μηχανων απο heavy fuel σε marine diesel oil; Δεν ειναι σαφως πιο ακριβο το δευτερο;

 

ΥΓ2: Οι Καναδοι εχουν ανακοινωσει cruising speed: 20 knots. Δεν παιζει να μην ξερουν οτι εδω ταξιδευε ανετα με 23+ οταν το απαιτουσε το προγραμμα του... Ισως δεν παρουσιαζουν τις δυνατοτητες του για να μην υπαρχει απαιτηση να το πηγαινουν γρηγορα...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την αλλαγή καυσίμου σε marine diesel,μήπως είναι μέν ακριβώτερο αλλά και καθαρώτερο;Οι Καναδοί δέν αστειεύονται με τα θέματα μόλυνσης τού περιβάλλοντος.

 

Εξ άλλου στον Καναδά λεφτά υπάρχουν...

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...