enas chiotis Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Στο δελτίο του ΟΛΠ αναφέρεται με το νέο του όνομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 και το 2014 ειναι κολλητα με το Canada. οποτε adminοπουλα διορθώστε το Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Το όνομα του πλοίου έχει γραφτεί πλώρα στο παραπέτο με μπλε γράμματα CANADA2014 και πρύμα με λευκό χρώμα, κάτω από τα όκια και πιο ψηλά από το προηγούμενο όνομα CANADA2014 με λιμένα νηολόγησης OTTAWA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Εκπέμπει πλέον στο AIS με το νεο ονομα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 (edited) στο shipspotting ανεβηκαν δυο φωτο με το ονομα γραμμενο πλωρα πρυμα, τους πρυμνιους καταπελτες κλειστους και ανοιχτο μονο το καταπελτακι πλωρα αριστερα ΥΓ: διακρινεται στην ακρη και το σφραγισμενο φινιστρινι Edited November 15, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 (edited) Στις 18:30 λύνει κάβους και αναχωρεί διά Καναδά. Πρώτος σταθμός, Αζόρες. Καλό ταξίδι και να πάει με μπουνάτσα. Καλή επάνοδο στο πλήρωμα. Edited November 18, 2014 by Nikos_Chania Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 τελικα εκτος απο τα φινιστρινια τις διακεκριμενης που σφραγιστικαν προσωρινα, τι αλλες εργασιες εγιναν για να κροσαρει τον ατλαντικο; ΥΓ:μολησε. καλο ταξιδι Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 (edited) Destination: MYK TIN SYR PIR ακόμα... Edited November 18, 2014 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Μπήκε στον Πειραιά.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superspeed 1 Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Ξανά μανά χαιρετούρες στον Πειραιά...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Δεν είχε αποχαιρετίσει το μεγάλο λιμάνι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Και το έκανε με κάθε τιμή. Δεξιόστροφη στα λεμονάδικα, σημείο αφετηρίας τόσα και τόσα χρόνια, αριστερόστροφη στη λεκάνη και μία "στάση" στον κόκκινο, που τόσα χρόνια χαιρετούσε κάθε πρωί και βράδυ. Ο Πειραιάς "σείστηκε" και όχι από το ρήγμα της Αταλάντης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 παιδιά ημουν διπλα στο speedrunner ... κατεβαινα απο βλαχακου...ποσοι κορναρανε μεσα και απ εξω αποτο λιμανι δεν λεγεται ..σε λιγο βιντεο αποοταν γυρναγε στη λεκανη Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Σύμφωνα με ais Δευτέρα πρωί στις Αζόρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Καλα ταξιδια Ιθακαρε!!! Αποχαιρετισμος... τελικα και οι λαμαρινες προκαλουν συναισθηματα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Δεν μπορω να μην αναγνωρίσω την σταθερότητα στα δρομολογια του,την συνέπεια του χειμώνα καλοκαίρι οπως και την καθαριότητα του,και φυσικά και καποια στάνταρ που πληρούσε,οπως κανει σε ολα της τα πλοία η Blue Star.Απο εκει και πέρα ομως εχει καταντήσει γραφικό όλο αυτο που γινεται με την αποχώρηση του και εχει χαθεί το μέτρο.Φυγανε άλλοι και άλλοι βαπορες με πολυ περισσότερα χρονια και δεν εγινε ουτε το 10% απο ολα αυτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Για όλα υπάρχει πρώτη φορά.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Δεν μπορω να μην αναγνωρίσω την σταθερότητα στα δρομολογια του,την συνέπεια του χειμώνα καλοκαίρι οπως και την καθαριότητα του,και φυσικά και καποια στάνταρ που πληρούσε,οπως κανει σε ολα της τα πλοία η Blue Star.Απο εκει και πέρα ομως εχει καταντήσει γραφικό όλο αυτο που γινεται με την αποχώρηση του και εχει χαθεί το μέτρο.Φυγανε άλλοι και άλλοι βαπορες με πολυ περισσότερα χρονια και δεν εγινε ουτε το 10% απο ολα αυτα. Σωστος σε ολα!Εγω περα απο τα δακρυα του πληρωματος δεν λαμβανω στα σοβαρα τα δακρυα κανενος αλλου Ισως ολο αυτο που βλεπουμε αυτες τις μερες να πηγαζει υποσυνειδητα απο τη γενικευμενη απογοητευση που υπαρχει για την κατασταση του''κλαδου''και τη γενικοτερη αβεβαιοτητα που υπαρχει καθως εχουν φυγει τοσα πολλα πλοια τα τελευταια χρονια που πλεον δεν ξερουμε ποιο θα ειναι το επομενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 (edited) O καθένας τα πλοία τα λαμβάνει με διαφορετικό τρόπο.... και χωρις να το θέλω να το παίξω κάποιος...αμα έχεις δικα σου πλοία και τα έχεις πουλήσει ειτε με μεγάλο κέρδος είτε με χασούρα,μετα κάθε πλοίο που το έχεις ζήσει ειτε σαν επιβάτης είτε το βλεπεις καθε μερα δένεσαι μαζι του. Οι λαμαρινες ειναι λαμαρινες...εγω στεναχωρήθηκα εχθές οπως ειχα στεναχωρεθεί και με το Νεφέλη που το ειχα λιώσει πραγματικά (δηλαδή δεν πέταγα απο τη χαρά μου που έφυγε)..αλλα οχι και αυτά που κλαιγόντουσαν με emoticons στο facebook λες και ειχαν χασει κανενα συγγενη τους.. και οτι ειχαν σταματησει και αλλα 5-6 αυτοκινητα και μηχανακια και κορναρανε (φατσες που δεν εχω δει στο λιμανι) σημαινει πως πραγματι ειτε εισαι καραβολατρης ειτε οχι ,σα στιγμη ηταν συγκινητικη. Το πληρωμα στα ακτοπλοικα ναι ,δενεται...μακαρι να συνεβαινε το ιδιο και στα φορτηγα.. (βλεπε χασουρα) Edited November 19, 2014 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Σωστος σε ολα!Εγω περα απο τα δακρυα του πληρωματος δεν λαμβανω στα σοβαρα τα δακρυα κανενος αλλου Ισως ολο αυτο που βλεπουμε αυτες τις μερες να πηγαζει υποσυνειδητα απο τη γενικευμενη απογοητευση που υπαρχει για την κατασταση του''κλαδου''και τη γενικοτερη αβεβαιοτητα που υπαρχει καθως εχουν φυγει τοσα πολλα πλοια τα τελευταια χρονια που πλεον δεν ξερουμε ποιο θα ειναι το επομενο. Σωστά.Τα περισσότερα-γιά να μήν πώ όλα-τα πλοία που είχαν φύγει ώς τώρα ήταν "παλιά",είχαν δηλαδή τα χρονάκια τους και ήταν αναμενόμενο πως κάποια στιγμή θα μάς άφηναν.Το Ιθάκη όμως ήταν από τα "καινούργια" πλοία,που είχαν ακόμη πολλά χρόνια μπροστά τους γιά να προσφέρουν στην Ελληνική ακτοπλοϊα.Και είναι λογικό η ενδόμυχη σκέψη πολλών να είναι ότι "γιά να φτάσουν οι ακτοπλόοι να πουλάνε και τα καινούργια βαπόρια τους,σκέψου τί ζόρια τραβάει η ακτοπλοϊα μας και πού θα καταντήσουμε ακόμη". Πέραν δέ αυτού,το Ιθάκη είχε συνδεθεί με την γραμμή τών Κυκλάδων (δέν θυμάμαι να έκανε και καμμιά άλλη γραμμή) και η αποχώρησή του σίγουρα είναι "σημαδιακή"..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 το ιθακη ηταν το δευτερο σε μακροβιοτητα στη γραμμη συρου τηνου μυκονου, μετα απο το ναϊας ΙΙ. ηρθε νεοτευκτο, ανοιξε γραμμες και φευγει ακομη καινουργιο. απολυτα κατανοητη η συγκινηση και του πληρωματος και των τακτικων επιβατων. τα αλλα που φυγανε, εφυγαν στο "μη περαιτερω" οταν ειχαν αρχισει πλεον να ξεφτιλιζονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 (edited) Αν δεν κάνω λάθος το Παναγία Τήνου παρέμεινε στη γραμμή απο το 1979-1994 ημερολογιακά 15 έτη, κατα απόλυτο χρονικό διάστημα δεν ξέρω οπότε μπορεί να είναι τρίτο μακροβιότερο. Αυτό βέβαια δεν έχει σημασία. Το Παναγία έφυγε περήφανο σημαιοστολισμένο με κόσμο να το αποχαιρετά κτλ κτλ. Το Ναιάς δυστυχώς στο τέλος έφυγε νύχτα που λένε. Το Ιθάκη όμως ήταν σταθμός για την ακτοπλοία μας και η τεράστια προσφορά του θα φανεί στα επόμενα χρόνια.Καλά ταξίδια στο αγαπημένο της Σ-Τ-Μ και εύχομαι ολόψυχα να ξαναεπιστρέψει κάποια στιγμή..... Edited November 19, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Έτσι για την ιστορία , το Canadάτσι πλέει για πρώτη φορά Ατλαντικό εδώ και λίγες ώρες...Οσες φορές το έχω δει στον ρουφ,σταθερά 19 μιλάκια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 madeira/funchal αντι αζορες. απο οτι φαινεται στο mtraffic εκοψε και για λιγο βολτες πριν μπει και δεσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Τα φινιστρινια της διακεκριμενης γιατι σφραγιστηκαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now