Jump to content
Shipfriends

Fundy Rose (ΙΜΟ 9203916)


Recommended Posts

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το tradewinds σημερα μιλα για εντονη φημολογια οτι το ιθακη πουληθηκε (εν τελει) στην καναδικη κυβερνηση εναντι $40εκ (USD ή CAD?), για να αντικαταστησει το princess of acadia. δρομολογια Saint John, New Brunswick and Digby and Nova Scotia

 

παραδοση στο τελος του χρονου.

 

συμφωνα με το site οι της attica δεν "εμφανιζονται" για να διαψευσουν ή να επιβεβαιωσουν την ειδηση

Link to comment
Share on other sites

Ετσι παντως μου ειχε μεταφερει ατομο που ταξιδεψε στη γεφυρα του τον Αυγουστο....απλα κανεις δε το λεγε...τωρα απλα θα δουλευει το Δηλος ολο το χρονο...και οσο βλεπω απο τις φωτογραφιες της Ακαντιανης Πριγκιπεσας θελει bow visor... που τον εχει...

Link to comment
Share on other sites

Στη γνωστή θέση στα λεμονάδικα για να ξεκινήσει απο αυριο στη Συροτηνομυκονια.

Ας δούμε και τι θέλουν οι Καναδοί απο ενα άρθρο που βρήκα

http://www.digbycourier.ca/News/Local/2014-07-15/article-3801735/What-might-the-new-Digby-Saint-John-ferry-look-like%3F/1

Link to comment
Share on other sites

Το deal εχει κλεισει εδω και καιρο με παραδοση τελος του χρονου αλλα και οι δυο πλευρες για καποιους λογους που δεν ξερω αφενως και αφετερου τις οικονομικες καταστασεις (υποθετω) δεν ανακοινωνουν κατι επισημα

Link to comment
Share on other sites

θελει bow visor... που τον εχει...

 

clam shell εχει

 

Για την ακριβεια τα συγκεκριμενα βαπορια δεν εχουν το κλασσικο visor που ανοιγει προς τα πανω αλλα clam shell bow, δηλαδη η πλωρη ανοιγει στα δυο, τα δυο φυλλα συρονται προς τα πρυμα, και απο μεσα ανοιγει ενας φοβερος καταπελτης αναδιπλουμενος στα ..3. Λογω Στοκχολμης πιο πρυμα ενα ζευγος πολυ βαρεων υδατοστεγων θυρων συμπληρωνει την πολη δυνατη αυτη κατασκευη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ναί,αλλά οι Καναδοί θέλουν πλοίο με ταχύτητα 15 κόμβων.Δηλαδή πολύ κάτω απ'τού Ithaki.Θα πάρουν ένα υψηλής ταχύτητας πλοίο γιά να το πηγαίνουν "κομμένο";

 

Και εν πάσει περιπτώσει,άν είναι να μάς παίρνουν τα καινούργια πλοία μας οι ξένοι,εμείς με τί θα ταξιδεύουμε,με σαπάκια εξ Αφρικής;

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Και εν πάσει περιπτώσει,άν είναι να μάς παίρνουν τα καινούργια πλοία μας οι ξένοι,εμείς με τί θα ταξιδεύουμε,με σαπάκια εξ Αφρικής;

 

Πιστεψε με αυτο ειναι το τελευταιο που νοιαζει τις εταιρειες.Χωρια που δεν χρειαζεται να ειναι ολα σαπακια.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι εντυπωσιακή η τιμή πώλησης -αν ισχύει. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι παραπάνω απ΄ότι κόστισε (πριν 14 χρόνια βεβαίως).

Το κακό είναι ότι είναι πολύτιμο πλοίο-εργάτης για την εταιρεία (και τα νησιά). Φαντάζομαι ότι αν δεν υπάρξει αντικατάσταση το καλοκαίρι δεν θα δούμε μπλέ αστέρι στην Ραφήνα.

Όσο για την ταχύτητα που θέλουν οι Καναδοί δεν νομίζω να χρειάζεται να πηγαίνει "κομμένο". Με 2 απο τις 4 θα πηγαίνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Ετσι ειναι, το πλοίο δυστυχως το χαιρετάμε σύντομα. Η τιμή είναι κατι παραπάνω απο 30εκ. του ενοιαίου νομίσματος (not bad at all). Θα έχει πολυ ενδιαφερον να δουμε τις ανακαταταξεις των πλοίων στις γραμμες της BS για το χειμωνα αλλα και για του χρονου το καλοκαίρι. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

η τιμη που αναφερεις, συμφωνει με τα $40εκ που αναφερει το tradewinds.

 

θα αποτελεσει μεγαλη επιτυχια της εταιρειας του και μεγαλη ανασα βεβαια
 
αυτη η τιμη δειχνει και ποσο παραμυθια ηταν καποιες αλλες φημες πριν λιγα χρονια, οτι η attica ζητουσε €22εκ της εδιναν €15εκ και το σκεφτοταν σοβαρα να το δωσει κατω απο €20.
 
απο οτι φαινεται παντως πλησιαζει η ωρα
 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ BLUE STAR
 

17/10/2014 - ΣΑΒΒΑΤΟ 18/10/14 - ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ F/B BLUE STAR ΙΤΗΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ F/B BLUE STAR PATMOS
Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 18/10/14, το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR ΙΤΗΑΚΙ από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, θα εκτελεστεί από το F/B BLUE STAR PATMOS.

Πύλη εισόδου στο λιμάνι του Πειραιά Ε2.

 

Link to comment
Share on other sites

Όσες φορές είχαν ακουστεί για φήμες περί πώλησης του πλοίου, η εταιρεία του ζήταγε γύρω στα 30 εκ. Ευρώ και αυτό ήταν ένας λόγος που δεν προχώραγε η πώληση του! Η τιμή που έπιασε είναι αρκετή καλή, εάν σκεφτούμε ότι πρόκειται για ένα πλοίο 15ετιας και το μέγεθος του πλοίου! Εάν υπολογίσουμε ότι ναυπηγήθηκε σε πολύ καλή τιμή, επειδή ήταν πρώτο πλοίο επιβατηγό που έφτιαχναν οι Κορεατες, που δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα στη καριέρα του!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...