Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

  • Replies 530
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι λίγο απότομο μετά από μισό αιώνα να πρέπει να δεχθείς πως δεν θα έχεις σύνδεση με Πειραιά ούτε το καλοκαίρι..Από την άλλη πρέπει να καθιερωθεί οτι τα νησιά που απέχουν ελάχιστα από την ηπειρωτική Ελλάδα θα πρέπει να εξυπηρετούνται με τοπικά πορθμεία σε συνδυασμό με χερσαία μέσα μεταφοράς (πχ Σκύρος, Θάσος, Σαμοθράκη , Ιόνια κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά όταν έχει ένα δρομολόγιο από τη Νεάπολη προς τα Κύθηρα, κάποιος που θέλει να ταξιδέψει οδικώς άγρια χαράματα για είναι εγκαίρως στη Νεάπολη ή να διανυκτέρευση σε κάποιο ξενοδοχείο, για να μην ταλαιπωρηθεί

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον και το κατακαλόκαιρο μείνουν Κύθηρα-Αντικύθηρα μόνο με το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ πρέπει τα δρομολόγια να σχεδιαστούν από την αρχή και να πυκνώσουν..Να ληφθεί υπόψιν και το γεγονός πως ένας οδηγός θέλει 4 ώρες να φτάσει Νεάπολη από Αθήνα (συνεπώς ένα πρωινό δρομολόγιο πριν τις 11.00 θα είναι βάρβαρο για τον Αθηναίο). Το θέμα είναι τί θα γίνει με τη σύνδεση με Κίσσαμο που υπήρχε επί δεκαετίες.Το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ είναι παντελώς ανεπαρκές για να κάνει κατά κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι υπαρχει προοπτικη για αυτη τη συνδεση δυστυχως(Κισσαμος-Αντικ-Κυθηρα)υπο αλλες συνθηκες θα μπορουσε να βοηθησει και η Ανενδυκ ειτε με το Σφακια το καλοκαιρι ειτε με καμια παντοφλα για κανενα φορτηγο,αλλα αυτο δεν γινεται γιατι τα πλοια της ειναι ειτε αμετασκευαστα,ειτε busy στη Νοτια Κρητη.

 

Απο την αλλη υπαρχουν και οι πτησεις της Sky Express που συνδεουν-ωραιοτατα-Κυθηρα και Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να μάθετε ότι το ζήτημα της σύνδεσης των Κυθήρων απασχόλησε την Βουλή των Ελλήνων, εφόσον στη συζήτηση για τον (λεγόμενο) προϋπολογισμό 2014, ο αρχηγός των ΑΝ(εξ)ΕΛ, κύριος-με όλη τη σημασία της λέξεως-Πάνος (εντελώς) Καμμένος, ενημέρωσε την Ολομέλεια ότι ο Πρόεδρος της "Κοινότητας Κυθήρων" τον πληροφόρησε ("μόλις") ότι θα απομείνει η γραμμή μόνο μέ ένα δρομολόγιο από Πειραιά, κατόπιν "απαίτησης της Τρόικας".

 

Επί το σοβαρώτερον τώρα, θα ήταν χρήσιμο να συγκεκριμενοποιηθεί το κόστος της συντήρησης της γραμμής. Μετά, να προσδιορισθεί ακριβώς το κόστος τoυ εισιτηρίου επιβάτη της Sky Express, καθώς και τό κόστος καυσίμων, διοδίων, εργατικών και εισιτηρίων ενός φορτηγού αυτοκινήτου από Κύθηρα σε Πειραιά και μέχρι τα Χανιά με ΑΝΕΚ.  Όσο και να μη αρέσει στην συντροφιά των καραβολατρών η ιδέα να μην ξανασυνδεθούν "Πειραιάς-Κυπαρίσσι-Ιέρακας-Μονεμβασία-Νεάπολις-Γύθειο, κλπ" συγκεντρώνει ισχυρές πιθανότητες, αν το αλγεβρικό άθροισμα του κόστους μεταφοράς επιβάτη και φορτίων μέσω Νεάπολης ή και Πειραιά, είναι μεγαλύτερο της επιδότησης, έστω και αν τα κόστη off καλύπτονται από το Δημόσιο (δωρεάν δηλαδή). Φοβάμαι ότι η λύση "κατάργηση της σύνδεσης με Πειραιά, εικέντρωση στο κομμάτι Νεάπολη-Κύθηρα-Αντικύθηρα είναι μονόδρομος, εκτός αν βρεθεί εν έτει 2014 Εταιρεία, που θα συνδέσει Νότια Πελοπόννησο-Κίσσαμο άνευ επιδοτήσεως. 

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Λυση δεν ειναι να κοβεις βαπορια απο γραμμες και να βαζεις ενα αεροπλανακι στη θεση τους.Το εχουμε συζητησει πολλες φορες το θεμα.Αλλο να υπαρχει βαπορι που μπορει να μεταφερει οχηματα εμπορευματα και πολυ κοσμο και αλλο ενα αεροπλανο που θα πεταει αν πεταει απο Σουδα.Μη ξεχναμε και την αποσταση Κισσαμου Σουδας κατι που δε θα βολευει τους Κρητικους στα Δυτικα.Μια λυση θα ηταν να κατεβαινει το Πορφυρουσα(αφου παρει αδεια για πλοες β κατηγοριας) μεχρι Κισσαμο 1-2 φορες την εβδομαδα.Οπως και να παρει κανεις το θεμα ειναι μεγαλη υποβαθμιση για τα νησια η περικοπη των δρομολογιων απο Πειραια.Εξαλλου τα λεφτα των επιδοτησεων ειναι λεφτα ζωης κατι που δε θα καταλαβουν ποτε τα μεγαλα κεφαλια της χωρας μας ποσο μαλλον οι ξενοι που ηρθαν τελευταια.Θα επρεπε οι νησιωτες να διαμαρτυρηθουν

Link to comment
Share on other sites

Για να κατέβει το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ Κίσσαμο με τα 12 μιλάκια του θα τρώει όλη τη μέρα και το καλοκαίρι πρέπει να κάνει 3 κυκλικά Νεάπολη-Διακόφτι..Οπότε δε τον βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Το κοστος της αγονης γραμμης Πειραια-Κυθηρων-Αντικυθηρων-Πελοποννησου, αν το βαπορι εκανε κατα μεσο ορο ενα μηνα ακινησια ετησιως και απο τις 48 εβδομαδες που ταξιδευε οι 10 ειχαν και την Καλαματα, ηταν περιπου 4.700.000 ευρω. Ομολογουμενως ηταν πολυ υψηλο με δεδομενο οτι τα νησια εχουν κοντα τους την Πελοποννησο, ομως αν παραμεινουν μονο με το Πορφυρουσα η κατασταση θα ειναι ιδιαιτερα προβληματικη.

Γνωμη μου ειναι πως εφοσον το κρατος θα γλιτωσει τοσα χρηματα θα πρεπει να διαθεσει ενα ποσο της ταξης του 1.200.000 ευρω ετησιως σε ενα βαπορι στο μεγεθος του Πρωτεα-Παναγια Σκιαδενη, να κανει το Χειμωνα ενα δρομολογιο ημερισιως εναλλαξ ειτε απο Νεαπολη για Διακοφτι ειτε απο Γυθειο για Διακοφτι και να κατεβαινει δυο φορες την εβδομαδα μεχρι Κισσαμο στις οποιες θα περνα και απο τα Αντικυθηρα. Το καλοκαιρι οι συνδεσεις με Νεαπολη-Γυθειο να γινονται δυο τις ημερες που δεν παει Κρητη, ενω οι συνδεσεις με την τελευταια να παραμεινουν δυο εβδομαδιαιως. Μεσα σε αυτα θα πρεπει να γινει μια σωστη συνεννοηση μεταξυ του ΚΤΕΛ Λακωνιας και του βαποριου ωστε να υπαρχει ανταποκριση. Αν γινουν τα παραπανω θεωρω οτι το να χασουν τον Πειραια δεν ειναι τοσο μεγαλο πληγμα, αλλα αν μεινουν μονο με το Πορφυρουσα και με λιγοτερα δρομολογια απο τα παραπανω προτεινομενα το προβλημα των νησιων θα ειναι σοβαρο.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι που πέρασε το πορφυρούσα έκανε 16 δρομολόγια /εβδομάδα από Νεάπολη για Διακόφτι..Ένα τις Τρίτες, από 2 Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη και 3 τα Π-Σ-Κ. Εάν μείνει μόνο του πρέπει τουλάχιστον 20/εβδομάδα με 3 κατεβάσματα στα Αντικύθηρα. Πρόβλημα η χαμηλή του ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Για να κατέβει το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ Κίσσαμο με τα 12 μιλάκια του θα τρώει όλη τη μέρα και το καλοκαίρι πρέπει να κάνει 3 κυκλικά Νεάπολη-Διακόφτι..Οπότε δε τον βλέπω.

Πού είναι η εποχή που ταξίδευε στη γραμμή το ΚΑΝΤΙΑ... "Θηρίο" σε σχέση με το συμπαθές ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ.

Και πάλι δεν τους άρεσε και κάποιοι διαμαρτυρόντουσαν...

Link to comment
Share on other sites

Θετικο το γεγονος οτι συντομα οπως φαινεται θα υπαρχει ξανα συνδεση Πειραια-Κυθηρων και Κρητης(Ρεθυμνο)με το ro/ro Μυκονος

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Κι'εμείς που δέν είμεθα οδηγοί,πώς θα πηγαίνουμε στά Κύθηρα;

 

Κατά την ταπεινότατη γνώμη μου,θα έπρεπε να υπάρχουν έστω δύο δρομολόγια την εβδομάδα τους χειμερινούς μήνες (και ένα κάθε μέρα τους θερινούς) από Πειραιά γιά Κύθηρα.Δέν είναι και τόσο εύκολο να πρέπη να πάη κάποιος στο ΚΤΕΛ Πελοποννήσου να πάρη το λεωφορείο γιά Νεάπολη (που είναι,άν δέν απατώμαι,γύρω στίς 4-5 ώρες ταξίδι καθήμενος σε ένα κάθισμα) και μετά άλλη μιά ώρα από την Νεάπολη με το πλοίο.Το ίδιο το ΚΤΕΛ Πελοποννήσου στην Αθήνα είναι μάλιστα δύσκολα προσβάσιμο,αφού δέν συνδέεται ούτε με γραμμή τού μετρό,παρά μόνο με τα λεωφορεία από Ομόνοια-οπότε ακόμη και γιά τους Αθηναίους είναι "πολύπλοκο" να πάνε εκεί,πόσο μάλλον γιά τους ξένους και τους εξ επαρχίας ερχομένους.

Κι'επίσης,δέν έχουμε όλοι τα χρήματα να πηγαίνουμε αεροπορικώς...
 

Link to comment
Share on other sites

 

Δυστυχώς μόνο με αεροπλάνο θα πηγαίνουμε πλέον, οσοι πηγαίνουμε, από την Κρήτη ή την Αθήνα. Καταντώ "γραφικός" πλέον όταν τονίζω ότι τις παλιές εποχές γκρινιάζαμε όταν είχαμε τακτικότατη συγκοινωνια με τα ΚΑΝΤΙΑ, ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και, για κάποια ταξίδια το 2001, με το ΑΠΤΕΡΑ (ταξίδεψα με τον καπετάν Γιώργη Δουρουντουδάκη, πλοίαρχο του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ που έκανε τότε ετήσιο δεξαμενισμό και τοποθετήθηκε σε 2 ώρες στο ΑΠΤΕΡΑ)..... Και τώρα ψαχνόμαστε για το αν παίρνει ή όχι επιβάτες το RO/RO ΜΥΚΟΝΟΣ. Ας μπουν επιβάτες να απολαύσουν το καλοτάξιδο αυτό πλοίο....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οι κάτοικοι των Αντικυθήρων θέλουν πίσω το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» 

Εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία απέστειλαν προς τον πρωθυπουργό κ. Α. Σαμαρά και τον αρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας κ. Μιλτ. Βαρβιτσιώτη κάτοικοι και φορείς των Αντικυθήρων για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού.

Τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα εξυπηρετούνται με τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ «Βιτσέντζος Κορνάρος» της εταιρείας ΛΑΝΕ και όπως αναφέρουν οι κάτοικοι στην εξώδικη διαμαρτυρία τους «κυκλοφορούσαν έντονες φήμες στην τοπική κοινωνία αλλά και σε πάρα πολλές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και στον τοπικό Τύπο ότι η γραμμή αυτή θα διακοπεί - καταργηθεί οριστικά, και δεν θα εκτελείται ούτε από αυτό ούτε από άλλο πλοίο».

Σημειώνουν ότι έχουν απευθυνθεί επανειλημμένως στο υπουργείο και αναφέρουν ότι «το μόνο επίσημο έγγραφο που υπάρχει από το υπουργείο είναι η έγκριση των δρομολογίων του πλοίου μέχρι τον Αύγουστο του 2014, που απ' ό,τι φαίνεται δεν πρόκειται να ισχύσουν» και αποκαλύπτουν ότι «η ΛΑΝΕ έχει αιτηθεί γραπτώς προς το ΥΝΑ την αποδέσμευσή της από τις άγονες γραμμές Κυθήρων και Αντικυθήρων ήδη από τον Ιούνιο 2013».

Για το θέμα έχει καταθέσει δύο αναφορές προς τον υπουργό Ναυτιλίας ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θ. Δρίτσας με βάση επιστολή του μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ προς τον κ. Βαρβιτσιώτη στο τέλος του 2013.

Τι λέει το υπουργείο

Το «Βιτσέντζος Κορνάρος» βρίσκεται αυτό τον καιρό σε ακινησία για την ετήσια συντήρησή του. Πηγές του υπουργείου αναφέρουν ότι η σύμβαση της συγκεκριμένης γραμμής εκπνέει στα τέλη Φεβρουαρίου 2014. Όπως αναφέρεται, από την Ακτή Βασιλειάδη δεν υπάρχει πρόθεση να επανατεθεί σε διαγωνισμό η εν λόγω γραμμή καθώς το δρομολόγιο θεωρείται υψηλού κόστους σε σχέση με την επιβατική κίνηση.

Οι αρμόδιοι αντιτείνουν ότι υπάρχει εναλλακτική λύση και προτείνουν τη μετάβαση οδικώς ως το λιμάνι της Νεάπολης στη Λακωνία, απ' όπου θα παίρνουν το δρομολόγιο για Κύθηρα - Αντικύθηρα.

Η αντίδραση φορέων και κατοίκων

«Φημολογείται ότι η εταιρεία κυρίως επικαλείται το επιχείρημα ότι η γραμμή αυτή, και η εκτέλεση της σύμβασης δεν είναι πλέον συμφέρουσα οικονομικά» αναφέρουν οι κάτοικοι στην εξώδικη διαμαρτυρία και απαντούν:

«Ακόμα όμως και έτσι να είναι, καθώς αναγνωρίζουμε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικοί οργανισμοί και έχουν δικαίωμα να επιδιώκουν εύλογο κέρδος, η ισχύουσα σύμβαση πρέπει να τηρηθεί και προκειμένου να επιτευχθεί η βιωσιμότητά της να προβεί το ΥΝΑ σε αναδιάρθρωση και όχι παντελή διακοπή των προσεγγίσεων, όπως προβλέπεται ρητά στο άρθρο ΧΙ αυτής και προκειμένου να εκπληρωθεί ο ουσιώδης όρος της καλύτερης εξυπηρέτησης των συγκοινωνιακών αναγκών των νησιών που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ολικώς και πλήρως με μόνη σύνδεση με τη Νεάπολη Λακωνίας».

Αντιτείνουν μάλιστα ότι «η σύμβαση έχει ισχύ έως την 31.10.2016 και προβλέπει ρητά ότι ακόμα και εάν πωληθεί το πλοίο που σε αυτήν αναφέρεται, ο νέος πλοιοκτήτης θα δεσμεύεται στην εκτέλεση της σύμβασης, εάν η αντισυμβαλλόμενη εταιρεία δεν είχε δυνατότητα δρομολόγησης άλλου πλοίου».

Καθώς λοιπόν με την κατάργηση της γραμμής η προσέγγιση στο νησί θα γίνεται μέσω της Νεάπολης Βοιών, «μόνο μία φορά την εβδομάδα», όπως αναφέρουν, οι κάτοικοι δηλώνουν ότι θα προσφύγουν νομικά (αστικά και ποινικά) κατά παντός υπευθύνου «για παραβίαση του άρθρου 101 του Συντάγματος της Ελλάδος», «και ενώπιον της Εθνικής, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Δικαιοσύνης για παραβίαση του άρθρου 158 της Συνθήκης του Άμστερνταμ (και ήδη άρθρου 174 της Ενοποιημένης Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) που έχει κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων».

«Κανένας δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να συναλλασσόμαστε με όλες αυτές τις υπηρεσίες και να επικοινωνούμε με τη μεγάλη αριθμητικά παροικία των Αντικυθηρίων στον Πειραιά, μέσω Νεάπολης Λακωνίας, καθώς το κόστος μετάβασης στη Νεάπολη είναι εξαιρετικά υψηλό, ο δρόμος μειωμένης ασφάλειας και η ταλαιπωρία που υφιστάμεθα αδικαιολόγητη» σημειώνουν οι κάτοικοι των Αντικυθήρων και καταλήγουν:

«Η Κίσσαμος συνιστά βασικό λιμένα σκοπιμότητας για τα Αντικύθηρα καθώς εκεί διαμένουν πολλές οικογένειες Αντικυθηρίων που εδώ και δυόμισι μήνες δεν μπορούν να μεταβούν στους συγγενείς τους που κατοικούν στα Αντικύθηρα, ενώ η βασική γραμμή τροφοδοσίας του νησιού μας διακινείται πρωτευόντως μέσω Κισσάμου.

»Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι τα Αντικύθηρα δεν διαθέτουν ούτε φούρνο και προμηθεύονται το ψωμί από αλλού! Παράλληλα, το νησί μας υπάγεται εδώ και αρκετούς μήνες στη Δ.Ε.Η. Κισσάμου και οι επισκευές του δικτύου μας γίνονται από τα αρμόδια συνεργεία στην Κίσσαμο που ήδη εδώ και δυόμισι μήνες δεν μπορούν να μεταβούν στο νησί».

 

Πηγη: TO BHMA

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ωστόσο, τίποτε δεν έχει ακόμα κριθεί, καθώς η πλοιοκτήτρια εταιρεία LANE του πλοίου «Βιντσένζος Κορνάρος», που έχει σύμβαση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, στο τέλος του μήνα αναμένεται να κάνει επισήμως γνωστές τις προθέσεις της, καθώς έχει ζητήσει απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, παράταση μέχρι της 28 Ιανουαρίου για την ετήσια τεχνική επιθεώρησή του πλοίου της, που βρίσκεται σε ακινησία από 1ης Νοεμβρίου του 2013.

Σε περίπτωση που η συγκεκριμένη εταιρεία δεν θα θελήσει να συνεχίσει την τακτική δρομολόγησή του πλοίου, το υπουργείο Ναυτιλίας, αναμένεται να ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδικασία, προκειμένου να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία, ενώ δεν αποκλείεται να προχωρήσει και σε νέα προκήρυξη της συγκεκριμένης γραμμής.

 

Πηγη: ΕΞΠΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

ok, τώρα μπορούμε να κοιμηθούμε ήσυχοι.

Ο Πετράν ενόψει των εκλογών θα υποσχεθεί τα πάντα και τα αντίθετά τους στους πάντες (πόσο μάλλον σε θέματα που είναι τελείως ανέξοδα για την Περιφέρεια)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H εταιρεία LANE ζήτησε την παραμονή για έναν ακόμη χρόνο του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» στην εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιάς, Κύθηρα, Αντικύθηρα, Καστέλι, προκειμένου μέχρι τότε να μπορέσει να προχωρήσει σε αντικατάστασή του με νεότερο πλοίο. Το σχετικό αίτημα της εταιρίας διαβιβάστηκε προς τη διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.

 

Πηγη: The Seanation

 

Στο μεταξύ, σε αναπροσαρμογή των μισθωμάτων της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής Κύθηρα-Αντικύθηρα προχώρησε το υπουργείο Ναυτιλίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H LANE SEA LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό την έναρξη των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από την Παρασκευή 21/02/2014.

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα δρομολογίων διαμορφώνεται ως εξής :

ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΝ.17:00 – ΚΥΘΗΡΑ (ΤΡΙΤΗ ΑΦ.00:05 – ΑΝ.00:25 )– ΚΙΣΣΑΜΟΣ (ΑΦ.04:15)

ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗ (ΑΝ.07:30) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.09:30 – ΑΝ.09:40) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.11:30 – ΑΝ.11:50) –

ΓΥΘΕΙΟ (ΑΦ. 14:25 – ΑΝ.15:30) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ. 18:05 – ΑΝ. 18:25) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.20:15 – ΑΝ.20:25)

ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΑΦ. 22:25

ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΠΕΜΠΤΗ (ΑΝ.18:00) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.21:50 – ΑΝ.22:10) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΑΦ.05:15)

ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΑΝ.17:00) – ΚΥΘΗΡΑ (ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΦ.00:05 – ΑΝ.00:25) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.02:15 – ΑΝ.02:25) – ΚΙΣΣΑΜΟΣ (ΑΦ.04:25)

ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ (ΑΝ.18:00) – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.20:00 – ΑΝ.20:10) – ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.22:00 – ΑΝ.22:20) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ (ΑΦ.05:15)

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλείσθε όπως επικοινωνήσετε με το Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων της Εταιρείας στο τηλέφωνο 210 4197400 και με τα κατά τόπους κεντρικά λιμενικά ή συνεργαζόμενα πρακτορεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο υπουργός υπέγραψε την παράταση της σύμβασης του Βιτσέντζος στη γραμμή για ένα έτος ακόμη, δηλαδή μέχρι τις 28/08/2015.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
1.Την κατ’ άρθρο 221 του ν.4072/2012 (Α΄86) από την επομένη ημέρα λήξης της υπ΄αριθμ.3328.1.6.22/01/2009/28-08-2009 σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με την εταιρεία «ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΚΥΘΗΡΩΝ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ» με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν.ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 05, ετήσια παράταση του χρόνου για την εκπλήρωση της συμβατικής της υποχρέωσης προς αντικατάσταση του ως άνω συμβατικού πλοίου με άλλο ανώτερης κατηγορίας καθώς και της χρονικής διάρκειας της υπό στοιχείο (4) σύμβασης της παρούσης, ήτοι μέχρι και την 28/08/2015, υπό την επιφύλαξη της επομένης παραγράφου.
2.Την υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας να προσκομίσει μέχρι 28/02/2015 στοιχεία τεκμηρίωσης, υλοποίησης της υποχρέωσής της για αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν.ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 05, με νέο πλοίο ηλικίας, ταχύτητας και λοιπών χαρακτηριστικών, όπως η υποχρέωση αυτή αναλυτικά αναφέρεται στο εδάφιο (η) του Κεφαλαίου Ι της υπό στοιχείο (4) σύμβασης της παρούσης. 
 

 

 

 

Υπήρξε και παρασκήνιο, αφού η ΛΑΝΕ ζήτησε παράταση μόνο για ένα χρόνο για να φέρει το καινούργιο βαπόρι :D , και όχι τρία, που προέβλεπε ο νόμος του 2012.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...