Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

νομιζω οτι οπως τα ειπε ο gpap ειναι η καλυτερη λυση. βαση η νεαπολη και προεκτασεις σε γυθειο/κισσαμο, 1-3 φορες την εβδομαδα (αναλογα την εποχη). η καλαματα περα απο 4- φορες το καλοκαιρι, δεν εχει νοημα, αλλα εχει κοστος.

On 26/6/2017 at 10:23 PM, proud_ionian said:

η συνδεση κρητης με καλαματα ή γυθειο, μονο εποχικη μπορει να ειναι για το καλοκαιρι[...]

τα μιλια καλαματα κισσαμο ειναι τα 2/3 περιπου του πειραιας χανια και το κισσαμος γυθειο κατι λιγοτερο...

 

9 hours ago, gpap2006 said:

 Κάτι σαν τον ΑΧιλλέα. Να φτάνει μέχρι Κίσσαμο, να ανεβαίνει Γύθειο 2-3 φορές/εβδομάδα και Νεάπολη έδρα. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 530
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

H ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, παραμένει στη περιοχή του λιμένα Πειραιά σε κατάσταση απαγόρευσης απόπλου λόγω μη αποκατάστασης τεχνικής βλάβης. Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του πλοίου από 03/07/2017 έως 07/07/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Τηλέφωνα επικοινωνίας :2736037055-6933087777

Link to comment
Share on other sites

Α οκ, βγήκε ο κακός Πετράν απο μέσα,βλέποντας τον στο Πέραμα :P

Έχει ακουστει ομως αντικατάσταση? Η οπως βολευτούν με το Πορφυρούσα.?

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθεσουμε πως οντως το Κιαρα θα πιασει ενδοκυκλαδικα τοτε μηπως δουμε κανα  Αqua Jewel  για την γραμμη.? Επισης ποσος καιρος συνηθως πρεπει να περασει για βγει εκπτωτη μια εταιρεια?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, είναι έτοιμα τα Κιάρα και Aqua Jewel για δρομολόγηση? Ποιο εύκολο ακούγεται να φύγει κάποιο από τα πολλά της Ραφήνας παρά τα δύο αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Να τους δώσει την επιχορήγηση που θα πληρωθεί μετά από 3 μήνες και επιπλέον ναύλο!! Αυτό δεν είναι βαλε το χέρι στη τσέπη αλλά πολύ βαθιά στη τσέπη, σε μια εταιρεία που έχει ταμειακές δυσκολίες!!!

12 minutes ago, gtogias said:

Τόσο άμεσα όσο αυτά, που δεν είναι διαθέσιμα σήμερα, υπάρχουν και άλλα. Το Κιάρα, κάποιο ταχύπλοο, κάποιο της Ραφήνας,  κλπ κλπ κλπ.

Γιατί το Moby Baby είναι άμεσο δρομολογήσιμο??? Το μόνο που θα μπορούσε να το αντικαταστούσε άμεσα εφόσον έγινε δοκιμαστικό και πήγαν καλά είναι το Aqua Jewel. Από τα πλοία της Ραφήνας τα μόνα που πληρούν τις απαιτήσεις της σύμβασης είναι το Superferry, Superferry II και το Fast Ferries Andros (να έχουν κάποια κρεβάτια για επιβάτες).

Link to comment
Share on other sites

Κάτι το οποίο δε νομιζω αν γίνεται,αφου απο τη μια πρέπει μεσα στον Αυγουστο να αντικατασταθει το σπιριτ, και οι αλλοι της Ραφηνας λενε πως δεχονται πολεμο και θα φυγουν απ τη μαχη?

 

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

Οποιο κ να παει στα ενδοκυκλικα δεν θα υπαρξει προβλημα παντως καθως δεν περνουν κ πολυ κοσμο για να εχει απαιτησεις οπως το καλοκαιρι στα κυθηρα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό. Και δεν είναι τόσο απαραίτητες οι καμπίνες, όπως είναι στη γραμμή του Κορνάρος. Tο Κιάρα έχει πολλές περισσότερες από το Aqua.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν αρχίσει να βράζουν στα Κύθηρα,είτε Τσιριγώτες είτε τουρίστες ,λέει δεν παίρνουν καμία απάντηση για το ποιο ποτε και εαν θα πλεύσει για το νησί...Δε μπορεί το Πορφυρούσα να βγάλει μόνο του τη κίνηση (τόσο πολλή εχει ???). Σχετικά με άλλα νησιά του Αιγαίου (οκ αυτο ειναι στη μέση) παραμένει μια μέση,εναλλακτική λύση και σαν τοπίο και σαν τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Το πορφυρουσα κανει  1 δρομολογιο την ημερα το πρωι κ οποιος το προλαβει απο εισητηρια!ας κανει κ 2 για να καλυψει τις αναγκες του νησιου κ 3 εαν χρειαστει...

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή μέσα στον Ιουλίου μπορεί να καλυφτεί με τα έκτακτα δρομολόγια του Πορφυρούσα αλλά δύσκολα πιστεύω ο Αύγουστος!! Επιπλέον όταν δεν υπάρχει η επιλογή του Πειραιά αρκετός κόσμος θα αποθαρρυνθεί για να ταξιδέψει στα Κύθηρα γιατί θα σκεφτεί ότι πρέπει να κατέβει μέχρι τη Νεάπολη για να ταξιδέψει στα Κύθηρα.

Μετά τις οξύτατες αντιδράσεις των φορέων των Κυθήρων και μετά από σκληρή επιστολή του Δημάρχου κ. Χαρχαλάκη προς το Υπουργείο Ναυτιλίας, το τελευταίο σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες έχει ήδη εκδώσει την απόφαση με την οποία κηρύσσεται έκπτωτη η ΛΑΝΕ από τις ακτοπλοϊκές γραμμές των Κυθήρων και Αντικυθήρων. Η απόφαση βρίσκεται στο στάδιο των υπογραφών και μετά από την δημοσίευσή της θα καταπέσει υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου η εγγυητική επιστολή της ΛΑΝΕ ύψους 400.868€. 

Επιπλέον, έχει υποβληθεί πρόταση στο αρμόδιο Υπουργείο από τους πλοιοκτήτες του τοπικού πλοίου για τον εφοπλισμό νέου πλοίου στη γραμμή, που όμως οι σχετικές διαδικασίες των Νόμων (σύγκληση ΣΑΣ κλπ) θα καθυστερήσουν την υλοποίησή της ίσως και για ένα ολόκληρο μήνα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι λόγω της ασυνέπειας της ΛΑΝΕ τα νησιά μας για πρώτη φορά μέσα σε θερινή σεζόν βρίσκονται "ξεκρέμαστα" σχετικά με τη σύνδεσή τους με τον Πειραιά, το Γύθειο, την Καλαμάτα και την Κρήτη. Το τοπικό πλοίο θα ξεκινήσει τριπλά (και εάν χρειαστεί τετραπλά) ημερήσια δρομολόγια, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι λύνεται το πρόβλημα.

Φαίνεται επίσης ότι το Υπουργείο εξετάζει πολύ σοβαρά τον διαχωρισμό των γραμμών των Κυθήρων από 2 σε 3 από τη νέα δρομολογιακή περίοδο σύμφωνα με πρόταση του Δήμου Κυθήρων, ώστε να γίνονται ξεχωριστές προκηρύξεις για τη σύνδεση με τον Πειραιά, το Γύθειο/Καλαμάτα/Κίσσαμο και τη Νεάπολη προκειμένου να μην υπάρχουν μονοπώλια και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός. 

Ο Δήμαρχος φέρεται να έχει απευθυνθεί σε τοπικούς Βουλευτές με σκληρή γλώσσα, δηλώνοντάς τους ότι η μετάβαση και επίσκεψη τους στα Κύθηρα όσο το ακτοπλοϊκό παραμένει στον αέρα δεν είναι επιθυμητή. Μάλιστα ο Νομικός Σύμβουλος του Δήμου φέρεται να έχει ήδη συντάξει τα σχετικά δικόγραφα κατά παντός υπευθύνου για το ζήτημα μετά από εντολή του Δημάρχου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον προγραμματίζουν τρία ημερήσια από Νεάπολη (οπως πχ μεθαυριο Σαββατο) νομίζω πως το προβλημα αφορά κυρίως τους ταξιδιώτες από Κρητη για Κύθηρα που το καλοκαίρι είναι μπόλικοι και που είναι ασύμφορο και κουραστικό για εκείνους να πρέπει να έρθουν Πειραιά για να κατέβουν μετά Νεάπολη.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Από Panagia Ekatontapiliani: ..... Επιπλέον όταν δεν υπάρχει η επιλογή του Πειραιά αρκετός κόσμος θα αποθαρρυνθεί για να ταξιδέψει στα Κύθηρα γιατί θα σκεφτεί ότι πρέπει να κατέβει μέχρι τη Νεάπολη για να ταξιδέψει στα Κύθηρα.

Έχει γίνει έρευνα για το πόσοι ταξιδεύουν από τον Πειραιά; Πστεύω ότι είναι λίγοι.

Το πρόβλημα νομίζω ότι δεν είναι το Πειραιάς - Κύθηρα αλλά το Κίσσαμος - Κύθηρα. Αυτό εύκολα μπορεί να λυθεί αυτό το καλοκαίρι και με μια παντόφλα... έστω προσωρινά.

Υ.Γ. Ιδανικό πιστεύω για την γραμμή ήταν το Κέρκυρα Εξπρές.... άν το είχαν ακόμα οι Κρητικοί (ΑΝΕΝΔΥΚ).

Link to comment
Share on other sites

ψηνεται ψηνεται σουπερβαπορας για τη γραμμη. ηδη τα μπλοκακια εχουν παρει φωτια.

(το σουπερ βαπορας ειναι τυχαιο, δε φωτογραφιζει καποιο σουπερφαστ, σουπερφερρυ κτλ,  μην αρχισετε σεναρια επιστημονικης φαντασιας παλι ;))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...