Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

εχουμε αναφερθει και σε αλλα topix (γραμμες κρητης, ανεν κλπ), αλλα και εδω, οτι η συνδεση κρητης με καλαματα ή γυθειο, μονο εποχικη μπορει να ειναι για το καλοκαιρι.

η ιονια οδος για την ωρα (και για... πολλη ωρα ακομη^_^) σταματα στο αντιρριο και θες ενα τριωρο γεματο για καλαματα (δυτικα σε ασχημο δρομο, ανατολικα σε πανακριβο αυτοκινητοδρομο). 

τα μιλια καλαματα κισσαμο ειναι τα 2/3 περιπου του πειραιας χανια και το κισσαμος γυθειο κατι λιγοτερο.

απο αθηνα πραγματικα δεν εχει κανεις κανενα λογο, να παει στο γυθειο ή την καλαματα, για να παρει το πλοιο για κρητη. οι ταξιδιωτες του εξωτερικου (που ειναι ολο και λιγοτεροι αυτοι που ερχονται με πλοιο), αλλα και τα φορτηγα (ειδικα αυτα), συνηθως εχουν πακετο με το εισητηριο της αδριατικης και το πειραιας κρητη

στο ζουμι τωρα. ο κορναρος καλως ή κακως ειναι πλεον ανεπαρκεστατος για τη γραμμη. οι βλαβες του ειναι συχνες και πολλες (μαρτυρες τα σχετικα θεματα, του πλοιου και των βλαβων του) και πρεπει να αντικατασταθει, ειτε απο την ΑΝΕΚ, ειτε απο αλλη εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν τελικά δεν γυρίσει ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ μια -λειψή εστω- λύση που μπορώ να σκεφτώ για το θερινό τρίμηνο θα ήταν δρομολόγιο εξπρες του ΠΡΕΒΕΛΗΣ κάθε Δευτερα πρωί προς Κύθηρα Κίσσαμο κ αντίστροφα, με μετάθεση του δρομολογιου Κασοκαρπαθίας της Δευτερας το πρωί της Τρίτης. Για να προλαβαίνει να βγάζει τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να κόψουν τη προσεγγιση στο Ηρακλειο στο μακρυταξιδο και να πηγαινει μόνο Σητεία. Φυσικα για Γυθειο, Καλαμάτα ούτε λόγος στη περίπτωση αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Χτες εγινε και συσκεψη στο υπουργειο για το θεμα.

Καλα μην φανταστείτε ότι βγηκε καμια ιδιαιτερη ακρη

Quote

Ευρεία σύσκεψη αναφορικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει τις τελευταίες μέρες με το πλοίο «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ», το οποίο εκτελούσε την γραμμή Πειραιάς- Κύθηρα- Αντικύθηρα- Κίσσαμος, έλαβε χώρα σήμερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Της σύσκεψης προΐστατο ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, καθώς και ο Γ.Γ. ΥΝΑΝΠ, αρμόδιος για θέματα ακτοπλοΐας, Διονύσης Καλαματιανός, ενώ παρόντες ήταν οι βουλευτές Α’ Πειραιώς και Νήσων, κ. Θοδωρής Δρίτσας, κα. Ελένη Σταματάκη, κα. Γεωργία Γεννιά, κ. Κώστας Κατσαφάδος, κα. Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, βουλευτής Β΄ Πειραιά, ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων, κ. Παναγιώτης Χατζηπέρος, ο Δήμαρχος Κυθήρων, κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης και υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου.
Σκοπός της συγκεκριμένης συνάντησης ήταν η ενημέρωση όλων των θεσμικών παραγόντων σχετικά με την κατάσταση του πλοίου, την εκτιμώμενη επαναλειτουργία της γραμμής αλλά και για την διερεύνηση προτάσεων και λύσεων, ώστε το νησί των Κυθήρων να αποκτήσει και πάλι μια ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση τόσο με τον Πειραιά, όσο και με την Κρήτη. 
Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός τόνισε ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ, από την πρώτη στιγμή που προέκυψε το μηχανολογικό πρόβλημα στο πλοίο ήταν σε συνεχή επικοινωνία τόσο με τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης του νησιού, όσο και με τους Βουλευτές, έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης και διαφανής ενημέρωση για την κατάσταση αλλά και για τις πρωτοβουλίες που λάμβανε το Υπουργείο.
Το ΒΙΤΣΕΝΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, σύμφωνα με ενημέρωση από τον κλάδο επιθεώρησης πλοίων, σήμερα πρόκειται να κάνει δοκιμαστικό πλου, όπου θα φανεί η δυνατότητα του για συνέχιση των δρομολογίων. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν η εταιρεία αποκαταστήσει τις ζημιές, χρέος του Υπουργείου, τόνισε ο Υφυπουργός, είναι η διασφάλιση, πέραν πάσης αμφιβολίας, της αξιοπλοΐας του πλοίου, έχοντας σαν μοναδικό σκοπό την περιφρούρηση της ασφάλειας των επιβατών. Στην φάση που βρισκόμαστε, σχολίασε τέλος, ο Νεκτάριος Σαντορινιός, από πλευράς μας εξετάζονται ήδη όλες οι δυνατές λύσεις, σύμφωνα με τα περιθώρια που μας δίνει ο Νόμος, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων με τον Πειραιά και την Κρήτη, να επανέλθει η κανονικότητα στην οικονομική και κοινωνική ζωή των νησιωτών και να μπορούν κάτοικοι και τουρίστες των Κυθήρων να απολαμβάνουν απρόσκοπτες και ασφαλείς μετακινήσεις

.  

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες για το Πρεβελης δεν γίνεται μιας και ούτε το χρόνο έχει αλλά ούτε μπορεί να αλλάξει τα δρομολόγια του γιατί είναι στη σύμβαση που έχει υποχρεωμένα να εκτελεί!! Επιπλέον στο Κισσαμο δεν μπορεί να πάει στο λιμάνι (θυμάσαι προπέρυσι πήγαινε στο Ρέθυμνο νομίζω). Η μόνη λύση είναι δεν επιστρέψει το Κορνάρος είναι να μπουν τα Κύθηρα σε κάποια δρομολόγια των Χανίων.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, όταν είχε αντικατασταθεί για λίγο την άνοιξη του 2015 ο Κορνάρος απ' το Πρέβελης, το πλοίο δεν μπορούσε να μπεί ούτε στα Αντικύθηρα, ούτε στην Κίσσαμο κι έτσι εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα - Ρέθυμνο. Όσον αφορά τα πλοία της γραμμής των Χανίων (Blue Galaxy και Ελ. Βενιζέλος) υπήρξε γραπτή απάντηση απ' τους πλοιάρχους ότι δεν είναι δυνατόν τα πλοία τους να δέσουν στο Διακόφτι. Άρα, για φέτος δεν υπάρχει ούτε ένα πλοίο ελεύθερο που να μπορεί να εξυπηρετήσει τα Κύθηρα κι έτσι τα μικροπολιτικά παιχνίδια των βουλετών ότι τάχα πιέζουν το υπουργείο ή την εταιρεία για να αντικατασταθεί ο Κορνάρος με άλλο πλοίο είναι ψηφοθηρικά τερτίπια αφού όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θυμάμαι να έχουν πάει παλιότερα πλοία της ΑΝΕΚ που έκαναν τη γραμμή Πειραιά Χανιά!! Εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να ήταν το Ελυρος ένα από αυτά!!

H ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, παραμένει στη περιοχή του λιμένα Πειραιά σε κατάσταση απαγόρευσης απόπλου λόγω μη αποκατάστασης τεχνικής βλάβης. Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του πλοίου από 30/06/2017 εως 03/07/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Τηλέφωνα επικοινωνίας :2736037066-6933087777.

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως χρειαζεται αμεσα αντικατασταση το πλοιο.  Ομως  δεν υπαρχει αλλο πλοιο διαθεσιμο με τα χαρακτηριστικα του αυτη τη στιγμη και αν υπαρχει λειτουργει σε αλλες γραμμες πχ Πηγασος. Η γραμμη χρειαζεται πλοιο των 120 μετρων περιπου (για να μπαινει και στα Αντικυθηρα) να μην καιει και πολυ και να μπορει να τα βγαζει περα στο κρητικο πελαγος. Αρα υπαρχει ανενεργο πλοιο που θα μπορουσε αμεσα να το κανει αυτο ? Νομιζω οχι. Η λυση της ναυλωσης θα μπορουσε να εφαρμοστει στο μελλον ? πχ στην Ιταλια υπαρχουν αρκετα σκαρια με αυτα τα χαρακτηριστικα.

Link to comment
Share on other sites

καλα δε νομιζω οτι μπορουν να αποτελεσουν μονιμη λυση τα πλοια των χανιων. αλλο μερικες guest εμφανισεις και αλλο μονιμη παρουσια, που περα απο το θεμα των λιμανιων, θα επιβαρυνει και τα ωραρια των χανιων.

νομιζω οτι πρεπει να αναζητηθει αλλου λυση.

υπαρχουν γραμμες κορεσμενες (πχ ραφηνα) ή γραμμες που τα δρομολογια τους μπορει να επιτρεπουν προεκταση (δυτικες) και εκει πρεπει να αναζητηθει λυση

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοία των Χανίων μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των Κυθήρων (Χανιά - Κύθηρα - Καλαμάτα) τα πρωινά που δεν έχουν ημερήσια. Όσο για τα Αντικύθηρα θα μπορούσε να καλύψει αυτές τις ανάγκες (Κίσσαμος - Αντικύθηρα - Κύθηρα) κάποια παντόφλα της ΑΝΕΝΔΥΚ ή η Γραμβούσα, προσωρινά.

Link to comment
Share on other sites

Και νεα ανακοινωση από την ΛΑΝΕ που παει την δρομολογηση του πλοιου για 3/7. Και βλέπουμε θα συμπληρωσω

Quote

H ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, παραμένει ατη περιοχή του λιμένα Πειραιά σε κατάσταση απαγόρευσης απόπλου λόγω μη αποκατάστασης τεχνικής βλάβης.
Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του πλοίου απο 30/06/2017 εώς 03/07/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

 

Link to comment
Share on other sites

οταν ειναι ετοιμο το kiara, θα αναλαβει αυτο. μεχρι τοτε πορφυρουσα, αντε και κανενα guest απο αλλη γραμμη.

τα πλοια των χανιων μια χαρα δουλεια εχουν, για να την αφησουν και να κανουν ημερησια στα κυθηρα

Link to comment
Share on other sites

Το ερωτημα είναι αν θελει η ΛΑΝΕ να ναυλωσει πλοιο και κατά την αποψη μου δεν θελει.

Η γραμμη βγαινει ,αν βγαινει ,από την επιδοτηση.Αν είναι ότι λεφτα παίρνει η ΛΑΝΕ,που θα τα περνει και με καθυστερηση ,να τα δινει στην οποια εταιρια δεν εχει νοημα για εκεινη.Οποτε το τραβαμε το θεμα οσο μπορούμε και αν το βαπορι δεν μπορει να φτιαχτει τοτε βλέπουμε.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κατά τη ταπεινή μου γνώμη μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση θα ηταν οριστική κατάργηση της σύνδεσης με Πειραιά και δρομολόγηση μεγαλύτερου κ ταχύτερου πλοίου απο το πορφυρουσα. Κάτι σαν τον ΑΧιλλέα. Να φτάνει μέχρι Κίσσαμο, να ανεβαίνει Γύθειο 2-3 φορές/εβδομάδα και Νεάπολη έδρα. Γνωρίζω την ιδιαιτερότητα της διοικητικής ένταξης στη περιφέρεια Αττικής, αλλά εφόσον βελτιωθεί το δίκτυο Σπάρτη-Γύθειο δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Η τάση με τις επιδοτήσεις είναι περιορισμός τους όπου υπάρχει δυνατότητα χερσαίας μετάβασης και ορθώς.

Link to comment
Share on other sites

that makes two of us:);)

On 24/6/2017 at 10:22 AM, proud_ionian said:

...με αυστηρως ορθολογικα κρητηρια, δεν υπαρχει καμμια λογικη διατηρησης αυτης της γραμμης. το budget θα μπορουσε να πηγαινει σε πυκνοτερη συνδεση με νεαπολη και κισσαμο και περιστασιακα με Γυθειο, εννοειται με παραλληλη "μετακομιση" των νησιων σε νομο λακωνιας και χανιων.

ακομη και η διοικητικη ενταξη στην αττικη θα μπορουσε να επανεξετασθει.

με σωστα σχεδιασμενα δρομολογια (πχ παραμονη, off season, κισσαμο και γυθειο αρκετες ωρες ωστε να μπορουν να επιστρεψουν αυθ΄ημερον οι νησιωτες), καλυτερο πλοιο, με ενα μερος του budget της γραμμης απο πειραια να πηγαινει σε αυτες τις συνδεσεις και βεβαια συγκοινωνιακη ανταποκριση με κτελ.

ειναι λιγο παραδοξο ομως, να λες οτι ξερεις, θα ανηκεις με το ζορι στον πειραια (και συνεπως, επιμελητηριο, ΔΟΥ, ΕΦΚΑ, Δικαστηρια κλπ), αλλα συγκοινωνιακα, δεν μπορω να σε καλυψω

Link to comment
Share on other sites

Αλλη μια καλη λυση πλοιου ειναι και το Αqua Jewel. Βεβαια θα πρεπει να βρεθει αλλο πλοιο τοτε να κανει τα ενδοκυκλαδικα   οπου και προοριζεται το συγκεκριμενο . Και αυτο γιατι το Κιαρα δεν θα μπαινει νομιζω στα Αντικυθηρα.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Από grap 2006: Κατά τη ταπεινή μου γνώμη μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση θα ηταν οριστική κατάργηση της σύνδεσης με Πειραιά και δρομολόγηση μεγαλύτερου .......

.... Να φτάνει μέχρι Κίσσαμο, να ανεβαίνει Γύθειο 2-3 φορές/εβδομάδα ....

Συμφωνώ με τον grap 2006. Οι εποχές έχουν αλλάξει. Δεν υπάρχει νόημα να υπάγονται τα δύο αυτά νησιά στον Πειραιά. Θα έλεγα ότι σήμερα είναι και παράλογο....

Ένα τοπικό πλοίο που θα κάνει την διαδρομή Κίσσαμο - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Γύθειο (ή Καλαμάτα) είναι ότι καλύτερο. Και οι επιδοτήσεις θα είναι λιγότερες.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...