Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Εχουμε αναβολη ή ακυρωση της ΑΜΚ?

Η διαδικασία της ΑΜΚ δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Μέχρι τη σύνταξη και την έγκριση του ενημερωτικού δελτίου μπορεί να περάσουν κάποιες εβδομάδες, οπότε όταν "τρέξει" η αύξηση, η μετοχή μπορεί να είναι σε τιμή που να μην υπάρχει πρόβλημα. Ήδη στις δύο τελευταίες συνεδριάσεις η τιμή της μετοχής ανέκτησε σημαντικό μέρος των απωλειών, κλείνοντας σήμερα στο 0,63.

Αν βέβαια το χρηματιστηριακό κλίμα είναι αρνητικό, η ΑΜΚ μπορεί να καθυστερήσει ή και μην πραγματοποιηθεί.

Update: Στον κ. Σωκράτη Καββαδία (μέλος του Δ.Σ.) το 1,4% της ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΝΕΛ όταν αποφασίστηκε η αύξηση κεφαλαίου, η τιμή έκδοσης των νέων μετοχών (0.70 ευρώ) μπορεί να είναι μεγαλύτερη της χρηματιστηριακής την ημέρα αποκοπής του δικαιώματος προτίμησης στους παλαιούς μετόχους.

Βέβαια θα είναι δύσκολο να καλυφθεί η αύξηση κεφαλαίου σε τέτοιο ενδεχόμενο, εκτός και αν συμμετάσχουν κάποιοι άλλοι...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ρε τι σου εινα το stock option.:D

14/02/2008

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.

Ανακοίνωση ρυθμιζόμενης πληροφορίας του Ν. 3556/2007

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε ανακοινώνει με βάση το Ν. 3556/2007 (άρθρα 3 & 21) σε συνδυασμό με το άρθρο 11 της απόφασης 1/434/03.07.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι το Μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας (Υπόχρεο Πρόσωπο με βάση το άρθρο 13 του Ν. 3340/2005) κος Σωκράτης Καββαδίας προέβη την 14/02/2008 σε αγορά 1.500.000 κοινών ονομαστικών μετοχών, με αξία συναλλαγής ευρώ 930.000,00.

απο το ΧΑΑ

Link to comment
Share on other sites

Το σημερινό νέο πακέτο μετοχών (είχε προηγηθεί αυτό) που πέρασε στον Σ. Καββαδία δεν έχει σχέση με το πρόγραμμα stock option.

Quiz: Τι σχέση έχει ο Βεντούρης, ο Λασκαρίδης, ο Θέμος και ο Ζαχόπουλος;

Όποιος έχει την περιέργεια και την υπομονή, μπορεί να βρει τη λύση στο σημερινό δελτίο τύπου (μόλις 8 σελίδες κείμενο :D) της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μολονοτι ο Αποστολος Βεντουρης δεν ειναι ο αγαπημενος μου συγγραφεας, εκατσα και το διαβασα. Το ρεζουμε ειναι οτι μεταξυ των δυο ανδρων υπαρχει απυθμενη κοντρα και καταγγελονται αξιοποινες και κακουργηματικες πραξεις εκατερωθεν που ειδικα στην περιπτωση του Λασκαριδη αγγιζουν και την HSW. Σε καποια αλλη χωρα ολα αυτα θα ειχαν μπει ηδη προς διερευνησιν και καποτα θα μαθαιναμε το αποτελεσμα. Εγω ομως γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν θα γινει ποτε και τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επειδή έχουμε να γράψουμε πολύ καιρό για την αγαπημένη μας ΝΕΛ, ας κάνουμε και μια υπόθεση εργασίας. Ας πούμε λοιπόν ότι η εταιρεία βρίσκει τα λεφτά να αντικαταστήσει κάποιο από τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην γραμμή Χίο- Μυτιλήνη. Τι τύπο πλοίου μπορεί να βάλει στην γραμμή και με τι χαρακτηριστικά;

Σενάριο 1: Συμβατικό πλοίο με χαρακτηριστικά του Μυτιλήνη στο ξενοδοχειακό τμήμα, γκαράζ Θεόφιλος και υπηρεσιακή ταχύτητα έως 20 μίλια. Αυτό θα αντικαθιστούσε ένα από τα 2 παλιά πλοία (αλλά ποιο από τα 2; ) και θα εξυπηρετούσε την γραμμή σε δρομολόγια όπως τα σημερινά. Χαμηλού ρίσκου επιλογή, που όμως δεν δίνει προοπτικές ανάπτυξης στην εταιρεία.

Σενάριο 2: Πλοίο με υπηρεσιακή 22 περίπου μίλια που να φτάνει στην Χίο σε 7 ώρες και στην Μυτιλήνη σε 10 συνολικά.

Α) Απελευθερώνει ένα παλιό πλοίο από την γραμμή και με το νέο κάνει τα δρομολόγια με αναχώρηση από Πειραιά μέρα παρά μέρα με μειωμένη όμως την χρονική διάρκεια του ταξιδιού Π 19:00 – Χ 02:00 – Μ 05:00 και Μ 19:00 – X 22:00- Π 05:00.

Β) Διώχνει και τα 2 παλιά και με το νέο πλοίο έχει καθημερινές αναχωρήσεις από κάθε προορισμό και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ μέρα παρά μέρα για τα φορτηγά. Τα δρομολόγια θα μπορούσαν να είναι Π 07:00 – Χ 14:00 – Μ 17:00/ Μ 19:00 – X 22:00- Π 05:00 ή αντίστροφα Π 19:00 – Χ 02:00 – Μ 05:00/ Μ 07:00 – X 10:00- Π 17:00.Αντιεμπορικά δρομολόγια στο ένα τους κομμάτι, που το πλοίο ταξιδεύει ημέρα. Επιπλέον, με τέτοια δρομολόγια το πλοίο δεν θα κάθεται καθόλου και υπάρχει περίπτωση καθυστερήσεις που προκύπτουν μέσα στην ημέρα να μην μπορούν να καλυφθούν και να τις σηκώνει και στο επόμενο δρομολόγιο κλπ.

Σενάριο 3: Πλοίο με τα χαρακτηριστικά του Νήσος Χίος αλλά σε αντίστροφα δρομολόγια από αυτό, δηλαδή καθημερινές αναχώρηση από Μυτιλήνη 12:30-15:00 από Χίο, άφιξη 21:00 Πειραιά / αναχώρηση 22:00 - Χίο 04:00 - 07:00 Μυτιλήνη

Δύσκολη και ακριβή επιλογή.

Σενάριο 4: Ταχύπλοο με υπηρεσιακή 31 μίλια (Πειραιάς - Χίος σε 5 ώρες , Μυτιλήνη σε 7,5 ώρες) Π 15:30 – Χ 20:30 – M 23:00 / Μ 07:00 – Χ 09:30 – Π 14:30

Η επιλογή αυτή σαφώς μειονεκτεί στην δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών, έναν τομέα που η εταιρεία διατηρεί πλεονέκτημα σε σχέση με τον αντίπαλο (hsw), και έχει αποδειχτεί ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί το χειμώνα, άρα δεν μπορεί να αποτελέσει μόνιμη λύση για αντικατάσταση πλοίου.

Στην γραμμή κατά την γνώμη μου η ΝΕΛ δεν έχει να χάσει πια σε επιβάτες, ούτε το ΧΙΟΣ να κερδίσει, αφού έχουν επέλθει οι ισορροπίες στον ανταγωνισμό. Το μόνο που δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί είναι το ενδεχόμενο να διπλώσει η ΣΑΟΣ το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ με το ΑΓΙΑΣΟΥ, προσφέροντας στους φορτηγατζήδες καθημερινές αναχωρήσεις από κάθε προορισμό.Κατά την γνώμη μου μια επιλογή του σεναρίου 2Α θα ήταν η βέλτιστη, με την αντικατάσταση του ΘΕΟΦΙΛΟΣ που ,αν και έχει τέλεια χαρακτηριστικά για την γραμμή, έχει βγάλει πια το όνομα του παλιού και αργού. Αυτές οι ολίγες σκέψεις προς το παρόν. Περιμένω σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θεωρω,πως η ΝΕΛ το πολυ που σκεφτεται(και το μονο που μπορει μαλλον..)ειναι να αντικαταστησει τον ΘΕΟΦΙΛΟ με καποιο αλλο αναλογο συμβατικο,μεγεθους και ταχυτητας,και να συνεχισει με τα ιδια σημερινα ωραρια.

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ οσο να ναι φαινεται καπως καινουργιο σε ενα επιβατη(κυλιομενες,καλυτερο ξενοδοχιακο)και απο ταχυτητα,αν και εχει χασει αρκετα σε σχεση με 10 χρονια πριν,τα 18 μιλια τα εχει χαλαρα.

Μου φαινεται υπερβολικο το σεναριο,να αποκτησει ενα συμβατικο τυπου Ν.ΧΙΟΣ και να το βαλει απεναντι του.Εξαλλου,ηδη 3 χρονια τωρα,μετα τον πανικο της αρχης(χαμηλωμα τιμων),την εχει 'καταβρει' στην ουσια,αφου τα φορτηγα-μεταφορικες,συνεχιζουν να την προτιμουν και επισης απεναντι της εχει ενα πλοιο,και οχι 2,σε εντελως διαφορετικα ωραρια.

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στο Μάρτιο ολοκληρώνεται η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, σύμφωνα με το Ενημερωτικό Δελτίο. Επειδή η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών είναι 0,70 ευρώ, ενώ η μετοχή της εταιρείας σήμερα έχει 0,53 ευρώ, είναι προφανές πως το επενδυτικό κοινό δεν θα συμμετάσχει σε αυτή την αύξηση (εκτός αν τις επόμενες ημέρες η μετοχή αυξηθεί κατά 35% μέσα σε ένα ιδιαίτερα αρνητικό χρηματιστηριακό κλίμα).

Συνεπώς μόνο ο βασικός μέτοχος ή ένας νέος στρατηγικός επενδυτής μπορούν να καλύψουν την ΑΜΚ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι ακριβώς τα γεγονότα της εποχής αλλά για το Ταξιάρχη έχω μείνει με την εντύπωση εδω και πολύ καιρό οτι η δραστηριοποίησή της ΝΕΛ είναι αυτόνομή ή τέλος πάντων σαν μια μορφή συνεργασίας...

Για να είμαστε ακριβείς το Κεντέρης είναι μια διαφορετική περίπτωση...Όπως προκύπτει από τη σελίδα 97 του ενημερωτικού δελτίου της, τα πλοία που πωλήθηκαν σε μια Παναμαική εταιρία προς 82 εκ αν θυμάμαι καλά με τμηματική αποπληρωμή...

Μέχρι χθές η εν λόγω εταιρεία ώφειλε 25 εκ στην ΝΕΛ με ημερομηνία αποπληρωμής σύμφωνα με τα όσα υποθέτω είχαν τότε συμφωνήσει τα τέλη Μαίου...

Το ενέχυρο είναι οι μετοχές της ίδιας της εταιρείας... Αυτό μπορεί να σημαινει πολλά μπορεί και τίποτα... Δηλαδή αν δεν πληρώσει το υπόλοιπο ποσό η εταιρεία περνά στην ιδιοκτησία της ΝΕΛ. Αν όμως τα κεφάλαια που είχε για να πληρώσει την προκαταβολή ήταν απλά από ένα δάνειο, τότε σημαίνει οτι η εταιρεία που παίρνει η ΝΕΛ και ουσιαστικά τα πλοία που παίρνει πίσω θα είναι χρεωμένα με το ποσό του δανείου εκείνου...Κι αν είναι υπερχρεωμένη?

Link to comment
Share on other sites

Η κοροιδία είναι αυτό που γίνεται με τον Κεντέρη...
ρε παιδια απο τοτε που πουληθηκαν (?) τα... red sea I & red sea II, δεν εχουν σταματησει οι φημες για το ποιοι ειναι οι πραγματικοι ιδιοκτητες των ταχυπλοων αυτων, για το πως θα "επανελθουν" στη ΝΕΛ και για το πως βοηθησε συγκεκριμενη ξενη τραπεζα.

οταν λεω φημες δεν αναφερομαι σε 10 shipfriends και 5 ξεμπαρκους, αλλα σε sites οικονομικων ειδησεων, που απο την πρωρη στιγμη φωτογραφιζουν το τι ακριβως εγινε, αλλα και οικονομικες εφημεριδες που με επωνυμα, φωτογραφικα, δημοσιευματα προεβλεπαν το τι ακριβως θα γινει.

σε αλλες εταιρειες βρεθηκαν μετοχοι των €600 που στριμωξαν τις διοικησεις για αντιστοιχες (αλλα λιγοτερο αμφιλεγομενες) πραξεις.

ειναι δυνατον να συζηταμε τι πλοια "θα" ή "θα μπορουσε να" φερει η ΝΕΛ, οταν υπαρχουν γκριζες ζωνες στους ισολογισμους και την καθαρη της θεση;

μιλαμε ολοι με μια ωραια ανεση για ολα αυτα, θεωρουμε φυσιολογικο οτι θα γινουν, οπως και οτι τα ταχυπλοα της νελ θα ταξιδεψουν παλι σε γραμμες φιλετα μονο για 7 εβδομαδες αντι για 7 μηνες, ειναι φυσιολογικο ο ταξιαρχης να ειναι ΕΓ/ΟΓ στο αιγαιο και ρορο στην ερυθρα και δεν μας κανει εντυπωση οτι δεν αντιδρα κανεις.

δυο πραγματα μπορει να συμβαινουν ειτε καποιοι αρκετα ισχυροι εχουν πονταρει πολλα στη διοικηση της ΝΕΛ, ειτε και οι υπολοιποι (πολιτικοι, ανταγωνιστες, τραπεζιτες) εχουν σκελετους στη ντουλαπα τους και λουφαζουν για να μην παρει και αυτους η μπαλλα.

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛίτες και ΝΕΛίτισες… δείτε … για να ευφρανθείτε… :P

ΥΓ Μέρες χαράς που είναι, είπα να φτιάξω το κέφι των απανταχού ΝΕΛιτών…

μιάς και ο proud βάλθηκε να τους χαλάσει τα κούλουμα. :D

Link to comment
Share on other sites

Nel Lines: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 33,1 εκατ. ευρώ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2008 07:00

ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ να προχωρήσει στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας εμφανίζεται η διοίκησης της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ-Νel Lines), παρά τη δυσμενή χρηματιστηριακή συγκυρία.

Η ΝΕΛ προσδοκά στην άντληση 33.085.454,50 ευρώ. Η εταιρεία προτίθεται να εκδώσει 47.264.935 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ με τιμή διάθεσης 0,70 ευρώ ανά μετοχή. Οι νέες μετοχές θα διατεθούν με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων, με αναλογία 4 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές για κάθε 10 υφιστάμενες κοινές ονομαστικές μετοχές.

Οπως επισημαίνεται στο ενημερωτικό δελτίο, η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών μπορεί να είναι ανώτερη της χρηματιστηριακής τιμής των μετοχών της εταιρείας, κατά το χρόνο αποκοπής του δικαιώματος προτίμησης.

Επισημαίνεται ότι, χθες, η μετοχή της ΝΕΛ έκλεισε στα 0,55 ευρώ, με άνοδο 3,77% και όγκο συναλλαγών 217.502 μετοχές.

Στο ενημερωτικό δελτίο αναφέρεται ακόμη ότι, εάν η αύξηση δεν είναι πλήρης, το μετοχικό κεφάλαιο θα αυξηθεί μέχρι το ποσό της κάλυψης, ενώ τυχόν αδιάθετα υπόλοιπα θα διατεθούν από το διοικητικό συμβούλιο. Το ποσό της αύξησης θα διατεθεί για την αγορά πλοίου ή και συμμετοχή σε ομοειδείς επιχειρήσεις (30 εκατ. ευρώ) μείωση τραπεζικού δανεισμού 2,75 εκατ. ευρώ και κάλυψη εξόδων αύξησης 0,33 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο βασικός μέτοχος της ΝΕΛ, η εταιρεία Edgewatwer Inc, μέσω του κ. Απόστολου Βεντούρη, κατά την ημερομηνία του δ.σ. που αποφάσισε την αύξηση 20.12.2007, δήλωσε ότι «δεν θα μειώσει τον αριθμό μετοχών που κατέχει έως την ολοκλήρωση της αύξησης και την εισαγωγή των νέων μετοχών και ότι δεν προτίθεται, υπό τις παρούσες συνθήκες, να μεταβάλει σημαντικά τον αριθμό μετοχών που κατέχει στην εταιρεία για το χρονικό διάστημα των 6 μηνών από την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών». Στην περίπτωση που ο βασικός μέτοχος δεν ασκήσει τα δικαιώματά του, τότε το ποσοστό του θα μειωθεί από το 19,18% στο 13,7%.

Λέτε να έχει δίκιο ο Χιώτης;

Link to comment
Share on other sites

Από τα σενάρια πάντως του "ενός Χιώτη" τα 30μύρια που προσδοκά η εταιρεία, αν βγάλεις τα έξοδα της μετασκευής φτάνουν το πολύ για αυτό...

Σενάριο 2: Πλοίο με υπηρεσιακή 22 περίπου μίλια που να φτάνει στην Χίο σε 7 ώρες και στην Μυτιλήνη σε 10 συνολικά.

Πολύ καλό σενάριο, αν τελικά πραγματοποιηθεί. Ο γερό-Θεόφιλος τα χει φάει τα ψωμιά του.

Βέβαια υπάρχει και η περιβόητη "συμμετοχή σε ομοειδείς επιχειρήσεις".

Οι προηγούμενες "συμμετοχές" που θυμάμαι εγώ, η μία προσέφερε στο στόλο της εταιρείας τα... βραδύπλοα "Π.Θαλασσινή" και "Π.Πάρου" και τα συνοδά-βοηθητικά "Π.Τήνου" και "Π.Χοζοβιώτισσα". Η άλλη το "MariaG" και κάτι άλλα που πέρασαν και δεν ακούμπησαν.... Έχω άδικο να τρέμω τώρα που ακούω για συμμετοχές..... :)

Α!!!! Το βρήκα! Η "συμμετοχή" θα είναι πιθανότατα η εξαγορά της Pictor Shipping η οποία θα προσθέσει στο στόλο της εταιρείας τα "ταχύπλοα" Red Sea 1 kai 2. Οποιαδήποτε ομοιότητα των πλοίων αυτών με άλλα σκαριά που έχουμε δει παλιότερα στο Αιγαίο είναι εντελώς συμπτωματική!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Οι αγορές μετοχών, ναυτιλιακών εταιρειών είναι κάτι σαν "ανεμομαζώματα" "διαλοσκορπίσματα"... Άλλο πονεμένο κεφάλαιο της ακτοπλοΐας κι αυτό...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
όσοι εμπλέκονται η εμπλέκτηκαν στο παρελθόν με τη ΝΕΛ πρέπει να κλαίνε με μαύρο δάκρυ :mad:

Μη ξεχναμε ομως πως με τον ενα η τον αλλο τροπο αυτοι του παρελθοντος φταινε που η ΝΕΛ ειναι σε αυτη την κατασταση

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε neptune.Επρεπε να είσαι Μυτιλήνη να τους έβλεπες-βλέπεις κιόλας.Έχουν καταστρέψει την εταιρεία και γυρνάνε κύριοι τώρα και καυχιούνται οτι κάνανε το καλύτερο για τη ΝΕΛ!!!Την φέρανε στα όρια της διάλυσης κυριολεκτικά.Ευτυχώς τώρα τελευταία με φιλότιμες προσπάθειες κάποιων από τη καινούργια διοίκηση, βλέπω οτι πάει να επανέλθει και να βρεί το δρόμο της.ΙΔΩΜΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται από το βαθμό που θα καλυφθεί η αύξηση. Αν για παράδειγμα καλυφθεί πλήρως, για να το διατηρήσει στα σημερινά επίπεδα του 20% θα πρέπει να συμμετάσχει κατά το ίδιο ποσοστό, δηλαδή να πάρει περίπου 9,4 εκ. μετοχές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...