Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άλλο ένα θέμα, μικρότερης σημασίας, προέκυψε από τα σχόλια των ορκωτών ελεγκτών. Στη σελίδα 15 των οικονομικών καταστάσεων, αναφέρουν:

Στη σημείωση 9 «Πελάτες-Λοιπές Απαιτήσεις» των οικονομικών καταστάσεων στις λοιπές απαιτήσεις α) του Ομίλου περιλαμβάνεται ποσό 2.893 χιλ. ευρώ που αφορά αναλήψεις ποσού 653 χιλ. ευρώ από εταιρεία βασικό μέτοχο ελεγχόμενη από μέλος του ΔΣ και αναλήψεις ποσού 2.240 χιλ. ευρώ από το μέλος του ΔΣ που ελέγχει την ανωτέρω εταιρεία βασικό μέτοχο και συγγενικού του προσώπου με την αιτιολογία αναλήψεις ποσού για λογαριασμό της ανωτέρου εταιρείας βασικού μέτοχου της ΝΕΛ.

Η θέση της διοίκησης για το θέμα αυτό αναγράφεται στην τελευταία παράγραφο της έκθεσης του Δ.Σ. (σελ. 13)

Τα άλλα υπόλοιπα που αφορούν την εταιρεία βασικό μέτοχο αναφέρονται σε προσωρινές αναλήψεις βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα που έγιναν από την ίδια ή για λογαριασμό της και σύμφωνα με επιστολή της αναφέρονται κυρίως σε επενδυτικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που έγιναν για λογαριασμό του Ομίλου και χειρίστηκε αποκλειστικά η ίδια. Ανεξάρτητα της ευόδωσης ή μη των παραπάνω πρωτοβουλιών η εξόφληση των απαιτήσεων αυτών αναμένεται να πραγματοποιηθεί το αργότερο μέχρι την 15 Σεπτεμβρίου 2008
Link to comment
Share on other sites

Πώληση μετοχών από το Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, μία ημέρα πριν από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων (που είχαν ως αποτέλεσμα τις γνωστές συνέπειες για την εταιρεία/μετοχή).

Επειδή τον τελευταίο καιρό έγιναν αρκετές πωλήσεις μετοχών από τους βασικούς μετόχους και στελέχη της εταιρείας, υπάρχουν δημοσιεύματα σήμερα που θέτουν το ερώτημα για το εάν υπάρχει περίπτωση χρήσης προνομιακής πληροφόρησης.

Link to comment
Share on other sites

οι αντιδρασεις της επιτροπης κεφαλαιαγορας και των υπολοιπων αρμοδιων φορεων θυμιζουν το ran tan plan;). το πανεξυπνο σκυλι του λουκι λουκ που το παταγαν στο πρωτο σκιτσο του τευχους και εσκουζε στο τελευταιο:D.

εδω και 2 χρονια τουλαχιστον, ανταγωνιστες, οικονομικος τυπος (εντυπος και ηλεκτρονικος) και εγκυροι αναλυτες:D:p του ιντερνετ σκεφτονται μεγαλοφωνως για το θεμα της πωλησης των 2 ταχυπλοων (και μαλλιστα σε πολυ καλη τιμη) και για το θεμα των αγοραπωλησιων μετοχων της εταιρειας απο στελεχη της ΝΕΛ.

ειλικρινα εκεινο που ειναι το πιο παραξενο απο ολα, ειναι οτι ακομη και τωρα ορισμενοι σκιζουν τα ρουχα τους για να συνεργαστουν με τη συγκεκριμενη εταιρεια αντι να κανουν επιδειξη ισχυος. ειναι να αναρωτιεσαι τι χαρτια εχουν ακομη στο μανικι τους τα αφεντικα της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Παρ΄όλα αυτά η ΝΕΛ ξαναπήρε τη διαχείρηση του Παναγία Πάρου που δραστηροποιήται στην Ερυθρά.
Ίσως γι' αυτό, πριν από καμιά βδομάδα, το Red Sea 2 "εθεάθη" στη Safaga προερχόμενο από το λιμάνι του Suez. Εάν βεβαίως δεν με προδίδουν τα Αραβικά μου...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εάν δέσει τελικά το Μυτιλήνη στο τέλος Οκτώβριο για την ετήσια ακινησία του, η ΝΕΛ θα αφήσει τη γραμμή χωρίς Ε/Γ-Ο/Γ??:eek: (Δε πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο).

Το πιθανότερο είναι δρομολογηθεί ο Ταξιάρχης και να εγκαταλείψει για λίγο την ιδιότητα ως Ro-Ro.

Ποιος να το φανταζόταν κάποια χρόνια πίσω, ότι η τοπική εταιρεία (ΝΕΛ) της γραμμής Χίο Μυτιλήνη, δε θα μπορεί καλά καλα να αντικαταστήσει ένα πλοίο της στη δικιά της γραμμή, για να κάνει την ακινησία του άλλου πλοίου της:o:o:eek:

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεχασουμε για λιγο τους δυσκολιες που αντιμετωπιζει η εταιρεια και ας μεταφερθουμε στην εποχη της αυτοκρατοριας και του μονοπωλιου βλεποντας τα θερινα δρομολογια του 1994, 1995 και 1996

Αυτο που ξεχωριζει ειναι τα ακαταστατα δρομολογια του ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ καθως και η συχνη συνδεση της Λημνου ειδικα με την Β.Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ

Εντονα προβλήματα με τις μεταφορικές, χαριστική βολή από τη ΝΕΛ, που ειδοποίησε ότι οι νταλίκες θα εισέρχονται στα πλοία της μόνο τοις μετρητοίς.EKTΟΣ αν είναι κάτι άλλο το με ημερομηνία έως 30/9/08 έγγραφό της με το οποίο ενημερώνει τους μεταφορείς για τα εξής τηλεγραφικά:

«Αγαπητοί Συνεργάτες,

Δεδομένης της παρούσας χρηματοπιστωτικής κρίσης, σας ενημερώνουμε ότι από αύριο, Τετάρτη, 01/10/08, θα δεχόμαστε πληρωμή των φορτηγών – οχημάτων μόνο τοις μετρητοίς. Επίσης έως και τη Δευτέρα 6/10/08 οι πελάτες θα πρέπει να έχουν εξοφλήσει οποιοδήποτε τρέχον υπόλοιπο. Επιπροσθέτως σας ενημερώνουμε ότι καταργούνται οποιεσδήποτε εκπτώσεις και προσφορές που χορηγούνταν από την εταιρεία μας.

Παρακαλούμε για την κατανόησή σας σχετικά με τα παραπάνω μέτρα.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ευελπιστούμε στη συνέχιση της άριστης συνεργασίας μας».

Μετά ταύτα οι μεταφορείς προετοιμάζουν σύσκεψη στο Επιμελητήριο, αν και η απόφασή τους πρέπει να είναι μία.

Καμία νταλίκα με τη ΝΕΛ. Όλες έξω απ’ το ΥΕΝ, που οφείλει να απελευθερώσει πλέον τις γραμμές για όλους τους ευρωπαίους ακτοπλόους.

Ειπε και η ΝΕΛ να βαλει ενα χερακι στο σκαψιμο του λακου της....:o

Link to comment
Share on other sites

Εκτιμώ πως η κίνηση αυτή αποτελεί προάγγελο εξελίξεων. Ιδιαίτερα αν συνδυαστεί με τη συνέντευξη του Α. Βεντούρη στον Εφοπλιστή που κυκλοφόρησε σήμερα και αναφέρει πως τα Θεόφιλος και Μυτιλήνη είναι πιθανό να μη συνεχίσουν στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Αν φύγουν κι αυτά θα μείνει μόνο ο Ταξιάαρχης που κι αυτός μπορεί να κατηφορίσσει αλλά και να μείνει με ένα πλοίο σε αυτή την γραμμή ισοδυναμεί με κανένα.

Κρίμα για μια εταιρία η οποία μεσουράνησε τις προηγούμενες δεκαετίες και που εσχάτως αν και με προβλήματα προώθησε πολλούς νέους αξιωματικούς.

Link to comment
Share on other sites

Αν φύγουν κι αυτά θα μείνει μόνο ο Ταξιάαρχης που κι αυτός μπορεί να κατηφορίσσει αλλά και να μείνει με ένα πλοίο σε αυτή την γραμμή ισοδυναμεί με κανένα.

Ο Ταξιάρχης δεν μπορεί να σταθεί μόνος του στην γραμμή με τίποτα. Οι μεταφορικές θα το αποφεύγουν γιατί κανείς δεν θέλει να πληρώσει ντούκου όταν έχει δύο άλλες εταιρείες (ΑΝΕΚ, HSW) που δέχονται επιταγές και οι επιβάτες γιατί το ταξίδι του διαρκεί πάρα πολύ συγκριτικά με τα υπόλοιπα πλοία (11 ώρες για Χίο και 14+ για Μυτιλήνη σύμφωνα με το OpenSeas), θα αποτελεί μια λύση έκτακτης ανάγκης για τους απλούς επιβάτες.... Και έτσι ούτε πλοίο στέκεται ούτε εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να εχουμε υποψην μας και αυτο

Σενάρια για όλους από το emprosnet, για όλη την ακτοπλοία. Εκεί που μένει κανείς είναι στο ακόλουθο κομμάτι:

Η ανάληψη της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου της Hellenic Seaways από τον κ. Βεντούρη, αν συμβεί, θα αποτελεί γεγονός πρώτου μεγέθους. Όσοι διαρρέουν αυτό το σενάριο, στο πίσω μέρος του μυαλού τους έχουν τα προ δεκαετία σενάρια, που ήθελαν τη ΝΕΛ να συγχωνεύεται με την Hellenic Seaways. Στη Λέσβο, πάντως έχει χυθεί πολύ μελάνι γι’ αυτό το σενάριο.

Δηλαδη αποχωρει με τον ενα η τον αλλο τροπο η ΝΕΛ απο την γραμμη,μενει μονη της η ΑΝΕΚ(ΛΙΣΣΟΣ-ΠΡΕΒΕΛΗΣ?)=ΕΛΕΟΣ:mad: και αναλαμβανει chief στην HSW ο Βεντουρης...Και ζησαν αυτοι καλα κ εμεις χειροτερα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να θέλει ένας επιχχειρηματίας να διαλύσει μια εταιρία της οποίας είναι μεγαλομέτοχος για να πάρει μια θέση σε μια άλλη ως Διευθύνων σύμβουλος.

Δεν νομίζω να παρατάς στην μοίρα τους επενδύσεις για να πας να γίνεις μισθωτός.

Απλά εξαιτίας του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που έχει πάρει από μόνο του μεγάλο ποσοστό στην γραμμή,εξαιτίας του ατυχήματος του ΘΕΟΦΙΛΟΣ και της μακράς απουσίας του , εξαιτίας της εισοδου της ΑΝΕΚ προφανώς νομίζω ότι το καλοκαίρι που περίμενε για ναα γεμίσει το τααμείο δεν γέμισε και πιστεύει ότι με μια ναύλωση η εκ του ίδιου εκμετάλλευση στο εξωτερικό να φέρουν πιο πολλά χρήματα στο ταμείο.

Link to comment
Share on other sites

[...]εξαιτίας της εισοδου της ΑΝΕΚ προφανώς νομίζω ότι το καλοκαίρι που περίμενε για ναα γεμίσει το τααμείο δεν γέμισε και πιστεύει ότι με μια ναύλωση η εκ του ίδιου εκμετάλλευση στο εξωτερικό να φέρουν πιο πολλά χρήματα στο ταμείο.

Την είσοδο της ΑΝΕΚ μπορούσε να την αποτρέψει εάν ναύλωνε κάποιο πλοίο (είτε το Λισσός είτε άλλο) ώστε να καλύψει τις ανάγκες των επιβατών χωρίς παρατράγουδα... Θεωρητικά το Λισσός πήρε τόσο γρήγορα έγκριση από το ΥΕΝ απορρίπτοντας την αίτηση της GA γιατί μπήκε σε αντικατάσταση του Theo.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά έμαθα τελικά ότι ο Τεο θα φτιαχτεί και θα ξαναμπεί στην γραμμή ξανά

η ΑΝΕΚ πάντως δεν νομίζω να κάνει πίσω γλυκάθηκε να δούμε

Link to comment
Share on other sites

Πρόστιμα συνολικού ύψους 250 χιλ. ευρώ επέβαλε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, σε στελέχη της και άλλους μετόχους της, εξαιτίας μη έγκαιρης δημοσιοποίησης προνομιακής πληροφορίας ρύθμισης οφειλών της σε γαλλική τράπεζα και καταχρηστικής της «διαρροής» σε τρίτους.
Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση για το πρόστιμο που αγγίζει τα 280.000€. Πρόστιμο € 150.000 στον κ. Γεώργιο Βεντούρη, € 80.000 στον κ. Σταύρο Εμμανουήλ και € 50.000 στον κ. Άρη Χατζόπουλο;)

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς. Το σύνολο των προστίμων ανέρχεται σε 380.000 ευρώ. Τα 250.000 αφορούν άμεσα την εταιρεία (100.000 καλείται να πληρώσει η εταιρεία και 150.000 ο Γ. Βεντούρης), ενώ τα υπόλοιπα 130.000 αφορούν δύο μετόχους οι οποίοι όμως δεν ήταν στελέχη της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν στραβό το κλίμα με τα οικονομικά της εταιρείας το έφαγε και ο γαίδαρος τώρα. Πάντως εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι και απορώ γιατί κατέβασε τα ταχύπλοα Αίγυπτο αφού από ότι φαίνεται δεν έχει σκοπό να τα δουλέψει ούτε και εκεί σωστά. Ο Αίολος Κεντέρης (RED SEA I) έδεσε και αυτή την εβδομάδα θα δέσει και ο Αίολος Κεντέρης ΙΙ. Το μόνο που θα μείνει θα είναι το RED SEA II και αυτό σε γραμμή επιδοτούμενη από την κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας. Όσο για τα πληρώματα απόλυση και επιστροφή στα πάτρια εδάφη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...