Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Καλημέρα, έχουμε πει σε τι μαύρο χαλί βρίσκεται η εταιρία δεν χρειάζεται να τα ξαναλέμε,αλλά δεν φταίνε οι "καινούργοι" μόνο,μην τρελαθούμε κιόλας δεν την χάλασαν μόνο αυτοι.Παλευουν γιατι δεν υπαρχει μαντήλι να κλάψουν,τα βαπόρια ειναι σχεδόν όλα για την απέναντι παραλια(όσο και να μας αρέσουν).Τις περισσότερες φορές οταν παει μια εταιρία για φούντο κάνει σπασμωδικές κινήσεις, και η Νελ δεν ειναι εξαίρεση.Απο την στιγμή που δεν υπαρχει ρευστότητα πολλα λάθοι γίνονται και θα ξανά γίνονται.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετα την ενταξη της εταιρειας στο αρθρο 106,ολα τα πλοια της εχουν περασει στην κυριοτητα των πιστωτων της οι οποιοι τις επομενες μερες θα λαβουν κρισιμες αποφασεις για το μελλον αυτων αλλα και της εταιρειας γενικοτερα.

 

 

 

ΝΕΛ: Νέες φουρτούνες ανέκυψαν για τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου μετά και την επιθεώρηση που διενεργήθηκε στο πλοίο της, με σημαία Κύπρου, European Express.

Ο έλεγχος, κατόπιν καταγγελίας επιβάτη, έβγαλε σωρό από παραλείψεις και απαγόρευση απόπλου, με αποτέλεσμα να αποκλεισθεί προσωρινά η Σάμος και η ΝΕΛ να πρέπει να αναπληρώσει το European Express στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Σαν να μην έφταναν όμως αυτά, ακούμε ότι οι πιστώτριες τράπεζες αποφάσισαν να ξεκινήσουν το ξεκαθάρισμα του κλάδου από τη ΝΕΛ.

Αν οι πληροφορίες που φθάνουν στα αφτιά της στήλης ισχύουν, τότε εντός των επόμενων ημερών θα ληφθούν κρίσιμες αποφάσεις για το μέλλον της εταιρείας, τα πλοία της οποίας ανήκουν ήδη στους πιστωτές της.

Euro2day

Link to comment
Share on other sites

Το σχεδιο εξυγιανσης ειναι δημοσιευμενο προ πολλου.Και εσυ θα μπορουσες να το διαβασεις gsenso αν ανατρεξεις μερικες σελιδες πιο πισω.

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιογραφικές πληροφορίες είναι αυτό και όχι το σχέδιο εξυγίανσης της ΝΕΛ.

Άλλα μάλλον θα το έχεις διαβάσει για να λες οτι ολα τα ιδιόκτητα, συμβατικά και ταχύπλοα πλοία θα τα πάρουν οι τράπεζες.

Link to comment
Share on other sites

Καλα,τωρα το καταλαβατε οτι αυτο προεβλεπε-μεταξυ αλλων-το σχεδιο εξυγιανσης??Νομιζατε δηλαδη οτι η κατασταση θα ηταν''χαριζω χρεη-μοιραζω οικοπεδα''? :P

Και επειδη δεν προκειται για''δημοσιογραφικες πληροφοριες''οριστε και επισημα οπως τα ειχε ανακοινωσει η εταιρεια.

 

Οι πιστωτές Millennium και FBB έχουν το δικαίωμα, αντί της οφειλής όπως αυτή περιορίζεται με τη Συμφωνία Εξυγίανσης, να ζητήσουν να τους μεταβιβαστούν πλοία της εταιρείας επί των οποίων ήδη έχουν προτιμώμενες ναυτικές υποθήκες. Σε περίπτωση που ασκηθεί το δικαίωμα αυτό η εταιρεία εκτιμά ότι θα μπορέσει να αντικαταστήσει τα πλοία αυτά με ναυλωμένα πλοία, χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά η εκτέλεση των εργασιών της καθώς και το λειτουργικό της κόστος.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που να θέλει το κλείσιμο της ΝΕΛ ίσως το σουτάρισμα όοοοοοοοοοοοοοολων αυτών που την ξεφτιλίζουνε καθημερινά να θέλουν ή ακόμα και να τιμωρηθούνε ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ που την έφεραν σε αυτό το χάλι από τα παλιά τα χρόνια ;) (μην ξαναλέμε τα ίδια γιατί είναι πολλά και κουράζουν από ένα σημείο και μετά ;) )!!!Οπότε για να κλείσω να ξέρετε οτι -αν όχι όλοι- οι περισσότεροι θέλουν μια υγιείς εταιρεία να κυκλοφορεί ο λαουτζίκος που θέλει να πάει στο νησί του με ασφάλεια και κυρίως...... την ώρα που λέει το εισιτήριο :D !!!Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι...

ΣΗΜ: Άλλοι πηγαίνανε στα λιμάνια και το παίζανε μεγάλοι ΥΠΕΡ-ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ και τώρα κάθονται έξω από τον ΟΑΕΔ ή στο ΑΤΜ για να φάνε από τα έτοιμα!!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λέτε μετα την εξυγίανση της ΝΕΛ,να αρχίζουν να το κλείνουν το μαγαζάκι??? Λόγω του ότι βλέπω να γίνεται η παράδοση παραλαβή της γραμμής της Ικαροσαμίας...και ότι μείνει θα είναι τα αγονα....

Link to comment
Share on other sites

αυτο ελεγαν οι επικριτες του σχεδιου εξυγειανσης απο την αρχη. οτι δηλαδη διασωζει μεν την ταμπελα νελ (χωρις χρεη και χωρις πλοια) αλλα στην ουσια διασωζονται μονο οι δυο ενυποθηκοι δανειστες: μιλενιουμ/πειραιως και antilope shipping (οι τελευταιες διοικησεις δηλαδη) που θα εκποιησουν τα πλοια για να παρουν ενα μικρο μερος των οφειλομενων.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για εκεί το πάνε και Υπουργείο και λοιποί  που ψάχνουν να βγάλουν κανα φράγκο παραπάνω,βοηθάνε και οι ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΡΑΔΕΣ που ''διοικούν'' την εταιρεία(ΝΕΛ) και όλα οδηγούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ στο μοιραίο.

ΣΗΜ: ''antilope shipping (οι τελευταιες διοικησεις δηλαδη) που θα εκποιησουν τα πλοια για να παρουν ενα μικρο μερος των οφειλομενων''

και βλέπουμε οτι τα παληκαράκια-ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΡΑΔΕΣ που κάνανε και σε αυτή την εταιρεία το κομμάτι τους και την διαλύσανε(είχανε προηγηθεί κι άλλες δύο που πήγανε κα ιτο παίξανε και εκεί σωτήρες και τώρα δεν υπάρχουν ;) ) χωρίς ίχνος ντροπής θα κονομήσουν ακόμα και μετά το κλείσιμο της εταιρείας.!!!

Link to comment
Share on other sites

και τα λεφτα της αντιλοπης στην τραπεζα θα πανε. για να μην υπερβει ο δανεισμος της μιλενιουμ προς τη Νελ τα προβλεπομενα απο τη νομοθεσια, εγινε μεσω... τριτων. αν δειτε ποστ του 11 και του 12 σε αυτο το τοπικ θα θυμηθειτε οτι οι οικονομικες ιστοσελιδες ειχαν γραψει αρκετα για αυτςς τις μεθοδευσεις.

οσο για καποιες ακριδες που πανε απο εταιρεια σε εταιρεια...

Link to comment
Share on other sites

 

αν το παιχνίδι γινόταν με ίσους ωρους θα ήταν ολα καλα απλα με τόσο στρίμωγμα που γίνετε στην εταιρεία παλι καλα που κανει και τα δρομολόγια με οποία συνέπεια εχει αυτο δεν δικαιολογο τις καθυστερυσεις αλα το παιχνίδι παίζεται τραπ Πειραιώς βλου σταρ 98 νελ 2 .αυτα οποίος κατάλαβε ευχαριστω

Με το συμπάθειο TAXMAN αλλά τι το περίεργο βλέπεις? Η όποια Πειραιώς θα ήθελε και την πίττα και τον σκύλο χορτάτο. Αλλά αφου -προφανέστατα- δεν γίνεται? Θα μαγειρέψει τον κατιμά και θα αφήσει το νουά?  και 100-0 να έγραφες μέσα θα ήσουν.

Και ποιός μπορεί να την κατηγορήσει για τα εγκλήματα άλλων?

Βέβαια αν μπορούσε αυτή την φορά θα έφερνε "τάρανδο" (δεν ξέρω αν θα είχε make-up και σακάκι τουίντ) αλλά θα είχε σίγουρα τα ...λεφτά της αντιλόπης (μπορεί και τον Santa καβάλα).

Σε εμας θα ερχόταν -οπως είθισται εσχάτως- ο λογαριασμός για το πάρτυ βέβαια.

Εδώ νομίζω φαίνεται πέραν πάσης αμφιβολίας "ποιος κερατάς πληρώνει"

 

 

 

Το ίδιο να γίνει και γιά την επανακεφαλαιοποίηση των Ελληνικών Τραπεζών!
Τι προτείνω: Εφόσον, ο Ελληνικός λαός και ο Έλληνας φορολογούμενος καλούνται να αποπληρώσουν ΟΛΟ το συσσωρευμένο Δημόσιο χρέος και το κόστος των δανείων που πήραμε γιά τη χρηματοδότηση της επανακεφαλαιοποίησης των Τραπεζών, οι μετοχές που προέκυψαν από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κάθε τράπεζας (δηλ. η επανακεφαλαίωση), να δωθούν δωρεάν στους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες!
 
Όποιος ενδιαφέρεται να επενδύσει σε τραπεζικές μετοχές θα μπορεί να τις αγοράσει ελεύθερα ως μικροεπενδυτής μέσω του Χρηματιστηρίου, ή αν στοχεύει στην απόκτηση της καταστατικής πλειοψηφίας και του ελέγχου κάποιας από αυτές, με Δημόσια Προσφορά (όπως ορίζει η νομοθεσία) από τους πολίτες στους οποίους θα έχουν δωθεί δωρεάν με βάση την παραπάνω Πρόταση. Όταν κάποιος πολίτης πουλήσει τις μετοχές (που έλαβε δωρεάν) στο Χρηματιστήριο, το 30% να φορολογείται αυτοτελώς και να αποτελεί (επιτέλους), έσοδο του Δημοσίου.

 

το μεταφέρω από εδώ http://www.petrosdoukas.gr/index.php/positions/suggestions-for-economy/333-dpe

(άνευ σχολίων τα οποία θα με έβγαζαν .....way off topic)

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

 

Τίποτα το καινούργιο, τίποτα το παράδοξο. Παράδοξο θα ήταν η ΝΕΛ να έχει πρόσβαση σε τραπεζικό δανεισμό, πρόσβαση που δεν έχει σχεδόν καμμία επιχείρηση στην Ελλάδα εδώ και τρία χρόνια.

Οι μόνες που ακόμα χρηματοδοτούνται είναι αυτές που έχουν ήδη σχέση με κάποια τράπεζα και η οποία για να μην την αφήσει να καταρρεύσει την αναχρηματοδοτεί.

Όσον αφορά την πληρωμή των υποχρεώσεων του Δημοσίου προς αυτήν, τι το περίεργο βλέπετε? Ποιος Έλληνας πολίτης ή νομικό πρόσωπο που λειτουργεί στην Ελλάδα εισπράττει στην ώρα του? Και τα πάνω από 7 δις Έουρα βεβαιωμένες και καθυστερημένες οφειλές του Δημοσίου όλα προς τη ΝΕΛ είναι? 

Για τα υπόλοιπα προβλήματα της ΝΕΛ δεν χρειάζονται λόγια. Λυπάμαι όμως τους ανθρώπους, πληρώματα και προσωπικό, που το παλεύουν χωρίς υποστήριξη και απότι ακούγεται χωρίς να πληρώνονται κιόλας.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα στην τοποθέτηση. Δεν θα σταθώ τόσο στις τράπεζες, όπου δικό τους είναι το μαχαίρι και το πεπόνι, αλλά θα θέσω λίγο αλλιώς το ερώτημα.

 

 Ποιος Έλληνας πολίτης ή νομικό πρόσωπο που λειτουργεί στην Ελλάδα εισπράττει στην ώρα του?

 

Ποιος άλλος που έχει δοσοληψίες με το δημόσιο έχει πληρωθεί ένα μήνα μετά την εκτέλεση της σύμβασης;

Καλό και άγιο το παράπονο ότι δεν πληρωνόμαστε στην ώρα μας για τις άγονες, όταν το κράτος χρωστούσε πέντε και έξι μήνες δρομολογίων, αλλά τώρα που τις πρώτες 15 ημέρες του επόμενου μήνα βγαίνει η απόφαση πληρωμής δεν μπορεί να υφίσταται ως δικαιολογία.

Στο κάτω κάτω υπάρχει το ίδιο σύστημα πληρωμής για όλες τις εταιρείες που έχουν σύμβαση άγονης, και δεν μπορείς να πεις ότι σε αργούν ενώ έχουν πληρώσει άλλους. Ίσα ίσα μέχρι σήμερα έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα επίσπευσης καταβολής της επιδότησης, μετά από προβλήματα που είχε η εταιρεία (θέμα ενημερότητας, αναρτήσεις επιδοτήσεων μετά από ανεκτέλεστα λόγω καυσίμων κλπ)

 

Απλά να υπενθυμίσω ότι πέρσι ο μήνας του μέλιτος της εταιρείας ξεκίνησε από το Πάσχα και κράτησε μέχρι τον Ιούνη. Τώρα έχουμε ακόμα Γενάρη, λεφτά για καύσιμα δεν υπάρχουν, οι επιδοτήσεις για τους ερχόμενους μήνες προβλέπονται κουτσουρεμένες (ανεκτέλεστα, απαγορευτικά, ένα αντί δύο πλοία στα ενδοκυκλαδικά, μείωση λόγω καυσίμων κλπ), και τα πληρώματα σύμφωνα με προηγούμενες αναρτήσεις είναι πολλούς μήνες απλήρωτα. Καποια λύση πρέπει να βρεθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Γιαννης Αβραντινης καταγγελει τον αποκλεισμο της Νελ απο τις τραπεζες.

Ο Γιαννης Αβραντινης πηγε και στο Σ.Α.Σ

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ Γιάννης Αβραντίνης, ο οποίος ήταν παρών στη συνεδρίαση, πήρε το λόγο και αποδέχθηκε ότι οι φορείς έχουν «δίκιο σχεδόν 100%» στα θέματα που θέτουν.

 

Ο ίδιος όμως απέδωσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΝΕΛ στη γενικότερη αρνητική οικονομική συγκυρία που μείωσε το επιβατικό και μεταφορικό έργο και στο υψηλό κόστος καυσίμων.

 

Πάντως, ο κ. Αβραντίνης αναγνώρισε ουσιαστικά την αδυναμία της ΝΕΛ να προσφέρει ένα ελάχιστο επίπεδο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών και, όπως είπε χαρακτηριστικά, η εταιρεία είναι διατεθειμένη να εκχωρήσει τα δικαιώματα των συμβάσεων άγονων γραμμών χωρίς αντάλλαγμα.

 

Η πρόταση αυτή δίνει πάντως την ευκαιρία στον υπουργό Ναυτιλίας να αναλάβει κάποιες πρωτοβουλίες στην εξεύρεση λύσης, ενώ βέβαια είναι ανοικτό τι ακριβώς θα συμβεί με τις εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης που έχει καταθέσει η ΝΕΛ.

naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ μερικές ακόμα λεπτομέρειες:

 

 

Ο κ. Αβραντίνης ανέφερε πως το Ελληνικό Δημόσιο του ζητάει να πληρώνει τοις μετρητοίς το Φ.Π.Α. και τους άλλους φόρους που προκύπτουν από τη λειτουργία τής ΝΕΛ, και την ίδια ώρα πληρώνει τα μισθώματα στη ΝΕΛ και της θυγατρικής της με καθυστέρηση πέντε μηνών. Μάλιστα τα μισθώματα αυτά δεν καλύπτουν ούτε καν τα λειτουργικά κόστη των πλοίων, διότι δεν έχουν ενσωματωθεί σε αυτά οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θυμίζουμε πως πριν από μερικούς μήνες η Πειραιώς κατέστη ο κύριος δανειστής τής ΝΕΛ μετά την εξαγορά τής Millennium Bank.
Την ίδια στιγμή, η Τράπεζα Πειραιώς που ελέγχεται από το κράτος μέσω του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, αρνείται να εφαρμόσει την απόφαση του Εφετείου Βορείου Αιγαίου που ενέκρινε το σχέδιο εξυγίανσης της ΝΕΛ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Επίσης τόνισε πως ο Όμιλος είναι πρόθυμος να παραχωρήσει τις συμβάσεις σε όποια εταιρεία θέλει να τις υλοποιήσει, υπονοώντας ουσιαστικά προς τους εκπροσώπους των νησιών του Βορείου Αιγαίου πως στην περίπτωση που η ΝΕΛ χάσει τις συμβάσεις που έχει, δε θα βρεθεί άλλη εταιρεία να τις υλοποιήσει.

Σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του, είπε πως τα συνδυαστικά δρομολόγια της γραμμής Ικαρίας - Σάμου με τις άγονες του Βορείου Αιγαίου καλύπτουν τις ανάγκες των νησιών. Παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα στη ΝΕΛ να προμηθεύεται φθηνότερο καύσιμο κατά 70 ευρώ τον τόνο. Κι αυτό γιατί τα πλοία της θα εφοδιάζονται στον Πειραιά.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Βρε @@@ κ Αρβαντινη αυτο συμβαινει με ολους οσους εχουν παρε-δωσε με το δημοσιο.... Εσυ αληθεια απο ποιον πλανητη κατεβηκες;;; Δεν ηξερες πως οι αγονες εχουν την επιδοτηση απο το κρατος οταν αποφασισει να σε πληρωσει;;; Μονο με τη ΝΕΛ θαρρει πως γινεται αυτο;;;;

Link to comment
Share on other sites

Τα @@@@ τι τα ήθελες φίλε minoan  :D  ???Εδώ εμείς ρε κ Αβραντίνη πήραμε μετά από έναμιση  χρόνο λεφτά από το δημόσιο για κάτι ψιλά,και κάθε μήνα πληρώναμε εισφορές ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ,εσύ πληρώνεσαι μετά από 5 μήνες χοντρό ζεστό χρήμα και μιλάς κιόλας :D !!!

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Καλά κάτι πρέπει να πει κι αυτός... :P Και τι άλλο να πει έτσι όπως έχει καταντήσει η εταιρεία ; Και μόνο το γεγονός ότι εξαρτώνται από τις επιδοτήσεις για να βάλουν καύσιμα στα πλοία τους λέει πολλά! Το θέμα είναι ότι αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά δεν βλέπω να υπάρχει άλλος δρόμος για τη ΝΕΛ από το λουκέτο. Και ναι μεν μπορεί να το λέμε τόσα χρόνια και κάθε φορά να επιβιώνει αλλα, αυτή τη φορά, έτσι όπως προδιαγράφεται το τοπίο τα πράγματα δεν ειναι καθόλου απλά.

 

 

Επίσης τόνισε πως ο Όμιλος είναι πρόθυμος να παραχωρήσει τις συμβάσεις σε όποια εταιρεία θέλει να τις υλοποιήσει, υπονοώντας ουσιαστικά προς τους εκπροσώπους των νησιών του Βορείου Αιγαίου πως στην περίπτωση που η ΝΕΛ χάσει τις συμβάσεις που έχει, δε θα βρεθεί άλλη εταιρεία να τις υλοποιήσει.

 

Εδώ είμαστε! ;)  Εαν οντως η ΝΕΛ θέλει να παραχωρήσει τις άγονες θα ειναι ενδιαφέρον να δουμε αν θα ενδιαφερθουν οι ανταγωνιστές.

Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Αβραντίνης ανέφερε πως το Ελληνικό Δημόσιο του ζητάει να πληρώνει τοις μετρητοίς το Φ.Π.Α. και τους άλλους φόρους που προκύπτουν από τη λειτουργία τής ΝΕΛ, και την ίδια ώρα πληρώνει τα μισθώματα στη ΝΕΛ και της θυγατρικής της με καθυστέρηση πέντε μηνών. Μάλιστα τα μισθώματα αυτά δεν καλύπτουν ούτε καν τα λειτουργικά κόστη των πλοίων, διότι δεν έχουν ενσωματωθεί σε αυτά οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Επίσης τόνισε πως ο Όμιλος είναι πρόθυμος να παραχωρήσει τις συμβάσεις σε όποια εταιρεία θέλει να τις υλοποιήσει, υπονοώντας ουσιαστικά προς τους εκπροσώπους των νησιών του Βορείου Αιγαίου πως στην περίπτωση που η ΝΕΛ χάσει τις συμβάσεις που έχει, δε θα βρεθεί άλλη εταιρεία να τις υλοποιήσει.

 

Για το πεντάμηνο τα έχουμε αναφέρει πρόσφατα ότι δεν μπορεί να ισχύει.
Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων υπολογίστηκαν, και είναι μειώσεις...
 

Αναπροσαρμογή μισθωμάτων για τις πολυετείς συμβάσεις των άγονων γραμμών από 01/11/2013, για τις γραμμές του πρώην ΥΠΑΙ. Χονδρικά έχουμε μειώσεις από 1-3%, λόγω μείωσης της τιμής του καυσίμου.

 

Αυτό πχ για τον Τεό μεταφράζεται σε πάνω από 1000 ευρώ μείωση μισθώματος για καθεμιά γραμμή που εξυπηρετεί. (Θεσ/νίκη - Βαθύ από 40.731 σε 39.472 ευρώ, Καβάλα - Βαθύ από 33.749 σε 32.705 ευρώ και Καβάλα - Αγ. Κήρυκο από 34.913 σε 33.833 ευρώ. ) Ανάλογες μειώσεις έχουμε σε 19 συνολικά γραμμές.

 
 
 
Αν η ΝΕΛ χάσει τις συμβάσεις που έχει, θα συναφθούν νέες, με άλλους όρους τόσο από την πλευρά του υπουργείου, όσο και για τις υποχρεώσεις των εταιρειών (πχ γραμμές).
 

 

Πάντως, ο κ. Αβραντίνης αναγνώρισε ουσιαστικά την αδυναμία της ΝΕΛ να προσφέρει ένα ελάχιστο επίπεδο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών και, όπως είπε χαρακτηριστικά, η εταιρεία είναι διατεθειμένη να εκχωρήσει τα δικαιώματα των συμβάσεων άγονων γραμμών χωρίς αντάλλαγμα.

 

 

Συνεπώς ψάχνουμε τα ανταλλάγματα για να αφήσει η εταιρεία τις γραμμές (πχ να την αφήσουν μόνη της στη Σάμο-Ικαρία; )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...