Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Η αλήθεια ειναι αυτή , οτι πλέον ο ντόπιος πληθυσμός  και της Σαμου κυρίως αλλά και της Ικαριας μετακινείται με το αεροπλάνο ως επι το πλείστον καθώς σε πολλές περιπτώσεις το εισιτήριο είναι φτηνότερο η ισόποσο με το βαπόρι και με σαφώς πολύ λιγότερη ταλαιπωρια . Και για τα δυο νησιά υπάρχουν καθημερινές πτήσεις και ιδιαίτερα στην Σάμο περισσότερες της μιας / ημέρα . 

Υπο αυτές τις συνθήκες , τα τρία δρομολόγια την εβδομαδα την χειμερινή περίοδο είναι λογικά για να σηκώσουν την κίνηση της γραμμής , ίσως τα 4 θα ήταν ιδανικά για να έχουν περισσότερες εναλλακτικές το επιβατικό κοινό , αλλά οκ .
 

Η ένσταση ειναι ότι με το «κούμπωμα» της άγονης Στο δρομολόγιο της ικαριοσαμιας και το λογκαδο δρομολόγιο που κάνει , τον χειμώνα με τα συχνά απαγορευτικά ακυρώνεται λόγω απαγορευτικών σε τακτική βάση το ελεύθερο δρομολόγιο της Δευτέρας για να έρθει στα ίσια του το πρόγραμμα , οπότε τα δρομολογια γίνονται δυο και σίγουρα ειναι λίγα . 
Επισης η προσθήκη της επιδοτούμενης γραμμής στην ελεύθερη , ειναι η αιτία του οτι η εταιρεία σε κανένα τριήμερο δεν κανει τροποποίηση δρομολογίων ώστε να μπορεί το επιβατικό κοινό να δο εκμεταλλευτεί για να αποδράσει . Ούτε καν το Πασχα , κατα το οποίο η γραμμή έχει δρομολογια όσα εχει και μια τυπική εβδομάδα του Φλεβάρη και προσπαθούν με με έκτακτη προσέγγιση της τελευταίας στιγμής εταίρου διερχόμενου πλοίου να καλυφτούν κάποιες ανάγκες .  Δεν γίνεται τα μοναδικά νησια στην Ελλάδα η Ικαρια και η Σαμος να μην έχουν δρομολόγιο Μεγάλη Πέμπτη . 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα μπορούσαν τα πλοία που πηγαίνουν αποκλειστικά Χίο-Μυτιλήνη να κάνουν την εβδομάδα μία ή δύο φορές προσέγγιση, αλλά οι Μυτιληνιοί το μόνο που ξέρουν είναι να διαμαρτύρονται για τις πολλές ώρες ταξιδιού. Από τη μία ναι μεν έχουν δίκιο, από την άλλη όμως όταν σκάει το απαγορευτικό στο ΒΑ Αιγαίο και παραμένει το πλοίο στη Μυτιλήνη και το Blue Star Myconos καθυστερεί να συνεχίσει προς Θεσσαλονίκη ή Καβάλα τότε θα μπορούσε να γίνει μία κατ'εξαίρεσην τροποποίηση από/προς Πειραιά. Λύσεις υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/3/2024 at 1:31 AM, SuperRunner said:

Λύσεις υπάρχουν

Υπάρχουν, αλλά όπως είπαμε και σε άλλο πόστ, υπάρχει και έλλειμμα οράματος από την Άττικα. Η σωτηρία της Ικαροσαμίας, κατ'εμε, είναι το Πάτμος ή το Δήλος (αν αναλάβει το πρωινό για Παροναξία το μεγάλο μπλού) κάθε 07:15 το πρωί για Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι-Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Αφου ειναι ιδιο με το Μυκονος το Δηλος κ πιο αργο!

η επιστροφη του Ροδος θα ηταν προτιμοτερη αφου η δρομολογηση του πριν 5 χρονια μαζι με το Μυκονος απογειωσαν τη γραμμη τοτε

Link to comment
Share on other sites

Με 25 μπορούν να πάνε και τα δυο απλά το Δήλος βάζει περισσότερους, είναι ελκυστικότερο εσωτερικά για να φέρεις τους επιβάτες πίσω, ταξιδεύει καλύτερα με τον καιρό στην πάντα, και έχει μεγαλύτερο γκαράζ για να σηκώσει μόνο του δυο γραμμές και να είναι εφικτή η μείωση των ναύλων. 

Link to comment
Share on other sites

Για να γυρισει ο κοσμος παλι πισω στο πλοιο θελει καθε μερα δρομολογιο οπως παλια 12.30 απο Πειραια για κατω κ επιστροφη στης 6.30 το πρωι σαν του Στριντζη πριν 20 χρονια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/9/2024 at 2:14 AM, MILTIADIS said:

Στις δηλωσεις δρομολογησης της επομενης περιοδου ειναι δηλωμενο απο Πειραια για Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο.

 

On 2/9/2024 at 11:41 AM, Petros P said:

Μηπως μπεί και φέτος αντί του Mega Jet?

 

On 2/10/2024 at 1:55 AM, MILTIADIS said:

Αυτο ακουγεται τις τελευταιες μερες για το μελλον του πλοιου.

Για το Σαντορίνη ακούγεται πχιό πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορίνη ειναι το πλέον ακατάλληλο για την γραμμη . Μετασκευάστηκε με γνώμονα το Ηράκλειο Σαντορίνη Μυκονο , το οποίο σημαίνει εχει μεγάλο πρωτόκολλο με μικρό γκαράζ . Αυτο σημαίνει οτι δίνεται έμφαση στον αλλοδαπό τουρισμό . Η Σαμος και η Ικαρια έχουν κατα μεγάλο ποσοστό εγχώριο τουρισμό οπερ μεθερμηνευόμενο οτι οι ανάγκες για γκαράζ ειναι πολυ μεγαλύτερες απο αυτές που μπορει να προσφέρει το πλοιο . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Κ εκτος απο αυτο ειναι νησια που ο επισκεπτης περνει αμαξι γιατι ειναι μεγαλα κ χωρις καλο δικτυο συγκοινωνιων αρα θελεις μεταφορικο!

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεια εχει μια τακτική, να επιλέγει κάθε καλοκαίρι συγκεκριμένα (διαφορετικά) νησιά, να "ρίχνει" ένα πλοίο που πέφτει πολλή διαφήμιση (στα social media κ συγκεκριμένα στο instagram πιο πολύ) και να βλέπεις να καταλήγουν σε αυτό τεράστιος αριθμός παιδιών 18-20 ετών που παλιότερα όλοι καταλήγανε στην Πάρο ή την Ίο...... 

Ειδικά με το Τera Jet αυτό γινότανε σε έντονο βαθμό, πχ το 22 στα σόσιαλ έβλεπες άπειρο κόσμο αυτού το προφίλ να πηγαίνει Σίφνο και Μήλο (που δεν πήγε πχ το 23). Η αντίστοιχα πολύ περισσότερο με την Παροναξία το 19 και τη Ραφήνα το 17. Συγκεκριμένα η Σίφνος μόνο δέχτηκε 10.000 πεζούς επιβάτες επιπλέον σε σχέση με τα έτη προ κορονοϊού (97568 επιβιβάσεις στο λιμάνι το τρίτο τρίμηνο του 22 έναντι 88772 το 2021 και περίπου 91000 τα έτη 18 και 19). 

Αυτό θα γίνει και τώρα. Η Σάμος είναι νησί που έχει και 3000-4000 φοιτητές οπότε έχει και ένα "υλικό" για να δημιουργήσει αυτή την κίνηση (υπάρχουν νοικιασμένα σπίτια, φωνάζουν φίλους, οι φίλοι φίλους κλπ κλπ, αυτό προβάλλεται στα social - διαφημίζεται ο προορισμός, δημιουργείται η επιθυμία και σε άλλους που έχουν σκοπό να πάνε κάπου ανεξαρτήτως προορισμού να τον επιλέξουν κλπ κλπ). 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πράγματι ισχυει όντας φοιτητής και ο ίδιος πολλοί γνωστοί μου , Είναι θετικοί προς την ιδέα της δρομολόγησης του ταχύπλοο στην γραμμή μιας και μειώνει τον χρόνο ταξιδιού κατά πολύ οπότε μπορώ να συμφωνήσω με τον φίλο @giorgos_249 ότι με ένα σωστό branding και μια σωστή διαφήμιση "πιασαρικη" προς την νεολεα πιστευω θα εχει μεγαλη επιτυχια...

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Samianshiplover said:

Για το Σαντορίνη Παλλάς μιλάμε ή κάποιο άλλο της εταιρείας ; 

Εγω θα εβαζα τα λεφτα μου στο Tera απο Ραφηνα Τηνο Μυκονο Ικαρια Ααμο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βλέπω να απομακρύνεται όλο και πιο πολύ το σενάριο της Ικαροσαμιας από την Seajets ,έχει παρει έγκριση για το δρομολόγιο εδώ και 3 μήνες ενώ πουλάει μόνο για Συρο και Μύκονο ,υποτίθεται ξεκινάει 1 Μαΐου και 1,5 μηνα πριν δεν έχουν ανοίξει πλάνα για τα δυο νησιά.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Με 4 συνολικά δρομολόγια θα συνδράμει ο Διαγόρας τη γραμμή για το Πάσχα. Η αστοχία κατά τη γνώμη μου είναι ότι τη Μ. Πέμπτη δεν υπάρχει δρομολόγιο, ενώ τη Μ  Παρασκευή φεύγουν και τα 2 πλοία!

Link to comment
Share on other sites

Και άλλα τόσα δρομολόγια να βάλουν αν δεν έχει Μεγάλη Πέμπτη , ημέρα κατα την οποία κορυφώνεται η έξοδος όλων των εκδρομέων είναι δώρο άδωρο . 
Μεγαλη Παρασκευη ο μόνος λόγος ύπαρξης δυο δρομολογίων είναι ότι δεν έχει Μεγάλη Πέμπτη και αναγκαστικά ο κόσμος θα μεταφερθεί για την επόμενη ημέρα .

Link to comment
Share on other sites

https://www.naftemporiki.gr/society/1600238/protomagia-metatithetai-gia-tin-triti-7-maioy-i-argia/

Η αργία της Πρωτομαγιάς μετατίθεται για την Τρίτη 7 Μαΐου. Τώρα το τι θα κάνουν τα ναυτικά σωματεία άγνωστο. Πάντως και στις 7 Μαΐου να απεργήσουν μια αναταραχή στις επιστροφές του Πάσχα θα υπάρξει κ πάλι 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...