Annivas Posted January 2 Share Posted January 2 Η αλήθεια ειναι αυτή , οτι πλέον ο ντόπιος πληθυσμός και της Σαμου κυρίως αλλά και της Ικαριας μετακινείται με το αεροπλάνο ως επι το πλείστον καθώς σε πολλές περιπτώσεις το εισιτήριο είναι φτηνότερο η ισόποσο με το βαπόρι και με σαφώς πολύ λιγότερη ταλαιπωρια . Και για τα δυο νησιά υπάρχουν καθημερινές πτήσεις και ιδιαίτερα στην Σάμο περισσότερες της μιας / ημέρα . Υπο αυτές τις συνθήκες , τα τρία δρομολόγια την εβδομαδα την χειμερινή περίοδο είναι λογικά για να σηκώσουν την κίνηση της γραμμής , ίσως τα 4 θα ήταν ιδανικά για να έχουν περισσότερες εναλλακτικές το επιβατικό κοινό , αλλά οκ . Η ένσταση ειναι ότι με το «κούμπωμα» της άγονης Στο δρομολόγιο της ικαριοσαμιας και το λογκαδο δρομολόγιο που κάνει , τον χειμώνα με τα συχνά απαγορευτικά ακυρώνεται λόγω απαγορευτικών σε τακτική βάση το ελεύθερο δρομολόγιο της Δευτέρας για να έρθει στα ίσια του το πρόγραμμα , οπότε τα δρομολογια γίνονται δυο και σίγουρα ειναι λίγα . Επισης η προσθήκη της επιδοτούμενης γραμμής στην ελεύθερη , ειναι η αιτία του οτι η εταιρεία σε κανένα τριήμερο δεν κανει τροποποίηση δρομολογίων ώστε να μπορεί το επιβατικό κοινό να δο εκμεταλλευτεί για να αποδράσει . Ούτε καν το Πασχα , κατα το οποίο η γραμμή έχει δρομολογια όσα εχει και μια τυπική εβδομάδα του Φλεβάρη και προσπαθούν με με έκτακτη προσέγγιση της τελευταίας στιγμής εταίρου διερχόμενου πλοίου να καλυφτούν κάποιες ανάγκες . Δεν γίνεται τα μοναδικά νησια στην Ελλάδα η Ικαρια και η Σαμος να μην έχουν δρομολόγιο Μεγάλη Πέμπτη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted January 2 Share Posted January 2 Θα μπορούσαν τα πλοία που πηγαίνουν αποκλειστικά Χίο-Μυτιλήνη να κάνουν την εβδομάδα μία ή δύο φορές προσέγγιση, αλλά οι Μυτιληνιοί το μόνο που ξέρουν είναι να διαμαρτύρονται για τις πολλές ώρες ταξιδιού. Από τη μία ναι μεν έχουν δίκιο, από την άλλη όμως όταν σκάει το απαγορευτικό στο ΒΑ Αιγαίο και παραμένει το πλοίο στη Μυτιλήνη και το Blue Star Myconos καθυστερεί να συνεχίσει προς Θεσσαλονίκη ή Καβάλα τότε θα μπορούσε να γίνει μία κατ'εξαίρεσην τροποποίηση από/προς Πειραιά. Λύσεις υπάρχουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted February 11 Share Posted February 11 On 1/3/2024 at 1:31 AM, SuperRunner said: Λύσεις υπάρχουν Υπάρχουν, αλλά όπως είπαμε και σε άλλο πόστ, υπάρχει και έλλειμμα οράματος από την Άττικα. Η σωτηρία της Ικαροσαμίας, κατ'εμε, είναι το Πάτμος ή το Δήλος (αν αναλάβει το πρωινό για Παροναξία το μεγάλο μπλού) κάθε 07:15 το πρωί για Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι-Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 11 Share Posted February 11 Αφου ειναι ιδιο με το Μυκονος το Δηλος κ πιο αργο! η επιστροφη του Ροδος θα ηταν προτιμοτερη αφου η δρομολογηση του πριν 5 χρονια μαζι με το Μυκονος απογειωσαν τη γραμμη τοτε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted February 11 Share Posted February 11 Με 25 μπορούν να πάνε και τα δυο απλά το Δήλος βάζει περισσότερους, είναι ελκυστικότερο εσωτερικά για να φέρεις τους επιβάτες πίσω, ταξιδεύει καλύτερα με τον καιρό στην πάντα, και έχει μεγαλύτερο γκαράζ για να σηκώσει μόνο του δυο γραμμές και να είναι εφικτή η μείωση των ναύλων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 11 Share Posted February 11 Για να γυρισει ο κοσμος παλι πισω στο πλοιο θελει καθε μερα δρομολογιο οπως παλια 12.30 απο Πειραια για κατω κ επιστροφη στης 6.30 το πρωι σαν του Στριντζη πριν 20 χρονια Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted February 22 Share Posted February 22 Τελικά ,η Seajets τι θα κάνει με Ικαροσαμια θα βάλει ταχύπλοο,συμβατικό και τα δυο ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samianshiplover Posted February 22 Share Posted February 22 Και τα δύο θεωρώ λίγο δύσκολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 22 Share Posted February 22 Το ταχύπλοο είναι το σίγουρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samianshiplover Posted February 23 Share Posted February 23 (edited) Για το Σαντορίνη Παλλάς μιλάμε ή κάποιο άλλο της εταιρείας ; Edited February 23 by Samianshiplover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Johnson Posted February 23 Share Posted February 23 Champion Jet 1?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 23 Share Posted February 23 On 2/9/2024 at 2:14 AM, MILTIADIS said: Στις δηλωσεις δρομολογησης της επομενης περιοδου ειναι δηλωμενο απο Πειραια για Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο. On 2/9/2024 at 11:41 AM, Petros P said: Μηπως μπεί και φέτος αντί του Mega Jet? On 2/10/2024 at 1:55 AM, MILTIADIS said: Αυτο ακουγεται τις τελευταιες μερες για το μελλον του πλοιου. Για το Σαντορίνη ακούγεται πχιό πολύ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted February 23 Share Posted February 23 (edited) Το Σαντορίνη ειναι το πλέον ακατάλληλο για την γραμμη . Μετασκευάστηκε με γνώμονα το Ηράκλειο Σαντορίνη Μυκονο , το οποίο σημαίνει εχει μεγάλο πρωτόκολλο με μικρό γκαράζ . Αυτο σημαίνει οτι δίνεται έμφαση στον αλλοδαπό τουρισμό . Η Σαμος και η Ικαρια έχουν κατα μεγάλο ποσοστό εγχώριο τουρισμό οπερ μεθερμηνευόμενο οτι οι ανάγκες για γκαράζ ειναι πολυ μεγαλύτερες απο αυτές που μπορει να προσφέρει το πλοιο . Edited February 23 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 23 Share Posted February 23 Κ εκτος απο αυτο ειναι νησια που ο επισκεπτης περνει αμαξι γιατι ειναι μεγαλα κ χωρις καλο δικτυο συγκοινωνιων αρα θελεις μεταφορικο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted February 23 Share Posted February 23 Η εταιρεια εχει μια τακτική, να επιλέγει κάθε καλοκαίρι συγκεκριμένα (διαφορετικά) νησιά, να "ρίχνει" ένα πλοίο που πέφτει πολλή διαφήμιση (στα social media κ συγκεκριμένα στο instagram πιο πολύ) και να βλέπεις να καταλήγουν σε αυτό τεράστιος αριθμός παιδιών 18-20 ετών που παλιότερα όλοι καταλήγανε στην Πάρο ή την Ίο...... Ειδικά με το Τera Jet αυτό γινότανε σε έντονο βαθμό, πχ το 22 στα σόσιαλ έβλεπες άπειρο κόσμο αυτού το προφίλ να πηγαίνει Σίφνο και Μήλο (που δεν πήγε πχ το 23). Η αντίστοιχα πολύ περισσότερο με την Παροναξία το 19 και τη Ραφήνα το 17. Συγκεκριμένα η Σίφνος μόνο δέχτηκε 10.000 πεζούς επιβάτες επιπλέον σε σχέση με τα έτη προ κορονοϊού (97568 επιβιβάσεις στο λιμάνι το τρίτο τρίμηνο του 22 έναντι 88772 το 2021 και περίπου 91000 τα έτη 18 και 19). Αυτό θα γίνει και τώρα. Η Σάμος είναι νησί που έχει και 3000-4000 φοιτητές οπότε έχει και ένα "υλικό" για να δημιουργήσει αυτή την κίνηση (υπάρχουν νοικιασμένα σπίτια, φωνάζουν φίλους, οι φίλοι φίλους κλπ κλπ, αυτό προβάλλεται στα social - διαφημίζεται ο προορισμός, δημιουργείται η επιθυμία και σε άλλους που έχουν σκοπό να πάνε κάπου ανεξαρτήτως προορισμού να τον επιλέξουν κλπ κλπ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samianshiplover Posted February 23 Share Posted February 23 Αυτό πράγματι ισχυει όντας φοιτητής και ο ίδιος πολλοί γνωστοί μου , Είναι θετικοί προς την ιδέα της δρομολόγησης του ταχύπλοο στην γραμμή μιας και μειώνει τον χρόνο ταξιδιού κατά πολύ οπότε μπορώ να συμφωνήσω με τον φίλο @giorgos_249 ότι με ένα σωστό branding και μια σωστή διαφήμιση "πιασαρικη" προς την νεολεα πιστευω θα εχει μεγαλη επιτυχια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 23 Share Posted February 23 7 hours ago, Samianshiplover said: Για το Σαντορίνη Παλλάς μιλάμε ή κάποιο άλλο της εταιρείας ; Εγω θα εβαζα τα λεφτα μου στο Tera απο Ραφηνα Τηνο Μυκονο Ικαρια Ααμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 23 Share Posted February 23 Το θέμα ειναι πως τη γραμμή την έχει πάρει απο Πειραιά σε ΣΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samianshiplover Posted February 26 Share Posted February 26 Γνωρίζουμε εάν θα υπάρξει κάποιο επιπλέον δρομολόγιο για Ικαροσαμια πέρα από του Μύκονος της ημέρες του Πάσχα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted March 17 Share Posted March 17 (edited) Βλέπω να απομακρύνεται όλο και πιο πολύ το σενάριο της Ικαροσαμιας από την Seajets ,έχει παρει έγκριση για το δρομολόγιο εδώ και 3 μήνες ενώ πουλάει μόνο για Συρο και Μύκονο ,υποτίθεται ξεκινάει 1 Μαΐου και 1,5 μηνα πριν δεν έχουν ανοίξει πλάνα για τα δυο νησιά. Edited March 17 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 25 Share Posted March 25 Με 4 συνολικά δρομολόγια θα συνδράμει ο Διαγόρας τη γραμμή για το Πάσχα. Η αστοχία κατά τη γνώμη μου είναι ότι τη Μ. Πέμπτη δεν υπάρχει δρομολόγιο, ενώ τη Μ Παρασκευή φεύγουν και τα 2 πλοία! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 25 Share Posted March 25 Και άλλα τόσα δρομολόγια να βάλουν αν δεν έχει Μεγάλη Πέμπτη , ημέρα κατα την οποία κορυφώνεται η έξοδος όλων των εκδρομέων είναι δώρο άδωρο . Μεγαλη Παρασκευη ο μόνος λόγος ύπαρξης δυο δρομολογίων είναι ότι δεν έχει Μεγάλη Πέμπτη και αναγκαστικά ο κόσμος θα μεταφερθεί για την επόμενη ημέρα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted March 25 Share Posted March 25 Μέγαλη Τετάρτη απόγευμα δεν εξυπηρετεί και κάποιος που θα έφευγαν Μ.Πεμπτη πρωί ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted March 25 Share Posted March 25 Θα έχει δρομολόγιο Μεγάλη Τετάρτη; Πρωτομαγιά γαρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot Posted March 25 Share Posted March 25 (edited) https://www.naftemporiki.gr/society/1600238/protomagia-metatithetai-gia-tin-triti-7-maioy-i-argia/ Η αργία της Πρωτομαγιάς μετατίθεται για την Τρίτη 7 Μαΐου. Τώρα το τι θα κάνουν τα ναυτικά σωματεία άγνωστο. Πάντως και στις 7 Μαΐου να απεργήσουν μια αναταραχή στις επιστροφές του Πάσχα θα υπάρξει κ πάλι Edited March 25 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now