Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Τον τελευταίο καιρό η ακτοπλοϊκή σύνδεση στην Σάμο δεν είναι κάτι λιγότερο από τραγική! Δρομολογια φαντάσματα όπου το πλοίο έρχεται ότι ώρα θέλει, τροποποιησεις σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο,  άλλες φορές λόγο καιρού όπου είναι και το λογικό και άλλες φορές για άλλους διάφορους λόγους,  όσο αφορα την άγονη των Δωδεκανήσων  από την στιγμή που συνέβη το ατύχημα του Ν.Καλυμνος  τα νησιά έχουν μείνει στην μοίρα τους με το Joy Star όπου και αυτό οπότε θέλει κάνει το δρομολόγιο άλλες φορές είτε λόγο καιρού και άλλες φορές είτε λόγο διαφόρων λόγων βλαβων κτλ 
και ρωτώ τι διαφορα έχει η σημερινή κατάσταση από το 2012 όπου την γραμμή εξυπηρετούσε την γραμμή το Ιεράπετρα Λ μαζί με το Μυτιλήνη όπου και εκεί πάλι παράπονα υπήρχαν? κι όμως υπήρχε μια διαφορα οι τιμές που δν ήταν στα ύψη και ανάγκαζαν τον απλό κοσμάκη να περνει το αεροπλάνο και να εφευγαν τα διπλά λεφτά από ότι θα χρειάζονταν μια οικογένεια για να πάει ένα ταξίδι, αλλά πλέον εδώ έχουμε φτάσει 
Καλο μεσημέρι και καλή συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Το άσχημο είναι οτι δεν ενδιαφέρεται κανένας, ούτε αυτοδιοικητικός,, ούτε βουλευτής, ούτε από το Υπουργείο που είναι και θεσμικά υπεύθυνο για να επιβλέπει την εκτέλεση της ακτοπολοϊκής συγκοινωνίας. Η εταιρεία κάνει ότι θέλει, δεν κάνει κάτι να συμμαζέψει το βαπόρι που πάει με 3/4 μηχανές ή να το αντικαταστήσει με άλλο, με μια απλή τράμπα στα δρομολόγια (τουλάχιστον όσο είχε εδώ το ΧΙΟΣ). Ακατανόητη η επιμονή σε ωράρια που δεν βολεύουν κανέναν με αναχώρηση από Πειραιά 1500 ή 1600 αντί για 2000 με 2100 και αντίστοιχη στην αναχώρηση από Θεσσαλονίκη και Καβάλα.

Μη αναπλήρωση δρομολογίων λόγω απαγορευτικού ή απεργίας. Εδώ είχε έκτακτη αναχώρηση το βράδυ της παραμονής το ΝΑΞΟΣ για μικρές Κυκλάδες για να πάρει τις επιστροφές την μέρα της απεργίας (για να μην πώ για τα ημερήσια Κρητικά που έφυγαν ευθύς με την λήξη του απαγορευτικού ή της απεργίας), ενώ αυτοί είχαν το ΜΥΚΟΝΟΣ να λιάζεται στην Θεσσαλονίκη και να αναχωρεί 12 ώρες (!) μετά την λήξη του απαγορευτικού (στις 0100), λες και επιδίωκαν να φτάσει στον Πειραιά αφού είχε αρχίσει η απεργία και να μην κάνουν το δρομολόγιο της Καβάλας.Το δρομολόγιο της Δευτέρας βγαίνει συνεχώς ανεκτέλεστο αφού έχει γίνει μόνο 2 φορές από τα Χριστούγεννα και δώθε. Είναι εμφανής η προσπάθεια να μή χρησιμοποιούν-ζορίζουν το βαπόρι λες και φοβούνται μη τυχόν και τους μείνει στο χέρι. Για πόσο;

Όσο για τις τιμές πονεμένη ιστορία. Τωρα που έχει πέσει η τιμή των καυσίμων, γιατί δεν γίνεται πιο φτηνό το εισιτήριο; Την παραμύθα περί επιτροπής ανταγωνισμού στο δρομολόγια της Χίου- Μυτιλήνης την φάγαμε μέχρι που τέλειωσε το 2022. Εκεί όμως ακόμα παραμένουν φτηνές και μάλιστα σχεδόν στην μισή τιμή 39  έναντι 74 ευρώ. Διώχνουν τους επιβάτες για το αεροπλάνο. Όπως πάνε θα φύγουν όπως οι Ροδίτες και οι Κώοι που δεν πατάει κανένας στο καράβι. Αυτοί όμως έχουν φθηνά αεροπορικά εισιτήρια!

Και για να συνοψίσω ΝΑΙ είμαστε χειρότερα από πριν από 10 χρόνια! Τότε φώναζαν για το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ και τον ΘΕΟΦΙΛΟ. Τώρα όλοι μούγκα!

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά τραγική η κατάσταση. Ολόκληρη Σάμος έχει τρία δρομολόγια, όσα η Σίκινος και η Σχοινούσα. Δυστυχώς δεν υπάρχει όραμα από τη μεριά της εταιρίας, όλα πάνε στον αυτόματο πιλότο. Μόνο οι τιμές αλλάζουν. Όπως τα κληρονομήσανε από τη HSW έτσι τ' αφήσανε. Καμία διάθεση για εξέλιξη, για ανάπτυξη της γραμμής, για αλληλεπίδραση με τις κοινωνίες, τους επαγγελματίες και τις ανάγκες τους οπότε λογικό σταδιακά να επέρχεται παρακμή. Το μόνο που κοιτάνε είναι πως θα ξεζουμίσουνε τους μεταφορείς και θα τσεπώσουν τις επιδοτήσεις.

Η γραμμή έχει ανάγκη από μεγαλύτερο γκαράζ, από καλύτερα ωράρια, από περισσότερα κρεβάτια για να φέρει παραπάνω έσοδα. Επιπλέον, δε γίνεται να έχεις 3 όλα κι όλα δρομολόγια και τα 2 κολλητά (Δευτέρα-Τρίτη). Τουλάχιστον ας βάζανε τη δεύτερη αναχώρηση Πέμπτη από Πειραιά και την άγονη Τρίτη από Καβάλα. Δε γίνεται να έχεις αναχώρηση 3 τα χαράματα από τη Σάμο. Δε γίνεται να περνάς από ολόκληρη Μύκονο και να αφήνεις νταλίκες μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και επιβάτες που δε γεμίζουν λεωφορείο (ακόμα και το καλοκαίρι στις επιστροφές) αντί να κοιτάξεις να αποσπάσεις μερίδιο από τη Fast Ferries.

 Προφανώς όλα αυτά όπως και στα Δωδεκάνησα και στην Αδριατική είναι σε μεγάλο βαθμό απόνερα της "τραπεζοκρατίας" μέσα στην εταιρία που δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών παραμόνο για τα πλοία που θα έχει ως ενέχυρα στα deals της. 

Link to comment
Share on other sites

Μία παρατήρηση επειδή ταξίδεψε συγγενικό μου πρόσωπο από Θεσσαλονίκη για τη Χίο. Στη Θεσσαλονίκη το Μύκονος ναι μεν λιαζόταν, αλλά παράλληλα οι άνεμοι στα ανοιχτά του Θερμαϊκού προς Χαλκιδική και ειδικά στη Λήμνο αγγίζανε τα σχεδόν τα 10 μποφόρ. Απλά προς ενημέρωση. Και ξέρω δε θα αρέσει στους φίλους από Σάμο αυτό, αλλά αυτό το δήθεν "Εξπρές" δρομολόγιο της Δευτέρας θεωρώ πως είναι περιττό τώρα το χειμώνα. Το πλοίο το τσάκισαν τόσα καλοκαίρια τώρα με τα καθημερινά εξπρές της Σάμου και ένα δρομολόγιο της Καβάλας. Δε ξεκουραζόταν καθόλου. Οι μηχανές του πόσο να αντέξουν με τόση καταπόνηση που δέχονται; Είμαστε έξω από το χορό και τα βλέπουμε αλλιώς, δυστυχώς!

Edited by SuperRunner
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, SuperRunner said:

αι ξέρω δε θα αρέσει στους φίλους από Σάμο αυτό, αλλά αυτό το δήθεν "Εξπρές" δρομολόγιο της Δευτέρας θεωρώ πως είναι περιττό τώρα το χειμώνα.

Το εξπρές δρομολόγιο της Δευτέρας δεν είναι καθόλου περιττό. Και αυτό αποδεικνύεται οτι όσες φορές δεν έγινε,, ερχόταν την επομένη με έκτακτο το ΜΠΛΟΥ ΚΑΡΡΙΕΡ 1, που εξυπηρέτησε τα φορτηγά της Σάμου μόνο. Άρα η μαγιά υπάρχει. Δεν υπήρχε όμως η δυνατότητα για επιβάτες και καθόλου οχήματα και επιβάτες στην Ικαρία. Δεν είναι δυνατό να καταδικάζεις 43.000 ανθρώπους να έχουν δυνατότητα μεταφοράς στον ηπειρωτικό κορμό σε 2 μέρες (και αν) την εβδομάδα, έστω και αν είναι μέσα στο καταχείμωνο.

Η εδαφική συνοχή των νησιών (και δή των μεγάλων) με τον ηπειρωτικό κορμό είναι το ζητούμενο. Η νησιωτικότητα είναι πρόβλεψη του Συντάγματος της χώρας μας (Άρθρο 101 παρ. 4 "Ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούνται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξή τους") . Τέλος, αν υπήρχαν σταθερά και συχνά δρομολόγια και οι τιμές των εισιτηρίων δεν ήταν εξωπραγματικές, θα υπήρχε και η πελατεία. Τιμή εισιτηρίου επιβάτη στα 50 ευρώ θα απέτρεπε την αεροπορική μετακίνηση, αφού δεν βρίσκεται αεροπορικό με κάτω από 120 ευρώ (εκτός και αν το κλείσεις πολύ νωρίς). Επίσης με τιμή εισιτηρίου αυτοκινήτου στα 60 ευρώ, θα καθιστούσε απαγορευτική την ενοικίαση αυτοκινήτου στη Σάμο για περισσότερες από 3 μέρες (τιμή ενοικίου ημέρας 40 ευρώ). Και μην πείτε οτι δεν βγαίνουν, γιατί πως γίνεται και βγαίνουν αλλού με τέτοιες τιμές; (Κρήτη κλπ)

Τέλος και επειδή είμαι κάποιας ηλικίας και έχω παραστάσεις και από το παρελθόν, σε αυτή την γραμμή το καταχείμωνο είχαν σταθερή παρουσία 2 εταιρείες (εκ περιτροπής και σε διαφορετικές χρονικές περιοδους ΑΝΤΕΣΙ - ΑΓΑΠΗΤΟΣ- ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ- ΑΡΚΑΔΙΑ-ΝΟΜΙΚΟΣ)με καθημερινά παρακαλώ δρομολόγια. Ήταν η εποχή των αδειών σκοπιμότητας που κάποιοι έγλυφαν κατουρημένες ποδιές. Για να τις πάρουν λοιπόν, δεν άφηναν γραμμή για γραμμή όλο τον χρόνο και εξυπηρετούσαν μικρά νησιά όπως οι Φούρνοι, χωρίς επιδοτήσεις. Αν κάποιος δεν το έκανε απλά υπήρχε άλλος που περίμενε στην γωνία.

48 minutes ago, SuperRunner said:

Στη Θεσσαλονίκη το Μύκονος ναι μεν λιαζόταν, αλλά παράλληλα οι άνεμοι στα ανοιχτά του Θερμαϊκού προς Χαλκιδική και ειδικά στη Λήμνο αγγίζανε τα σχεδόν τα 10 μποφόρ.

 Επαναλαμβάνω οτι δεν υπήρχε απαγορευτικό στο Βόρειο Αιγαίο από το μεσημέρι! Η ΕΜΥ έδινε Βόρειους 7 μποφώρ. Και ειδικά η αγαπημένη μας εταιρεία, μας έχει συνηθίσει τα απαγορευτικά να τα κάνει λάστιχο ανάλογα πως την συμφέρει. Θα σας θυμίσω πόσες φορές, ενω απο Πειραιά δεν φεύγουν λόγω καιρού, οι επιστροφές των BS PATMOS και BS NAXOS από τα νησιά για Πειραιά, τις πιο πολλές φορές γίνονται κανονικότατα, χωρις να καταφεύγουν σε ασφαλές λιμάνι (Σύρος),  με το αιτιολογικό οτι το επόμενο ασφαλές του δρομολογίου είναι ο ... Πειραιάς!

Εκείνο δε το πρωί, τόσο το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ όσο και ο ΠΡΩΤΕΑΣ έκαναν κανονικότατα τα δρομολόγιά τους για Σποράδες και Σαμοθράκη αντίστοιχα!

Link to comment
Share on other sites

Επιπλεον εντύπωση πλέον μου κάνει ότι τις γιορτές ένα έκτακτο δρομολόγιο δεν έγινε παρόλο που υπήρχε και πάλι απαγορευτικό, πολύ άνθρωποι είχαν μείνει στον Πειραιά και αρκετοί από αυτούς κατέφυγαν στην αεροπορική λύση παρόλο που ήταν αρκετά ακριβότερη! μην σχολιάσω το γεγονός ότι το πλοίο έφτανε στην Σάμο ανήμερα των Χριστουγέννων 

θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα η γραμμή θα μπορούσε να σηκώσει ένα τύπο δρομολογίου σαν αυτό της Χίου και της Μυτιλήνης με 2 πλοία εναλλάξ κάθε μέρα, για παράδειγμα Διαγόρας και Μύκονος με ένα από τα δύο να συνεχίζει όπως γίνεται και τώρα,  απλώς δεν θα έλυνε στην ουσία τα χέρια στον κάθε Σαμιώτη και Ικαριώτη που θέλει να ταξιδέψει προς την ηπειρωτική Ελλάδα?

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλουν, όλα μπορούν να τα κάνουν! Αντί να στηρίζουν την πελατεία τους όπως τους στηρίζει και αυτή, κοιτάνε να έχουν ναυλωμένο πλοίο τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό (ΑΡΙΑΔΝΗ, ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1) πράγμα που τους στερεί την δυνατότητα να κάνουν σωστές ακινησίες τον χειμώνα, αντί για 10ημερα στοπ για πασαλείματα, να σκοτώσουν όσο όσο το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ, μόνο και μόνο γιατί τους χαλάει το ιματζ (αν δεν φτιαχνόταν, να το αντικαθιστούσαν οχι κατ' αναγκη με νεότευκτο), να ανοίγουν νέες γραμμές στο... Μαρόκο και να τσεπώνουν τις επιδοτήσεις  [με τελευταία κατόρθωματα τις γιαλαντζί άγονες  στην περιφέρεια του Υπουργού  (ταχύπλοα Σητείας) και  να χώσουν όπως όπως το BS CHIOS  στην Κασοκαρπαθία πριν τις εκλογές βεβαίως βεβαίως)]. Ενδιαφέρον θα είναι το πως θα το αντικαταστήσουν (Με την κλωτσηδόν επιστροφή του ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1; του οποίου τα χάλια από τα πασαλείματα φάνηκαν στην Εσπερία!). Αλλά σωστά είπε προλαλήσας φίλος τραπεζίτες είναι, τα λεφτά κοιτάνε.

Ασφαλώς θα εξυπηρετούνταν καλύτερα η γραμμή από Πειραιά αν ξεκόλαγε από την επιδοτούμενη Βορείου Αιγαιου και την εξυπηρέτησή των νησιών από 2 πλοία. Ποιο θα πάει που  (ΜΥΚΟΝΟΣ από την μια ΔΙΑΓΟΡΑΣ ή ΠΡΕΒΕΛΗΣ (;) από την άλλη) μικρή σημασία θα έχει, αρκεί τα δρομολόγια να είναι συχνά και κυρίως με ΣΤΑΘΕΡΑ ωράρια και προσεγμένες τιμές (το αργό φθηνότερο). Έτσι στήνονται οι σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Οι τελευταίοι, όταν έχουν εναλλακτικές μπορούν και διαλέγουν αυτόν που τους εξυπηρετεί με συνεπεια (βλέπε μεταφορικές Σαντορίνης που έχουν στην μπούκα την ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και διαλέγουν ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΣΟΛΩΜΟ!)

Είμαι παραγματικά περίργος για το πως θα στριμώξουν την Θεσσαλονίκη στα φετινα δρομολόγια του καλοκαιριού, γιατί ο λόγος που την έκοβαν τα 2 τελευταία καλοκαίρια και που κανένας δεν έλεγε (αλλά όλοι οι ασχολούμενοι με το σπορ υποψιαζόμασταν), ήταν γιατί δεν εβγαιναν τα ωράρια του ΜΥΚΟΝΟΣ με τα δρομολόγια που είχαν!

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, SuperRunner said:

Μία παρατήρηση επειδή ταξίδεψε συγγενικό μου πρόσωπο από Θεσσαλονίκη για τη Χίο. Στη Θεσσαλονίκη το Μύκονος ναι μεν λιαζόταν, αλλά παράλληλα οι άνεμοι στα ανοιχτά του Θερμαϊκού προς Χαλκιδική και ειδικά στη Λήμνο αγγίζανε τα σχεδόν τα 10 μποφόρ. Απλά προς ενημέρωση. Και ξέρω δε θα αρέσει στους φίλους από Σάμο αυτό, αλλά αυτό το δήθεν "Εξπρές" δρομολόγιο της Δευτέρας θεωρώ πως είναι περιττό τώρα το χειμώνα. Το πλοίο το τσάκισαν τόσα καλοκαίρια τώρα με τα καθημερινά εξπρές της Σάμου και ένα δρομολόγιο της Καβάλας. Δε ξεκουραζόταν καθόλου. Οι μηχανές του πόσο να αντέξουν με τόση καταπόνηση που δέχονται; Είμαστε έξω από το χορό και τα βλέπουμε αλλιώς, δυστυχώς!

Καλά τώρα λες στα σοβαρά να μείνουν η Ικαρία και η Σάμος με 2 δρομολόγια τη βδομάδα ; Δεν φτάνει που έχουν το ακριβότερο εισιτήριο πανελλαδικά, δεν φτάνει που τα ωράρια στις περισσότερες μέρες είναι κάκιστα, δεν φτάνει που το πλοίο 'κουτσαίνει' εδώ και καιρό πρέπει να λέμε και ευχαριστώ γισ την ελλιπέστατη εξυπηρέτηση ; Για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα απλά να αναφέρω την πλήρη ανυπαρξία βουλευτή (ουτε για τα μάτια του κόσμου εν μέσω προεκλογικής περιόδου και μάλιστα σε μονοεδρική περιφέρεια) και των υπόλοιπων φορέων, οι οποίοι ουδέποτε έκαναν οποιαδήποτε νύξη για είσοδο ανταγωνιστικής εταιρείας προκειμένου να σπάσει επιτέλους αυτό το μονοπώλιο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το μεγάλο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των δυο νησιών είναι αυτό που είπε ο φίλος @SAMAINA

κατάντησαν ουρα της άγονης βορείου  Αιγαίου και της επιπλέον σύνδεσης της Σύρου και Μυκόνου .

τα ωράρια είναι προσαρμοσμένα για την συρο και την Μυκονο και ολα γυρίζουν στο να μην τροποποιηθούν σε ημέρες αναχωρήσεις τα δυο δρομολογια της άγονης .

Για δον λόγο αυτο σε κανένα τριήμερο τα τελευταία χρονια δεν έγινε τροποποίηση δρομολογίου μέχρι στιγμής  ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να εκδράμουν πέρυσι Μεγάλη Τετάρτη δεν είχε δρομολόγιο ολόκληρος νόμος και την μεγάλη Πέμπτη έβαλαν να περάσει το Πατμος στο δρόμο για τα δωδεκανησα μόλις 5 ημέρες πριν …

 

 

5 hours ago, SuperRunner said:

 Και ξέρω δε θα αρέσει στους φίλους από Σάμο αυτό, αλλά αυτό το δήθεν "Εξπρές" δρομολόγιο της Δευτέρας θεωρώ πως είναι περιττό τώρα το χειμώνα. 

Αγαπητέ φίλε αντιλαμβάνεσαι τι λες ;; Ποια λογική επιτάσσει να πεις κάτι τέτοιο ;; Να έχει δυο δρομολογια ο Αη Στράτης και Ανάφη που έχουν το 1/20 του πληθυσμού της Σαμου και για έναν ολόκληρο Νομο να θεωρούνται περιττά τα τρία δρομολόγια  ;;;  Αδιανόητο πραγματικά το σκεπτικό σου. 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Σας διάβασα προσεκτικά. Εμείς που δε ζούμε σε νησιά, καμιά φορά δε μπορούμε να καταλάβουμε τον αποκλεισμό που νιώθουν οι νησιώτες από την υπόλοιπη χώρα και έχετε δίκιο που γκρινιάζετε για τα ελάχιστα δρομολόγια. Θα συμφωνήσω μαζί σας όσο αφορά για το δρομολόγιο της Δευτέρας. ΑΛΛΆ εάν είναι επιδοτούμενο το δρομολόγιο της Δευτέρας, γιατί άραγε δεν αφαιρεί τη Σύρο και τη Μύκονο και να το δρομολογήσει απ'ευθείας αποκλειστικά για Ικαρία, Φούρνους και Σάμο; Αφού τα χρήματα της επιδότησης θα τα πάρει και δεύτερον θα μειωθεί και ο χρόνος ταξιδιού και ίσως να είναι πιο βολικό για τους νησιώτες.

Οι βουλευτές σε όλη την επικράτεια είναι μόνο για τις παραμονές των εκλογών και για εγκαίνια. Σε γλύφουν, σου τάζουν, τους ψήφισες σε ξέχασαν. Αυτούς ξεχάστε τους κι εσείς.

Όσο αφορά τη Θεσσαλονίκη, για το τελευταίο απαγορευτικό μίλησα πιο πάνω. Τα δύο προηγούμενα καλοκαίρια νομίζω ότι λόγω μη επιδότησης τη κόβανε και όχι διότι δε βγαίνανε τα δρομολόγια χρονικά. Το Διαγόρας μια χαρά μπορούσε να την εξυπηρετήσει τη Θεσσαλονίκη. Αντί να κάνει τρία δρομολόγια από Καβάλα, θα μπορούσε να κάνει δύο και αφού δε το έκανε τα δύο προηγούμενα καλοκαίρια θα το κάνει φέτος, ΜΑΛΛΟΝ και λέω μάλλον γιατί ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί αν θα είναι το Διαγόρας ή το Μύκονος ή κάποιο άλλο. Σίγουρα το Μύκονος ή το Χίος θα ήταν πιο ελκυστικό από πολλές απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

Το Πειραιάς Σάμος σε όλα τα δρομολόγια, δεν είναι επιδοτούμενο. Ίσως να είναι  μόνο η προσέγγιση στους Φούρνους. Επιδότηση πέφτει από εκεί και πάνω μέχρι Καβάλα και Θεσσαλονίκη. 

Η Θεσσαλονίκη με το Μύκονος είναι επιπλέον 2 ώρες. Άρα 4 μπρος πίσω. Με τον Διαγόρα είναι περισσότερο λόγω ταχύτητας. Αναγκαστικά αν μπει ο Διαγόρας θα κοπεί 1 Καβάλα Μυτιλήνη. Το θέλουν αυτό όμως μέσα στο καλοκαίρι;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα εξηγούνται όλα. Νόμιζα είναι επιδοτούμενο και της Δευτέρας.

Τον Άκη που τον ρώτησα, οι πληροφορίες που έχει μέχρι στιγμής είναι ότι γενικά θα έχει δύο ή τρία δρομολόγια από Καβάλα και ένα από Θεσσαλονίκη αλλά όλα παίζονται ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η όλη φάση μπορεί να γίνεται για να δικαιολογηθεί η επιδότηση της γραμμής από Πειραιά μέχρι Σάμο ή η επιδότηση προσέγγισης σε κάποιο λιμάνι, πιθανόν της Ικαρίας. Το έργο είχε ξαναπαιχτεί στο παρελθόν, όταν εξωθήθηκε (επίτηδες;) η κατάσταση σε τέτοια χάλια και η λύσησ βρέθηκε με την επιδότηση του Ιεράπετρα και των ΝΕΛόπλοιων (κάπου το 2012-2014).

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες από http://newportkarlovassi.blogspot.com/ έχουμε τα δρομολόγια του BS MYCONOS από 01/03/23 μέχρι 31/10/23. Σύμφωνα με αυτά φαίνονται:

- Διαφορές στα ωράρια του πλοίου την "χαμηλή περίοδο" από τις  οποίες μάλλον προκύπτουν αυξομειώσεις στην ταχύτητα σε τακτές χρονικές περιόδους από τώρα γνωστές. Μαλλον δεν πρόκειται για αντιμετώπιση πιθανολογούμενης βλάβης, αλλά πιθανώς για προσπάθεια οικονομίας στα καύσιμα. Δεν βλέπω άλλο λόγο για να γίνεται αυτό! Τις Δευτέρες πότε φεύγει από Πειραιά στις 1500, πότε στις 1600 και τουμπαλιν. Τα ωράρια στο δρομολόγιο της Παρασκευής (Θεσσαλονίκη) αναχώρηση σταθερά στις 1500, αλλά τα υπόλοιπα λάστιχο. Έτσι δεν βοηθάς την γραμμή.

- Την καλοκαιρινή περίοδο το πλοίο αποκλειστικά στην γραμμή Πειραιά - Σάμου με εναλλαγές στα ενδιάμεσα λιμάνια, για να τους έχουμε όλους ικανοποιημένους και να μην γκρινιάζουνε. Την αγονη Β. Αιγαίου (μάλλον με Θεσσαλονίκη μέσα) την αναλαμβάνει άλλο πλοίο, πιθανότατα ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Είδωμεν!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 10 Μαρτίου μέχρι 10 Απριλίου το BS CHIOS αντί του BS MYCONOS στην γραμμή καθώς και στην άγονη Βορείου Αιγαίου. Το δεύτερο πάει Συρο-Τήνο Μύκονο. Επιτέλους το κατάλαβαν οτι για να βγάλει το καλοκαίρι χρειάζεται στοργή και προδέρμ και όχι ξεπάτωμα χειμώνα καλοκαίρι. Και φυσικά θα βγούν και πάλι νέα ωράρια.😉

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...