Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Δύο πλοία για τη Σάμο απόψε Μεγάλη Πέμπτη, ο Μπλέ Κουβαλητής 1 για το Καρλόβασι και το Νήσος Ρόδος για το Βαθύ. Για Ικαριά το Μπλού Στάρ Πάτμος, Άγιο Κήρυκο πιο συγκεκριμένα. Με την υποσημείωση φυσικά πως και στα 3 η Σάμος και η Ικαρία είναι τσόντα στο βασικό δρομολόγιο. Και όπως είπαμε και παραπάνω, το Μύκονος απόψε να κάνει επιστροφή επιδοτούμενης..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δύσκολο το πέρασμα του Ικαρίου πελάγους με αλουμινένια ταχύπλοα με ένταση ανέμων 6-7 ή και 8 μποφώρ. Το γεγονός οτι πρόκειται για ανοιχτή θάλασσα, δίνει μεγαλύτερα ύψη κύματος. Αλλά και η υπαρξη ημισυμβατικού με 25 κόμβους ταχύτητα, κάνει δύσκολη την δρομολόγηση ταχύπλοου των 30-33 κόμβων. 

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου, δεν γίνεται διότι από τη στιγμή που έχεις το BS Mykonos που πάει με 25 μίλια, το ταχύπλοο θα πρεπει να έχει αρκετά καλή διαφορά ταχύτητας που σημαίνει μεγάλο κόστος στο πετρελαιο και έτσι η τιμή του εισιτηρίου θα ανέβει κατακόρυφα. Επίσης το ταχύπλοο δεινοπαθει στο ικαριο πελαγος, ταλαιπωρεί αρκετά τους επιβάτες και εν τέλει χάνει το πελονεκτημα του χρόνου έναντι του BS Mykonos. Τέλος, όταν έχεις την δυνατότητα το ταχύπλοο να πετυχαινει μεγάλες περιληπτικες στις Κυκλάδες με ενδιάμεσους προορισμους και με λιγότερα καυσιμα δεν υπάρχει λόγος κάποιος να ρισκάρει την Ικαροσαμια όπου οι περιληπτικες δεν θα είναι ικανοποιητικές. Και άντε να γεμίσει για Ικαρία Σάμο, στις Κυκλάδες γεμίζει και αδειάζει ενδιάμεσα. 

Link to comment
Share on other sites

Το superexpress όμως, πιο βαρύ, σταθερό με καλή ταχύτητα 34-35 και ικανοποιητική χωριτικοτητα θα μπορούσε?

Επίσης τι δρομολόγιο θα μπορούσε να κάνει ένα ταχύπλοο για ικαροσαμια

Link to comment
Share on other sites

Σου ξαναλέω, για παραδειγμα στο τωρινό δρομολόγιο του Superexpress, γεμίζει για ολο το δρομολόγιο γκαράζ και επιβάτες από Ραφήνα, αδειάζει ένα μεγάλο μέρος για Τηνο-Μυκονο και ξαναγεμιζει στη Μυκονο για Πάρο Ιο Σαντορίνη. Στην Πάρο τα ίδια, αδειάζει κ από Ραφήνα κ από Μυκονο και βάζει πολλους για Ιο Σαντορινη. Στην Ιο ως δεύτερη επιλογή ταχύπλοου από την Αθήνα έχει ένα καλό μερίδιο από Ραφήνα + ότι μάζεψε από τα υπόλοιπα νησιά. Σαντορίνη αδειάζει ότι μάζεψε από τα άλλα νησιά και ξαναγεμιζει. 

Έστω ότι το δρομολόγιο είναι Ραφήνα Μυκονο Ικαρια Σαμο για να είναι ανταγωνιστικό σε θέμα χρόνου. Ας πουμε ότι γεμίζει για Μυκονο Ικαρία Σαμο. Αποβιβαζει στη Μύκονο ένα μεγάλο μέρος αλλά θα επιβιβάζει ελάχιστο κόσμο για Ικαρία Σάμο. Μετά θα αδειάζει στην Ικαρία και μετά στη Σάμο. Άρα σε ένα δρομολόγιο γεμίζει για τρία νησιά έναντι στις Κυκλάδες που μπορεί να γεμισει πάνω από δυο φορές σε ένα δρομολόγιο και ίσως με λιγότερα καυσιμα. 

Και τότε με το Hellenic Highspeed που είχε δρομολογηθεί για Ικαρία, αν θυμάμαι καλά πρεπει να ήταν η μόνη επιλογή για Ικαρία τις ημέρες που έπιανε, άρα η επιλογή για την συγκεκριμένη μέρα ήταν μονόδρομος. Δεν είχε κάποιο να ανταγωνιστεί. 

Link to comment
Share on other sites

Όχι, ή και να έβγαζε κάποιο κέρδος ο πλοιοκτήτης, δεν συγκρίνεται με το κέρδος που μπορεί να έχει από τη δρομολόγηση στις Κυκλάδες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 hour ago, Nick the Greek said:

Δευτέρα ώρα 1600 από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Καρλόβασι - Βαθύ, με άφιξη 0040. Επιστροφή ώρα 0300 της Τρίτης από το Βαθύ, με άφιξη Πειραιά στις 1235.

Τρίτη ώρα 1600 από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Άγιο Κήρυκο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Καβάλα, με άφιξη στην Καβάλα ώρα 1800 της Τετάρτης. Αναχώρηση από Καβάλα στις 2130 βράδυ Τετάρτης και άφιξη στον Πειραιά με την αντίστροφη σειρά προορισμών στις 2250 το βράδυ της Πέμπτης.

Παρασκευή ώρα 1500 από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη, με άφιξη στην πόλη της Αρειανάρας στις 1750 του Σαββάτου το απόγευμα. Η αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη είναι στις 2100 το βράδυ του Σαββάτου με επιστροφή στον Πειραιά στις 2355 το βράδυ της Κυριακής.

Επιπλέον

Για Εύδηλο Το  BS Patmos κάθε Πέμπτη στις 14.00

Για Βαθύ Το BS1 Κάθε Τρίτη Πέμπτη και Κυριακή στις 18.00

Επιστροφές

Από Εύδηλο BS Patmos, Σάββατο 03.25

Από Βαθύ BS1 Τρίτη 01.25, Πέμπτη 00.45, Σαββατο 01.45

Την Τρίτη πέφτει πάνω στο Μύκονος που φεύγει 03.00.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω, επειδή βλέπω πολλές φορές να αναφέρεται ότι τα δρομολόγια είναι "περασμένα" κάπου. Έχει υπάρξει κάποια άλλη μορφή όπως οι πίνακες που είχε η blue star (που ήταν και η μόνη με την seajets ένα διάστημα) στο site ? Γιατί οι πίνακες με τα δρομολόγια αναλυτικά στο προηγούμενο site ήταν πολύ βολικοί.

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τη δρομολόγηση ταχύπλοου πλοίου της εταιρίας Seajets, στην γραμμή Πειραιάς – Σάμος, ενέκρινε μετά από σχετική εισήγηση το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. 

Πρόκειται για ένα καταμαράν που θα εκτελεί με ταχύτητα μεγαλύτερη των συμβατικών το συγκεκριμένο δρομολόγιο 4 φορές την εβδομάδα, με το πρώτο δρομολόγιο να ξεκινά τον Ιούνιο και θα προσεγγίζει το λιμάνι Καρλοβάσου. 
Κομμάτι Από άρθρο του Ert News.

μας ενημερώνει για 4 εβδομαδιαία δρομολόγια ;

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι θα βάλει άλλο ταχύπλοο,όχι αυτό.Με ταχύτητες 20-24 κόμβων δε νομίζω ότι είναι καλές για Αιγαίο όπως είπαν μερικοί...

Edited by spiroszante
Link to comment
Share on other sites

Θα προσεγγίζει σίγουρα Ικαρια(Ευδηλο),Σαμος(Καρλοβασι),και ίσως κάποιο κυκλαδονήσι που είναι στην διαδρομή του προς Σαμο,παράδειγμα Σύρος,Μύκονος,Τηνος.

Αλήθεια γνωρίζουμε τι ώρα αναχώρησης του δόθηκε από Πειραιά ;

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ας ελπίσουμε το 2024 να είναι μια χρονιά στην οποία θα τεθούν οι βάσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση  της Σάμου και της Ικαρίας. Από τότε που σταμάτησε το τρίτο πλοίο των Δωδεκανήσων, κάθε δεύτερη εβδομάδα η γραμμή έτυχε να έχει μόλις δύο αναχωρήσεις λόγω απαγορευτικών που κρατούσαν δεμένο το Blue Star Myconos στη Μυτιλήνη (για να καταλάβουμε πόσο δυσλειτουργική είναι η ενοποίηση των δύο γραμμών). Για τη σύγκριση, τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα έχουν η Αστυπάλαια και η Κάσος...

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή ουσιαστικά έχει γίνει ουρά της άγονης . Η άγονη έχει γίνει η βασική γραμμή και η βασική γραμμή έχει γίνει άγονη . Εκτός απο το πρόβλημα με τα απαγορευτικά που πολύ σωστά ανέφερε ο φίλος @Diagoras , αυτο διαπιστώνεται απο τιην αδυναμία τροποποιήσεων  δρομολογίων σε τριήμερα και απο τα Πασχαλινά δρομολόγια τα οποία είναι ιδια με τα χειμερινά . Μονάχα κάτι προσθήκες τις τελευταίας στιγμής και εάν .

 

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως θα καλυφθεί το κενό εάν τελικά  δεν υπάρχει 3ο πλοιο στα Δωδεκάνησα , θα γίνει κάτι όπως το 2019 με κάποια προέκταση του Blue Star Paros μια φορά την εβδομάδα; η θα μπορούσε να καλύψει το κενό κάποιος ανταγωνιστής? 

Link to comment
Share on other sites

Η θλιβερή πραγματικότητα είναι ότι ο νομός Σάμου (Σάμος-Ικαρία-Φούρνοι) έχει λίγη κίνηση, μια και ο πληθυσμός περιορίζεται στους περίπου 45.000 κατοίκους και στα τρία νησιά. 

Για αυτό και από πιο παλιά, γύρω στο 2007, είχε ξεκινήσει η σκέψη η Σάμος να είναι ενδιάμεσος σταθμός με συνέχεια είτε προς το βόρειο Αιγαίο, ή/και τα Δωδεκάνησα, ειδικά την περίοδο του χειμώνα. 

Κάπως έτσι, έχει καταστεί και εφικτή η δρομολόγηση πλοίου σαν το πρώην Νήσος Μύκονος όλο το χρόνο.

Για το καλοκαίρι, και λίγο πριν ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για την τουριστική περίοδο, δεν το συζητάμε, η κίνηση αυξάνει κατά πολύ, αλλά αυτό ισχύει για περίπου 40 με 50 ημέρες το χρόνο. Για αυτό και το καλοκαίρι έχουμε και περισσότερα πλοία και τη σταθερή δρομολόγηση του πρώην Νήσος Μύκονος σε καθημερινή βάση, όπως πέρσι, ή σε περισσότερα δρομολόγια την εβδομάδα, όπως τα προηγούμενα χρόνια. 

Τέλος, να πούμε ότι το εισιτήριο με το αεροπλάνο τη χειμερινή περίοδο είναι εξαιρετικά πιο φθηνό.

Συγγενείς μου έρχονται σε δυο εβδομάδες στην Αθήνα με κόστος αλέ ρετούρ στα 75 ευρώ το άτομο, όταν η μονή διαδρομή με το πλοίο είναι στα 83 ευρώ σε αεροπορική οικονομικής θέσης και 88 ευρώ σε αεροπορική business και έχεις και ένα δεκάωρο ταξίδι.

Για να μπει ανταγωνιστής σε μόνιμη βάση το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο και, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να "ματώσει" πολύ. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...