Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

είδες και εδώ φαίνεται ότι δεν ξέρεις. η εορταστικη άδεια δεν κανονίζεται με βάση τα δρομολόγια. είναι υποχρεωτική άδεια που δίνεται από το υπουργείο στις συγκεκριμένες ημερομηνίες από τόσο μέχρι τόσο, ισχύει το ίδιο για όλη την ελλάδα χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τα δρομολόγια ξεχωριστά από κάθε μέρος. το ξέρω εκ πείρας γιατί σαν πρώην στρατιωτης την είχα πάρει αρκετά πρόσφατα και μάλιστα και από το ίδιο νησί. (και ναι καλά κατάλαβες, δεν είμαι κοπέλα όπως σε παρασέρνει το username μου). υπήρχε το ευτύχημα για τους στρατιώτες της σάμου φέτος η ημερομηνία έναρξης της άδειας να συνέπεφτε με ημέρα που υπήρχε δρομολόγιο. εάν ήταν μια μέρα πριν ή μετά που δεν υπήρχε, μέχρι να φτάσει ο στρατιώτης στην αθήνα με καράβι θα έπρεπε να είχε χάσει 2 με 3 ημέρες από το 7ήμερο!

από πότε τα δικαιώματα έχουν ημέρες; τρίτη-πέμπτη-κυριακή έχω δικαίωμα και άμα μου το στερούν οι "αντάρτες" όπως λες προσπαθώ να τα προστατεύσω, αλλά τις άλλες μέρες δεν μου δίνει δικαίωμα η εταιρία και είναι όλα ενταξει; εάν πρέπει να φύγω τετάρτη πρωί και πρέπει να περιμένω να φύγω πέμπτη απόγευμα και να φτάσω παρασκευή ο χρόνος τότε δεν είναι χρήμα; και τι κάνω για αυτό;;;;;

πάρε αεροπλάνο όπως εσύ με προέτρεψες... βλέπεις ότι απ' όπου και να το πιάσεις, δίκιο δεν έχεις... οπότε μην συνεχίζεις... ειδικά αυτό το κόκκινο.....

αφού δεν τραβάει άλλο, γιατί προσπαθείς να μας πείσεις για το αντίθετο; και δεν σε είδα να απαντάς σε αυτό που είπε ο polman παραπάνω...

καταρχην να πω οτι κανεις δεν προσπαθησε να θαψει κανενα αιτημα και καμια θεση.ολα ειναι γνωστα και εχουν αναφερθει πολλες φορες εδω μεσα.

Nομικος δεν ειμαι αλλα εχω την εντυπωση οτι η παρακωληση συγκοινωνιων ειναι αδικημα ασχετως απο το ποιος εχει παρει την αποφαση.θεωρω δε παραλογο το επιχειρημα οτι πρεπει ολος ο κοσμος να κανονιζει τις δουλειες του συμφωνα με τις κινητοποιησεις,ποσο μαλλον να αναγκαστει να παρει αεροπλανο, που ειδικα για Iκαρια ειναι παντα ακριβο, επειδη καποιοι αποφασισαν με το ετσι θελω να κλεισουν το λιμανι.

και μιας και το εθεσες τοσο απλα το θεμα του αεροπλανου θα μπορουσαν οσοι δεν βολευονται με τα δρομολογια του πλοιου να παρουν αεροπλανο και να μην εχουν αναγκη κανενα βαπορι και καμια ναυτιλιακη εταιρεια.τα αεροπλανα συμφωνα με αυτα που καταλαβαινω βολευουν ολους,(αφου οπως ειπες επρεπε ο κοσμος να παρει αεροπλανο μιας και υπηρχαν κινητοποιησεις),οποτε ολα καλα και δεν χρειαζεται να σκαει κανεις για τα βαπορια.

θέλω να δω που θα στηριχτείς για να δικαιολογήσεις το αντίθετο...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 .Κάνεις μια ναυτιλιαΚή εταιρεία λαιΚής βάσης, αγοράζεις ένα Καράβι Και το βάζεις Καθημερινά. αγοράζεις Και 2 άμα θες δηλαδή.

2. ζητάς από το υπουργείο επιδότηση για Κάθε μέρα

3. δίνεις επιδότηση από τα ταμεία των δημων.

4. πας από τον Άγιο ΚύρηΚο στο εύδυλο με ένα λεωφορείο Και γλιτώνεις 1,5 ώρα μέσα στο Καράβι Και εσύ Και οι σαμιώτες.

το να προσπαθείς να αναγΚάσεις έναν ιδιωτη να Κάνει αυτό που θες εσύ, αποΚλείεται. Άμα είχες μια ΚατασΚευαστιΚή εταιρεία Και ήθελες να δουλεύεις 3 φορές την βδομάδα μόνο γιατί αλλιώς δεν βγαίνεις, θα σου άρεσε να σε αναγΚάζανε να δουλεύεις παραπάνω μέρες?

εταιρία λαϊΚής βάσης είναι λίγο δύσΚολο να σταθεί σήμερα ειδιΚά με τα τωρινά οιΚονομιΚά δεδομένα, αφού λίγο πολύ τα έσοδα θα πρέπει να τα βγάζει μόνο από τις εισπράξεις του πλοίου. Άσε που όπως Και σε πολλές άλλες τέτοιες απόπειρες έχουν Καταλήξει στη συγχώνευση τέτοιας εταιρίας από άλλη μεγαλύτερη α.ε(πιθανώς Και λόγω υπονόμευσης). βλέπε π.χ απορρόφηση της ρεθυμνιαΚής Και της λανε από την ανεΚ. για το αν μπορείς να αναγΚάσεις τον ιδιώτη να Κάνει αυτό που θες, στη συγΚεΚριμένη περίπτωση, όταν ένα δρομολόγιο πειραιά σάμο Κοστίζει 50 ευρώ Και για Κάθε τέτοιο η εταιρία τσεπώνει Κάτι χιλιάδες ευρώ επιδότηση από δημόσιο χρήμα, τότε ναι, μπορείς να έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις από την εταιρία για Καλύτερες προϋποθέσεις. Άλλο πράμα να μην μπορείς να εΚτελέσεις το δρομολόγιο γιατί δεν υπάρχουν λεφτά να το Κάνεις Και άλλο πράμα να μην το Κάνεις για να μη σου μειωθεί λίγο το Κέρδος. Και δε νομίζω ότι στο σύνολο του ο όμιλος ανεΚ θα μπαίνει μέσα. το σύνολο των δραστηριοτήτων του επιφέρει Κέρδος που μπορεί να Καλύψει την οποια χασούρα υπάρχει από τα δρομολόγια της ιΚαροσαμίας. Κερδοφόρος φαίνεται να είναι, Κερδοφόρος θα παραμεινει αν θέσει Καλύτερες προυποθέσεις στη συγΚοινωνία της σάμου, απλά με λίγο λιγότερο Κέρδος.

οσο για τα λεοφωρεία, αυτό το έχω πει Και παλιότερα: αν οι σαμιώτες πρώτα δεν βελτιώσουν Κάποια πράγματα όπως τις υποδομές τους(λιμένας Καρλοβάσου που τον φτοάχνουνε χρόνια τώρα, τρώγονται χρήματα Και τίποτα) Και τις συγΚοινωνίες τους(σχεδόν ανύπαρΚτη συγΚοινωνία με Κτελ) τότε δεν μπορούν να περιμένουν Και πολλά.

Link to comment
Share on other sites

εταιρία λαϊΚής βάσης είναι λίγο δύσΚολο να σταθεί σήμερα ειδιΚά με τα τωρινά οιΚονομιΚά δεδομένα, αφού λίγο πολύ τα έσοδα θα πρέπει να τα βγάζει μόνο από τις εισπράξεις του πλοίου. Άσε που όπως Και σε πολλές άλλες τέτοιες απόπειρες έχουν Καταλήξει στη συγχώνευση τέτοιας εταιρίας από άλλη μεγαλύτερη α.ε(πιθανώς Και λόγω υπονόμευσης). βλέπε π.χ απορρόφηση της ρεθυμνιαΚής Και της λανε από την ανεΚ

Καταλαβαίνεις ότι οι εταιρείες λαϊΚής βάσης λειτουργούν στην ίδια βάση επιχειρηματιΚα με μια αΚτοπλοϊΚή που ανήΚει σε ιδιώτη? τα σημερινά οιΚονομιΚά δεδομένα είναι τα άλλα για την λαϊΚή βάση Και άλλα για τον ιδιώτη? ας υποθέσουμε ότι Κάνετε μια εταιρεία λαϊΚής βάσης, αγοράζετε ένα ν. μύΚονος Και Κάνει 6 δρομολόγια με 2 προσεγγίσεις σε Κάθε νησί. θα έπρεπε να βγάζει:

  1. Έξοδα δανείου πλοίου
  2. πετρέλαια
  3. συντήρηση
  4. πλήρωμα
  5. υπέρ τρίτων
  6. λειτουργιΚά Κόστη εταιρείας

πιστεύεις ότι στην ανεΚ / HSW ΚατέβηΚε ουρανοΚατέβατο το ν. χίος? δεν έχει δάνειο να πληρώσει? δεν έχει άλλα Κόστη? δεν ισχύουν τα ίδια αΚριβώς? Άσε που στην λαϊΚή εταιρεία έχεις το πλεονέΚτημα ότι δεν πρέπει να δώσεις Κέρδη υπέρ μετόχων (μερίσματα δηλαδή). α γιατί Και αυτοί που έχουν την εταιρεία πρέπει να έχουν ένα Κέρδος ανάλογο της επένδυσης Και του ρίσΚου.

Και δε νομίζω ότι στο σύνολο του ο όμιλος ανεΚ θα μπαίνει μέσα. το σύνολο των δραστηριοτήτων του επιφέρει Κέρδος που μπορεί να Καλύψει την οποια χασούρα υπάρχει από τα δρομολόγια της ιΚαροσαμίας. Κερδοφόρος φαίνεται να είναι, Κερδοφόρος θα παραμεινει αν θέσει Καλύτερες προυποθέσεις στη συγΚοινωνία της σάμου, απλά με λίγο λιγότερο Κέρδος.

είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν μπαίνει μέσα? αν Και προσωπιΚή μου άποψη είναι ότι δεν μπαίνουν Και τόσο μέσα, σύμφωνα με τους επίσημους ισολογισμούς που έχουν υπογράψει ορΚωτοί λογιστές χάνουν πολλά εΚατομμύρια ευρώ. Όσο για την επιδότηση ζητήστε από το υπουργείο να θέσει τιμή πώλησης εισιτηρίου. αυτό Κάνει την προΚήρυξη όχι η εταιρεία.

οσο για τα λεοφωρεία, αυτό το έχω πει Και παλιότερα: αν οι σαμιώτες πρώτα δεν βελτιώσουν Κάποια πράγματα όπως τις υποδομές τους(λιμένας Καρλοβάσου που τον φτοάχνουνε χρόνια τώρα, τρώγονται χρήματα Και τίποτα) Και τις συγΚοινωνίες τους(σχεδόν ανύπαρΚτη συγΚοινωνία με Κτελ) τότε δεν μπορούν να περιμένουν Και πολλά.

τελιΚά δεν μου είπες, υπάρχει λόγος που πιάνει 2 λιμάνια? εΚτός Και αν νομίζεις ότι σε άλλα μέρη έχουν Καλύτερες οδιΚές συγΚοινωνίες / λιμάνια.

υ.γ. ευτυχώς οι λύσεις που θα δίνονταν με τα δανειΚά του Κράτους έχουν περάσει. Καθίστε Και βρείτε μια βιώσιμη λύση σε συμφωνία με την εταιρεία Και ας σταματήσει η πιπίλα του ΚαΚού Κεφαλαίου.

Link to comment
Share on other sites

δε νομίζω ότι στο σύνολο του ο όμιλος ανεk θα μπαίνει μέσα. το σύνολο των δραστηριοτήτων του επιφέρει Κέρδος που μπορεί να Καλύψει την οποια χασούρα υπάρχει από τα δρομολόγια της ιΚαροσαμίας.

Nα υποθέσω πως δεν έχεις διαβάσει τα θέματα που αφορούν την οιkονομιkή kατάσταση των εταιρειών kαι του αkτοπλοϊkού kλάδου γενιΚότερα. ρίξε μια ματιά στις ζημιές που Καταγράφουν οι εταιρείες τα τελευταία 2-3 χρόνια, ενημερώσου για την kατάσταση του Κλάδου αυτή τη στιγμή, για τους απλήρωτους ναυτιΚούς, τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, τη μείωση του μεταφοριΚού έργου kαι την τιμή των kαυσίμων που έχει διπλασιαστεί μέσα σε δύο χρόνια kαι μετά συνεχίζουμε τη συζήτηση μας μιλώντας με δεδομένα kαι όχι με υποθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Nα υποθέσω πως δεν έχεις διαβάσει τα θέματα που αφορούν την οιkονομιkή kατάσταση των εταιρειών kαι του αkτοπλοϊkού kλάδου γενιΚότερα. ρίξε μια ματιά στις ζημιές που Καταγράφουν οι εταιρείες τα τελευταία 2-3 χρόνια, ενημερώσου για την kατάσταση του Κλάδου αυτή τη στιγμή, για τους απλήρωτους ναυτιΚούς, τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, τη μείωση του μεταφοριΚού έργου kαι την τιμή των kαυσίμων που έχει διπλασιαστεί μέσα σε δύο χρόνια kαι μετά συνεχίζουμε τη συζήτηση μας μιλώντας με δεδομένα kαι όχι με υποθέσεις.

λεφτά υπάρχουν(το έχουμε ξαναΚούσει :D). Και να είναι αρνητιΚός ο ισολογισμός, είναι στο χέρι Κάποιων να γίνει θετιΚός. απλά αυτοί οι Κάποιοι δε θέλουν να τα βάλουν. θεωρώ αφελές να πιστεύει Κανείς ότι ο βαρδινογιάννης που έχει πετρέλαια δεν έχει λεφτά να δώσει. απλά δε θέλει να τα δώσει. ας τα δώσει να πληρωθούν Και οι υπάλληλοι Και οι ναυτιΚοί Και να εχουν Και οι επιβάτες-πελάτες υπηρεσίες εφάμιλλες για αυτό που πληρώνουν Και να είναι Και η εταιρία του βιώσιμη. Και ο Κάθε βαρδινογιάννης δηλαδή. Όπως π.χ ο μαρινάΚης που ρίχνει Κάτι εΚατομμύρια ευρώ απλά για να Κάνει την Κ@@λα του στον ολυμπιαΚό(συγνώμη για την έΚφραση αλλά δεν έβρισΚα αλλιώς να το πω). πάμε στην ανεΚ τώρα Και στην περίπτωση ιΚαροσαμίας. αΚούστηΚε ότι η πολιτιΚή των περιΚοπών Και του ιεράπετρα που εφαρμόζει τελευταία ο όμιλος ανεΚ δεν έβρισΚε σύμφωνους τους πιο πολλούς μετόχους αλλά το επέβαλε ο βαρδινογιάννης. εάν ισχύει αυτό πρόΚειται για ένα τερτίπι τσιγΚουνιάς του γιου του σήφη εις βάρος του λαού της ιΚαροσαμίας Και όχι ότι δεν γίνεται αλλιώς.

πάμε στα της γραμμής της σάμου τώρα Και το άμα έπρεπε να πιάνει από 2 λιμάνια σε Κάθε νησί. παραθέτω ένα παλιότερο ποστ μου που ρίχνω πρώτα την ευθύνη στην τοπιΚή Κοινωνία πριν αρχίσω να τα "ρίχνω" στην εταιρία:

εάν θέλουν να δουν προΚοπή στη σάμο με τα δρομολόγια Και όχι μόνο, πρέπει να σταματήσει στην τοπιΚή Κοινωνία η έριδα μεταξύ των 2 πόλεων. πρέπει να Καταλάβουν ότι μετά τον ΚαλλιΚράτη αποτελούν πλέον όλοι ένα δήμο Και να οργανωθούν αναλόγως. αντί να Κάτσουν να δουν από Κοινού θέματα μείζονως σημασίας, όπως θέματα πρόσβασης στο νησί Και θέματα συγΚοινωνιών, αναλώνονται στο να τσαΚώνονται για το να θα πάει η δεη Και η εφορία στο βαθύ ή στο Καρλόβασι. είναι αυτονόητο για πολλούς λόγους, ότι άμα έπρεπε να πιάνει το Καράβι μόνο ένα λιμάνι στη σάμο, αυτό θα έπρεπε να ήταν το Καρλόβασι, όσο Και να μην αρέσει στους βαθιώτες. είναι λογιΚό ότι στην αρχή θα υπήρχε θέμα, αλλά με λίγη Καλή θέληση Και οργάνωση μπορούσε να ξεπεραστεί με βελτίωση των υποδομών(να ανοίξει επιτέλους το Καινούργιο λιμάνι στο Καρλόβασι),με βελτίωση του οδιΚού διΚτύου Και αναβάθμιση της δημόσιας συγΚοινωνίας(Κτελ). Και φυσιΚά όχι σαν την τωρινή ανύπαρΚτη δημόσια συγΚοινωνία του αεροδρομίου προς όφελος των ταξιτζίδων. Όπως ειπώθηΚε Και παραπάνω, εάν το Καράβι δεν πήγαινε βαθύ αλλά σταματούσε στο Καρλόβασι, θα εξοιΚονομούσε χρόνο Και Καύσιμα, με ότι θετιΚό για την ποιότητα Και την συχνότητα των δρομολογίων συνεπάγεται αυτό. επίσης Κάποια δρομολόγια να μπορούσαν πιθανώς να συνδυαστούν Κάποιες φορές Και με τη γραμμή χίου-μυτιλήνης.

ελπίζω να σε Καλύτπω με αυτό Polman. συνεπώς πιστεύω ότι με τις Κατάλληλες υποδομές Και συγΚοινωνίες δε χρειάζεται Και δεν πρεπει το Καράβι να πιάνει Και τα δυο λιμάνια. η απλή λογιΚή λέει πώς αυτό στη μεν ιΚαρία θα είναι Κυρίως μόνο ο εύδηλος λόγω απόστασης από όλα τα σημεία του νησιού Και μόνο σε δρομολόγια μέσω φούρνων θα πρέπει να προσεγγίζει μόνο Άγιο ΚύρηΚο. στη δε σάμο, το λιμάνι που πρέπει να πιάνει είναι το Καρλόβασι αφού είναι το πρώτο πάνω στην πορεία του πλοίου Και είναι το βολιΚότερο για τις αποστάσεις σε όλο το νησί. αμ έλα όμως που άμα τολμήσει να το προτείνει Κανείς αυτό, θα γίνει εμφύλιος στο νησί γιατί θα θεωρείται απαράδεΚτο στην πρωτεύουσα να μην πάει Καράβι!!! βέβαια το Κόψιμο του βαθέως πρέπει να συνοδεύεται Και από Κάτι άλλο π.χ προέΚταση του δρομολογίου απο Καρλόβασι-χίο-λέσβο αλλιώς δε θα έχει Και πολύ νόημα.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

4. πας από τον Άγιο ΚύρηΚο στο εύδυλο με ένα λεωφορείο Και γλιτώνεις 1,5 ώρα μέσα στο Καράβι Και εσύ Και οι σαμιώτες. το να προσπαθείς να αναγΚάσεις έναν ιδιωτη να Κάνει αυτό που θες εσύ, αποΚλείεται.

θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η ανάγΚη για τα δύο λιμάνια προΚύπτει από διάφορους λόγους στην ιΚαρία, που μάλλον οι περισσότεροι αγνοείται:

1. στην ιΚαρία τα 2/3 των ΚατοίΚων ζουν στην βόρεια μεριά του νησιού Και τους εξυπηρετεί ο εύδηλος.

2. οι τουριστιΚή ανάπτυξη του νησιού είναι Και πάλι στο βόρειο μέρος.

3. τα 2/3 των εισιτηρίων χειμώνα – ΚαλοΚαίρι εΚδίδονται για τον εύδηλο.

4. ο Άγιος ΚήρυΚος είναι η διοιΚητιΚή πρωτεύουσα τόσο της ιΚαρίας όσο Και των φούρνων.

5. η επιδότηση δόθηΚε για να υπάρχει επιΚοινωνία των φούρνων με τις υπηρεσίες στον Άγιο (δεν υπήρχε πλοίο μετά τον αγούδημο).

6. το ταξι από το ένα λιμάνι στο άλλο Κοστίζει 60,00 ευρώ, για άλλες περιοχές π.χ. Άγιος – ράχες & αρμενιστής (οι Κυρίως τουριστιΚές τοποθεσίες του νησιού ως Και 80,00 ευρώ).

7. η μεταΚίνηση γίνεται απαγορευτιΚή από την πολιτιΚή των εταιριών τα τελευταία χρόνια να φτάνουν στο νησί από τις 02:00 μέχρι τις 05:00 τα ξημερώματα.

ποσο μαλλον να αναγκαστει να παρει αεροπλανο, που ειδικα για Iκαρια ειναι παντα ακριβο,

το εισιτήριο είναι πάντα φτηνό γιατί η γραμμή είναι επιδοτούμενη.

Link to comment
Share on other sites

νομιζει κανεις οτι θα λυθει το συγκοινωνιακο προβλημα της σαμου και της ικαριας με το να γινεται ο διαλογος σε αυτο το τοπικ με τοσο απαξιωτικο τροπο και απο τους μεν και απο τους δε; ειλικρινα νομιζει κανεις οτι θα πεισει τον αλλον ή οτι θα αλλαξει κατι με το να επαναλαμβανει την αποψη του σαν κολλημενη βαλονα και να προσβαλλει το συνομιλητη του; (για ολους το λεω)

το να παει μια γραμμη απο το νησος μυκονος στο ιεραπετρα ειναι σιγουρα υποβαθμιση, οπως και τα τρια δρομολογια την εβδομαδα. ομως η τακτικη "γροθια στο μαχαιρι" που ακολουθουν οι δημοι και οι επιτροπες των νησιων, μονο ασχημο αποτελεσμα θα εχουν. ας δουν τι γινεται στις αλλες γραμμες που μειωνονται διαρκως δρομολογια, ας δουν την τιμη του πετρελαιου και την οικονομικη κατασταση των εταιρειων και ας προσπαθησουν να ερθουν σε συνεννοηση με εταιρεια και υπουργειο χωρις τσαμπουκαδες. βεβαια και η εταιρεια πρεπει να ξεκαθαρισει το τι μελλει γενεσθαι στη γραμμη και να μην κανει το παγωνι, ουτε να φερεται σαν το συζυγο που κερατωνει τη γυναικα του και τη δερνει μετα και απο πανω.

κατι ακομη. καλο ειναι καποιοι φιλοι να μην φερονται σαν να ειναι οι ιδιοι οι πλοιοκτητες. ας διαβασουν παλιοτερες σελιδες σε αυτο το τοπικ, αλλα και το τοπικ του μυκονος, για να θυμηθουν τις διαμαρτυριες για τα 3 δρομολογια, αλλα και τη μειωμενη ταχυτητα.

υγ: η παρακωλυση συγκοινωνιων ειναι ποινικο αδικημα. period που λενε και στο αμερικα. τα δημοτικα συμβουλια, τα περιφερειακα συμβουλια και γενικως καθε αιρετο οργανο δεν ειναι νομοθετικο οργανο για να αλλαζει το νομο. μονο το κοινοβουλιο νομοθετει. καλως κακως, ετσι ειναι, οποια και αν ειναι η ποιοτητα των μελων και των μεν και του δε. μπορει οι δημαρχοι, οι συλλογοι και γενικως ο καθε σουλατσαδορος να εχει μαθει να κανει οτι θελει, αλλα δεν σημαινει οτι επειδη ειναι αιρετος εχει δικιο και μπορει να παρανομει. αν μεθαυριο δηλαδη το δημοτικο συμβουλιο αποφασισει ομοφωνα να βαλει φωτια στο πλοιο ή να απαγαγει το πληρωμα του θα εχει δικιο και θα νομιμοποιειται; με τετοια επιχειρηματα και τετοια συμπεριφορα χανουν το δικιο τους, ποσο μαλλον μου το κλιμα στα μμε γενικως δεν ειναι υπερ τετοιων συμπεριφορων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

αλλα και το τοπικ του μυκονος, για να θυμηθουν τις διαμαρτυριες για τα 3 δρομολογια, αλλα και τη μειωμενη ταχυτητα.

δεν είδα όμως κάθε εβδομάδα να μην αφήνουν το νήσος μύκονος να δέσει στα λιμάνια. δεν είδα το μύκονος 7 ώρες στον κόλπο του βαθέος.... δεν είδα τις εικόνες που βλέπουμε στα βίντεο παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

μα δεν έχω να σχολιάσω κάτι στα υπόλοιπα λεγόμενά σου...

δεν νομίζω ότι είμαι υπεροβολικός και επιθετικός λέγοντας ότι είναι παρακώλυση ανεξαρτήτως δσ και δημάρχου... όταν λέω επίσης για την "διπρόσωπη" αντιμετώπιση του θέματος από ένα μέλος που την μια λέει ότι θελει καθε μερα δρομολόγιο και μετά προτρέπει εμάς να πάρουμε αεροπλάνο για να αποφύγουμε τις κινητοποιήσεις!! όταν λέω ότι σε τέτοιους καιρούς είναι αδιανόητο να ζητάνε χρυσό κι ασήμι... επίσης όταν λέω ότι το πρόβλημά τους πλέον με το εύρος των κινητοποιήσεων εστιάζεται στο πλοίο και όχι στα δρομολόγια λέγοντας ότι δεν έχουμε δει τέτοια συχνότητα και ένταση κινητοποιήσεων στο νήσος μύκονος, και μην με παραπέμψετε πάλι στο παρελθόν γιατί σε τέτοια σωρία "κρουσμάτων" όπως το ιέραπετρα δεν υπάρχουν...

εάν τότε είμαι λοιπόν υπερβολικός και επιθετικός εγώ μπροστά σε αυτή την κατάσταση τότε θα έπρεπε οι επιβάτες του ιέραπετρα να έχουν πηδήξει από τον καταπέλτη και να πλακώνονται σώμα με σώμα με τους "αντάρτες"...

Link to comment
Share on other sites

λεφτά υπάρχουν(το έχουμε ξαναΚούσει ). Και να είναι αρνητιΚός ο ισολογισμός, είναι στο χέρι Κάποιων να γίνει θετιΚός. απλά αυτοί οι Κάποιοι δε θέλουν να τα βάλουν. θεωρώ αφελές να πιστεύει Κανείς ότι ο βαρδινογιάννης που έχει πετρέλαια δεν έχει λεφτά να δώσει. απλά δε θέλει να τα δώσει. ας τα δώσει να πληρωθούν Και οι υπάλληλοι Και οι ναυτιΚοί Και να εχουν Και οι επιβάτες-πελάτες υπηρεσίες εφάμιλλες για αυτό που πληρώνουν Και να είναι Και η εταιρία του βιώσιμη. Και ο Κάθε βαρδινογιάννης δηλαδή. Όπως π.χ ο μαρινάΚης που ρίχνει Κάτι εΚατομμύρια ευρώ απλά για να Κάνει την Κ@@λα του στον ολυμπιαΚό(συγνώμη για την έΚφραση αλλά δεν έβρισΚα αλλιώς να το πω). πάμε στην ανεΚ τώρα Και στην περίπτωση ιΚαροσαμίας. αΚούστηΚε ότι η πολιτιΚή των περιΚοπών Και του ιεράπετρα που εφαρμόζει τελευταία ο όμιλος ανεΚ δεν έβρισΚε σύμφωνους τους πιο πολλούς μετόχους αλλά το επέβαλε ο βαρδινογιάννης. εάν ισχύει αυτό πρόΚειται για ένα τερτίπι τσιγΚουνιάς του γιου του σήφη εις βάρος του λαού της ιΚαροσαμίας Και όχι ότι δεν γίνεται αλλιώς.

Καταλαβαίνεις τι πάει να πει βιώσιμη? να έχει ισοσΚελισμένο (τουλάχιστον) προϋπολογισμό. δεν θα σε μπλέξω με οιΚονομιΚά απλά σΚέψου το ότι η εταιρεία πρέπει να βγάζει τουλάχιστον τα έξοδα της?

εσύ ζητάς δηλαδή να βάζει λεφτά ο βαρδινογιάννης που βγάζει από αλλού Και να τα δίνει στα νησιά? Κάτι σαν μέγας ευεργέτης δηλαδή? Άρα να υποθέσω πως θα τον τιμήσετε Και με διάφορους τρόπους για την προσφορά του στα νησιά.

θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η ανάγΚη για τα δύο λιμάνια προΚύπτει από διάφορους λόγους στην ιΚαρία, που μάλλον οι περισσότεροι αγνοείται:

1. στην ιΚαρία τα 2/3 των ΚατοίΚων ζουν στην βόρεια μεριά του νησιού Και τους εξυπηρετεί ο εύδηλος.

2. οι τουριστιΚή ανάπτυξη του νησιού είναι Και πάλι στο βόρειο μέρος.

3. τα 2/3 των εισιτηρίων χειμώνα – ΚαλοΚαίρι εΚδίδονται για τον εύδηλο.

θες να σου δώσω αντιπαραδείγματα από άλλα νησιά σχετιΚά με αναλογία ΚατοίΚων νησιού / πρωτεύουσα? στη χίο είναι 23000 από τα 53000. στη μυτιλήνη 35000 από τα 110000. δες τις αναλογίες. στα υπόλοιπα νησιά η τουριστιΚή Κίνηση είναι μόνο στη πρωτεύουσα? δηλαδή στη ρόδο όλοι Κάθονται στη χώρα? Κλπ. δες εδώ Και για άλλα παραδείγματα.

4. ο Άγιος ΚήρυΚος είναι η διοιΚητιΚή πρωτεύουσα τόσο της ιΚαρίας όσο Και των φούρνων.

5. η επιδότηση δόθηΚε για να υπάρχει επιΚοινωνία των φούρνων με τις υπηρεσίες στον Άγιο (δεν υπήρχε πλοίο μετά τον αγούδημο).

Κρατήστε τον Άγιο ΚήρυΚο μόνο τότε. η ιΚαρία έχει 8000 πληθυσμό. ο Άγιο ΚήρυΚος έχει 1879 άτομα Και ο εύδυλος γύρω στα 500. Όλοι οι υπόλοιποι πως πάνε σπίτι τους? μήπως να βάζαμε το Καράβι να φτάνει έξω από την πόρτα του Καθενός?

επίσης οι φούρνοι, χωρίς να έχω τίποτα με το νησί, είναι 1400 ΚατοίΚων, δεν μπορεί να στηρίζεται στη σύνδεση του με την ιΚαρία Και τον πειραιά σε πλοίο 120 μέτρων. απλά δεν γίνεται να βολευτούν Και οι φούρνοι. πρέπει να μπει μιΚρό Καράβι σε ανταπόΚριση με το μεγάλο. οι τρεις προσεγγίσεις την βδομάδα είναι ηδη πολυτέλεια Και αν το πάρεις Κι αλλιώς δεν χρειάζεται ο ΚάτοιΚος π.χ. της πρέβεζας να πληρώνει την πολυτέλεια στους φούρνους…

δεν μπορείτε να Καταλάβετε ότι αυτά τα προβλήματα ισχύουν σε ολα τα νησιά του αιγαίου? λήμνο δεν θα μπορούσε να προσεγγίζει μούδρο, χίο να προσεγγίζει μεστά ή μυτιλήνη να προσεγγίζει πέτρα? Ότι αυτό με τα σημερινά δεδομένα αυξάνει τα έξοδα των εταιρειών Και σας στερεί ένα σοβαρό διαπραγματευτιΚό χαρτί? Ότι η μεταΚίνηση μέσω θαλάσσης είναι πιο αΚριβή ως Κόστος σε σχέση με την στεριά? γιατί μόνο να διαπραγματευτείτε μπορείτε με μια ιδιωτιΚή εταιρεία.

6. το ταξι από το ένα λιμάνι στο άλλο Κοστίζει 60,00 ευρώ, για άλλες περιοχές π.χ. Άγιος – ράχες & αρμενιστής (οι Κυρίως τουριστιΚές τοποθεσίες του νησιού ως Και 80,00 ευρώ).

να βάλουν λεωφορείο που θα Καλύπτει τις ανάγΚες αρΚετά πιο φτηνά. Και μη μου πεις για το τι θα Κάνουν οι ταξιτζήδες μετά.

7. η μεταΚίνηση γίνεται απαγορευτιΚή από την πολιτιΚή των εταιριών τα τελευταία χρόνια να φτάνουν στο νησί από τις 02:00 μέχρι τις 05:00 τα ξημερώματα.

αν προσεγγίζει μόνο ένα λιμάνι σε Κάθε λιμάνι μπορείτε να πείτε στην εταιρεία να αλλάξει τις ώρες Και θα γίνουν αρΚετά πιο βατές. γιατί άμα φτάνει 6 στον εύδυλο, θα φτάνει 9 Και στο βαθύ… η αν μιλάμε για Καθημερινά δρομολόγια μπορεί να γίνουν όπως του νήσος χίος, δηλαδή να αντιστραφούν (πρωινά προς νησιά, βραδινά προς πειραιά).

Και ναι, τέτοιες λογιΚές υπάρχουν παντού σε όλη την ελλάδα, να βολευτούμε εμείς Και βλέπουμε. πολιτιΚούς που αντί να Κάνουν το σωστό, δεν Κάνουν τίποτα για να μη χάσουν ψήφους. το αποτέλεσμα? μια ωραία χρεωΚοπία. η μόνη εξήγηση για τις 2 προσεγγίσεις είναι ότι επειδή έτσι μάθαμε, αυτό είναι το σωστό. Και σε αυτή την χώρα δεν αλλάζει Και τίποτα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και άλλη διπρόσωπη αντιμετώπιση τοΥ θέματος. αΥτή ποΥ λέει ότι το "χρόνος είναι χρήμα" και "αναφέρετο δικαίωμα μετακίνησης" ισχύει μόνο τρίτες,πέμπτες,κΥριακές και τις Υπόλοιπες μέρες δεν ισχύει!!! και αΥτή ποΥ πετάει λασπολογία και ψέμματα. διότι ενώ Υπάρχει μια απόφαση ποΥ ελήφθη με νόμιμο τρόπο,νόμιμες διαδικασίες και μεγάλη αποδοχή(έστω και αν η παρακώλΥση ποΥ κάνει είναι παράνομη, τη νομιμότητα την επικαλούμαι για τον τρόπο λήψης της απόφασης) και αΥτό αποδικνύεται κατά 150% από το έγγραφο και τα πρακτικά τοΥ δ.σ, σΥνεχίζει να κάνει το μαύρο άσπρο λέγοντας για αΥθαίρετη απόφαση κάποιων ολίγων ανταρτών ποΥ δε ρώτησαν κανένα, φΥσικά μεγάλο ψέμα. και το να πω τη γνώμη μοΥ π.χ "είναι παράνομη η παρακώλΥση, δεν είναι σωστός ο τρόπος διαμαρτΥρίας και δεν πρόκειται να πετύχοΥν τίποτα με αΥτό" είναι απολύτως θεμιτό. το να κάνω όμως το μαύρο άσπρο και να πάω να διαστρεβλώσω την πραγματικότητα λέγοντας ψέμματα για να βλάψω και να σπιλώσω το γεγονός επειδή απλά δε σΥμφωνώ, με σΥγχωρείτε αλλά είναι αθέμιτο,απαράδεκτο και μη ανεκτό.

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Πολλά λέμε και χάνουμε την ουσία και η ουσία είναι:

1) η Παρακώλυση συγκοινωνιών είναι Ποινικο αΔικημα είτε γίνεται ΠροειΔοΠοιημένα είτε όχι, ακόμα και αν ο Παραβάτης είναι Δημοκρατικά εκλεγμένος. ευτυχώς για τους ΔιαΔηλωτές Που οι εφαρμογή των νόμων στο ελλαντανιστάν γίνεται μόνο όταν αφορά την είσΠραξη φόρων αΠό μη έχοντες.

2) οι Διαμαρτυρίες αυτής της μορφής Δεν έχουν νόημα. το Δρομολόγιο το κάνει εταιρεια. Δεν είΔα κανένα να κλείνει το σκλαβενίτη Πχ εΠειΔή το γάλα είναι ακριβό, ή Δεν έχει γιαούρτια, αΠλά Πάει σε άλλο σουΠερμαρκετ ή αν Δεν υΠάρχει ανοίγει αυτός ένα ΔίΠλα και τον κλείνει.

3) ο εύΔηλος Δεν είναι εΠιΔοτούμενος άρα η εταιρεια όΠοτε θέλει τροΠοΠοιεί και Δεν Πάει

4) η εταιρεια Δεν ζημιώθηκε ουσιαστικά καθολου αΠό τις κινητοΠοιήσεις, Πήρε την αΠοζημίωση/εΠιΔότηση, έκαψε τα ίΔια. οι μόνοι Που ταλαιΠωρήθηκαν είναι οι εΠιβάτες, άρα ο τρόΠος αυτός Διαμαρτυρίας είναι λαθοσ και εκ του αΠοτελέσματος.

5) αν θέλετε να Διαμαρτυρηθείτε καλά και ντε Δείτε Πότε Πετάει ο τοΠικός βουλευτής και κλείστε το αεροΔρόμιο!! αλλά εκεί Δεν είΔα να φωνάξει κανείς Που κόΠηκε η aegean με την αθήνα και Που για να βρεις φτηνό εισιτήριο ΠρέΠει να το κλείσεις για τον άλλο αιώνα!

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει και άλλη διπρόσωπη αντιμετώπιση του θέματος. αυτή που λέει ότι το "χρόνος είναι χρήμα" και "αναφέρετο δικαίωμα μετακίνησης" ισχύει μόνο τρίτες,πέμπτες,κυριακές και τις υπόλοιπες μέρες δεν ισχύει!!! και αυτή που πετάει λασπολογία και ψέμματα. διότι ενώ υπάρχει μια απόφαση που ελήφθη με νόμιμο τρόπο,νόμιμες διαδικασίες και μεγάλη αποδοχή(έστω και αν η παρακώλυση πουκάνει είναι παράνομη, τη νομιμότητα την επικαλούμαι για τον τρόπο λήψης της απόφασης) και αυτό αποδικνύεται κατά 150% από το έγγραφο και τα πρακτικά του δ.σ, συνεχίζει να κάνει το μαύρο άσπρο λέγοντας για αυθαίρετη απόφαση κάποιων ολίγων ανταρτών που δε ρώτησαν κανένα, φυσικά μεγάλο ψέμα. και το να πω τη γνώμη μου π.χ "είναι παράνομη η παρακώλυση, δεν είναι σωστός ο τρόπος διαμαρτυρίας και δεν πρόκειται να πετύχουν τίποτα με αυτό" είναι απολύτως θεμιτό. το να κάνω όμως το μαύρο άσπρο και να πάω να διαστρεβλώσω την πραγματικότητα λέγοντας ψέμματα για να βλάψω και να σπιλώσω το γεγονός επειδή απλά δε συμφωνώ, με συγχωρείτε αλλά είναι αθέμιτο,απαράδεκτο και μη ανεκτό.

ναι διότι θα κανονίσω τις δουλειές μου ανάλογα με το πότε έχει βαπόρι. λεφτά για αεροπλάνο δεν υπάρχουν (εγώ τουλάχιστον, δεν ξέρω πόσοι από εδώ μπορούν να ανεχτούν οικονομικά αεροπλάνο ικαρία/σάμος-αθήνα) οπότε θα πάρω βαπόρι, είτε κάνει 11 είτε 13 ώρες...

κανένας από τους γράφοντες εδώ δεν έχει πει κάποιο ψέμμα. όλα ισχύουν, νομικά τουλάχιστον.

και μην επιμένεις είπαμε για την παρακώλυση. 200 άτομα το έχουν πει, όποιος και να την παρει την αποφαση, βρε κι ο θεός ο ίδιος, δεν θα είναι ποτέ νόμιμη. και ο proud το δείχνει και με πιο σοβαρό παράδειγμα...

αν μεθαυριο δηλαδη το δημοτικο συμβουλιο αποφασισει ομοφωνα να βαλει φωτια στο πλοιο ή να απαγαγει το πληρωμα του θα εχει δικιο και θα νομιμοποιειται; με τετοια επιχειρηματα και τετοια συμπεριφορα χανουν το δικιο τους, ποσο μαλλον μου το κλιμα στα μμε γενικως δεν ειναι υπερ τετοιων συμπεριφορων.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζεις να έχεις κολλήΣει και μην καταλαβαίνεις τίποτα. ΔιάβαΣε πιο προΣεκτικά τα λεγόμενά μου και θα καταλάβεις. από τη μία λες ότι Δεν έχεις λεφτά για αεροπλάνο, εάν όμως υποτίθεται ότι Σου Συνέβενε κάτι έκτακτο και έπρεπε να φύγεις Δευτέρα,τετάρτη,παραΣκευή,Σάββατο που Δεν έχει καράβι τι θα έκανες; από τη Στιγμή που Συμφωνείς με την πολιτική της εταιρίας για τα Δρομολόγια, είναι Σα να ΔέχεΣαι εμμέΣως ότι Σε αυτή την περίπτωΣη θα έπαιρνες αεροπλάνο! εφ' όΣον Δεν έχεις πρόβλημα να κανονίζεις τις Δουλειές Σου ανάλογα με τα Δρομολόγια, τότε κατά τον ίΔιο τρόπο όταν ακούς ότι θα υπάρχει πρόβλημα λόγω των κινητοποιήΣεων, τι να Σου πω, κανόνιΣέ το αναλόγως!

μπερΔεύεις Δυο πράγματα: 'αλλο πράμα η πράξη της παρακώλυΣης και άλλο πράμα η λήψη της απόφαΣης, αυτά τα Δυο τα Διαχωρίζω.

Δεν κάνω το μάυρο άΣπρο για να βγάλω νόμιμη μια παρακώλυΣη Συγκοινωνιών. παράνομη είναι η παρακώλυΣη όπως ΣωΣτά λέει και ο proud_Ionian και Δε λέω το αντίθετο(ελπίζω να Σε κάλυψα). Δε λέω ότι είναι η πράξη αυτή νόμιμη, λέω ότι είναι νόμιμος ο τρόπος λήψης της απόφαΣης. και είναι μεγάλο ψέμα και λαΣπολογία αυτό που παρουΣιάζουν καποιοι εΔώ ότι πήγαν 10 μ@@@κες να κλέιΣουν το λιμάνι χωρίς να ρωτήΣουν και να ΔώΣουν λογαριαΣμό Σε κανένα. πολύ μεγάλο ψέμα αφού η απόφαΣη πάρθηκε με νόμιμες και Δημοκρατικές ΔιαΔικαΣίες και ήταν εν γνώΣη όλων των πλευρών Στο νηΣί και με ευρεία αποΔοχή. Δεν είναι κάποια προΣωπική μου γνώμη αυτό,είναι μια αλήθεια που τα πρακτικά του Δ.Σ την αποΔεiκνύουν. (κοινώς πάρθηκε με νόμιμο τρόπο μια απόφαΣη για παράνομη πράξη, αυτή είναι η αλήθεια.)

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

δεν σεβαστηκαν ουτε τους ασθενεις απο τους φουρνους

δεν έφθανε το 22 ωρών ταξίδι των άτυχων επιβατών του δρομολογίου της τετάρτης 18 ιανουαρίου,με 4 ώρες καθυστέρηση απο τον πειραιά,μή προσέγγιση του πλοίου στον εύδηλο & καρλόβασιπροσέγγιση στους φούρνους και άφιξη στο βαθύ στις 12.και όλα αυτά με ευθύνη του παμε και των λοιπών συγγενών ιδεολογικά σωματείων,αλλά δεν έδειξαν ίχνος αλληλεγγύης και ανθρώπινης αξιοπρέπειας στους 3 ανήμπορους γέροντες που επιβιβάστηκαν απο τους φούρνους και έχρηζαν άμεσης εισαγωγής στο νοσοκομείο της σάμου.πρόκειται για τον πατέρα φουρνιώτη ναυτικού στο τελευταίο στάδιο ca,ένα παππού που έπαθε εγκεφαλικό και είχε χάσει τις αισθήσεις του και μιά γριούλα με αρκετά κατάγματα στα πόδια της.

κλαίγοντας στα ραδιόφωνα ο υιός φλυτζάνης,ζητούσε απεγνωσμένα βοήθεια για τον πατέρα του,ζητούσε να μιλήσει στον εισαγγελέα και τον λιμενάρχη και ώ του θαύματοε περίπου στις 13.30 πήγε το πλωτό του λς με το προσωπικό του εκαβ και με μεγάλη προσοχή έβγαλαν στη στεριά τους 3 ανήμπορους γέροντες.οι υπόλοιποι όταν έφυγε το φ/γ e-ship1 απο το μαλαγάρι και απελευθερώθηκε η προβλήτα κατά τις 14.50 το πλοίο έδεσε επιτέλους και πάτησαν στεριά οι 185 επιβάτες,χειροκροτώντας τα παληκαράκια της φακής.

αντίθετα στον αγιο άφησαν το βαπόρι να πιάσει σεβομενοι τα 2 φερετρα που προορίζονταν για τον εύδηλο.

το απόγευμα αφού έκαναν συμβολική κατάληψη οι τοπικοί μας άρχοντες για 1 ώρα το πλοίο έφυγε στις 18.50 για την επιστροφή του.

κύριοι σήμερα καταλήθηκε κάθε έννοια δικαίου ση σάμο και την ικαρία. ολα αυτά τα περί αυτεπάγγελτης επέμβασης του εισαγγελέα και συλλήψεις για παρακόληση συγκοινωνιών,ή της εφαρμογης του isps code απο τον λιμενάρχη είναι μπούρδες και κουραφέξαλα μόνο για κάποιους αφελής ή αν θέλετε εφαρμόζονται για κανένα shipfriend που τρύπωσε στο λιμάνι για καμμιά φωτό,ή για κανένα ψαρά με το καλάμι.ντρέπομαι ειλικρινά που είμαι σαμιώτης.συμφωνώ εν μέρει για τις διαμαρτυρίες αλλά ντρέπομαι που είμαι νησιώτης.

νοιώθω μ αυτά που ακούω ,που βλέπω και που διαβάζω ότι για πρώτη φορά αντίκρυσα θάλασσα και βαπόρι που αν ταξιδέψω θα ναυαγήσω.

παρακαλώ την εταιρεία αν έχει στα σχέδιά της την επαναδρομολόγηση τουνησοσ μυκονος να μην το ξαναφέρει.εχει άλλωστε 10άδες γραμμές κερδοφόρες να διαλέξει.να συνεχίσει με το ιεραπετρα λ κι όποιανού αρέσει.αν δεν του αρέσει να πάει στη στεριά ή σε άλλο νησί για να ταξιδεύει τζάμπα με αστέρια ή ταχύπλοα.

αντί να ξεθυμένουν στον φτωχό επιβάτη, γιατί αυτός την πληρώνει ένα μήνα τώρα,να πάνε να τα πούν ς αυτούς που ψηφίζουνε και όχι να ξεθυμένουν στους επιβάτες.

για όποιους ενδιαφέρονται ας δούν το reportaz απο το samostv που παρόλο που δεν δείχνει σκόπιμα αυτά που γίνανε θα καταλάβει.

δεν μπορεί 50 νοματαίοι να κάνουν κουμάντο σε βάρος 28 χιλιάδων κατοίκων.ας το καταλάβουνε δεν ειναι πλειοψηφια

η γραμμη ικαροσαμιας πλεον εχει καταντησει μαυρο σιριαλ......σαν απλος πολιτης εκφραζω την γνωμη μου και απανταω στα 100 ατομα που δεν ειναι τοσα που χθες ταλαιπωρησαν επιβατες και πληρωμα του ιεραπετρα τοσες ωρες για την αποβιβαση τους.....να δοξαζουν το θεο που σε αυτη τη δυσκολη και οικονομικη κριση που υπαρχει στην ελλαδα υπαρχει και αυτο το πλοιο στη γραμμη μας.και μας εξυπηρετει....στο τελος θα καταφερουμε να μεινουμε διχως πλοιο....καταλαβαινω και εγω την δυσαρεσκεια τους αλλα υπαρχουν και αλλοι τροποι να διαμαρτυρυθουν....οχι εις βαρος στην ταλαιπωρια του κοσμου........

συνεχίζεις να έχεις κολλήσει και μην καταλαβαίνεις τίποτα. διάβασε πιο προσεκτικά τα λεγόμενά μου και θα καταλάβεις. από τη μία λες ότι δεν έχεις λεφτά για αεροπλάνο, εάν όμως υποτίθεται ότι σου συνέβενε κάτι έκτακτο και έπρεπε να φύγεις δευτέρα,τετάρτη,παρασκευή,σάββατο που δεν έχει καράβι τι θα έκανες; από τη στιγμή που συμφωνείς με την πολιτική της εταιρίας για τα δρομολόγια, είναι σα να δέχεσαι εμμέσως ότι σε αυτή την περίπτωση θα έπαιρνες αεροπλάνο! εφ' όσον δεν έχεις πρόβλημα να κανονίζεις τις δουλειές σου ανάλογα με τα δρομολόγια, τότε κατά τον ίδιο τρόπο όταν ακούς ότι θα υπάρχει πρόβλημα λόγω των κινητοποιήσεων, τι να σου πω, κανόνισέ το αναλόγως!

μπολύ μεγάλο ψέμα αφού η απόφαση πάρθηκε με νόμιμες και δημοκρατικές διαδικασίες και ήταν εν γνώση όλων των πλευρών στο νησί και με ευρεία αποδοχή. δεν είναι κάποια προσωπική μου γνώμη αυτό,είναι μια αλήθεια που τα πρακτικά του δ.ς την αποδεiκνύουν. (κοινώς πάρθηκε με νόμιμο τρόπο μια απόφαση για παράνομη πράξη, αυτή είναι η αλήθεια.)

εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που δεν συμφωνούν... ;)

Link to comment
Share on other sites

ωραια λοιπον αφου συμφωνουμε οτι η πραξη ειναι παρανομη θα επρεπε να επεμβει το λιμενικο απο την πρωτη στιγμη ωστε να μην γινει οτι εγιγε, οπως φανταζομαι θα γινοταν σε οπουδηποτε αλλου.ελπιζω να μην εχει κανεις αντιρρηση για αυτο.δεν πα να ηταν δημοκρατικες οι διαδικασιες της αποφασης,η παρανομια ειναι παρανομια

απο κει και περα νομιζω οτι τα θελετε ολα δικα σας.απο τη μια λεμε οτι ο βαρδινογιαννης εχει καβουρια και δεν θελει να δωσει,αρα ουσιαστικα να γινει ευεργετης οπως ειπε και ο polman, και οτι ενας ισολογισμος μπορει ευκολα να γινει θετικος αλλα απο την αλλη τα εξοδα ειναι πολλα για εταιρεια λαικης βασης,αρα δεν θελουμε να δωσουμε χρηματα.

καλως ή κακως οι εταιρειες για να μπορουν να εχουν βαπορια πρεπει να εχουν καποιο κερδος και ειναι οφθαλμοφανεστατο οτι κερδος απο τη συγκεκριμενη γραμμη ειδικα το χειμωνα δεν υπαρχει.αν υπηρχε πιστεψε με και η ANEK θα εβαζε περισσοτερα δρομολογια και καποια αλλη εταιρεια θα προσπαθουσε να χωθει οπως εκανε η νελ το καλοκαιρι που ηθελε να μπει για 2 μηνες.

υ.γ ουτε για Mυτιληνη και Xιο,μια γραμμη με τριπλασια κινηση, εχει βαπορι καθε Tριτη και Kυριακη αλλα δεν ειδα να διαμαρτηρεται με τετοιο τροπο.θυμιζω οτι εκει πριν 2 χρονια ειχαμε 2-3 βαπορια σε καθημερινη βαση

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Ν. Μυκονος μεχρι 28-02-2012 θα κανει το δρομολογιο του Ν. Χιος και μετα βγαινει σε δεξαμενη τον Μαρτιο, και οπως λενε πληροφοριες τον Απριλιο αρχιζει ξανα δρομολογια Ικαροσαμια...

Και αν ισχυει αυτο φαινεται οτι καποιοι στην HSW εχουν μεινει στο 2008 :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Όσο και να φαίνεται περίεργο υπάρχουν φωνές που ζητάνε τέτοιου είδους σύνδεση. Βέβαια με την "επιτυχία" του τότε πειράματος κάνει εντύπωση που τα ξανασκέφτονται. Εκτός αν εξαφανιστούν τα ταχύπλοα...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μα τότε δούλεψε πολύ καλά το δρομολόγιο με Πάρο Νάξο το καλοκαίρι με αποτέλεσμα να μην μπορούσαν να εξυπηρετηθούν η Ικαρία Σάμος, μιας και προλάβαιναν οι ταξιδιώτες για Πάρο Νάξο να καπαρώνουν τις θέσεις. Τώρα εάν ισχύει αυτό το σενάριο θα είναι 2 πλοία στη γραμμή και υπήρχε σύνδεση με Σύρο Μύκονο αλλά και Πάρο Νάξο

Link to comment
Share on other sites

Αρα αν ισχυσει το σεναριο, αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι θα γεμιζει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για Παρο-Ναξο και η Σαμος-Ικαρια θα εξυπηρετηται κατα κυριο λογο με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ,αφου μονο αυτο θα εχει αρκετες διαθεσιμες θεσεις

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Λογικά το Νήσος Μύκονος θα μείνει για την σεζόν (κάνα εξάμηνο) και δεν θα πιάνει και στα 5 λιμάνια του νομού, γιατί για Πάρο Νάξο θα ταξιδεύει μέρα οπότε θα έχει αναχώρηση πρωινές ώρες, από Πειραιά και από Σάμο μεσημεράκια ώστε να μαζεύει τους τελευταίους από Παροναξία και να φτάνει πριν τα μεσάνυχτα Πειραιά!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Επειδή χύσαμε αρκετό μελάνι για την “πώληση” του πλοίου, ας περιμένουμε πρώτα να δούμε τα δρομολόγια και μετά ξεκινάμε τα σενάρια. Εδώ δεν βγαίνει ένα πλοίο στη γραμμή, θα προστεθεί και δεύτερο?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί (αν βέβαια επιβεβαιωθεί ή φήμη) να πιάνει μόνο Εύδηλο (ο προορισμός των στρατιών των αυγουστιάτικων τουριστών του νομού) και Καρλόβασι (για να συντομευτεί το δρομολόγιο). Και τα 6 δρομολόγια προς Ικαρία - Σάμο δεν τα βλέπω...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...