Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξέρω τι λένε οι γνωστοί κουτσομπόληδες,:rolleyes: αλλά η ΡΟΔΙΑΚΗ περιμένει στα Δωδεκάνησα όχι μόνο την ΑΡΙΑΔΝΗ (αυτή την έχει σίγουρη:D), αλλά και το VOYAGER.:rolleyes:

Το σίγουρο είναι ότι πολλά θα δούμε....και ακόμα περισσότερα θα ακούσουμε...ειδικά τώρα που έρχονται και εκλογές.;) Και προσωπικά θεωρώ σίγουρο ότι φέτος θα υπάρξουν πολλές ανακατατάξεις σε όλους τους τομείς....και δεν θα περιμένουν να έλθουν τα νεότευκτα από την Κορέα. Όλα τα σενάρια παίζουν και συγχρόνως σε Αδριατική-Κρήτη-Δωδεκάνησα-Κυκλάδες-Ραφήνα-Β.Αιγαίο και στις άγονες. Οπότε κάθε πρόβλεψη που γίνεται μόνο για μια γραμμή ή για ένα πλοίο, είναι πολύ επισφαλής. Προσωπικά δεν θα εκπλαγώ για ο,τιδήποτε κι αν ακούσω και δω...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι αλλαγές θα φέρουν στην ακτοπλοία 13 εφοπλιστές ...

Ο Οκτώβριος δεν είναι μόνο μήνας πολιτικών εξελίξεων, αλλά είναι και ο μήνας που θα επανασχεδιασθεί ο ακτοπλοϊκός χάρτης. Τα οικονομικά αποτελέσματα στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους είναι απογοητευτικά, δεδομένου ότι οι ζημιές προσέγγισαν τα 56 εκατ. ευρώ, μόνο για τις τέσσερις εισηγμένες εταιρείες και μία μη εισηγμένη. Η ενδεχόμενη αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό και η τοποθέτηση νέου πολιτικού επιτελείου στον διοικητικό φορέα της ναυτιλίας - είτε με τη σημερινή του μορφή είτε με νέα διευρυμένη δομή - θα επηρεάσει ίσως και καθοριστικά τις εξελίξεις. Οι εταιρείες πλέον προσδοκούν να αποσπάσουν όλο και περισσότερες επιδοτούμενες γραμμές, που εξασφαλίζουν σταθερά μακροχρόνια έσοδα, τα οποία δύνανται να εκχωρηθούν σε τράπεζες για ρύθμιση οφειλών ή για χρηματοδότηση αγοράς νέου πλοίου.

Το «παζλ» της ελληνικής ακτοπλοΐας το απαρτίζουν 13 εταιρείες και κινητήριος μοχλός είναι τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από αυτές, οι ικανότητες των οποίων θα διαμορφώσουν και τις νέες προοπτικές των εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λεει ο Orestis πιο πανω αλλα απο οτι εμαθα

Ακτοπλοϊκη εισηγμένη εταιρεια αλλαζει ιδιοκτησιακο καθεστως απο ωρα σε ωρα….

Νεοτερα στις οθονες σας!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Και εισηγμένη κιόλας. Ε, δεν είναι και πολλές.

Ναναι οι Μινωικές?

Μήπως η ΑΝΕΚ?

Αμ εκείνη η ΣΑΟΣ?

Η η ΝΕΛ?

Εκτός αν ο Αντρέας ξεπετάξει την Αττικα

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λεει ο Orestis πιο πανω αλλα απο οτι εμαθα

Ακτοπλοϊκη εισηγμένη εταιρεια αλλαζει ιδιοκτησιακο καθεστως απο ωρα σε ωρα….

Το δικό σχόλιο δεν είχε καμία σχέση με αυτές τις εξελίξεις και αφορούσε τις Μινωικές. Αν τώρα με ρωτούσαν να κάνω πρόβλεψη για το σχόλιο του polmyt, θα πόνταρα στη ΝΕΛ. ;)

Link to comment
Share on other sites

τα brands της vivartia, μπαρμπασταθης και goody's απο το νοεμβρη θα λειτουργουν με χωριστα ΑΦΜ, γιατι απο οτι ακουγεται βγαινουν στο σφυρι. γενικα στο χωρο των τροφιμων, υπαρχει η αισθηση οτι η MIG θελει να ξεφορτωθει τη vivartia. (την οποια αγορασε πριν λιγα χρονια με μεγαλοπνοα σχεδια)

Link to comment
Share on other sites

Η εξαγορά της vivartia από τη MIG από καιρό έχει κριθεί στην αγορά ως αποτυχημένη... Είναι γεγονός ότι παρά τη φήμη που έχουν ορισμένοι στον απλό κόσμο, σε όσους ασχολούνται περισσότερο με επιχειρηματικά είτε επαγγελματικώς είτε από χόμπυ πολλές τέτοιου είδους κινήσεις έχουν αποδειχθεί ότι διέψευσαν τις μεγάλες ελπίδες και τα μεγάλα λόγια.

Ελπίζω μόνο τη ναυτιλία να μην την επηρεάσει ή τουλάχιστον όχι αρνητικά.

Πάντως για να μη συνεχίζω το off-topic, αυτό το λες γιατί ενδεχομένως έχει οποιαδήποτε σχέση με αυτό που έγραψε πιο πάνω ο polmyt το μεσημέρι;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αν τώρα με ρωτούσαν να κάνω πρόβλεψη για το σχόλιο του polmyt, θα πόνταρα στη ΝΕΛ. ;)
Το ερώτημα σου είναι πολύ επίκαιρο λόγω των εκλογών, καθώς όσοι πλοιοκτήτες δεν έχουν κατοχυρωθεί και λειτουργούν προσωρινά με απευθείας αναθέσεις, δεν γνωρίζουν τι θα προκύψει στο μέλλον.
...και ενδεχομένως να μην είναι και πολύ άσχετες οι παραπάνω προβλέψεις του Ορέστη. Εάν υποθέσουμε ότι η ΝΕΛ είναι αυτή η εταιρεία που είναι περισσότερο πιθανή για πώληση....το ερώτημα που είναι ακόμα πιό ενδιαφέρον είναι: ποιός μπορεί να είναι ο αγοραστής? Εδώ σας θέλω μάγκες μου μελλοντολόγοι...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα γινόταν μόνο αν η Sea Star αγόραζε τη ΝΕΛ για να αγοράσει με τη σειρά της τη Χελλένικ.

Αλλά γιατί να το κάνει; Αφενός θα μπορούσε πολύ εύκολα να το κάνει με την ΑΝΕΚ που λέγεται έντονα ούτως ή άλλως κι αφετέρου αν η Χελλένικ έμπαινε στο Χρηματιστήριο με τον κλασικό τρόπο θα μπορούσε να αντλήσει πολλά εκατομμύρια με την κλασική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και την απαραίτητη διασπορά μετοχών..

Πάντως κι εγώ για τη ΝΕΛ νομίζω ότι γίνεται λόγος. Δεν ξέρω αν σχετίζεται, αλλά πρέπει μέχρι το τέλος του μήνα να αποπληρώσει υψηλό ομολογιακό δάνειο...

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ειναι σχετικά απλό να αγοράσει η HSW τη ΝΕΛ και σε δεύτερο στάδιο να συγχωνευτούν... Κι αν αυτος ήταν ο στοχος γιατί απλά δεν συνχωνέυεται με την ΑΝΕΚ... Αμφιβαλλω οτι ειναι αυτο το σενάριο

Ο Στρίντζης στο σενάριο που προσπαθουμε να μαντέψουμε παίζει καθόλου?

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ο Στρίντζης στο σενάριο που προσπαθουμε να μαντέψουμε παίζει καθόλου?
Μα είναι ερωτήσεις αυτές? Δεν ξέρω εάν παίζει, αλλά ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις τον Στρίντζη από τέτοια σενάρια....παρέα βέβαια με τον Λασκαρίδη που ψάχνεται να επιστρέψει (όπως φημολογείται) και "επενδύει μόνο σε εισηγμένες". Ειδικά τώρα (εν όψει εκλογών και πιθανολόγησης του αποτελέσματος) το βρίσκω αρκετά πιθανό σενάριο. Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μια αλλη συμπτωση (αν τελικα η εταιρια για την οποια λεμε ειναι η ΝΕΛ και οχι τιποτα αλλο) ειναι οτι ο ΑΒ αγορασε λιγο μετα την ανοδο της ΝΔ στην κυβερνηση και πουλαει λιγο πριν την διαφαινομενη αποχωρηση της απο την ηγεσια του τοπου :rolleyes:Συμπτωση ειπα ομως δεν αφηνω κατι στον αερα ε? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολο το βλεπω ΝΗΡΕΑ γιατι δεν της 'περισσευει' και κανα βαπορι
Νομίζω ότι δεν έχεις έχεις δίκιο. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, με την έλευση του SuperfastII θα ελευθερωθεί το Horizon...και με την ολοκλήρωση της "πατέντας¨στη Κάλυμνο, θα ελευθερωθεί ο Διαγόρας. Ίσως να περισσεύει και κανένα SF από την Αδριατική. Τι θα τα κάνει αυτά τα πλοία? Θα τα πουλήσει ή θα τα δρομολογήσει? Εγώ πιστεύω ότι θα τα δρομολογήσει στο Αιγαίο. Κατ΄αρχήν έχει προαναγγείλει δρομολόγηση στα Χανιά...αν και με την ψυχρολουσία του Ηρακλείου ίσως να το ξανασκεφτούν. Στην Ικαροσαμία όμως υπάρχει κενό μετά την αποχώρηση Αγούδημου και Σπανού....δεν είναι λοιπόν ευκαιρία να χώσει κανένα πλοίο πχ το Διαγόρα? Επίσης στη Χίο θα αφήσει να κυριαρχούν στη γραμμή το Λισσός και το Μυτιλήνη, δεν είναι μια ευκαιρία να μπει φέτος με κάποιο πλοίο...πχ το Horizon...όπως μας έχει και ο neptune?
Link to comment
Share on other sites

αμ,γιατι νομιζεις οτι με εκαιγε να δεσουν τα μεγαλα Blue Star στην Καλυμνο...,μηπως και ελευθερωθει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ προς τα εμας!Παντως,ωραια τα λες ΝΗΡΕΑ και συμφωνω μαζι σου αλλα δεν ειναι περιεργο/απαισιοδοξο,οτι η ΑΤΤΙΚΑ,ενω υπηρχαν οι προυποθεσεις να χτυπησει Χιο-Μυτιληνη η Ικαροσαμια,δεν το εκανε και διαλεξε το Ηρακλειο(καλα να παθει:D)?Ακομα και το καλοκαιρι,που ειναι ευκαιρια αρπαχτης για ολες τις εταιριες,δεν εγινε καμια κινηση...Αρα λοιπον,τι να περιμενω,τον Οριζοντα μερα παρα μερα Χιο-Μυτιληνη και το γκαραζ αδειο η τον Διαγορα Ικαροσαμια?Ασε,μονοι τους θα τα βρουν στο τελος Η θα τους αγορασει ο Μανωλιος Η κανας Χιωτης εφοπλιστης:D

Link to comment
Share on other sites

Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ Ικαροσαμία δύσκολα θα αποφασίσει να το βαλει η ΑΤΤΙΚΑ. Κι ο λόγος είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία η μπαίνει σε μια γραμμή ή δεν μπαίνει. Η μπαίνει σε μια γραμμή με ένα βαπόρι και κάνει καθημερινά δρομολόγια συγκεκριμένη ώρα , ή αν ο προορισμός είναι μακρινός δίπλώνει το βαπόρι ώστε να έχει τακτική παρουσία.

Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ μάξιμουμ να μπορέσει να βγάλει 5 δρομολόγια εξπρες για Ικαρία Σάμο κι αυτά με ακανόνιστες ώρες (κάθε ημέρα κι άλλη ώρα). Έτσι θα μειονεκτεί απέναντι στην HSW σημαντικά.

Αν πάρει δε την άγονη των Φούρνων που είναι δελεαστική τα 5 δρομολόγια θα γίνουν αυτομάτως 4 οπότε κι εκεί θα μειονεκτεί. Αν σκεφτεί η εταιρεία να μπει ποτέ στην γραμμή πιστεύω θα το κάνει ΄΄οταν έρθουν τα 2 νεότευκτα ι αποδεσμευτεί κάποιο από τα ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ.

Περισσότερο πιθανόν βλέπω να γίνεται κάποιο deal στην Χίο Μυτιλήνη με τον Ορίζοντα και κάποιο ακόμη μπλε.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να εχει η ΑΤΤΙΚΑ ιδιαιτερη καουρα να μπει Ικαροσαμια, δεδομενου πως η γραμμη ειναι αρκετα εποχιακη και η παρουσια του ΜΥΚΟΝΟΣ δεν αφηνει πολλα περιθωρια ακομη και για αξιολογα καραβια σαν το ΔΙΑΓΟΡΑ. Το καλοκαιρι σιγουρα η γραμμη χρειαζεται κι αλλο καραβι αλλα οχι για πανω απο 4μηνο. Σιγουρα η Χιος Μυτιληνη πρεπει να ειναι στους αμεσους στοχους της ΑΤΤΙΚΑ οπως και η ενισχυση της -ετσι κι αλλιως- δυνατης παρουσιας της στις Κυκλαδες.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως με βαση το λιμανι της Χιου και το τεραστιο γκαραζ του Horizon τελικα δουμε ενα απο τα δυο αδερφα αστερια στη Χιο Μυτιληνη και τον Οριζοντα στα Δωδεκανησα? Χωρια που ετσι βγαινει και ημερησιο για την Μπλου Σταρ στη "νεα" της γραμμη ? ? ? ;)

Δικη μου υποθεση το παραπανω προσπαθωντας να περασω ευχαριστα την ωρα μου :D

Link to comment
Share on other sites

Είναι και αυτή μια λογική σκέψη, στα πλαίσια των μεταδρομολογήσεων και της αναδιάταξης του στόλου. Σίγουρα θα υπάρχουν πολλές σκέψεις και ίσως να υπάρχουν και αποφάσεις...που σύντομα θα τις μάθουμε. Αυτό που αποκλείεται είναι να δέσουν τα περισσευούμενα πλοία...στην Αλεξανδρούπολη...παρέα με το Σουμελά.:P Και είναι και ίσως η πιθανότερη περίπτωση, καθώς με αυτό τον τρόπο θα καθηλώσει και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ εκεί πάνω...και θα στείλει άκλαυτα Λισσός και Μυτιλήνη.:rolleyes:

ΥΓ Και ως φαίνεται για άλλη μια χρονιά...οι ευτυχείς ταξιδιώτες θα χαίρονται το καμάρι της Ραφήνας.:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...