Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το ιδιο παιδι:D να μας πει για το νεο(αλλα μπαγιατικο πια)ενδιαφερον της Blue Star για την ΧιοΜυτιληνια:P οπως γραφει η εφημεριδα Πολιτης

Νέο τοπίο αναμένεται να δημιουργηθεί στη γραμμή του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αν κάποια από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες επιχειρήσει το πρώτο βήμα στα ήδη καταστρωμένα πλάνα της. Η επαναφορά του ενδιαφέροντος της Blue Star Ferries εμφανίζεται ως στρατηγικό σημείο για κάθε μεταβολή, με σοβαρή την πιθανότητα η μια κίνηση να διαδεχθεί την άλλη, υποχρεώνοντας τις εταιρείες να αναδιατάξουν τα πλάνα τους στη λογική του ανταγωνισμού.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το marinews αναφέρει αγορά πλοίου εκ Ιαπωνίας για κρητική εταιρεία (προφανώς ΑΝΕΚ) ...

Κάτι παίζει είναι το μόνο σίγουρα :eek:

Επίσης εκτός από τον κο Μανιαδάκη που αναφέρει το άρθρο του mediashipping και μας παρέθεσε ο Π100 στην γείτονα χώρα βρίσκονταν αρκετά άτομα από το ΔΣ των Μινωικών κατά την προηγούμενη εβδομάδα

Link to comment
Share on other sites

φιλε Neptune κι ομως μαγος ειναι...:D

οπως και οταν πουληθηκε πριν λιγο καιρο το Σουπερφαστ V το εγραφε

και σαν αποκαλυψη:rolleyes: ενω ηδη το ελληνικη ακτοπλοια το ειχε

γραψει 20 μερες νωριτερα και την ιδια μερα εγραφε οτι ναυλωσε η HSW ναυλωσε το

highspeed 2 στην Ισπανια και το ταχυπλοο ειχε ηδη φτασει και ειχε

αρχισει δρομολογια...:D

Edited by Jimmys
Link to comment
Share on other sites

Για μένα ή που θα έπρεπε να έβαζε αποκλειστικά κάποιο ΝΗΣΟΣ στην Παροναξία ή που θα έπρεπε να επιστρέψεουν στα παλιά δρομολόγια επί Στρίντζη.
το πρωτο σεναριο ειχε ακουστει αρκετα στο τελος του καλοκαιριου. οτι δηλαδη το ν.χιος θα παει πρωινο παροναξιας απεναντι στα blue star και το μυκονος θα γυρισει στα στριντζοδρομολογια (συρο ευδηλο κλπ).
Link to comment
Share on other sites

το πρωτο σεναριο ειχε ακουστει αρκετα στο τελος του καλοκαιριου. οτι δηλαδη το ν.χιος θα παει πρωινο παροναξιας απεναντι στα blue star και το μυκονος θα γυρισει στα στριντζοδρομολογια (συρο ευδηλο κλπ).

Το σενάριο υπάρχει ακόμα και συζητείται με τη διαφορά ότι το "πρωινό" έγινε "απογευματινό"...Βέβαια και δυστυχώς για μένα (που πολύ θα ήθελα να επαληθευτεί κάτι τέτοιο) δεν το βλέπω να γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Η περαιτέρω αναβάθμιση μιας γραμμής που είναι ήδη από τις προνομιακές για πολλά χρόναι δεν ειναι κάτι που εύχομαι αν σκεφτούμε το πισωγύρισμα της άμεσα θιγούμενης γραμμής, 20 χρόνια πίσω :)

Link to comment
Share on other sites

Περα απο την πλακα αν οι πληροφοριες του φιλου dynamitis βγουν αληθινες νομιζω οτι θα ειναι μια καλη κινηση για τη ΝΕΛ διοτι το βαπορακι για ενδοκυκλαδιτκα δρομολογια ειναι μια χαρα και πανω απο ολα καινουριο.

Με τοσο μικρο γκαραζ για φορτηγα(νομιζω 4-5 περνει) σιγουρα αποκλειεται να παρει τη θεση του ΤΕΟ

Όπως είπε και ο polmyt, αφενός θα ήταν ευχής έργο να πάει το AQUA στα ενδοκυκλαδικά και αφετέρου δεν μπορεί να πάει στη θέση του Θεόφιλου, πέρα από τα φορτηγά, και λόγω λίγων κρεβατιών.

Αλλά αυτό το σενάριο της ναύλωσης/πώλησης στην ΝΕΛ, κάπου δεν μου κολλάει. Και δεν μου κολλάει για τους εξής λόγους:

Η ΝΕΛ αφενός έχει ήδη εκφράσει επιφυλάξεις για την αποδοτικότητα των επιδοτούμενων και αφετέρου επιθυμεί σφόδρα να πουλήσει τους Αίολους και να αντικαταστήσει τα συμβατικά…ή τουλάχιστον να μειώσει τον δανεισμό της.

Σε μια τέτοια λογική δεν μου κολλάει να ναυλώνει ένα πλοίο για τα επιδοτούμενα…τι θα της μένει τότε? Ψίχουλα. Επιπροσθέτως, όπως φαίνεται, θα πουλήσει στην SNCM τον ΑιΚ Ι και αντί να φέρει νέο πλοίο για κύρια γραμμή…θα αγοράσει νέο πλοίο για την άγονη σε αντικατάσταση του ΑιΚ Ι? Και θα έχει τις Παναγίες να κάθονται ή να παλεύουν να πάρουν κάποια άλλη άγονη?

Αντιθέτως, θα μου φαινόταν πιο ρεαλιστική μια λύση…με την οποία να αποχωρούσε η ΝΕΛ και η σύμβαση και οι γραμμές του ΑιΚ Ι να μεταβιβάζονταν στην ALPHA και στο AQUA. Εάν μπορούσε (νομικώς) να γίνει κάτι τέτοιο και βεβαίως με την σύμφωνη γνώμη του υπουργείου…θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Και το AQUA θα εύρισκε τον δρόμο του…και η ΝΕΛ θα ξεφορτωνόταν μια άγονη και ένα ταχύπλοο…και θα της έμεναν λεφτά..δια πάσαν χρήσιν.

Εννοείται ότι δεν θα εκπλαγώ με ό,τι και αν γίνει…απλώς κάπως δεν μου κολλάει αυτό το σενάριο. Το βέβαιο είναι ότι κάτι τρέχει ανάμεσα στη ΝΕΛ και στην ALPHA, αλλά μάλλον δεν το ανακοινώνουν περιμένοντας να οριστικοποιηθεί το μέλλον των Αίολων, καθώς αυτός είναι ο καθοριστικός παράγων που θα κρίνει τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

νηρεα ισως η "ναυλωση" να μην ειναι στην ουσια ναυλωση, αλλα αναληψη της γραμμης απο την alpha ferries με τη μορφη της ναυλωση ωστε να ειναι νομοτυπη η ολη ιστορια.

θα δουμε τι θα γινει, αφου οπως ξερουμε ολοι στην ελλαδα ολα γινονται;)

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως, αυτό που λες να απαντάει στις υπαρξιακές μου αναζητήσεις:D...και ταυτοχρόνως να εξηγεί και εκείνο το πρωτάκουστο "ναύλωση για 11 χρόνια με οption αγοράς".:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο υπάρχει ακόμα και συζητείται με τη διαφορά ότι το "πρωινό" έγινε "απογευματινό"...Βέβαια και δυστυχώς για μένα (που πολύ θα ήθελα να επαληθευτεί κάτι τέτοιο) δεν το βλέπω να γίνεται...

τι ενοείται όταν λέτε αγαπητέ φίλε ότι δέν το βλέπετε να γίνεται ''διαφωτίστε μας'' .

Link to comment
Share on other sites

νηρεα ισως η "ναυλωση" να μην ειναι στην ουσια ναυλωση, αλλα αναληψη της γραμμης απο την alpha ferries με τη μορφη της ναυλωση ωστε να ειναι νομοτυπη η ολη ιστορια.

θα δουμε τι θα γινει, αφου οπως ξερουμε ολοι στην ελλαδα ολα γινονται;)

μπορει να γινει οτι εγινε κ με την hsw στην αγονη!την γραμμη την πηρε το hs1 αλλα πηγε τελικα το αρτεμις...

Link to comment
Share on other sites

τι ενοείται όταν λέτε αγαπητέ φίλε ότι δέν το βλέπετε να γίνεται ''διαφωτίστε μας'' .

Πρόκειται για προσωπική εικασία και όχι για κάποιο γεγονός...Απλώς με την κοινή λογική δεν νομίζω να βγει από τη Χίο Μυτιλήνη το πλοίο τώρα που παρέα με το Λισσός έχουν κάνει τη Sea Star κυρίαρχη δύναμη στη γραμμή και να έρθει να ανταγωνιστεί στην Παροναξία την Attica. Δηλαδή "φτου κι από την αρχή να εδραιωθούμε, να φάμε πόλεμο και να ρισκάρουμε και τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης μήπως τυχόν και έρθει κανένα μπλε επάνω και χάσουμε την κυριαρχία"...Προσωπικά και μόνο πιο πιθανό έχω να επιστρέψουν τα δρομμολόγια έτσι όπως ήταν επί Στρίτζη...

Link to comment
Share on other sites

Αυτά μπορει να γινει οτι εγινε κ με την hsw στην αγονη!την γραμμη την πηρε το hs1 αλλα πηγε τελικα το αρτεμις... φίλε μου margaritis24 είναι δύο διαφορετικά πράγματα...Στην HSW είχαμε δύο πλοία της ίδιας εταιρίας ενώ τώρα έχουμε δύο πλοία διαφορετικών εταιριών...

Τι σχέση έχει η ALPHA FERRIES με την ΝΕΛ? Καμία απολύτως μέχρι τώρα.Μόνο με μια ναύλωση ή πώληση μπορεί να δρομολογηθεί το AQUA στην επιδοτούμενη γραμμή που πήρε η ΝΕΛ με τον Κεντέρη 1.

Εκτός αν έχουμε εισφορά σε είδος (πλοίο) στη ΝΕΛ από την ALPHA FERRIES με μετοχική συνεργασία ή εγκατάλειψη της γραμμής από τη ΝΕΛ που δεν το πιστεύω γιατί έχει εξασφαλισμένα έσοδα και το Παναγία Πάρου που προς το παρόν κάθεται...

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για προσωπική εικασία και όχι για κάποιο γεγονός...Απλώς με την κοινή λογική δεν νομίζω να βγει από τη Χίο Μυτιλήνη το πλοίο τώρα που παρέα με το Λισσός έχουν κάνει τη Sea Star κυρίαρχη δύναμη στη γραμμή και να έρθει να ανταγωνιστεί στην Παροναξία την Attica. Δηλαδή "φτου κι από την αρχή να εδραιωθούμε, να φάμε πόλεμο και να ρισκάρουμε και τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης μήπως τυχόν και έρθει κανένα μπλε επάνω και χάσουμε την κυριαρχία"...Προσωπικά και μόνο πιο πιθανό έχω να επιστρέψουν τα δρομμολόγια έτσι όπως ήταν επί Στρίτζη...

ευχαριστώ για την απάντηση , πάντως καλό θα ήταν να είχαμε και εμείς τόν ίδιο ανταγωνισμό με δύο εταιρίες όπως στή Μυτιλήνη (είδωμεν ποτέ μην λές ποτέ) .

Πάντως από αυτό που μόλις πρίν λίγη ώρα διάβασα στό ''ellinikiaktoploia.net'' (κατά πληροφορίες τους πώλση kenteris 1 - αγορά corse { όμορφο πλοίο} μέ sncm) μάλλον η αρχική εικασία σου ίσως βγεί αληθινή , περί δρομολόγησης τού νήσος χίος στίς κυκλάδες .

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στην περιπτωση που η ΝΕΛ φερει το χ,ψ πλοιο για να διπλωσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,σκεφτομαι ποια θα ηταν η απαντηση της ΑΝΕΚ.

Α.Ρισκαρει να αφησει το ΛΙΣΣΟΣ,ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ,Ν.ΧΙΟΣ ως εχουν,πιστευοντας οτι δεν θα χασει σημαντικο μεριδιο στην κινηση με την ελευση του νεου πλοιου της ΝΕΛ.

Β.Επιστροφη του Ν.ΧΙΟΣ στα παλια δρομολογια(Στριντης style).Με αυτον τον τροπο ομως θα ανταγωνιζεται το ΝΗΣΟΣ τα 2 αλλα πλοια της εταιριας(και πρεπει να σκεφτουμε οτι πρεπει να εχει ενα πλοιο παντα που θα κανει την αγονη μεχρι Θεσσαλονικη,δηλ το ΛΙΣΣΟΣ δεν μπορει να φυγει τελειως απ την γραμμη-εκτος αν εχω καταλαβει λαθος).

Γ.Αποχαιρεταμε το ΧΙΟΣ κ ερχεται κανα ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ-ΠΡΕΒΕΛΗΣ η δεν ξερω κ εγω ποιο αλλο,να διπλωσει το ΛΙΣΣΟΣ.

Δ.Αγοραζει την ΝΕΛ:D και το CORSE γινεται αχτυπητο διδυμο με το ΛΙΣΣΟΣ για αλλα 150χρονια:P

E.Προληψη παρα θεραπεια....Τωρα που ακουγεται οτι ανταγωνιστης θα κανει κινηση,γιατι να μην την κανεις πρωτος εσυ;)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Και τι σε κανει να πιστευεις οτι η ΝΕΛ θα διπωσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αν φερει το νεο?

Με τρια βαπορια στη γραμμη πες μου πως να χωρεσει και τεταρτο.Πιο πιθανο το βλεπω να στελνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε καμια αγονη αν μπορει και να βαλει το νεο στη θεση του

Link to comment
Share on other sites

Και τι σε κανει να πιστευεις οτι η ΝΕΛ θα διπωσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αν φερει το νεο?

Με τρια βαπορια στη γραμμη πες μου πως να χωρεσει και τεταρτο.Πιο πιθανο το βλεπω να στελνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε καμια αγονη αν μπορει και να βαλει το νεο στη θεση του

Μπορει να υπαρχουν αλλα 3 πλοια στην γραμμη αλλα η ΝΕΛ συμμετεχει μονο με ενα.Οποτε με βαση και τα χαρακτηριστικα του CORSE(μιας κ αυτο ακουγεται γ αγορα),νομιζω πως η ΝΕΛ στρεφεται προς αυτη την κατευθυνση.Στις αγονες θελει(με βαση τις συμβασεις)νεοτερα πλοια,οπως πχ το AQUA που φαινεται να κανονιζει να αντικαταστησει τον ενα ΚΕΝΤΕΡΗ.Πιστευεις οτι πχ θα ερθει(αν ερθει)ενα καινουργιο πλοιο και θα παει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε καποια αγονη(του ΤΑΞ,του ΤΕΟ η στην ενδοκυκλαδιτικη)?Εγω παντως οχι.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να υπαρχουν αλλα 3 πλοια στην γραμμη αλλα η ΝΕΛ συμμετεχει μονο με ενα.Οποτε με βαση και τα χαρακτηριστικα του CORSE(μιας κ αυτο ακουγεται γ αγορα),νομιζω πως η ΝΕΛ στρεφεται προς αυτη την κατευθυνση.Στις αγονες θελει(με βαση τις συμβασεις)νεοτερα πλοια,οπως πχ το AQUA που φαινεται να κανονιζει να αντικαταστησει τον ενα ΚΕΝΤΕΡΗ.Πιστευεις οτι πχ θα ερθει(αν ερθει)ενα καινουργιο πλοιο και θα παει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε καποια αγονη(του ΤΑΞ,του ΤΕΟ η στην ενδοκυκλαδιτικη)?Εγω παντως οχι.

Δεν μπορω να ξερω τι θα γινει αλλα μου φαινεται απιστευτο και να εγκρινει καποιος τη δρομολογηση και τεταρτου μεγαλου βαποριου στη γραμμη.

Απο τη στιγμη που η ΑΝΕΚ χωθηκε στη συγκεκριμενη γραμμη και εδραιωθηκε νομιζω δυσκολα θα φυγει.Γιαυτο το λογο ειπα οτι πιο πιθανο βλεπω το σεναριο που ανεφερα πιο πανω;)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...