Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τόσα κρεββάτια σε μία τελείως εποχιακή γραμμή τι να πάει να κάνει; :confused:

Θά μπορούσε κάλλιστα να κάνει πάρο-νάξο-ιο-σαντορίνη απογευματινό πού τώρα δέν υπάρχει, και αντίστροφα πρός πειραιά πρω'ι'νό πού τώρα δέν υπάρχει, καί δέν έχει καί πολυκοσμία από πλοία , σκέτο χίο-μυτιλήνη εφόσον έρθει τελικά τό ''corse'' λιγάκι χλωμό τό βλέπω . Τό όφελος ειδικά στό φιλέτο πού προανέφερα , γιά 7 μήνες είναι σημαντικό (έστω και άν 2 μήνες τό χειμώνα θεωρούνται νεκροί ,μπορεί άνετα να κάνει τήν ετήσια ακινησία του σέ αυτό το διάστημα ) καί μπορεί να καλύψει τίς προσδοκίες τής εταιρίας γιά ένα νεότευκτο πλοίο σάν αυτό ,πόσο μάλλον μετά όπως δείχνουν τά πράγματα τήν αποχώρηση τών ''hs2-hs3'' από τήν περιοχή η εταιρία θεωρείται βέβαιο ότι θα απολέσει κέρδη οπότε ο κοινός νούς τί θα μπορούσε να σκεφτεί ? Θα αγόραζε ξανά ταχύπλοα με τίς όποιες αδυναμίες τους ? Η' θα 'εβαζε ένα πλοίο πού και σέ χωρητικότητα επιβατών, και σέ γκαράζ , και κατανάλωση , θα ήταν πολύ πιό προσοδοφόρο γιά εκείνη.

Link to comment
Share on other sites

Με τόσα κρεββάτια σε μία τελείως εποχιακή γραμμή τι να πάει να κάνει; :confused:

Πιο λογικό (και ας μη μου αρέσει) είναι να μεταφέρει το Νήσος Χίος στη γραμμή Σάμου- Ικαρίας όπου θα εκμεταλλευτεί και τα διαθέσιμα κρεβάτια και να βάλει στη γραμμή αυτή το Νήσος Μύκονος που το ξενοδοχειακό του ταιριάζει καλύτερα στη γραμμή αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι αποτελεί χρυσή ευκαιρία για την B.S.F η δρομολόγηση του πλοίου στην επιδοτούμενη της Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο,γραμμή ορφανή εδώ και 2 σαιζόν,χώρια τα 100 χιλιάρικα της επιδότησης.Επίσης μπορεί να αλλάξει το ΔΙΑΓΟΡΑΣ απο 1/4-30/9 στην γραμμή Θεσσαλονίκη-Σίγρι-Χίος-Καρλόβασι-Κάλυμνος-Κώς-Ρόδος η οποία θα αποφέρει στο ταμείο 50 χιλιάρικα το δρομολόγιο.Η ακόμα και καλύτερα να δρομολογηθεί στην επιδοτούμενη της Αλεξ/πολης-νησιά Β.Αιγαίου-Δωδεκάννησα και ογδόντα χήνες,γραμμή που μειοδότησε η ΑΝΕΚ αλλά δεν...πρόκανε να την κάνει,κι έμεινε ορφανή η γραμμή για τρίτη χρονιά.Δεν πιστεύω ότι το βαπόρι αποστρατεύτηκε.Το καλοκαίρι πλησιάζει και θα παρακαλάνε σ΄όλο το Αιγαίο για να μπεί.

Η επιδότηση μπορεί να είναι 100 χιλ. όμως ποιός θα μπεί σέ ένα πλοίο πού θα πληρώσει 50 - 100 ευρώ , χώρια τί θα καταναλώσει μέσα στό καράβι ,από τή θεσσαλονίκη γιά κυκλάδες η' κρήτη και θα ταξιδεύει μιάμιση μέρα , όταν αεροπορικώς θα κοστίσει το ίδιο ίσως φέτος και λιγότερο (βλέπε αερ. εταιρ. aegean,olympic,athens) η γραμμή αυτή έχει πεθάνει εδώ και χρόνια.Γιά αλλού το βλέπω τόν ''ορίζοντα'' (πρόβλεψη: σέ δύο νησιά πού έχουν συνολικά 120 χιλ. πληθυσμό) καί χωράει να μανουβράρει.

Υ.Γ εκεί πάντως εφέτος προβλέπω να γίνεται τής κολάσεως!

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί βλέπεις την γραμμή μόνο σαν επιβάτης? Δες την και σαν φορτηγό.....

Αγαπητέ φίλε καταλαβαίνω το συλογισμό σου όμως εταιρίες σάν αυτές τα βλέπουν πιά σφαιρικά τά πράγματα, ζυγίζουν όλες τίς παραμέτρους ,(λ.χ πληρότητες καμπίνες ,ντέκ , γκαράζ ,γιά πλοία σάν αυτό , καί γι'αυτό το λόγο το θεωρώ απίθανο να δοκιμαστεί μιά συνταγή πλέον ξεπερασμένη ,διότι εάν στή συγκεκριμένη γραμμή υπήρχε τόσο πολύ ζήτηση από φορτηγά ,να είσαι σίγουρος όλο και κάποιο ro-ro θά είχε κάνει τήν εμφανισή του .( αν δέν μέ απατά η μνήμη μου τελευτέα εταιρεία πού ανέλαβε τη συγκεκριμένη γραμμή ήταν η ''ga ferries'' μέ τό ''daliana'') αν κάνω λάθος διορθώστεμε.

Ποια να είναι αυτα τα νησιά;Ποντάρω στο απευθείας δρομολογιο Μυτιλήνη ΛήμνοB)

Αγαπητοί φίλοι ποντάρετε , εγώ ήδη ποντάρισα , όπως καί ο αγαπητός φίλος ''nomikos'' μέχρι μετά τό πάσχα η' λίγο ποιό πρίν θα μάθουμε τα νέα γιά φέτος, γιά τού χρόνου πού θα έρθει καί το πρώτο νεότευκτο ,(ίδωμεν τί θα φέρει η διερεύνηση εφόσον επιχειρειθεί ) ,και ποίες θα είναι οι ανακατατάξεις στό στόλο καί στά δρομολόγια.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε μου sunbird θα συμφωνήσω στο σκεπτικό σου, και θα ποντάρω και εγώ στην γραμμή της Χιο-Μυτιληνίας ως την πιό πιθανή για τον Μπλέ Ορίζοντα. :)

Edited by proud_ionian
μετακινηση
Link to comment
Share on other sites

αν παει θεσσαλονικη ηρακλειο, πιστευω οτι θα εχει υπαρξει αρκετο παρασκηνιο για το υψος της επιδοτησης και (πιστευω) θα ειναι απλα μια προσωρινη λυση για να μην καθεται μεχρι να πουληθει. η γραμμη εχει εντονη εποχικοτητα σε επιβατες και για τα φορτηγα πραγματι αν υπηρχε ικανη ζητηση, ολο και καποιο ro ro θα ειχε χωθει. γενικα για το horizon παντως, βλεπω οτι ο καθενας μας το φανταζεται στην αγαπημενη του γραμμη ή στη γραμμη που θεωρει οτι δεν εξυπηρετειται, αλλα μαλλον μας επιρρεαζει το οτι μας αρεσει το βαπορι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

το Horizon προορίζεται για τη γραμμή Θεσ/νικης-Ηρακλειου.Αυτή τη στιγμή κοιτάζουμε τα ενδιάμεσα λιμάνια που θα πιάνει.

Επειδή έχουμε ξανασυζητήσει αυτή την πιθανότητα και μάλλον την αποκλέισαμε λόγω μεγέθους...είμαι περίεργος -εάν μπει- σε ποια λιμάνια θα πιάνει.

Και εάν ενδιαφερόταν για την γραμμή...γιατί δεν συμμετείχε στον διαγωνισμό?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τα 46 χιλ ευρώ φίλε μου που προέβλεπε η γραμμή, μάλλον τους έπεφταν λίγα, για να περνάνε 3 φορές την εβδομάδα όλα τα πελάγη και μάλιστα ένα από τα τρία χωρίς επιδότηση ...

Link to comment
Share on other sites

Στην Σαντορίνη μπορεί να πιάσει που την έκανε το διάστημα που ήταν στα δωδεκάνησα, στην Πάρο δεν ξέρω αν τα βυθίσματα στις προβλήτες είναι επαρκή,...Γενικότερα όμως δεν αποκλείω και την πιθανότητα να καταλήξει και σε καμια ντάνα ανενεργό.

Link to comment
Share on other sites

Κοιταζοντας λιγο τα λιμανια στις Σποραδες,θεωρητικα φαινεται να μπορει να δεσει στην Σκιαθο(φαινεται να χωραει δηλαδη)αλλα δεν ξερω απο βυθισματα τι γινεται.Απο κει κ περα Συρο η Μυκονο,Παρο η Ναξο(αν μπορει),Σαντορινη και Ηρακλειο.Αν Παρος και Ναξος παντως δεν ειναι προσβασιμες,προσφερουμε το καινουργιο λιμανι Μεστων;):D

Τωρα,απο πλευρας κινησης στην γραμμη,σιγουρα δεν μπορουμε να περιμενουμε και φοβερα πραγματα(υπαρχουν κ αρκετες πτησεις νομιζω μεταξυ Κρητης και Θεσσαλονικης)αλλα περα απο την επιδοτηση,αν τα Τεμπη δεν εχουν ολοκληρωθει μεχρι το Σεμπτεμβριο,θα ηταν μια καλη λυση για την μετακινηση του Βορρα και του Νοτου.Ιδιες ωρες πανω κατω ειτε οδικως ειτε μεσω θαλασσης(18-20ωρες απ το ενα ακρο στο αλλο).

Τελος μια ιδεα θα ηταν να αναλαβει την αγονη του ΔΙΑΓΟΡΑ(με το Σιγρι) και γιατι οχι και της Αλεξανδρουπολης(δεν ξερω αν εχει Καλυμνο μεσα),για τους 3 μηνες του καλοκαιριου.Και ζησαμε εμεις καλα κ αυτοι(μπορει)καλυτερα:P

Link to comment
Share on other sites

χτες που ημουν σε εναν καρναβαλικο χoρό, εμαθα οτι θα εχουμε συνεργασιες εκπληξη φετος. οχι στο καρναβαλι μπρε:D, στις κυκλαδες. οι 2 πιο σοβαρες εταιρειες των κυκλαδων (η καθε μια απο τις οποιες εχει οτι δεν εχει η αλλη και εχουν και ενα τουλαχιστον κοινο στελεχος), θα ενωσουν τις δυναμεις τους για το καλο του λαου, του εθνους, των επιβατων και των μετοχων τους;)

Edited by proud_ionian
αφρικη και οχι αφρικοι, χορός και όχι χώρος
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρές, κοινό τέλεχος, δεν πάνε Αφρική... BSF, ASL;

Προσθέτω ...

η καθε μια απο τις οποιες εχει οτι δεν εχει η αλλη

Επομένως μιλάμε για BSF & ASL ... :)

Τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο joint service;

Edited by Hellenic Spirit
Link to comment
Share on other sites

Joint service, δηλαδή εμπορική συνεργασία, από κοινού παροχή υπηρεσίων για πληρέστερη εξυπηρέτηση. Συνεργασία τύπου Αγουδημος-Βεντούρης ή ΜΙΝΟΑΝ-Στρίντζης παλαιότερα.

Link to comment
Share on other sites

τι κερδος θα εχουν οι εταιρειες με το Joint service?(να υποθεσω οτι η μπλου σταρ εμμεσως μπαινει δυτ.κυκλαδες και η ετζιαν εξαπλωνεται κυκλαδες για να το κανουν σαν μονοπωλειο?)

Link to comment
Share on other sites

Τέλος τo Speedrunner II αναμένεται να ξεκινήσει στις 15/06/10, εάν δεν έχουμε καμία άλλη εξέλιξη μέχρι τότε με το πλοίο (πολλά ακούγονται για το μέλλον του στην εταιρεία)
Λέτε στα πλαίσα του joint service να εκπληρωθεί και εκείνη η παράξενη "προφητεία" ?
Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε και ένα νέο σημερινό σενάριο (μεταξύ πολλών άλλων) από το ΕΜΠΡΟΣ.

[...]Το δεύτερο αυτό σενάριο θεωρεί ως δεδομένο ότι από τη γραμμή θα αποχωρήσει το «Λισσός» που θα πάει στην Αϊτή για να χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο.

http://www.emprosnet.gr/Economy/?EntityID=650a4b8c-d08a-4bf0-bacc-f104a603465d

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...