ΝΗΡΕΑΣ Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Δεν ξέρω τι λένε οι γνωστοί κουτσομπόληδες, αλλά η ΡΟΔΙΑΚΗ περιμένει στα Δωδεκάνησα όχι μόνο την ΑΡΙΑΔΝΗ (αυτή την έχει σίγουρη), αλλά και το VOYAGER. Το σίγουρο είναι ότι πολλά θα δούμε....και ακόμα περισσότερα θα ακούσουμε...ειδικά τώρα που έρχονται και εκλογές. Και προσωπικά θεωρώ σίγουρο ότι φέτος θα υπάρξουν πολλές ανακατατάξεις σε όλους τους τομείς....και δεν θα περιμένουν να έλθουν τα νεότευκτα από την Κορέα. Όλα τα σενάρια παίζουν και συγχρόνως σε Αδριατική-Κρήτη-Δωδεκάνησα-Κυκλάδες-Ραφήνα-Β.Αιγαίο και στις άγονες. Οπότε κάθε πρόβλεψη που γίνεται μόνο για μια γραμμή ή για ένα πλοίο, είναι πολύ επισφαλής. Προσωπικά δεν θα εκπλαγώ για ο,τιδήποτε κι αν ακούσω και δω...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Τι αλλαγές θα φέρουν στην ακτοπλοία 13 εφοπλιστές ... Ο Οκτώβριος δεν είναι μόνο μήνας πολιτικών εξελίξεων, αλλά είναι και ο μήνας που θα επανασχεδιασθεί ο ακτοπλοϊκός χάρτης. Τα οικονομικά αποτελέσματα στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους είναι απογοητευτικά, δεδομένου ότι οι ζημιές προσέγγισαν τα 56 εκατ. ευρώ, μόνο για τις τέσσερις εισηγμένες εταιρείες και μία μη εισηγμένη. Η ενδεχόμενη αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό και η τοποθέτηση νέου πολιτικού επιτελείου στον διοικητικό φορέα της ναυτιλίας - είτε με τη σημερινή του μορφή είτε με νέα διευρυμένη δομή - θα επηρεάσει ίσως και καθοριστικά τις εξελίξεις. Οι εταιρείες πλέον προσδοκούν να αποσπάσουν όλο και περισσότερες επιδοτούμενες γραμμές, που εξασφαλίζουν σταθερά μακροχρόνια έσοδα, τα οποία δύνανται να εκχωρηθούν σε τράπεζες για ρύθμιση οφειλών ή για χρηματοδότηση αγοράς νέου πλοίου. Το «παζλ» της ελληνικής ακτοπλοΐας το απαρτίζουν 13 εταιρείες και κινητήριος μοχλός είναι τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από αυτές, οι ικανότητες των οποίων θα διαμορφώσουν και τις νέες προοπτικές των εταιρειών.
Orestis Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 Υ.Γ. Λέτε να γίνει της Finnlines; Πολλά ακούγονται τις τελευταίες ώρες, και καπνός χωρίς φωτιά, συνήθως δεν υπάρχει...
nikosdet Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 (edited) Μπορείς να πληροφορήσεις κι εμάς τι ακούγεται;;; Edited September 16, 2009 by proud_ionian quote
polmyt Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 (edited) Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λεει ο Orestis πιο πανω αλλα απο οτι εμαθα Ακτοπλοϊκη εισηγμένη εταιρεια αλλαζει ιδιοκτησιακο καθεστως απο ωρα σε ωρα…. Νεοτερα στις οθονες σας! Edited September 17, 2009 by polmyt
gtogias Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 (edited) Και εισηγμένη κιόλας. Ε, δεν είναι και πολλές. Ναναι οι Μινωικές? Μήπως η ΑΝΕΚ? Αμ εκείνη η ΣΑΟΣ? Η η ΝΕΛ? Εκτός αν ο Αντρέας ξεπετάξει την Αττικα Edited September 17, 2009 by proud_ionian quote
Orestis Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λεει ο Orestis πιο πανω αλλα απο οτι εμαθαΑκτοπλοϊκη εισηγμένη εταιρεια αλλαζει ιδιοκτησιακο καθεστως απο ωρα σε ωρα…. Το δικό σχόλιο δεν είχε καμία σχέση με αυτές τις εξελίξεις και αφορούσε τις Μινωικές. Αν τώρα με ρωτούσαν να κάνω πρόβλεψη για το σχόλιο του polmyt, θα πόνταρα στη ΝΕΛ.
proud_ionian Posted September 17, 2009 Author Posted September 17, 2009 τα brands της vivartia, μπαρμπασταθης και goody's απο το νοεμβρη θα λειτουργουν με χωριστα ΑΦΜ, γιατι απο οτι ακουγεται βγαινουν στο σφυρι. γενικα στο χωρο των τροφιμων, υπαρχει η αισθηση οτι η MIG θελει να ξεφορτωθει τη vivartia. (την οποια αγορασε πριν λιγα χρονια με μεγαλοπνοα σχεδια)
nikosdet Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 (edited) Η εξαγορά της vivartia από τη MIG από καιρό έχει κριθεί στην αγορά ως αποτυχημένη... Είναι γεγονός ότι παρά τη φήμη που έχουν ορισμένοι στον απλό κόσμο, σε όσους ασχολούνται περισσότερο με επιχειρηματικά είτε επαγγελματικώς είτε από χόμπυ πολλές τέτοιου είδους κινήσεις έχουν αποδειχθεί ότι διέψευσαν τις μεγάλες ελπίδες και τα μεγάλα λόγια. Ελπίζω μόνο τη ναυτιλία να μην την επηρεάσει ή τουλάχιστον όχι αρνητικά. Πάντως για να μη συνεχίζω το off-topic, αυτό το λες γιατί ενδεχομένως έχει οποιαδήποτε σχέση με αυτό που έγραψε πιο πάνω ο polmyt το μεσημέρι; Edited September 17, 2009 by proud_ionian quote
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Αν τώρα με ρωτούσαν να κάνω πρόβλεψη για το σχόλιο του polmyt, θα πόνταρα στη ΝΕΛ. Το ερώτημα σου είναι πολύ επίκαιρο λόγω των εκλογών, καθώς όσοι πλοιοκτήτες δεν έχουν κατοχυρωθεί και λειτουργούν προσωρινά με απευθείας αναθέσεις, δεν γνωρίζουν τι θα προκύψει στο μέλλον....και ενδεχομένως να μην είναι και πολύ άσχετες οι παραπάνω προβλέψεις του Ορέστη. Εάν υποθέσουμε ότι η ΝΕΛ είναι αυτή η εταιρεία που είναι περισσότερο πιθανή για πώληση....το ερώτημα που είναι ακόμα πιό ενδιαφέρον είναι: ποιός μπορεί να είναι ο αγοραστής? Εδώ σας θέλω μάγκες μου μελλοντολόγοι...
Earl Granville Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Κι εγώ έχω την αίσθηση ότι είναι η ΝΕΛ. Τώρα για το ποιός θα είναι ο αγοραστής πιθανόν να τον επιλέξουν οι τράπεζες και να μην φαίνεται ξεκάθαρα το πρόσωπο του
Nick the Greek Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Παντως αν καποιος αγορασει τελικα τη ΝΕΛ, θα εχει παρα πολυ μεγαλη πλακα ο αγοραστης να ειναι Χιώτης:D
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 ...φαντάζεσαι όμως την πλάκα να είναι....Κεφαλλήν?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Μια άλλη ιδέα είναι να μπει στη ΝΕΛ, η Hellenic Seaways έτσι ώστε να βρει το μέσο για να εισέρθει στο χρηματιστήριο
Neptune Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Και πως θα αγορασει η ΝΕΛ ολοκληρη Χελλενικ? Το τζοκερ πιασανε? Εκτος κι αν η Χελλενικ απορροφησει τη ΝΕΛ οπως εγινε με Σαος και Γκαλης
nikosdet Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Αυτό θα γινόταν μόνο αν η Sea Star αγόραζε τη ΝΕΛ για να αγοράσει με τη σειρά της τη Χελλένικ. Αλλά γιατί να το κάνει; Αφενός θα μπορούσε πολύ εύκολα να το κάνει με την ΑΝΕΚ που λέγεται έντονα ούτως ή άλλως κι αφετέρου αν η Χελλένικ έμπαινε στο Χρηματιστήριο με τον κλασικό τρόπο θα μπορούσε να αντλήσει πολλά εκατομμύρια με την κλασική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και την απαραίτητη διασπορά μετοχών.. Πάντως κι εγώ για τη ΝΕΛ νομίζω ότι γίνεται λόγος. Δεν ξέρω αν σχετίζεται, αλλά πρέπει μέχρι το τέλος του μήνα να αποπληρώσει υψηλό ομολογιακό δάνειο...
marioskef Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 (edited) Νομιζω ειναι σχετικά απλό να αγοράσει η HSW τη ΝΕΛ και σε δεύτερο στάδιο να συγχωνευτούν... Κι αν αυτος ήταν ο στοχος γιατί απλά δεν συνχωνέυεται με την ΑΝΕΚ... Αμφιβαλλω οτι ειναι αυτο το σενάριο Ο Στρίντζης στο σενάριο που προσπαθουμε να μαντέψουμε παίζει καθόλου? Edited September 18, 2009 by polmyt
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 (edited) Ο Στρίντζης στο σενάριο που προσπαθουμε να μαντέψουμε παίζει καθόλου?Μα είναι ερωτήσεις αυτές? Δεν ξέρω εάν παίζει, αλλά ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις τον Στρίντζη από τέτοια σενάρια....παρέα βέβαια με τον Λασκαρίδη που ψάχνεται να επιστρέψει (όπως φημολογείται) και "επενδύει μόνο σε εισηγμένες". Ειδικά τώρα (εν όψει εκλογών και πιθανολόγησης του αποτελέσματος) το βρίσκω αρκετά πιθανό σενάριο. Edited September 18, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ
Neptune Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Μια αλλη συμπτωση (αν τελικα η εταιρια για την οποια λεμε ειναι η ΝΕΛ και οχι τιποτα αλλο) ειναι οτι ο ΑΒ αγορασε λιγο μετα την ανοδο της ΝΔ στην κυβερνηση και πουλαει λιγο πριν την διαφαινομενη αποχωρηση της απο την ηγεσια του τοπου Συμπτωση ειπα ομως δεν αφηνω κατι στον αερα ε?
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Δυσκολο το βλεπω ΝΗΡΕΑ γιατι δεν της 'περισσευει' και κανα βαποριΝομίζω ότι δεν έχεις έχεις δίκιο. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, με την έλευση του SuperfastII θα ελευθερωθεί το Horizon...και με την ολοκλήρωση της "πατέντας¨στη Κάλυμνο, θα ελευθερωθεί ο Διαγόρας. Ίσως να περισσεύει και κανένα SF από την Αδριατική. Τι θα τα κάνει αυτά τα πλοία? Θα τα πουλήσει ή θα τα δρομολογήσει? Εγώ πιστεύω ότι θα τα δρομολογήσει στο Αιγαίο. Κατ΄αρχήν έχει προαναγγείλει δρομολόγηση στα Χανιά...αν και με την ψυχρολουσία του Ηρακλείου ίσως να το ξανασκεφτούν. Στην Ικαροσαμία όμως υπάρχει κενό μετά την αποχώρηση Αγούδημου και Σπανού....δεν είναι λοιπόν ευκαιρία να χώσει κανένα πλοίο πχ το Διαγόρα? Επίσης στη Χίο θα αφήσει να κυριαρχούν στη γραμμή το Λισσός και το Μυτιλήνη, δεν είναι μια ευκαιρία να μπει φέτος με κάποιο πλοίο...πχ το Horizon...όπως μας έχει και ο neptune?
NHSOS XIOS Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 αμ,γιατι νομιζεις οτι με εκαιγε να δεσουν τα μεγαλα Blue Star στην Καλυμνο...,μηπως και ελευθερωθει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ προς τα εμας!Παντως,ωραια τα λες ΝΗΡΕΑ και συμφωνω μαζι σου αλλα δεν ειναι περιεργο/απαισιοδοξο,οτι η ΑΤΤΙΚΑ,ενω υπηρχαν οι προυποθεσεις να χτυπησει Χιο-Μυτιληνη η Ικαροσαμια,δεν το εκανε και διαλεξε το Ηρακλειο(καλα να παθει)?Ακομα και το καλοκαιρι,που ειναι ευκαιρια αρπαχτης για ολες τις εταιριες,δεν εγινε καμια κινηση...Αρα λοιπον,τι να περιμενω,τον Οριζοντα μερα παρα μερα Χιο-Μυτιληνη και το γκαραζ αδειο η τον Διαγορα Ικαροσαμια?Ασε,μονοι τους θα τα βρουν στο τελος Η θα τους αγορασει ο Μανωλιος Η κανας Χιωτης εφοπλιστης
Earl Granville Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ Ικαροσαμία δύσκολα θα αποφασίσει να το βαλει η ΑΤΤΙΚΑ. Κι ο λόγος είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία η μπαίνει σε μια γραμμή ή δεν μπαίνει. Η μπαίνει σε μια γραμμή με ένα βαπόρι και κάνει καθημερινά δρομολόγια συγκεκριμένη ώρα , ή αν ο προορισμός είναι μακρινός δίπλώνει το βαπόρι ώστε να έχει τακτική παρουσία. Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ μάξιμουμ να μπορέσει να βγάλει 5 δρομολόγια εξπρες για Ικαρία Σάμο κι αυτά με ακανόνιστες ώρες (κάθε ημέρα κι άλλη ώρα). Έτσι θα μειονεκτεί απέναντι στην HSW σημαντικά. Αν πάρει δε την άγονη των Φούρνων που είναι δελεαστική τα 5 δρομολόγια θα γίνουν αυτομάτως 4 οπότε κι εκεί θα μειονεκτεί. Αν σκεφτεί η εταιρεία να μπει ποτέ στην γραμμή πιστεύω θα το κάνει ΄΄οταν έρθουν τα 2 νεότευκτα ι αποδεσμευτεί κάποιο από τα ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ. Περισσότερο πιθανόν βλέπω να γίνεται κάποιο deal στην Χίο Μυτιλήνη με τον Ορίζοντα και κάποιο ακόμη μπλε.
gpap2006 Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Δε νομιζω να εχει η ΑΤΤΙΚΑ ιδιαιτερη καουρα να μπει Ικαροσαμια, δεδομενου πως η γραμμη ειναι αρκετα εποχιακη και η παρουσια του ΜΥΚΟΝΟΣ δεν αφηνει πολλα περιθωρια ακομη και για αξιολογα καραβια σαν το ΔΙΑΓΟΡΑ. Το καλοκαιρι σιγουρα η γραμμη χρειαζεται κι αλλο καραβι αλλα οχι για πανω απο 4μηνο. Σιγουρα η Χιος Μυτιληνη πρεπει να ειναι στους αμεσους στοχους της ΑΤΤΙΚΑ οπως και η ενισχυση της -ετσι κι αλλιως- δυνατης παρουσιας της στις Κυκλαδες.
Neptune Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 Μηπως με βαση το λιμανι της Χιου και το τεραστιο γκαραζ του Horizon τελικα δουμε ενα απο τα δυο αδερφα αστερια στη Χιο Μυτιληνη και τον Οριζοντα στα Δωδεκανησα? Χωρια που ετσι βγαινει και ημερησιο για την Μπλου Σταρ στη "νεα" της γραμμη ? ? ? Δικη μου υποθεση το παραπανω προσπαθωντας να περασω ευχαριστα την ωρα μου
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 Είναι και αυτή μια λογική σκέψη, στα πλαίσια των μεταδρομολογήσεων και της αναδιάταξης του στόλου. Σίγουρα θα υπάρχουν πολλές σκέψεις και ίσως να υπάρχουν και αποφάσεις...που σύντομα θα τις μάθουμε. Αυτό που αποκλείεται είναι να δέσουν τα περισσευούμενα πλοία...στην Αλεξανδρούπολη...παρέα με το Σουμελά. Και είναι και ίσως η πιθανότερη περίπτωση, καθώς με αυτό τον τρόπο θα καθηλώσει και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ εκεί πάνω...και θα στείλει άκλαυτα Λισσός και Μυτιλήνη. ΥΓ Και ως φαίνεται για άλλη μια χρονιά...οι ευτυχείς ταξιδιώτες θα χαίρονται το καμάρι της Ραφήνας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now