Shippihs Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Και να μπλεδισει δε νομίζω να το πουν Horizon. Μας τελειώσε αυτο το όνομα μετά το περιστατικό.
Captainfanouris Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Άκουσα ότι ο Ηλιόπουλος εκτός από το Santorini palace πήρε και ένα από τα αδερφάκια του superexpress Ισχύει?
giorgos_249 Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Και ξέρεις τώρα η πλάκα είναι ότι αυτοί που το είπαν και το άκουσες εννοούν το Natchan Rera 99.9/100!! 🤣 Νομίζω (γενικό το σχόλιο, δεν είναι για κανέναν προσωπικό) έχει παραγίνει το κακό με τα "αδελφά", "κονταδελφα", "ξαδέλφια", θείους κουνιάδους κ ανηψιες λες κ είναι άνθρωποι... Το sistership που λένε στα αγγλικά για λόγους διευκόλυνσης το έχουμε κάνει εδώ λέξη που επαναλαμβάνεται έτσι για ο,τιδηποτε μοιάζει, μπαίνεις πχ σε σελίδες στο fb να χαζέψεις καμια φωτογραφία η κάνα νέο κ μετανιώνεις γτ βλέπεις στα σχόλια να κάθονται να μαλώνουν 2-3-4 τύποι που νομίζουν τον εαυτό τους expert στα πλοία (διαφορετικοί κάθε φορά και για να τα λέμε κ όλα σχεδόν όλοι η 16 ετών η 40αρηδες αλλά "του βίου ναυαγοί" χωρίς δουλειά κλπ) αν το τάδε με το τάδε είναι αδελφά η όχι (συζητήσεις του τύπου "ναι αλλά έχει 10 μέτρα παραπάνω", "α όχι είναι κονταδελφα γιατί μοιάζει ο καθρέπτης και έχει εκεί και ένα παράθυρο" κλπ) και γελάς.... Ας το σταματήσουμε αυτό κάποια στιγμή... Όπως και την άλλη γελοιότητα ότι το τάδε βαπόρι είναι "αρσενικό" η "θηλυκό", έλεος.... Γνώμη μου σαν Γιώργος ότι δεν οδηγεί πουθενά....
Champion Jet_2 Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Εγώ να κάνω μια ερώτηση ρε παιδιά; Που θα τα βάλει τόσα πλοία η Seajets; Πραγματικά έχει εκτοπίσει όλο τον ανταγωνισμό. Μέσα σε 3 χρόνια έχει αγοράσει το μοναδικό ταχύπλοο της AegeanSpeed Lines, Panhellenic Lines και τώρα το μοναδικό ταχύπλοο της Minoan. Η Fast και η Golden με ένα ταχύπλοο η κάθε μια δε νομίζω πως θεωρούνται σοβαρός ανταγωνισμός για την Seajets, αν και σε αυτές με τη στρατηγική που ακολουθεί η Seajets δε νομίζω πως θα μακροημερεύσουν τα ταχύπλοα τους. Και αυτό που μου κάνει τεράστια περιέργεια είναι πως πριν 10 χρόνια με 5 ταχύπλοα σαφώς κατώτερου του τότε ανταγωνισμού έχει φτάσει πλέον να είναι κυρίαρχη στο Αιγαίο. Αρκετοί έχουν αναφερθεί στο φόρουμ ότι η Seajets είναι γίγαντας με χάρτινα πόδια αλλά μόνο αυτό δε βλέπω να είναι... Θα ήταν υπέροχο να βλέπαμε την Attica ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία να την ανταγωνίζεται στο Αιγαίο με ταχύπλοα αλλά δυστυχώς δε το βλέπω να γίνεται. Μιας και πλέον έχει τόσα πλοία τουλάχιστον δύο θα μπορούσε να τα δρομολογήσει το χειμώνα στις Κυκλάδες για γρήγορες μετακινήσεις των κατοίκων των νησιών...
cyclades_shipping Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Ενδιαφέρον θα είχε το line up της εταιρίας με την προσθήκη του Santorini.μηπως κοπούν κάποια Ενδοκυκλαδικα δρομολόγια ;
mytilene Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Εγώ τον βλέπω να παραταει όλες τις επιδοτουμενες (ετσι κι αλλιως οποιος εμπλεξε (μονο) με αυτες .....πήγε κατα διαολου και εκλεισε) και να εχει τα ταχυπλοα το καλοκαιρακι του κύριος να κανει την μπαζα του!!!ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ😎
Champion Jet_2 Posted January 13, 2024 Posted January 13, 2024 Γενικά σε λίγα χρόνια όπως έχει γίνει το πράγμα βλέπω να συμφέρει την Seajets να φτιάχνει-αγοράζει 3-4 μεγάλα καταμαράν, με μεγάλο πρωτόκολλο , και να τα δρομολογεί από Πειραιά μέχρι Ηράκλειο περνώντας από όλα τα μεγάλα νησιά του αιγαίου σε δρομολόγιο στυλ Thunder, δηλαδή με λίγα λόγια να κάνει consolidate τις γραμμές της μιας που θα παίζει μπάλα μόνη της και ίσως εκεί να αποσκοπεί η αγορά του Natchan World...
olympic champion anek Posted January 21, 2024 Posted January 21, 2024 Αν τελικά μπει Βενετία ( με τι σινιάλα ούτε οι ίδιοι ξέρουν) μήπως κατέβει μόνιμα το Αστερίων Ηράκλειο;
HS_4 Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 1 hour ago, iord said: με μικρες καλλιτεχνικές δημιουργιες στο ροτεισον κυριως στο ΒΑ αιγαιο πιστευω βγαινει το προγραμμα χωρις κρητη 2, το θεμα ειναι ομως αν επιστρεψει και μας αφησει στα μισα του καλοκαιριου εκει τι παιζει;;; Εννοείς να αναλάβει και ο διαγορας την άγονη του βα αιγαίου απο πειραιά;
pilot Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Πάντως το γεγονός ότι η εταιρεία έχει καταθέσει φάκελο για την άγονη της Λήμνου από Λαύριο με την Πρεβελαρα δείχνει (ανεξάρτητα από το αν θα την κερδίσει ή όχι) ότι με κάποιον τρόπο το υπολογίζει ακόμα το βαπόρι. Ειδομεν😉
Strofalos Posted January 23, 2024 Posted January 23, 2024 16 hours ago, pilot said: (εκτός κι αν ναυλωσει πλοίο άλλης εταιρείας) Μήπως το πλοίο που μας λείπει, μας έρθει ως παλινωστούντας από την Καραϊβική... Δύσκολο βέβαια, μιας και το θέμα πάει από +1 χρόνο σε +1 χρόνο αλλά το γενικό κουμάντο ακόμα το κάνει η Άττικα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις πως μπορεί να καλυφθεί η τρύπα του ενός ακόμη υπολειπόμενου πλοίου.
iord Posted January 23, 2024 Posted January 23, 2024 (edited) 11 hours ago, HS_4 said: Εννοείς να αναλάβει και ο διαγορας την άγονη του βα αιγαίου απο πειραιά; 10 hours ago, Strofalos said: ...την Πρεβελάρα εννοεί... Να διατηρήσει το υπάρχων δίδυμο στην γραμμή κορμός του ΒΑ Αιγίου (Διαγόρας/Σάμος) μια και ο Διαγόρας είναι εξίσου η και καλύτερος για τους επιβάτες από το ροδος, και τον χώρο που θα χαθεί για φορτηγά από την αλλαγή αυτή να καλυφθεί από το έξτρα πλοίο που υπάρχει το BC2. Ώστε Ρόδος να μείνει Ηράκλειο καλοκαίρι. Αυτό είναι το σενάριο που μπορώ να δω εγώ. Edited January 23, 2024 by iord
JohnR730 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Αμφότερα δεν έχουν ταχύτητα για να καλύψουν εξπρές δρομολόγια το καλοκαίρι από και προς Χίο και Μυτιλήνη
Villandry Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Απαιτούν όμως αρκετά λιγότερο χρόνο στα λιμάνια, μανούβρες και φόρτωση.
nomikos Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 3 hours ago, Strofalos said: Μήπως να απαντήσει η Άττικα με την προσθήκη της Σαντορίνης στο δρομολόγιο Πειραιάς-Ηράκλειο? Με τα αργά πλοία που έχει στο Ηρακλειο δεν προλαβαίνει.Η παράκαμψη με τη Σαντορίνη είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή της Μήλου.Μπορεί τα έξοδα να είναι παραπάνω(λόγω κατανάλωσης) όμως η Σαντορίνη έχει αρκετή κίνηση για να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.Αν η Αττικα κατέβαζε δύο πλοία γρήγορα,τότε ναι θα μπορούσε να προσθέσει τη Σαντορίνη. Θέλει ταχύτητες πάνω από 25 κόμβους. Τα δύο πλοία που σκέφτομαι είναι τα Blue Star 1 και Blue Star 2.Και ας έμπαιναν Δωδεκάνησα 4 πλοία.Ρόδος,Galaxy,Patmos άντε και το Κρήτη 2 τους θερινούς μήνες.
HS_4 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 (edited) Αυτο δεν βγαινει με τιποτα… Παροναξια ποιο θα παει; Η Σαντορίνη καλυππτεται μια χαρα με το πρωινό και έχει και το Χιος για ενίσχυση. Εξάλλου και η μινοαν για να αποφύγει το περιβαλλοντικό τέλος το κάνει όχι οτι έχει και τόση κίνηση η μήλος που θέλει καθημερινά πλοίο. Edited January 26, 2024 by polmyt quote
margaritis24 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Δε βγαινει γιατι δεν εχει κ χωρο στο γκαραζ για να παρει κ κατι για Σαντορινη,βαλε κ τα παραπανω μιλια απο τη πορεια του,μια η αλλη θα βγει αν παει η οχι μεσω Σαντορινης με τον φορο,ενω οι Μινωικες το μπες βγες στο κολπο της Μηλου θα κανουν
Strofalos Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 2 hours ago, nomikos said: Με τα αργά πλοία που έχει στο Ηρακλειο δεν προλαβαίνει Με τα υπάρχουσα πλοία, ναι, δεν προλαβαίνει. Εάν όμως (και ξέρω ότι είναι ουτοπικό, αλλά θα την πω την καψούρα μου) την γραμμή την έκανε το δίδυμο Έλυρος/Αριάδνη, με μια ταχύτητα 22μιλίων (εφικτό-πάνε με τόσα εάν τα ανοίξουν) τότε με αναχώρηση 21:00 θα έχουν άφιξη στη Σαντορίνη στις 03:00, και με ημίωρη παραμονή θα φεύγουν από Σαντορίνη 03:30 και θα φτάνουν Ηράκλειο 06:30. Με την κίνηση που έχει η Σαντορίνη δεν νομίζω να μπαίνει μέσα το δρομολόγιο. Το Χίος μπορεί να έρθει μιά-δυό ώρες νωρίτερα η αναχώρησή του και να πιάσει (η Άττικα) και μεσημεριανή και βραδυνή αναχώρηση για το νησί.
HS_4 Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 (edited) Τοση κίνηση εχει η Σαντορινη; Σαντορίνη πιάνει και η Ζαντε τις μισές μέρες Νομίζω όσα λέμε είναι υπερβολή και απλά τα δρομολόγια θα μείνουν έτσι όπως είναι. Κανα ημερήσιο το πρωι θα βόλευε να πιάνει καμια Μήλο αν και με τις καθυστερήσεις που θα έχουν το καλοκαίρι δεν θα προλαβαίνουν τίποτα. Edited January 26, 2024 by polmyt quote
MILTIADIS Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 27 minutes ago, HS_4 said: Νομίζω όσα λέμε είναι υπερβολή και απλά τα δρομολόγια θα μείνουν έτσι όπως είναι. Kαλα προφανως.Η Αττικα αλλωστε ουτε τα καταλληλα πλοια εχει για τετοιες συνδεσεις στη γραμμη,ουτε αδεια εχει για σχετικες προσεγγισεις σε Σαντορινη ή Μηλο και το κυριοτερο..Πριν λιγες μονο μερες ανακοινωσε την επιβολη επιναυλου στα δρομολογια της Κρητης που σημαινει πως ουτε καν το σκεφτονται.
Αναερόβιος Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 (edited) 1 hour ago, pilot said: Περίπου έτσι, με πιθανότερο ίσως τον Αστεριωνα στο Ηράκλειο και τον Κίσσαμο στα Δωδεκάνησα Πρέπει να αρχίσουν σοβαρά το ψάξιμο για τα πλοία που θα αντικαταστήσουν Μπένυ και Κρήτη ΙΙ. Edited February 4, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
kefalonia94 Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 (edited) Βασικά, τα δύο Spirit of Tasmania θα ναι ελεύθερα σε λίγο καιρό, και μπορούν μια χαρά να αντικαταστήσουν το Αριάδνη και το Λευκά Όρη στην Αδριατική και με τη σειρά τους αυτά να γυρίσουν στο Αιγαίο. Επίσης A. Nepita και Atlantic Vision αποδευσμεύονται κι αυτά σύντομα από όσο ξέρω και θα ναι up for grab. Edited February 4, 2024 by kefalonia94
HS_4 Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 (edited) Εννοείς να τα αγοράσει πίσω η άττικα; Edited February 4, 2024 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now