Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
19 minutes ago, nellines said:

πιστευω για πειραια-χιο-μυτιληνη ειναι οτι πρεπει

Όπως έχει αναφερθεί κι αλλού, μη σου φανεί περίεργο αν κάνει ότι έκανε και με τη γραμμή Βόλου-Σποράδων. 

Edited by SuperRunner
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Γενικά οι moderators θα πρέπει να επικαιροποιήσουν το τι γράφεται και τι δεν γράφεται. Είναι μεν φορουμ συζήτησης, όμως όσα γράφονται πρέπει να αποτελούν πραγματικά γεγονότα και όχι εικασίες και επιθυμίες. Το βαπόρι είναι τελειωμένο , είναι ξεκάθαρο αυτό.

Posted (edited)

Σαν moderator δεν μπορω να επικαιροποιησω το τι γραφει ο καθενας ,ουτε να πω μην γραφεις,και καταλαβαινω οτι  παιζει ρολο και η ηλικια. Μπορω απλα να πω οτι πρεπει να σκεφτομαστε τι λεμε

Ακριβως επειδη ειναι φορουμ, ειναι καλο να γινονται συζητησεις και περα απο πραγματικα γεγονοτα.Καλες ειναι και οι εικασιες και οι επιθυμιες του καθενος μας ,αλλιως ας μεναμε μονο στις ανακοινωσεις των εταιριων.Το θεμα ειναι ειναι ρεαλιστικες σαν σεναρια ή να υπαρχει μια βαση για κουβεντα.Ειναι κουραστικο για καθε τελειωμενο βαπορι πχ να βλεπουμε ενα ποστ που να λεει "λετε να επιστρεψει", "λετε να το παρε ο ταδε". Και να υπαρχει καποια πληροφορια ,να το καταλαβω,πολλες φορες εχουμε δει εκπληξεις αλλα χωρις καμια βαση δεν ειναι καν εικασια και επιθυμια, ειναι να γραφουμε για να γραφουμε

 

 

Edited by polmyt
Posted
43 minutes ago, fourtounakis said:

Γενικά οι moderators θα πρέπει να επικαιροποιήσουν το τι γράφεται και τι δεν γράφεται. Είναι μεν φορουμ συζήτησης, όμως όσα γράφονται πρέπει να αποτελούν πραγματικά γεγονότα και όχι εικασίες και επιθυμίες. Το βαπόρι είναι τελειωμένο , είναι ξεκάθαρο αυτό.

Tελειωμένο είναι το αδελφό Μπορεί να δουλέψει σαν ρο-ρό χωρίς ζόρια κ είναι άλλοι οι κανονισμοί σαν αποχαρακτηρισμένο ε/γ

Posted

Btw, από που και ως που ταιριάζει στη γραμμή Π-Χ-Μ; Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που το κάνει κατάλληλο;

Posted

Το ίδιο γίνεται και με την Seajets, γίνονται συζητήσεις και γεμίζουν ποστ ποιο πλοιο πιστεύει ο καθένας θα μπει σε ποια γραμμή, ενώ όλοι μας-πιστευω- έχουμε διαπιστώσει ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να κάνουν μια βάσιμη πρόβλεψη για τις κινήσεις του Ηλιόπουλου μέχρι και 2 μέρες πριν.

Posted (edited)

Συμφωνω απλα εχει βγει στον αέρα απο προχθές διαφημιστικό σποτ για το Πειραιάς -Χανιά με το champion jet 1 που διαφημίζει το δρομολόγιο .. Το οποίο έρχεται προς πλήρη επιβεβαίωση αυτού που είχε αναφέρει και αρκετο καιρό πριν ο @Panagia Ekatontapiliani

Edited by polmyt
quote
Posted
26 minutes ago, togias_k said:

ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να κάνουν μια βάσιμη πρόβλεψη για τις κινήσεις του Ηλιόπουλου μέχρι και 2 μέρες πριν.

Μέρες!?!????? 

Γιατί δεν λες δυο ώρες καλύτερα για να'σαι μέσα..? Για τον Ηλιόπουλο μιλάμε, που το δρομολόγιο του κάθε καραβιού του βγαίνει στην ώρα πάνω. Με άλλο καράβι κλείνεις, με άλλο μαθαίνεις πως θα ταξιδέψεις και άλλο βρίσκεις εν τέλει στον ντόκο..! 

1 hour ago, fourtounakis said:

Το βαπόρι είναι τελειωμένο , είναι ξεκάθαρο αυτό.

Χωρίς να θέλω να του δώσω μέλλον μιάς και όντως η Αλιάγα είναι πιο κοντά από ποτέ, αλλά και άλλο καράβι το είχαμε για πινέζες (Elli T.) και τελικά κάνει Πειραιά-Κρήτη ως Ro-Ro. Και το Κρήτη τελειωμένο φαίνεται αλλά δεν ξέρει κάνεις πως μπορεί να ξεβγεί στο τέλος. 

Posted
12 hours ago, nellines said:

λετε να το δουμε καποια στιγμη το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στα χερια του super mario? (απλα ρωταω)

 

3 hours ago, nellines said:

πιστευω για πειραια-χιο-μυτιληνη ειναι οτι πρεπει

 

Με αφορμή αυτά τα δύο σχόλια του φίλου @nellines, καθώς και σειρά άλλων που έχουν κατά καιρούς γίνει και αφορούν επαναδραστηριοποίηση παλιών, παροπλισμένων ή εν ενεργεία, πλοίων, θα ήθελα να αναφέρω το εξής:

Προσωπικά, μεγάλο κομμάτι των παιδικών μου αναμνήσεων περιλαμβάνουν πλοία της ΝΕΛ, κυρίως τo ΜΥΤΙΛΗΝΗ, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ, το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣΣ και το πολυαγαπημένο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣΣ 2, στα οποία πέρασα αρκετό χρόνο ταξιδεύοντας, έχοντας πατέρα μηχανικό εκεί. Η συγκίνηση μου με την αναχώρηση των δύο πρώτων και την εγκατάλειψη των δεύτερων ήταν και είναι μεγάλη.
Ωστόσο, η όποια νοσταλγία δεν μπορεί να κρύψει την πραγματικότητα: τα μεν ΑΙΟΛΟΣ ήταν από κατασκευής προβληματικά και πλέον, με νεότερα και καλύτερα τους ταχύπλοα να δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο, δεν θα είχαν κανένα ρόλο, τα δε ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα ήταν ανεπαρκή και παρωχημένα και δεν θα μπορούσαν, με το μεγάλο αριθμό κρεβατιών και τα μικρά γκαράζ, να ανταποκριθούν στις εμπορικές απαιτήσεις καμιάς γραμμής.

Τα δύο ΚΡΗΤΗ, το AQUA BLUE, το ΠΡΕΒΕΛΗ και όσα πλοία της γενιάς τους έχουν παραμείνει ενεργά, από το να ρημάζουν στις ντάνες, ή να ταλαιπωρούν και να υποβαθμίσουν τη συγκοινωνία των νησιών, όντας σκιά του παλιού εαυτού τους, καλύτερα να πωληθούν για σκραπ και να παραμείνουν όμορφα και αρχοντικά στη μνήμη μας.

Υ.Γ. Προφανώς δεν υπάρχει καμία εμπάθεια προς τον φίλο @nellines, και ούτε θεωρώ ότι ανεπιβεβαίωτες φήμες ή ευσεβείς πόθοι που μπορεί να γράφονται στο forum χαμηλώνουν το επίπεδο του και πρέπει να λογοκρίνονται.
 

Posted (edited)

Δεν τίθεται κάτι τέτοιο με τα τωρινά δεδομένα  ! το πλοιο είτε ως αμοιβο θα δραστηριοποιηθεί φέτος είτε σε κάποια γραμμή των Κυκλάδων εκτός αυτού μην ξεχνάμε πως είναι αναγνωριστική σεζόν για το ταχύπλοο και θα ήταν μεγάλο ρίσκο να μπει σε ένα  τόσο απαιτητικό δρομολόγιο.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Η πλάκα θα ειναι να βάλουν το τζάμπο ή το Ολύμπικ ! Παιδιά θα γελάσει πολύς κόσμος αν μπει το runner 2

Posted (edited)

To terajet Θα ταίριαζε για Χίο Μυτιλήνη πιστεύω που δέν έχει κάν ταχύπλοο.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Posted (edited)

Μήπως να βγει σιγά σιγά το Jambo Jet 2 για τα Χανιά; Είναι στα κυβικα του 5 που έκανε κάποτε την γραμμή, γιατί αν συνεχίσει το 2 προβλέπω ακόμη περισσότερη δυσφήμιση της Seajets.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Posted

Ξεκολήστε!!!

Γράφετε υποθέσεις πολλές.Τουλαχιστον να τις τεκμηριωνεται.Που να πάει το Τερα Χίο Μυτιλήνη,σκεφτειται πρώτα τι πληροτητες θα έχει εκεί και τι θα καταναλώνει!!!

Ομοίως και το Jambo στα Χανιά.Μεγαλη χωρητικότητα μεγάλη καταναλωση.

Το Superruner Jet 2 είτε σας αρέσει είτε όχι έβαλε η Sea Jets στα Χανιά.Τους λόγους τους έχω αναλύσει!!!

 

Posted
2 hours ago, kenteris said:

To terajet Θα ταίριαζε για Χίο Μυτιλήνη πιστεύω που δέν έχει κάν ταχύπλοο.

Άμα θέλει ο Ηλιόπουλος να βαρέσει κανόνι σε μια σεζόν, ας το βάλει Χίο-Μυτιλήνη. Με 10 τόνους την ώρα κατανάλωση, ούτε της Παναγιάς δεν θα προλάβει να βγάλει. 

Posted

πιστευω οτι μηλος - χανια εχει μεγαλυτερο επιβατικο κοινο απο οτι χιο-μυτιληνη οποτε θα συμφερε πολυ περισσοτερο το tera που καιει 10 τονους την ωρα να παει εκει και το superrunner jet 2 να κανει χιο μυτιληνη ( αν βεβαια βγει του χρονου)

Posted (edited)

Αυτό δεν είναι υπόθεση ή ευσεβής πόθος, σενάριο επιστημονικής φαντασίας είναι. Καταλαβαίνω πως το Tera έχει μεγάλο fan club, τόσο λόγω του μεγέθους του, όσο και της ταχύτητας του, αλλά με τα τωρινά δεδομένα δεν ταιριάζει για πουθενά. Οκ, είμαστε καραβολάτρες και θέλουμε όλα τα πλοία να ταξιδεύουν, άλλα ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές...

Edited by BS CHIOS
Posted

Έχω την εντύπωση πως πολλά από τα "σενάρια" που εμφανίζονται είναι τελείως στην τύχη. Ούτε έχουν σχέση με τα πλοία και τις δυνατότητες τους, ούτε με τις γραμμές και τις ανάγκες τους. Κουβέντα να γίνεται.

Posted
9 hours ago, kenteris said:

To terajet Θα ταίριαζε για Χίο Μυτιλήνη πιστεύω που δέν έχει κάν ταχύπλοο.

Εδώ φέτος ο Ηλιόπουλος είχε πριν κάποιους μήνες "ψιλοανακοινωσει" δρομολόγιο για Ικαρία- Σάμο και εννοείται πως τελικά δεν το είδαμε ποτέ (γιατί προφανώς δεν την "έπαιρνε οικονομικά" την εταιρεία του) και θα ρίσκαρε Χίο- Μυτιλήνη από Πειραιά? 

Posted

Σε μία γραμμή μπορεί να σταθεί το Τέρα κι αυτή είναι στις Κυκλάδες. Πουθενά αλλού. Όπου πάνε οι ανφάν γκατέ. Γιατί μόνο αυτούς θα κουβαλάει. Παράδειγμα το Worldchampion.

Posted

Το πλοίο έχει εισιτήριο.αν θες μπαίνεις αν δεν θες Όχι.δεν σε υποχρεώνει κανεις.αν δεν θες δεν πας.αν θες πας και φοβάσαι πήγαινε κάπου οδικως.αν δεν βολεύει κι αυτό βάζεις νεφτι και τρέχεις.γιατι τόση εμπάθεια δεν μπορώ να καταλάβω!χιουμοριστικά παντα

Posted (edited)
20 hours ago, ΟΡΙΩΝ said:

4) Ας έρθουν με το καλό και θα φανούν οι δυνατότητες τους...

Δεν νομίζει πως αν και όταν η οψιον για +2 να ενεργοποιηθεί θα είναι για τις γραμμές της Κρήτης.
Απλά και εκείνα θα πάνε στην Αδριατική και θα έρθουν εδώ τα Φοσεν.
Λογικά τα δυο πρώτα θα φέρουν μόνιμα στο Πειραιά την Αριάδνη και τα Λευκά Όρη ώστε να μείνει η Αδριατική από 2027 με τα δύο καινούργια, τα δύο Φοσεν και τα Ι, ΙΙ και ΧΙ

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...