Alex80 Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 Ισολογισμό δεν έχουν βγάλει αλλά έχουμε τις πληροφορίες μας
express skiathos Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 (edited) On 12/15/2021 at 9:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Τα σημαντικότερα είναι ότι την ενδοκυκλαδικη γραμμή τη πήρε ο Αδαμάντιος Κοραής όπως και στη γραμμή της Σαμοθράκης, οπότε η ΑΝΜΕΖ πρέπει να βρει ένα πλοίο για να μπει σε μια από τις δυο γραμμές και τη διασύνδεση των Ιόνιων νήσων τη πήρε το Λευκάδα Παλλάς αντί του Azimut. Μηπως συνεχίσει ο Πρωτέας στην Αλεξανδρούπολη; Edited December 16, 2021 by polmyt
Annivas Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 36 minutes ago, speedrunner said: Βλέπουμε το Αδ. Κοραής σε δυο γραμμές οπότε φαντάζομαι θα κληθεί να επιλέξει μια από τις δυο? Αυτές που λείπουν καταλαβαίνω ότι βρίσκονται στην διαδικασία εξετάσεων των ενστάσεων!!! Έτσι ακριβώς. Το Υπουργείο με έγγραφο θα καλέσει την εταιρεία να καταθέσει εγγράφως για ποια από τις δυο γραμμές που έχει προκριθεί θα συνάψει σύμβαση . Όντως αυτές που λείπουν είναι στο στάδιο εξέτασης , από την αρμόδια επιτροπή, των προσφυγών που έχουν γίνει
pilot Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 Θα μπορούσε ενδεχομένως ο ΚΟΡΑΗΣ στη Σαμοθράκη και το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ στα ενδοκυκλαδικά, αφήνοντας έτσι ελεύθερο το περιθώριο για τη Seajets στις Δυτικές Κυκλάδες (με Superferry II ίσως?) σε μια "άτυπη behind the scenes" συνεργασία των εταιρειών. Επιπλέον λύστε μου μια απορία όσον αφορά τις άγονες Δωδεκανήσου: την άγονη Κως-Αστυπάλαια εάν είδα καλά την κέρδισε το ΣΤΑΥΡΟΣ? Μιλάμε για τη γραμμή που έκανε πέρσι 3 φορές την εβδομάδα το Dodecanissos Pride? Εάν είναι όντως έτσι, μιλάμε για ένα όχι καλό σενάριο για την όμορφη Αστυπάλαια που χάνει έτσι μια πιο άμεση διασύνδεση με το διεθνές αεροδρόμιο της Κω
Shippihs Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 Ατυπη-ξεατυπη ,ετσι και μπει η seajet δυτικές αργά ή γρήγορα θα τις αποχαιρετήσει η ζαντε. Ο Μάριο έχει το πορτοφόλι να κρατήσει πλοιο ακόμα και με ζημιά αν είναι να του μείνει δική του η γραμμή αργότερα
express adonis Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 τι ωραια που θα εχουμε στο αιγαιο 2 εταιρειες οπως παει η δουλεια...
Takisg Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 Η γνώμη μου είναι ότι όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να δώσει χρήματα πάει στην Attica και με 50 μύρια παίρνει και Paros και Naxos!!!
nomikos Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 Σιγά με τα δώσει η Άττικα κάπου στο εσωτερικό που ενδεχομένως να την ανταγωνιστούν.Στο εξωτερικό μπορεί..
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 16 minutes ago, Takisg said: Η γνώμη μου είναι ότι όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να δώσει χρήματα πάει στην Attica και με 50 μύρια παίρνει και Paros και Naxos!!! Δε νομιζω να τα δινει στη παρουσα..... 9 minutes ago, nomikos said: Σιγά με τα δώσει η Άττικα κάπου στο εσωτερικό που ενδεχομένως να την ανταγωνιστούν.Στο εξωτερικό μπορεί.. Και με τι θα τα αντικαταστησει?
Takisg Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 Γιατί άμα το αντίτημο είναι καλό σιγά μην την νοιάξει!!! Από τη Ραφήνα πως αποχώρησε!!!! Οι τράπεζες μόνο το κέρδος βλέπουν!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 Στη Ραφήνα είχαν μόνο εποχιακή παρουσία.
Annivas Posted January 3, 2022 Posted January 3, 2022 Η Attica , η οποία είναι σε φάση απορρόφησης της ΑΝΕΚ και κατόπιν πώλησης της εν συνόλω , δεν νομίζω το επόμενο χρονικό διάστημα να κάνει καμία πώληση, όσο και να είναι το αντίτιμο. Ιδιαίτερα Πάρος/Νάξος τα οποία δεν αντικαθίστανται εύκολα με άλλα πλοία , δεν νομίζουν να τα πουλήσουν την επόμενη δεκαετία.
George...f Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 Δύσκολα η Attica θα αποχωριστεί τα 2 μικρά της. Και το Ιθάκη έφυγε γιατί η εταιρία ήταν ζορισμένη με τους τόκους των Δήλος/Πατμος, και έπιασε εφάμιλλη τιμή με το κόστος ναυπήγησης του τότε. Αλλιως ακόμη εδώ θα ήταν. Τα πλοία αυτά δεν έχουν χαρακτηριστεί τυχαία Νέοι Απολλωνες. Πάνε παντού, είναι γρήγορα, αξιόπιστα και μαϊτζέβελα. Και όπως ειπωθηκε πλοία τέτοιου μεγέθους και ηλικίας είναι δυσεύρετα στην διεθνή αγορά. Όποτε αν δεν υπάρξει από πλευράς Blue Star πρόθεση για ναυπήγηση σε αυτά τα στανταρ, δυσκολα θα τα αποχωριστεί.
georgios express Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 10 minutes ago, nomikos said: ...Αν το δώσουν θα ανοίξουν τη πόρτα στους ανταγωνιστές να μπουν Δωδεκανησα. Ας κάνουν κανένα τέτοια και έχει κάποιος κύριος που όλοι γνωρίζουμε, βαπόρια, στο plenty. Εικοσάχρονα είναι και τα στέλνει το πυρ το εξώτερον. Πολύ θέλει να τους φορέσει 300 κρεββάτια και 2 self-service και να τα στείλει για ρεμέτζα στην Πάτμο και τη Ρόδο;
speedrunner Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 On 1/12/2022 at 2:42 AM, Nikos_Chania said: Και speed και jet; χασαμε και εδω την φαντασία; Μα γιατί το λες αυτό η εταιρία έχει ήδη το Sea Speed Jet, to Super Speed Jet και τώρα έχει και το Speed Jet, πάντως πρέπει να κουράζονται πολύ στην SEAJETS για να βρούνε ονόματα!!! 😂
ΟΡΙΩΝ Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 5 hours ago, Kaptennemo said: Το πλοίο θα βαφτεί στα μπλε Και θα μετονομαστεί σε Blue Asterion, ή Blue Star Ion??? 😂
lostromos Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 (edited) Από που προκύπτει το ion; Edited January 26, 2022 by Nick the Greek Quote
nomikos Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Πιστεύω πως αν βαφτεί μπλε θα κατέβει Κρήτη και το ακατάλληλο για εκεί πλέον Horizon θα ανέβει Αδριατική.Ο Αστερίων έχει πάρα πολλούς χώρους και με μία μικρή μετασκευή θα απορροφά πολύ κόσμο.Στο βίντεο που ανέβηκε πρόσφατα βλέπω σε ένα πλάνο πως έχει τρία!! υπόγεια γκαράζ κάτι το εντυπωσιακό.Γνωρίζει κανείς τη διάταξη τους;
margaritis24 Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 (edited) Κατεβαινεις με τη ραμπα απο αριστερα πλωρα κ κ μετα οι αλλες 2 ραμπες ειναι σταθερες για τα πιο κατω με 2.10 το υψος κ 2 τονους το αποδεκτο βαρος τους Edited January 27, 2022 by margaritis24
Kaptennemo Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 40 minutes ago, nomikos said: Πιστεύω πως αν βαφτεί μπλε θα κατέβει Κρήτη και το ακατάλληλο για εκεί πλέον Horizon θα ανέβει Αδριατική.Ο Αστερίων έχει πάρα πολλούς χώρους και με μία μικρή μετασκευή θα απορροφά πολύ κόσμο.Στο βίντεο που ανέβηκε πρόσφατα βλέπω σε ένα πλάνο πως έχει τρία!! υπόγεια γκαράζ κάτι το εντυπωσιακό.Γνωρίζει κανείς τη διάταξη τους; Εγώ δεν νομίζω ότι θα αλλάξει γραμμή το βαπόρι
Ariadne Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Αυτή η μανία που έχουμε με τα υπόγεια γκαράζ. Στη βόρεια Ευρώπη τα καταργούνε και εμείς επιμένουμε. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, π.χ. εάν συμβεί ατύχημα σε λιμάνι πώς θα βγει ο κόσμος σώος από εκεί κάτω;
AEGEAN SEA Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 Κατά την γνώμη μου είναι πολύ χρήσιμα τα υπόγεια γκαράζ γιατί αφήνεις ελεύθερο το κύριος γκαράζ μόνο για φορτηγά.
togias_k Posted January 29, 2022 Posted January 29, 2022 10 minutes ago, JTEDimandix said: Και ποιο πλοίο σκοπεύει να φέρει στην Κύπρο ο Σούπερ Μάριο, αν φέρει; (Κατ' αρχάς έχει night ferry στην κατοχή του που σίγουρα χρειάζεται η γραμμή;) Βλέποντας στο αγγλόφωνο Hellas Roundup, δεν φαίνεται να του περισσεύει κάποιο πλοίο που να είναι λειτουργικό και κατάλληλο για τέτοιου είδους γραμμή. Olymεεεεε όλο και κάτι θα βρεθεί να ναυλωσει😉.
giordim Posted January 29, 2022 Posted January 29, 2022 Olym... Aphrodite Star ( Κύπρος = το νησί της Αφροδίτης )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now