Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλά στις ναυλώσεις δεν έχει και καλή παράδοση ανακοινώσεων... Δεν θυμάμαι πχ να ανκοινώνει τις ναυλώσεις των RoRo της Aegean...

Παρεπιμπτόντως, η Aegean τελικά αγοράστηκε;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εμπόριο είναι κ ότι θέλει κάνει – ποιος λέει ότι τα πλοία ανήκουν σε συγκεκριμένους?

Τα χρήματα του ναύλου για το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ κ ΑΡΙΑΔΝΗ είναι πάρα πολλά – δε τα βγάζει στη γραμμή της Ιταλίας κ Πειραιά ούτε σε δυο συνεχόμενα χρόνια με πληρότητα 100%!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το Ιεράπετρα Λ είναι υπό μορφή ναύλωσης πίσω στην ΑΝΕΚ.

Επίσης, από τα μέσα Απριλίου το ναυλωμένο «Ιεράπετρα» ξεκίνησε την εκτέλεση δρομολογίων σε γραμμές δημόσιας υπηρεσίας συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα με τα νησιά του κεντρικού και βορειοανατολικού Αιγαίου.

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά !!! Εξ άλλου όταν το σούπερ-πλοίο ήταν στην γραμμή, έσπαγε το μονοπώλειο εξαναγκάζοντας έτσι και την ΑΝΕΚ στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών, οι φίλοι Χανιώτες το σνόμπαραν επιδεικτικώς. Οπότε ΛΑΤΩ και πάλι ΛΑΤΩ !!!

Έχω μόνο μία μικρή απορία.... Αν (λέμε, αν...) η ΑΤΤΙCA κατεβάσει κάποια στιγμή το XI στα Χανιά, θα εξακολουθήσει να ισχύει το "Εμπόριο είναι, κι ότι θέλει κάνει" ??? ;), ή θα επιστρατευθεί πάραυτα ξανά η Αριάδνη ή και κανένα Olympic Chambion ???

Link to comment
Share on other sites

Ε μααα,γιαυτο το εγραψα κι εγω,συμφωνοι εμποριο ειναι,δικα τους ειναι τα πλοια,οτι θελουν κανουν.Με αυτη την λογικη ομως,οι επιβατες(Χανιωτες)πρεπει να χαιρονται που βγαζει η εταιρια τους λεφτα με την σεσουλα και να δεχονται σιωπηρα να ταξιδευουν με το ΛΑΤΩ μεχρι να συμπληρωσει 60χρονιαB)

Αλλα φυσικα,η αγαπημενα περηφανη εταιρια(ολο το αιγαιο κιτρινομπλε:rolleyes:),θα θυμηθει τους επιβατες της,μονο οταν απειλειθει το μονοπωλειο της;)

ΥΓ1 Εαν πεσει το καστρο των Χανιων ποτε απο την Superfast θα ανεβω στο ΛΙΣΣΟΣ με μια σημαια των κοκκινων:D

ΥΓ2 Ειμαστε-ειμαι off topic:o

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω φίλε μου – η ΑΝΕΚ δε πτοείται από τέτοια σενάρια – δεν έχει πλοία με αεροδυναμικά look, αλλά διαθέτει φοβερή ποιότητα στη κουζίνα κ γενικότερα στη φιλοξενία.

Αυτό ενδιαφέρει έμενα / επιβάτη έκαστο – άλλωστε όλες οι αφίξεις μεταξύ 0530 -0600 είναι!

Το ΑΡΙΑΔΝΗ έφυγε κ η κίνηση στα ΚΡΗΤΗ παραμένει η ίδια! Δε σου λέει τίποτα αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται να γνωρίζεις και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για την δυναμική της ΑΝΕΚ. Η απορία μου όμως παραμένει:

Για πιο λόγο κάτέβασε τον Ολυμπιονίκη εσπευσμένα από την Αδριατική (και αντίστοιχα τον ξανάδιωξε) την εποχή που ο Στρίντζης πήγε την Αριάδνη Χανιά?

Και αφού πιστεύει τόσο τα πλοία της γιατί το καμάρι της γραμμής, το Λισσός, το απέσυρε? Το ότι βρήκε δουλειά στο Βόρειο Αιγαίο γνωρίζουμε όλοι ότι είναι προϊον σύμπτωσης (επιεικώς).

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω φίλε μου – η ΑΝΕΚ δε πτοείται από τέτοια σενάρια – δεν έχει πλοία με αεροδυναμικά look,...

Έ όχι και δεν έχει... Και Έλυρο έχει, και CHAMBION, και SPIRIT, και ΑΡΙΑΔΝΗ (ουσιαστικά δικό της πλοίο είναι αυτή τη στιγμή και αυτή το ναύλωσε). Απλά ...τυγχάνει :P τα τρία εξ αυτών να βρίσκονται σε άλλες γραμμές εκτός Κρήτης, και στην Κρήτη να δρομολογεί πλοία της με ...όχι αεροδυναμικό look (δική σου η έκφραση). ;)

...αλλά διαθέτει φοβερή ποιότητα στη κουζίνα κ γενικότερα στη φιλοξενία.

Αυτό ενδιαφέρει έμενα / επιβάτη έκαστο...

ΟΚ !!! Καταλάβαμε....... :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Θα το θέσω αλλιώς κ αυτό είναι γνώμη έτσι – μη παρεξηγηθούμε κιόλας.

Καταρχήν μη συγκρίνουμε τα ευρωπαϊκά σκαριά με τα Γιαπωνέζικα (στη εξωτερική εμφάνιση) κ αν πάμε ποιο βόρεια κ δούμε SUPERSPEED Ι/ΙΙ θα φλιπάρουμε τελείως είμαστε καντάρια πίσω!!! Η γραμμή δε μένει ακάλυπτη! Αυτό λέω – δε λέει πουθενά ότι ποιο πλοίο θα είναι στη γραμμή – το θέμα είναι ότι η γραμμή διαθέτει πλοίο. Κ το σημαντικό – υποστηρίζει το νησί οικονομικά στο έπακρο! Όλα τα προϊόντα τους είναι από το νησί!

Link to comment
Share on other sites

Εμπόριο είναι κ ότι θέλει κάνει – ποιος λέει ότι τα πλοία ανήκουν σε συγκεκριμένους?

Τα χρήματα του ναύλου για το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ κ ΑΡΙΑΔΝΗ είναι πάρα πολλά – δε τα βγάζει στη γραμμή της Ιταλίας κ Πειραιά ούτε σε δυο συνεχόμενα χρόνια με πληρότητα 100%!!!!!!!

H κουβέντα που γίνεται είναι πολύ ενδιαφερον για αυτό θα ήθελα να ρίξω 2-3 ερωτήματα και προβληματισμούς.

Χωρίς να θέλω να θίξω τα λεγόμενα του φίλου CORUM απλά θέλω να αναφέρω το ότι τα λεφτά δεν θα έβγαινα ούτε σε 2 χρόνια με 100% πληρότητα μου ακούγεται κάπως υπερβολικό.

Συμφωνώ ότι οι ναύλοι μπορεί να είναι άκρως ικανοποιητική αλλά απο την άλλη και με δεδομένο ότι οι ναυλωτές θα έβγαζαν από το παντελόνι ένα τόσο μεγάλο ποσό τοτε τι θα τους έμενε στην τσέπη?

Γιατί πριν ναυλώσουν το βαπόρι έστω και μια σχετική μελέτη θα έχουν κάνει οπότε προφανώς στην χειρότερη δεν θα μπουν μέσα.

Από την άλλη το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν δρομολογήθηκε και στην Χαβάη ώστε να έχει τόσο τρελή κίνηση, να βαράνε τα εισιτήρια όσο θέλουν και να ΄κόβει παράδες με το τσουβάλι.

Με άλλα λόγια θέλω να πω ότι ο ναύλος δεν πιστεύω να φτάνει σε ΄τόσο μεγάλα ύψη.Απλά πιστεύω ότι ναυλώθηκε το πλοίο γιατί το ημερομίσθιο΄θα είναι ικανοποιητικό και γιατί άπαξ και τελειωσαν οι επισκευές κάποιο εκ των ΛΑΤΩ/ΑΡΙΑΔΝΗ περίσευε οπότε κατ αυτό τον τρόπο βρήκαν δουλεια και τα δύο.

Συμφωνούμε ότι η ΑΝΕΚ έχει πολύ καλές υπηρεσίες τόσο στα εστιατορια όσο και γενικότερα στο service όπως αρμόζει σε μια μεγάλη εταιρεία. Μάλιστα επειδή έχω γευτεί την κουζίνα των πλοίων της ΑΝΕΚ και μάλιστα πρόσφατα έχω να καταθέσω τα καλύτερα.Σε αυτό βοηθάει πολύ και η άψογη τροφοδοσία που κάνει η εταιρεία ψωνίζοντας πολύ καλά κρητικά προιόντα (όπως λάδι-λαχανικά-κρασιά...).

Όμως αυτό είναι ένα ατού για τα πλοία που προσφέρει στην γενικότερα εικόνα της εταιρείας και του πλοίου όμως δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι αυτά είναι υπηρεσίες κι όχι το ίδιο το πλοίο.

Κι ερχόμαστε στο ΛΑΤΩ. Το πλοίο επειδή ευτυχισε να ανήκει σε μια μεγάλη εταιρεία όπως η ΑΝΕΚ ακόμη και στα γεράματα του κρατάει ένα επίπεδο σε θέματα ταχύτητας και συντήρησης που δεν αποκλείνουν πολύ από τα αρχικά. Επίσης είχε την τύχη να αναικαινιστεί πλήρως σε μια μεγάλης έκτασης μετασκευή που έγινε όταν αγοράστηκε από την ΑΝΕΚ το 1987 και κράτησε ΄παραπάνω από 1,5 χρόνο.

Όμως πλέον το πλοίο όσο και να θέλει να το κρύψει εσωτερικά φαίνονται τα χρόνια του.Επίσης η διαφορά με το ΕΛΥΡΟΣ ή το ΑΡΙΑΔΝΗ που ανέβασαν κατά πολύ το επίπεδο των πλοίων της γραμμής είναι εμφανέστατη πλέον.

Το ΛΑΤΩ πλέον στα 34 του μπορεί να εξακολουθεί να είναι ένα καλό και συντηρημένο πλοίο όμως απέχει πλέον κι από τα ομόσταυλά του αλλά κι από τα άλλα των άλλων εταιρειών που πάνε Ηράκλειο κατά πολύ.

Οπότε αυτό αντανακλά στον επιβάτη ο οποίος ζητά το κάτι παραπάνω από το ΛΑΤΩ σε μια γραμμή που καθόλο τον χρόνο έχει από καλή έως άψογη έπιβατική κίνηση.

Το δίδυμο ΑΡΙΑΔΝΗ και ΕΛΥΡΟΣ θα ήταν εξαιρετικό στην γραμμή των Χανίων, θα κλείδωνε τα Χανιά για τουλάχιστον μια δεκαετία ακόμη και πιστεύω θα ικανοποιούσε απόλυτα το επιβατικό κοινό το οποίο σε δύο εφορμήσεις ανταγωνιστών στα Χανιά ξηγήθηκε σπαθί στην ΑΝΕΚ.

Καλό το εμπόριο, καλές οι εναλλακτικές λύσεις, καλοί οι ισολογισμοί αλλά πρώτα πρέπει να κοιτάς τον οίκο σου.και να βλέπεις μακροπρόθεσμα , να έχεις ένα σχέδιο για το μέλλον κι όχι με το τι μπαίνει σήμερα στην τσέπη.

Κι όσο και να θεωρούνται κλειδωμένα τα Χανιά από την ΑΝΕΚ έτσι κι αλλιως μην παραβλέπουμε και το εξής.Ότι για να αντιμετωπιστεί το ΑΡΙΑΔΝΗ επιστρατευτηκε το ΤΣΑΜΠΙΟΝ με σημαντική οικονομική ζημιά μιας κι αυξήθηκαν τα λειτουργικά έξοδα κι αναγκαστηκαν να ναυλώσει άλλο για την Ιταλία.

Όσο δίνεται έστω και ισχνός χώρος για άλλη εταιρεία λόγω ΛΑΤΩ να μπει στα Χανιά τόσο καιροφυλακτεί ο κίνδυνος μιας ακόμη οικονομικής ζημιάς στο μέλλον.

Άρα λοιπόν το εμπόριο δεν πρέπει να είναι ευκαιριακό αλλά πρέπει να έχει και προγραμματισμό για το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια επισημανση προς τους mods (please erase afterwards). Νομιζω πως ο τιτλος του thread επρεπε να παραμεινει ΑΝΕΚ κι οχι Ανεκ καθοτι αφορ αρχικα της Ανωνυμης Ναυτιλιακης Εταιρείας Κρητης (Α.Ν.Ε.Κ.)...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, για το Ανεκ έχεις δίκιο, για το Anek όμως θα διαφωνήσω με αυτό που λες. Στα Ελληνικά έχει νόημα καθως συμβολίζει τα αρχικά...στα Αγγλικά όμως δεν συμβολίζει ούτε το Maritime, ούτε το Company. Απλώς το Ελληνικό ΑΝΕΚ είναι πλέον μιά απλή λέξη που μεταφράζεται σε Anek. Εξάλλου Anek Lines την γράφουν και έγκυρα μαγαζά. Τα ίδια ισχύουν και για την ΝΕΛ ...την γράφουν Nel Lines ή εάν θέλουν αναλυτικά Maritime Company of Lesvos.

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με το χρωματισμο,καλο θα ηταν να το εδιναν μια ζωντανια... αντι μπλε να εβαφαν λευκο με το σινιαλο της ανεκ οπως το εχει....!

Απο αποψη ομορφιας αλλα και ομοιομορφιας συμφωνω.Το ιδιο θα επρεπε να εχει γινει και με το ΑΡΙΑΔΝΗ.Παρολαυτα οι καιροι απο οικονομικης πλευρας ειναι δυσκολοι και κανεις δεν ριχνει ουτε ενα ευρω παραπανω απο τα πλεον απαιραιτητα.Ποσο μαλλον οταν προκειται για βαπορια που ειναι ναυλωμενα και αυριο δεν ξερουν αν θα τα εχουν.

Μπορει η μεγαλη τσεπη να ειναι κοινη αλλα οι εταιρειες ειναι διαφορετικες και δεν περισευουν λεφτα για μπογιες.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας "Η ΧΩΡΑ", η ΑΝΕΚ βραβεύτηκε από την < 3η Summer Holidays Expo > στην έκθεση καλοκαιρινών διακοπών της HELEXPO που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες, με το Ειδικό Βραβείο Διοργανωτή για την υποστήριξη και την οργανωμένη παρουσία της.

..... "Στο όμορφο περίπτερο της ΑΝΕΚ, οι επισκέπτες, οι συνεργάτες και οι φίλοι της εταιρείας ενημερώθηκαν μεταξύ άλλων για τις γραμμές της Αδριατικής τις νέες γραμμές στο Αιγαίο, τα ημερήσια καλοκαιρινά δρομολόγια της Κρήτης προς Χανιά και Ηράκλειο και τις ελκυστικές εταιρικές προσφορές. Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον του κόσμου και για το πρωτοποριακό πλήρες πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας < Ασφαλώς Μαζί > που προσφέρει δωρεάν η ΑΝΕΚ προς όλους τους ταξιδιώτες της και ισχύει από την επιβίβασή τους στο πλοίο μέχρι και για 7 ημέρες μετά το ταξίδι."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και είχα την απορία εάν το κτίριο που κτίζεται δίπλα από τα γραφεία της ΑΝΕΚ είχε καμία σχέση με την ΑΝΕΚ?? Όποτε μετά από αυτά τα νέα ίσως να αναμένουμε μια πιθανή μεταστέγαση της HSW δίπλα από τη μαμά εταιρεία??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Η ANEK LINES στηρίζει το Κρητικό Ελαιόλαδο & την Κρητική Διατροφή

Πηγη: MARINEWS

Από σήμερα το ελαιόλαδο, που από τα πανάρχαια χρόνια αποτελεί το βασικότερο συστατικό της κρητικής διατροφής και ένα από τα μυστικά της μακροζωίας, παρέχεται δωρεάν στους επιβάτες της ΑΝΕΚ LINES.

Η ΑΝΕΚ στηρίζοντας τα οφέλη της Κρητικής Διατροφής, προσφέρει δωρεάν μία συσκευασία των 500 ml, Κρητικού Βιολογικού Εξαιρετικά Παρθένου Ελαιολάδου σε όλους του επιβάτες, που πραγματοποιούν λογαριασμό άνω των 20 € στην τραπεζαρία των πλοίων Κρήτης & Αιγαίου και άνω των 25 € στα πλοία της Αδριατικής.

Η ΑΝΕΚ από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας της στηρίζει ενεργά τα ντόπια προϊόντα.

- Προωθεί, μέσα από τα καταστήματα των πλοίων της, που ταξιδεύουν σε 50 περίπου λιμάνια της Ελλάδας και του εξωτερικού, μεγάλο αριθμό ντόπιων προϊόντων.

- Τέλος, στηρίζει την κουζίνα της κατά κύριο λόγο στην Κρητική διατροφή, στο σύνολο των πλοίων της.

<Η ΑΝΕΚ LINES ανεβάζει συνεχώς τον πήχη των υψηλών – ποιοτικών ταξιδιωτικών προδιαγραφών. Έτσι, μετά το πρωτοποριακό πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας «Ασφαλώς Μαζί», που προσφέρει δωρεάν προς όλους τους ταξιδιώτες της, καινοτομεί ξανά:

Με αυθεντική κρητική φιλοξενία η ΑΝΕΚ παρέχει δωρεάν στους επιβάτες της μία συσκευασία Βιολογικού Εξαιρετικά Παρθένου Ελαιολάδου, πρεσβεύοντας, παράλληλα, την μακραίωνη ποιότητα των προϊόντων της Κρήτης> επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Τρομάρα να τους έρθει :mad:.

Ομιλώ ως κάτοχος 3 φιαλών Κρητικού ελαιολάδου, δώρου της ΑΝΕΚ. Μόνο το Ελαιόλαδο είναι αντιπροσωπευτικό της Κρητικής διατροφής? Η Ιερά Μονή της Αγίας Τριάδος Τζαγκαρόλων Ακρωτηρίου απ΄ όπου παίρνουν το λάδι, είναι φημισμένη για το καλύτερο λευκό κρασί ποικιλίας Trebbiano που παράγεται στην Ελλάδα. Χάθηκε ο κόσμος στην ΑΝΕΚ να προσφέρουν εναλλακτικά Μοναστηριακό κρασί ή θέλουν να προάγουν υποχρεωτικώς την εγκράτεια :D?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

"Ανακαινίζεται" σιγά σιγά το site της εταιρείας...

Ήδη μια demo version εχει αναρτηθεί για όσους θέλουν να την δουν...

Αρκετα ενδιαφερουσα και σαφέστατα πιο καλαίσθητη και συγχρονη από την προηγούμενη...

Ενημερωτικά, το περιβάλλον μοιάζει αρκετα με αυτό του online booking.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τη HSW, ήταν η σειρά της ΑΝΕΚ να ανανεώσει την σελίδα της στο website. Μονό που για να τη δεις πρέπει να πατήσεις το κουμπί πάνω δεξιά της οθόνης

Με αρκετές δυσκολίες στη πλοήγηση της ειδικά στο θέμα των δρομολογίων

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...