Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αρχική Δημοσίευση από Orestis

Για το διάστημα 4-31 Οκτωβρίου στην Αγκώνα είναι το Spirit και το Jean Nikoli. Τότε λήγει η τρίμηνη ναύλωση του πλοίου και αν δεν αλλάξει κάτι, επανέρχεται το Champion. Όλα αυτά βάσει των σημερινών δεδομένων/πλάνων, καθώς τα πάντα είναι ρευστά.

__________________

Τελικά το champion παρέμεινε στα Χανιά (μέχρι στιγμής...)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΝΕΚ αποφάσισε σύμφωνα με πληροφορίες αλλαγή των όρων για το μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο που είχε αποφασίσει προηγούμενως.

Ειδικότερα το ΜΟΔ θα ανέλθει σε 160 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 120 εκατ. θα αναληφθούν από ξένους θεσμικούς επενδυτές, ενώ τα υπόλοιπα 40 εκατ. θα προέλθουν από υφιστάμενους μετόχους.

euro2day

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δεν ξερω αν ταιριαζει εδω οποτε αν θελετε μετακινηστε το σε αλλο θεμα.

Μιλησα με 2 ατομα απ το πληρωμα του HELLENIC SPIRIT κ μου ειπαν τα εξης σημαντικα.Καταρχην απ την ημερα που εφυγε το CHAMPION απ την γραμμη του,εχει πεσει απιστευτη δουλεια γιατι ολοι οι οδηγοι προτιμουν το δικο τους δρομολογιο κ οχι εκεινο του JEAN NICOLI.Ο λογος τα ασταθη ωραρια του(μου ειπαν για αφηξεις στην Ancona γυρω στις 6 τ απογευμα)κ το μη ελληνικο πληρωμα.Οταν τους ρωτησα γιατι παρουσιαζει τετοιες αργοποριες μου απαντησαν πως το πολυ να πανε τον Νικολακη με 25 μιλια,παραπανω απαγορευεται:)Επισης μου προσθεσαν πως Ελληνας πλοιαρχος που εχει μπει απ την ΑΝΕΚ απλα επιβλεπει κ δεν εχει αλλες αρμοδιοτητες.

Παμε παρακατω.Αρκετοι απ το πληρωμα του CHAMPION ειναι Πατρινοι οποτε δεν βολευονται κ πολυ,αφου ετσι χανουν την επισκεψη στα σπιτια τους.Στην ερωτηση μου για το αν θα φυγει ο πρωταθλητης απ τα Χανια,μου απαντησαν ναι,με την διαφορα οτι αυτο θα γινει στην ετησια του κ ο αντικαταστατης του κατα μεγαλη πιθανοτητα θα ειναι το αδελφο του(H.SPIRIT).

Εριξα κ 2 τελευταιες ερωτησεις κολλητες.Αν η ΑΝΕΚ τα βρηκε σκουρα με την ΑΡΙΑΔΝΗ κ αν το JEAN NICOLI θα αγοραστει...Μου απαντησαν πως ολα ειναι πολυ ρευστα κ περιμενε κ θα δεις.....Το υφος τους παρεπεμπε στο 'κατι ψηνετε' σιγα σιγα...Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Με την ΑΝΕΚ, τη Sea Star και το Βαρδινογιάννη άνοιξε μέτωπο από σήμερα ο Απόστολος Βεντούρης. Με επιστολή-καταγγελία προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Λευκωσίας (η Sea Star είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Κύπρου), αποσκοπεί να δημιουργήσει πρόβλημα στη διαδικασία της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, αλλά και στην απόφαση της να αγοράσει την εταιρεία του Κ. Αγαπητού.

Την ουσία της υπόθεσης δεν την γνωρίζω. Προκαλεί όμως απορία το γεγονός πως για να προβεί στις παραπάνω καταγγελίες, η εταιρεία ΝΕΛ θα έπρεπε να έχει έννομο συμφέρον στην εταιρεία Sea Star κάτι που φρόντισε να αποκτήσει (αλλά και να διαφημίσει), αγοράζοντας μόλις 2.000 μετοχές της Sea Star (επενδύοντας δηλαδή περίπου... 600 ευρώ :rolleyes:), πριν από δύο εβδομάδες…

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ορέστη , η υπόθεση αυτή έχει πιο πολύ βάθος από ότι φαίνετε εξ' αρχής.Από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω τα βέλη δεν στρέφονται προς την ΑΝΕΚ, αλλά αλλού.Και το θέμα είναι πως και εδώ έχει ο Απόστολος δίκιο...

Υπάρχει "λεία" γύρω στα 2 δις!!!

Link to comment
Share on other sites

Ίσως αυτόν που πάει να χτυπήσει είναι τον Αγαπητό,εξάλλου παλαιότερα είχα ακούσει οτι Βαρδινογιάννης και Βεντούρης έχουν ιδιαίτερα καλές σχέσεις

Link to comment
Share on other sites

Από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω τα βέλη δεν στρέφονται προς την ΑΝΕΚ, αλλά αλλού.

Μπορεί στόχος να είναι και ο Αγαπητός, άλλωστε γίνονται σαφείς υπαινιγμοί και για την εταιρεία του στην καταγγελία, ή κάποιος άλλος που εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω. Όταν όμως:

1. Αμφισβητείται η ορθότητα του Ενημερωτικού Δελτίου της Sea Star, η οποία είναι μεγαλομέτοχος της ΑΝΕΚ και στην οποία θα είναι μεγαλομέτοχος ο Βαρδινογιάννης (μόλις ολοκληρωθεί η ΑΜΚ).

2. Κατηγορείται για χρήση εσωτερικής πληροφόρησης η Αμαλία Βαρδινογιάννη.

3. Κατηγορείται ο ίδιος ο Βαρδινογιάννης για σύγκρουση συμφερόντων (σχετικά με τη θέση του ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΚ και παράλληλα μεγαλομέτοχος της Sea Star) σχετικά με την πρόταση για αγορά των πλοίων του Αγαπητού.

4. Γίνονται αναφορές για παραβίαση των αρχών της εταιρικής διακυβέρνησης σχετικά με την πώληση της εταιρείας CHAMPION FERRIES, θυγατρική της ΑΝΕΚ.

Τότε γίνεται παραπάνω από σαφές πως στο στόχαστρο είναι και η ΑΝΕΚ αλλά και ο βασικός της μέτοχος.

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση στις κατηγορίες της ΝΕΛ εξέδωσε χθες η εταιρεία Sea Star. Ολόκληρη την ανακοίνωση σχετικά με το σχολιασμό των καταγγελιών και τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν από την εταιρεία μπορείτε να δείτε εδώ, εγώ θα σταθώ μόνο σε μια παράγραφο:

Η ΝΕΛ φιλοδοξεί να μπορέσει να γίνει ανταγωνιστής της συνδεδεμένης με την Sea Star Capital Plc εταιρείας-κολοσσού ΑΝΕΚ Α.Ε., ο μεγαλύτερος μέτοχος της οποίας είναι η Εταιρεία μας. Μέχρι όμως να το καταφέρει αυτό η ΝΕΛ και σε μια απέλπιδα προσπάθεια να πλήξει την ΑΝΕΚ, την Εταιρεία μας και τους μετόχους της, φαίνεται ότι κατελήφθη από πανικό αφού βλέπει τα στρατηγικά σχέδια της Sea Star Capital Plc να υλοποιούνται με γοργό ρυθμό χωρίς ωστόσο να την περιλαμβάνουν και αυτή. Επειδή δε, ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος, η ΝΕΛ δια των πράξεων του διευθύνοντα συμβούλου της απροκάλυπτα προβαίνει σε κάθε λογής κινήσεις επικαλούμενη την ιδιότητα του μετόχου της Sea Star Capital Plc αφού μόλις πριν λίγες μέρες απέκτησε μετοχές συνολικής αξίας εξακοσίων ευρώ (€600)!

Τι εννοεί ο ποιητής; ;)

Μήπως πως ο Βεντούρης προσπαθεί να δημιουργήσει πρόβλημα στην ΑΝΕΚ επειδή δεν συμπεριέλαβε τη ΝΕΛ στα επιχειρηματικά της σχέδια; Μήπως πως αιτία των καταγγελιών είναι η άρνηση του Βαρδινογιάννη να συνεργαστεί μαζί του;

Link to comment
Share on other sites

Ή μήπως το άσβεστο μίσος του για τον πρώην στενό συνεργάτη του Κώστα Αγαπητό, που ξέρουμε πώς έφυγε από κοντά του και τώρα συνεργάζεται με τον Βαρδινογιάννή;

Link to comment
Share on other sites

Ή μήπως το άσβεστο μίσος του για τον πρώην στενό συνεργάτη του Κώστα Αγαπητό, που ξέρουμε πώς έφυγε από κοντά του και τώρα συνεργάζεται με τον Βαρδινογιάννή;

;) Η εμπειρία απο προηγούμενες κινήσεις αυτό δεν δείχνει? Άρα νομίζω σωστά τα λες! ;)

Link to comment
Share on other sites

Επιτρέψτε μου να άλλαξω για λίγο θέμα.(ΝΕΛ νς ΑΝΕΚ)

Τώρα που αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο

Το Πρέβελης είναι Χανιά.

Το τσάμπιον προσωρινά Χανιά.

Το ένα κρήτη Ηράκλειο.

Το Βενιζέλος Ηράκλειο(πιστεύω πως θα αλλάξει με το άλλο κρητη)

Ρέθυμνο Ιράπετρα.

Τα Λισσός και τα ΛΑΤΩ μόλις βγουν από την ετήσια που πάνε?

Έχω ένα κακό προαίσθημα για αυτά τα δύο, ή τουλάαχιστον

το ένα από τα δύο γιατί μένει μια κενή θέση και για Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Η μη ανανέωση της ναύλωσης του Jean Nicoli δείχνει μάλλον πως δεν ήταν και τόσο αποτελεσματική κίνηση στη σκακιέρα του ανταγωνισμού. Με το fuel oil στα 360€ τον τόνο (ακριβότερο από όσο είχε το 2004 το gas oil) και με την κίνηση της Αδριατικής σε γενικές γραμμές σταθερή (στο σύνολο της), η μείωση του κόστους είναι μονόδρομος.

Συνεπώς (και κατά τη γνώμη μου πάντα), το τρίτο πλοίο στη Βενετία αυτή την περίοδο ήταν μια επίδειξη δύναμης που μάλλον είχε αρνητικό αποτέλεσμα στα οικονομικά της ΑΝΕΚ.

Η κάλυψη του κενού που άφησε το Champion με τα Λευκά Όρη, αποτελεί μια ορθολογικότερη αναδιάρθρωση του στόλου της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Το τρίτο πλοίο μπήκε στη θέση του πλοίου των Μινωικών που είναι σε συντήρηση (οι Μινωικές έχουν ένα μόνο πλοίο) και όταν επιστρέψει αυτό θα σταματήσει το τρίτο πλοίο της ΑΝΕΚ (1/12/07) και όχι για επίδειξη δύναμης

Link to comment
Share on other sites

Θέλεις να πεις πως η ΑΝΕΚ ναύλωσε πλοίο για να καλύψει την ακινησία των Μινωικών?

Αν κατέβαζε το Λευκά Όρη στην Ancona, δεν θα χρειαζόταν να ναυλώσει πλοίο (μείωση κόστους) και όλα τα υπόλοιπα πλοία (και στη Βενετία και στην Αγκόνα) θα είχαν καλύτερες πληρότητες λόγω του προσωρινά μειωμένου capacity της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Οresti η ANEK απο 1/12/07 Το πλοιο Λευκα Ορη παει στην γραμμη Πατρα-Αγκονα & Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκονα οπου θα γινει η αντικατασταση της κενης θεσης αφου θα υελιωση η ναυλωση του νικολι.Τα ταξιδια ειναι express και στην εβδομαδα πιανει μονο μια φορα την ηγουμενιτσα.Μαζι με τα λευκα θα ειναι και το Ελλενικ Σπιριτ.

Υ.Γ Θελω να μου πει καποιος πως γινετε σε 6ωρες το πλοιο να εχει φτασει στην υγουμενιτσα και να εχει ξεφορτοση και φορτοση να αναχωρη για αγκονα.Το Ελλενικ κανει Πατρα-Ηγουμενιτσα 5,30ωρες και τα Λευκα σε 6,00ωρες

Link to comment
Share on other sites

Θέλεις να πεις πως η ΑΝΕΚ ναύλωσε πλοίο για να καλύψει την ακινησία των Μινωικών?

Η ναύλωση δεν είχε καμία σχέση με την Βενετία. Μάλιστα θυμάμαι οτι απο τις 21/10/07 (περίπου) η ΑΝΕΚ είχε προγραμματίσει την Βενετία με 2 πλοία. Στην πορεία προέκυψε το κενό απο την πλευρά των Μινωικών και αλλάχθηκαν ξανά τα προγράματα.(Το ίδιο είχε γίνει και πέρισυ τον μήνα Φεβρουάριο αν θυμάμαι καλά )

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχε πραγματοποιήσει τη ναύλωση θα μπορούσε από την αρχή να κάνει αυτό που θα κάνει το Δεκέμβριο, δηλαδή να βάλει ένα από δικά της πλοία στην Ancona για να μην επιβαρύνεται με το κόστος της ναύλωσης. Το Φεβρουάριο που είχε γίνει το ίδιο (3 πλοία στη Βενετία), είχε την άνεση να το κάνει καθώς είχε διαθέσιμο πλοίο.

Πιστεύω πως η στρατηγική της εταιρείας πάρθηκε εν θερμό (το γεγονός πως δεν ανανεώνει τη ναύλωση, μάλλον επιβεβαιώνει αυτό το γεγονός) και εκτιμώ πως οι 3 αποφάσεις της (δρομολόγηση του Champion στα Χανιά, πόλεμος τιμών και ναύλωση του Nicoli) σε συνδυασμό με το ράλι των τιμών καυσίμων, θα έχουν τέτοιο αρνητικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα του δ' τριμήνου, που συνολικά το 2007 θα κλείσει με μείωση της κερδοφορίας σε σχέση με το 2006.

Link to comment
Share on other sites

Η εμβληματική για την ΑΝΕΚ και τους ντόκους του Αγίου Διονυσίου μορφή του Μπάμπη Σαλβαράκη, επικεφαλής συνδυασμού για τις εκλογές της "Παγκρήτιας Ένωσης" (δευτεροβάθμιου οργάνου των Κρητών του Λεκανοπεδίου), η οποία έχει σημαντικό λόγο στα περί την Κρήτη δρώμενα και της οποίας Πρόεδροι είχαν χρηματίσει ισχυρότατες προσωπικότητες. Η υποψηφιότητα ενισχύεται από την υφέρπουσα φήμη ότι η ΑΝΕΚ θα χρηματοδοτήσει την ανέγερση νέων γραφείων της Ένωσης. Άρα οι εκπτώσεις του Champion δεν μας επηρέασαν καθόλου (:P) φίλε Ορέστα :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτή η βλάβη του ΛΑΤΩ, όπως και άλλα περιστατικά και γεγονότα, δείχνει το μέγεθος του προβλήματος της ΑΝΕΚ που ξεπερνά κατά πολύ το ΕΛΥΡΟΣ ή τη δρομολόγηση του ΑΡΙΑΔΝΗ στα Χανιά. Δεν είναι η πρώτη φορά και σίγουρα δεν θα είναι και τη τελευταία που κάποιο από τα παλαιά πλοία της ΑΝΕΚ αντιμετωίζει πρόβλημα. Θυμίζω τις βλάβες των ΛΙΣΣΟΣ, ΛΑΤΩ και ΠΡΕΒΕΛΗΣ, την τελευταία ενός εκ των δύο της Βενετίας κ.ο.κ. Το θέμα λοιπόν των πανηγυρισμών της προσπέρασης του ΑΡΙΑΔΝΗ από το CHAMPION είναι το κερασάκι σε μία τούρτα μάλλον χαλασμένη. Ο στόλος της Ελλάδας πλην ίσως των δύο ΚΡΗΤΗ θέλει άμεσα αντικατάσταση και το Ελυρος από μόνο του δεν μπορεί να φέρει την Ανοιξη. Ας δουν από Ηράκλειο μεριά για να καταλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς είναι φίλε.

Ας κοιτάξουν να αντικαταστήσουν τα παλιά τους πλοία γιατί 1 όσο παλιώνουν βγάζουν και περισσότερα αλλα και σοβαρότερα προβλήματα.Θα επισυμάνω τι συμβαίνει εδώ σο Ηράκλειο.

Αν κάποιος θέλει να ταξιδέψει για Πειραιά(πλήν φοιτητών κτλ που η Ανεκ ομολογουμένως κάνει μεγαλύτερες εκπτώσεις απο τις Μινωικές) συνήθως σκέφτεται κατευθείαν τα Παλάτια.Αν δέ βρεί εισιτήριο στα παλάτια πάει με την Ανεκ.Αν φέρει εδώ η Ανέκ κάποιο πιο καινούριο πλοίο, με τις ίδιες σχεδον τιμές και εκτπώσεις πιστεύω οτι θα αυξήθούν κατα πολύ οι επιβάτες της.Και λέω τις ίδιες σχεδόν τιμές με τα τωρινά πλοία της γιατί μήν ξεχνάμε οτι οι Μινωικές είναι λίγο ακριβούτσικες και εγώ σαν φοιτητής άν θέλω να πάω Πειραιά θα το σκεφτώ να πάω με Μινωικές μόνο για τον οικονομικό τομέα!

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όμως να μην την ενδιαφέρουν τόσο οι επιβάτες της γραμμής γιατί έχει έσοδα απο τα γεμάτα γκαράζ.Οταν είχα ταξιδέψει με Κρητη 2 απο Ηρακλειο τα car decks ήταν ασφυκτικά γεμάτα με φορτηγά

Απο την άλλη όσον αφορά τους επιβάτες νομίζω ότι τα δυο ΚΡΗΤΗ προσφέρουν ικανοποιητικές υπηρεσίες μπορεί τα παλάτια να υπερτερούν αλλά και η ΑΝΕΚ είναι μια δεύτερη ικανοποιητική λύση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ANEK: Νεα Αναβολη της Γενικης Συνελευσης για τις 17 Ιανουαρίου.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

ANEK: Αναβλήθηκε για τις 17 Ιανουαρίου η γ.σ.

Για την 17η Ιανουαρίου 2008, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.00', αναβλήθηκε η προγραμματισμένη για τις 19 Δεκεμβρίου 2007 β΄ επαναληπτική έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας Κρήτης (ΑΝΕΚ).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...