Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φίλε Artevelde (μάλλον θα το ξέρεις βέβαια) αυτά τα δύο πλοία είχαν αγοραστεί (ή καλύτερα κλειστεί) από την ΑΝΕΚ πριν λίγα χρόνια αλλά στην πορεία η εταιρία (επικαλούμενη οικονομικά προβλήματα :eek::eek: ) ακύρωσε τη συμφωνία και τώρα τα πλοία αυτά έχουν πουληθεί και ταξιδεύουν σε κάποια άλλη γραμμή.

Όλα αυτά σύμφωνα με αυτό το ιαπωνέζικο site για το RAINBOW LOVE. Επίσης προσέξτε ότι σε μια από τις φωτο της γέφυρας διακρίνεται δεξιά ένα από τα HERMES - HERCULES (τα γνωστά μας ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτον τον λογο ειπα και γω για παλιες ιστοριες...Τωρα την καταληξη τους απο κει και υστερα δεν την ηξερα και σε ευχαριστω για την πληροφορια..

Link to comment
Share on other sites

Τα αδελφα FERRY AZALEA και FERRY SHIRAKABA ειναι πολυ αξιολογα πλοια και καταλληλα για την γραμμη ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΝΙΩΝ! Αν τελικα τα αγοραζουν θα ειναι απο τις πιο επιτυχημενες αγορες! Και μακαρι να τα αγοραζουν!!! Ουσιαστικα η ΑΝΕΚ παραδοσιακα απο κει αγοραζε Ιαπωνεζικα. Αλλα ξερετε ποια θα ηταν η πιο ωραια κινηση?? Να επαιρνε τα πανεμορφα SUZURAN και SUIZEN!!! (Δεν ειναι κακο να ονειρευομαστε για τετοια σκαρια και παρακαλω μην με παρεξηγησετε!!!!)

Επιτρεψτε μου να κανω και καποιες προβλεψεις γιατι τιποτα δεν ειναι σιγουρο!!! Εχουμε και λεμε: Yπαρχουν και τα γνωστα ISHIKARI και KITAKAMI της TAIHEIYO FERRY και τα σειρας της SUNFLOWER που ειναι συγγενικα με τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. Ισως και τα FERRY SETTSU και FERRY SUO της HANKYU FERRY, τα FERRY OSAKA και FERRY KITAKYUSHU της MEIMO TAIYO FERRY, αλλιως γνωστη ως CITY LINE, τα ΜΙΥΑΖΑΚΙ ΕΧPRESS και OSAKA EXPRESS που ειναι ξαδελφα των Κρητικων της MARINE EXPRESS. Οι εκπληξεις δεν αποκλειονται παντως αλλα αναφεροντας αυτα τα πλοια ειναι επειδη ειναι κοντα στα κριτηρια που ψαχνει η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι κατά πόσο αυτά τα πλοία είναι προς πώληση!!

Ένα άλλο πλοίο που είναι παροπλισμένο, προς πώληση και νομίζω πολύ καλό για την ΑΝΕΚ είναι το PACIFIC EXPRESS του 1992. Κλασικό γιαπωνέζικο σκαρί και γρήγορο. Ωστόσο προτείνω υπομονή και ότι είναι να έρθει, θα έρθει. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Νέος Κεντρικός Πράκτορας της εταιρίας στην Ηγουμενίτσα είναι ο Κος Σταύρος Μπακολιάς και το γραφείο του EUROLINE (αν θυμάμαι καλά). Στην Ηγουμενίτσα γίνεται χαμός με την είδηση μιάς και ο προηγούμενος πράκτορας της ΑΝΕΚ την κράταγε με νύχια και με δόντια απο το 1989. Ο Κος Μπακολιάς αναλαμβάνει καθήκοντα απο το νέο έτος. Συγχαρητήρια!!!

Link to comment
Share on other sites

Γνωστοποίηση

Στα πλαίσια της Απόφασης 5/204/14.11.2000 της Ε.Κ. όπως αυτή έχει τροποποιηθεί καθώς και των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας και σε συμμόρφωση με τις διατάξεις του Ν. 3016/2002 περί Εταιρικής Διακυβέρνησης, η εταιρεία ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι το Διοικητικό της Συμβούλιο στην συνεδρίαση του στις 28/12/2005 όρισε στην θέση του επικεφαλής της Υπηρεσίας Εσωτερικού Ελέγχου της εταιρείας τον Προϊστάμενο Εσόδων μέχρι σήμερα κο Νίκο Παπαδάκη, σε αντικατάσταση του κου Βασίλη Χαριτάκη.

απο το site της ΑΝΕΚ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Διοικητικες αλλαγες στην ΑΝΕΚ.

Στα πλαίσια της Απόφασης 5/204/14.11.2000 της Ε.Κ. όπως αυτή έχει τροποποιηθεί καθώς και των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας και σε συμμόρφωση με τις διατάξεις του Ν.3016/2002 περί Εταιρικής Διακυβέρνησης, η Εταιρεία ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι το Διοικητικό της Συμβούλιο στην συνεδρίασή του στις 18/01/2006 όρισε Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών τον κ. Στάμο Στυλιανό και Υπεύθυνο Εταιρικών Ανακοινώσεων τον κ. Αρετάκη Ευάγγελο, μετά την αποχώρηση των υπαλλήλων: κ. Μεσαρχάκη Κων/νου και κ. Χαριτάκη Μαρίας, από τις αντίστοιχες θέσεις.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απολύθηκαν από την ΑΝΕΚ ο Αʼ μηχανικός του Λισσος Σταυρός Νικητακης, επειδή απέργησε, μετά από 15 χρόνια στην εταιρεία!!! Όπως και ο Αʼ μηχανικός του Aegean Glory!!

Τα λόγια περισσεύουν….

Link to comment
Share on other sites

μονο που ο πρωην Α μηχανικος του Λισσος επροκειτο ετσι και αλλιως να βγει στη συνταξη. ισως να εκανε τον ηρωα εκ του ασφαλους.

δεν ειναι ολα οπως φαινονται

δηλωνε σε τηλεοπτικο σταθμο οτι ειχε παρει την αποφαση να σταματησει απο τα βαπορια αλλα επισπευσθηκε λογω απεργιας. αν δεν ηταν να φυγει δε θα απεργουσε μαλλον.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο σ' αυτό που λες μικρέ proudάκο! Δε νομίζω κάποιος που είναι οικογενειάρχης και έχει πολύ καιρό μπροστά του να κάνει πειράματα με την δουλειά του, λαμβάνοντας υπ' όψιν μόνο το γεγονός της ανεργίας που ματσίζει και αυτόν τον κλάδο.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έτσι πιστεύω πως είναι τα πράγματα (ή αν δεν είναι έτσι θα έψαχναν αφορμή να τον διώξουν και την βρήκαν)παρόλα αυτά η ΠΝΟ έχει αντιδράσει πολύ έντονα με τις 2 απολύσεις αυτές απολύσεις και απειλεί με νέα απεργία αν δεν επανέλθουν στην εργασία τους οι 2 μηχανικοί(μόνο γι αυτό τον λόγο).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μια σημαντική απορία για την ΑΝΕΚ και τα δρομολόγιά της το καλοκαίρι. Σύμφωνα με το fakta ο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ φευγει Ιουνιο για το τρίτο (και τελευταίο από όσο ξέρω) καλοκαίρι για την COTUNAV. Αν λοιπόν το ΚΡΗΤΗ ΙΙ παραμείνει Ιταλία, τι θα γίνει στα δρομολόγια ΠΕΙΡΑΙΑ - ΚΡΗΤΗ? Θα εγκαταλειφθεί το Ρέθυμνο τελείως? Και ακόμα και έτσι, με ΛΙΣΣΟΣ και ΠΡΕΒΕΛΗ, και χωρίς πλοίο το καλοκαίρι για Ρέθυμνο, ούτε στα Χανιά βγαίνει καλά το πρόγραμμα. Ξέρει κανείς τίποτα περισσότερο?

Link to comment
Share on other sites

Το παρακατω λινκ δωθηκε σημερα στο Ferries of Southern Europe. Προκειται για σαιτ S&P brokers και προς το τελος της σελιδας υπαρχει εκπληξη αρκετα μεγαλη(τουλαχιστον για μενα). Αρκετα απο αυτα τα σαιτ βεβαια στο νετ δεν ειναι ενημερωμενα αλλα το συγκεκριμενο εχει σωστες πληροφοριες και για τα αλλα πλοια που διαφημιζει, οποτε δειχνει να ειναι εγκυρο.

http://cruiseship.homestead.com/cruiseships.html

Link to comment
Share on other sites

Αν κάτι τέτοιο είναι αλήθεια τότε το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι σκέφτονται να αποχωρήσουν από την Αγκώνα ή από την Αδριατική γενικότερα και να φέρουν στο Αιγαίο κάποια από τα υπάρχοντα γιαπωνέζικα.

Τραβηγμένο βέβαια αυτό που λέω αλλά σε αυτούς τους καιρούς που ζούμε τίποτα δεν είναι απίθανο.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ψυχραιμια. η αγκωνα ειναι βασικη πηγη εσοδων. τυχον πωληση των αδερφων απο τη Νορβηγια θα ηταν ταφοπλακα για την εταιρεια. κανενα απο τα υπολοιπα πλοια της ΑΝΕΚ δεν μπορει να σταθει ανταγωνιστικα στην Αncona. ποιοδηποτε αλλο σεναριο (πχ πωληση οποιοδηποτε αλλου πλοιου, εγκαταλειψη Βενετιας και μεταθεση των πλοιων στην Κρητη κλπκλπ) θα μπορουσε να εχει καποια πιθανοτητα να ειναι αληθες. αλλα υπομονη. αν δεν εχουμε κατι σιγουρο μονο σαλιο χαλαμε (και το πληκτρολογιο:D )

Link to comment
Share on other sites

Στο Ferries Of Southern Europe αναρωτιούνται τι γίνεται με την ΑΝΕΚ κι αν το ΚΡΗΤΗ ΙΙ πουλήθηκε:confused::eek: γιατί όπως υποστηρίζουν από γραφεία της Πάτρας, ακυρώνονται οι κρατήσεις που είχαν γίνει για το πλοίο για τον Ιούνιο. Μήπως τελικά έρθει το πλοίο πάλι στο Ηράκλειο και μεινει η Βενετία με τα δύο αδεφάκια, δεδομένου ότι ο Βενιζέλος πάει και πάλι στα ξένα;

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι ακυρώνονται οι κρατήσεις δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν.Ή το ενδεχόμενο που λέει ο George ή να διώξανε καράβι πιθανόν προς Αρτιόλι μεριά οπότε πάλι θα φύγει από Βενετία για να βγουν τα δρομολόγια εδώ.

Για να δούμε.

Πάντως για την ΑΝΕΚ το μόνο που ακούγεται είναι πωλήσεις πλοίων.Για αγορά δεν ακούγεται τίποτα κι αν τελικά ισχύσει ο νόμος Παπουτσή από την νέα περίδο τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...