Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ρε παιδιά, σαν πολλά δεν μαζεύονται..? Πόσα πλοία θα έχει να φέρει βόλτα αυτή η ΑΝΕΚ?? Δυο τα Φόσεν και δύο τα Κρήτη τέσσερα, και ένα ο Μπένυ πέντε, Έλυρος, Πρέβελης, Αστεριών, Γκάλαξυ, Οράϊζον πάμε στα 10. Τον ξενυτεμένο τον Κύδωνα δεν τον υπολογίζω καθώς ανεβαίνουμε σχεδόν σε μια ντουζίνα πλοία!!! Ούτε στις δόξες της η ΑΝΕΚ δεν είχε τόσες "πλώρες"..! Λογικά κάτι θα πάει σκραπ αλλά και πάλι..πολλά είναι. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Το Αστερίων όπως έχουμε πει πολλές φορές δεν άνηκε ποτέ στην ΑΝΕΚ και είναι υπό διαχείριση Attica εδώ και πολλούς μήνες.Τα Κρήτη και το Πρέβελης τα βλέπω να πηγαίνουν για σκραπ και τα Τσάμπιον/Σπιριτ να βάφονται στα κόκκινα της Superfast.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
3 hours ago, proud_ionian said:

Η Attica έδωσε στη δημοσιότητα το έγγραφο εξαίρεσης, το οποίο είναι στην πράξη ένα άτυπο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης.

Οπως βλεπουμε στο λινκ στις4/12 ειναι η τελευταια μερα διαπραγματευσης της μετοχης της ΑΝΕΚ στο Χρηματιστηριο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SAMAINA said:

Από την στιγμή που έχεις ΑΝΕΚ και εκεί, με σχετικά καλό "πρόσωπο", δεν καταλαβαίνω γιατί το "πετάς" και το περιορίζεις μόνο στην Κρήτη.

Γιατί τα τελευταία χρόνια, τα πλοία της ΑΝΕΚ είχαν αφεθεί στο έλεος του υψίστου και το κο όνομα του παρελθόντος είχε ξεχαστεί. Έχουμε αναφέρει πολλές φορές άτυχη συμβάντα, όπως και σωρεία αρνητικών σχολίων σε ταξιδιωτικά sites.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

Αυτό ήταν η καψούρα.Αυτή η τσιμινιέρα πιστεύω τους ταίριαζε πολύ.

Αυτά τα βαπόρια ήταν να έρθουν αρχές δεκ 2000.Όχι τα νεότευκτα.

Η ΑΝΕΚ έκανε τεράστιο λάθος που έδωσε τα δύο αδελφά στη Κορέα το 2012.Έπρεπε να κράταγε αυτά και να πούλαγε τότε τα Λατώ,Βενιζέλο και τα δύο fossen.Έτσι η εταιρεία θα σωνόταν.

Ο στόλος της να ήταν τα Λευκά Όρη,Σοφ Βενιζέλος,Έλυρος και τα δύο Κρήτη και ο Πρέβελης.Ας κράταγε στην Ιταλία δύο ναυλωμένα visentini και στη Κρήτη να ήταν ισχυρή.

αρχείο λήψης.png

 

56 minutes ago, Strofalos said:

Το Ρόδος Βίκτωρα νομίζω πως είναι πρόγονος της ίδιας γραμμής με εξέλιξή της το Kiso. Νομίζω πως η γραμμή του Σοφοκλή Βενιζέλου έδωσε το Αριάδνη, απο εκεί στο Hamamasu και τέλος στο Suzuran. Όλα τους ΚΑΡΑΒΑΡΕΣ και όλα τους ευχή στα χείλη να τα βλέπαμε κάποια στιγμή Ελλάδα. Ειδικά τα 226μετρα θηρία Hamamasu/Akashia & Suzuran/Suisen των 30 μιλίων υπηρεσιακής, των 140 καροτσών και της χαμηλής κατανάλωσης τα θεωρούσα την καλύτερη απάντηση στα Cruise του Μανωλιού. 

Αυτό @nomikos είναι το Sunflower Sapporo..εμφανείς νομίζω οι διαφορές από τον Σοφοκλή Βενιζέλο. Το ίδιο πράγμα πιστεύουμε, αν είχε φέρει και τα τέσσερα αυτά αδελφά για τις γραμμές της Κρήτης συν τα δυο φοσεν για την Ιταλία, με ταυτόχρονο δρόμο στα υπόλοιπα, το μέλλον της εταιρείας θα ήταν διαφορετικό. 

Το μεγάλο πρόβλημα της ΑΝΕΚ ήταν η κακοδιαχείριση από σειρά διοικήσεων και η χρησιμοποίηση της εταιρίας σαν όχημα για να προασπιστούν τα ίδια συμφέροντα των διοικούντων. Τα έχουμε συζητήσει αναλυτικά πάρα πολλές φορές. Η ΑΝΕΚ δεν έκανε αλόγιστες επενδύσεις σε νεότευκτα. Δύο έφερε εκεί που χρειάζονταν. Εγιναν όμως πολλές αμφιλεγόμενες κινήσεις, που δεν ήταν προς όφελος της εταιρίας. Επιγραμματικά θα αναφέρω, την εμπλοκή με ΔΑΝΕ & ΝΕΛ που μονο ζημια προκαλεσαν, την αποπειρα εξαγορας της HSW, που στοιχισε δεκαδες εκατομμυρια, την σκανδαλώδη ναυλωση των Λευκα Ορη κα Σοφοκλη Β στην Κορεα που οδήγησε στην απώλεια των πλοίων και μια σειρα αλλες κινησεις, ατυχεις για την εταιρια, αλλα οχι απαραιτητα για τους διοικουντες. Ακομη και ο βελουδινος θανατος για απορροφησεως, την τελευταια διοικησή της ωφέλησε περισσότερο από κάθε άλλον

Link to comment
Share on other sites

Γνωστοί και χιλιοειπωμένοι οι λόγοι του φαλιμέντου της ΑΝΕΚ. Απλά με έξι καλά πλοία θα έκανε καλύτερους τζίρους οπότε θα ερχόταν δυσκολότερα το σημερινό αδιέξοδο. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hayabusagr said:

μια ιδέα πως θα είναι τα νέα σινιάλα πάνω στο ΕΛΥΡΟΣ από το Facebook της εταιρείας 

 

image.thumb.png.926df42430980b07200ccaf01e022ba7.png

Μπαίνοντας στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook θα δείτε το Ελυρος με μαύρη Ρίγα σε ένα ντεκ και τα νέα σινιάλα στο πλάι!

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Όταν μετά από 56 χρόνια βλέπεις αυτές τις αλλαγές (ειδικά για εμάς τους Χανιώτες) σίγουρα σου ξινίζουν. Ωστόσο, θεωρώ ότι είναι όμορφες οι αλλαγές.Προσοχή όμως. Με την ίδια γραμματοσειρά και όχι με την νέα του Λευκά Όρη! ! 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3 hours ago, Nicksy58 said:

Χωρίς τη συγχώνευση η ΑΝΕΚ θα ήταν νεκρή.

 

On 12/8/2023 at 9:40 PM, proud_ionian said:

H ΑΝΕΚ δεν σωθηκε, γιατί έπαψε να υπάρχει σαν εταιρία. Το σινιάλο διατηρείται στην Κρήτη, άγνωστο για πόσο. Ένας φερετζές της Attica στην ουσία.

Σώζονται όμως οι προμηθευτές της ΑΝΕΚ, όλοι εκείνοι δηλαδή που συνέχιζαν να της δίνουν βερεσέ, ενώ είχε "πάρει δρόμο" και όπως αποδεικνύεται έπαιξαν στα σίγουρα. Σώζεται και η διοίκησή της, που αν η εταιρία έσκαγε θα είχε άμεσες συνέπειες (έχουμε γράψει αναλυτικά για την εμπλοκή συγγενικών προσώπων του ΙΣΒ σε εταιρίες "κέλυφος" που χρησιμοποιήθηκαν για να δανειοδοτηθεί εμμέσως η ΑΝΕΚ)[...]

Στο τόπικ της ΑΝΕΚ, στην αρχή του παρόντος, αλλά και στα "οικονονομικές καταστάσεις εταιρίων" και "οι επιπτώσεις της κρίσης στην ακτοπλοΐα" έχουμε αναφερθεί αναλυτικότατα.

H ANEK @Nicksy58 δεν σώθηκε. Έπαψε να υπάρχει σαν εταιρία. Έχει απορροφηθεί από την Attica. Σώθηκαν βέβαια πολλοί άλοι ;) 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, proud_ionian said:

 

H ANEK @Nicksy58 δεν σώθηκε. Έπαψε να υπάρχει σαν εταιρία. Έχει απορροφηθεί από την Attica. Σώθηκαν βέβαια πολλοί άλοι ;) 

Οι ένοχοι αυτής της κατάντιας σώθηκαν, όπως γίνεται πάντα..

Και εμείς, στα Χανιά, εναντιωνόμαστε στον κάθε (τεράστιας εμβέλειας) Grimaldi ή οποιονδήποτε θα ήθελε να μας προσφέρει κάποια εναλλακτική αξιόπιστη λύση από αυτό το χάος της ATTICA...

On 12/9/2023 at 5:07 PM, Strofalos said:

Γνωστοί και χιλιοειπωμένοι οι λόγοι του φαλιμέντου της ΑΝΕΚ. Απλά με έξι καλά πλοία θα έκανε καλύτερους τζίρους οπότε θα ερχόταν δυσκολότερα το σημερινό αδιέξοδο. 

Μήπως θυμάστε ότι ο αείμνηστος Σήφης Βαρδινογιάννης είχε προτείνει το 2002 την πώληση των καινούργιων (τότε, 1-2 ετών) πλοίων από το Fossen, προκειμένου να ορθοποδήσει η εταιρεία; Ούτε ο ίδιος του ο γιος δεν ασπάστηκε αυτή την άποψη, ο Γιάννης, Και είδαμε όλοι την κατάληξη...

Link to comment
Share on other sites

Είναι απορίας άξιο πως η ΑΝΕΚ που δεν είχε μπει σε μαραθώνιο ναυπηγήσεων, έφτασε  σε αυτή την κατάντια. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι φταίει η ναυπήγηση των δύο fossen. Tα εχουμε συζητήσει και παλιότερα. Πιστεύω ότι φταίει ότι μια σειρά διοικήσεις, κυρίως Ζαμπετάκη και ΙΣΒ, μπλέχτηκαν σε πολιτικές και άλλες εξυπηρετήσεις και κυρίως στα διοικητικά άλλων εταιριών, ΔΑΝΕ, ΝΕΛ, HSW οι οποίες ζημιωσαν την εταιρία. Καθώς και μια σειρά άλλες λανθασμένες αποφάσεις, όπως η ναύλωση Σοφοκλή και Λευκά Όρη στην Κορέα, που είχαν αποτέλεσμα να τα χάσει η εταιρία. Εγκληματικό αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Και με τι θα έμενε να δουλευει μετά, με τα Κρήτη, το Λατώ, το Λίσσος και το Πρέβελης? Χίλιες φορές αργά και μεθοδικά να πωλούσε τα παραπάνω σε τίποτα Ινδονησίες και Φιλιππίνες σε τιμές πλοίου και όχι σκραπ, και με τα έσοδα να προσπαθούσε να ορθοποδήσει. Αλλά τα έχουμε ξαναπεί, έγιναν εγκλήματα επί σειρά ετών και έφτασε η εταιρεία στα βράχια. 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ειχε και τα τσαμιον και σπιριτ θα ειχε χαιρετήσει εδω και πολλα χρονια. Οι εμπλοκη σε ολες τις ΑΝΕ του Αιγαιου φεσωσαν για τα καλα την εταιρια και εφεραν τα σημερινα αποτελεσματα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

Είναι απορίας άξιο πως η ΑΝΕΚ που δεν είχε μπει σε μαραθώνιο ναυπηγήσεων, έφτασε  σε αυτή την κατάντια. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι φταίει η ναυπήγηση των δύο fossen. Tα εχουμε συζητήσει και παλιότερα. Πιστεύω ότι φταίει ότι μια σειρά διοικήσεις, κυρίως Ζαμπετάκη και ΙΣΒ, μπλέχτηκαν σε πολιτικές και άλλες εξυπηρετήσεις και κυρίως στα διοικητικά άλλων εταιριών, ΔΑΝΕ, ΝΕΛ, HSW οι οποίες ζημιωσαν την εταιρία. Καθώς και μια σειρά άλλες λανθασμένες αποφάσεις, όπως η ναύλωση Σοφοκλή και Λευκά Όρη στην Κορέα, που είχαν αποτέλεσμα να τα χάσει η εταιρία. Εγκληματικό αυτό.

Τα είπατε όλα!!

 

14 hours ago, Nicksy58 said:

Χωρίς τη συγχώνευση η ΑΝΕΚ θα ήταν νεκρή.

Και πάλι, νεκρή είναι η ΑΝΕΚ κατ' ουσίαν...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά όλα αυτά που λέτε.

Φοσσεν στη Κρήτη μαζί με Λευκά Όρη και Σοφοκλή Βενιζέλο,αντε κάνα Πρεβελης άγονη,ένα Κρήτη ΒΑ Αιγαιο και ΤΕΛΟΣ...Όλα αυτά πριν κάνουν τη κοινοπραξία.

Η Αδριατική με τις υψηλές καταναλώσεις των φοσσεν μάτωσε την εταιρεία μέχρι τέλους.Ας ναυλωνε η να αγοραζε δύο ρο-ρο.

Περαστικά μας!!!

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι οτι τα βλεπαμε ολα αυτα κ τα ξεραμε εμεις οι απεξω αλλα οι ιδιοι οι διοικουντες  δεν εκαναν κατι να αλλαξουν την ιστορια

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nomikos said:

Η Αδριατική με τις υψηλές καταναλώσεις των φοσσεν μάτωσε την εταιρεία μέχρι τέλους.Ας ναυλωνε η να αγοραζε δύο ρο-ρο.

Διαφωνω με αυτό. Τα fossen oρθώς εμειναν Aδριατική.

Έξι πλοία. Τα fossen Αδριατική, Σοφοκλής - Όρη Χανιά με μια οικονομική προσθήκη χώρων και Ηράκλειο τα Κρήτη (δεν έχασαν από αυτά).

Η ζημιά, επιμένω, ήρθε από τα άλλα πάρεργα που ανέφερα. Αλήθεια τη μετασκευή του Έλυρου γιατί δεν την αναφέρει κανείς; Δεν ήταν και αυτή ένα από τα βαρίδια;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...