mytilene Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 Ύφος φαντάζομαι του στυλ .."δε ξέρουν αυτοί μωρέ ....δε γίνονται αυτά που λένε....σιγά τώρα scrubbers και μαλακ@@ιες ...κλπ κλπ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 Μηπως βάλουν και στον Ελυρο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 (edited) Ρε παιδιά, σαν πολλά δεν μαζεύονται..? Πόσα πλοία θα έχει να φέρει βόλτα αυτή η ΑΝΕΚ?? Δυο τα Φόσεν και δύο τα Κρήτη τέσσερα, και ένα ο Μπένυ πέντε, Έλυρος, Πρέβελης, Αστεριών, Γκάλαξυ, Οράϊζον πάμε στα 10. Τον ξενυτεμένο τον Κύδωνα δεν τον υπολογίζω καθώς ανεβαίνουμε σχεδόν σε μια ντουζίνα πλοία!!! Ούτε στις δόξες της η ΑΝΕΚ δεν είχε τόσες "πλώρες"..! Λογικά κάτι θα πάει σκραπ αλλά και πάλι..πολλά είναι. Edited November 1, 2023 by Strofalos Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 Κάποια μπορεί να γίνονται λευκά(Horizon Galaxy) όμως εγώ πιστεύω πως τα 2 fossen θα κοκκινίσουν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiroszante Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 Το Αστερίων όπως έχουμε πει πολλές φορές δεν άνηκε ποτέ στην ΑΝΕΚ και είναι υπό διαχείριση Attica εδώ και πολλούς μήνες.Τα Κρήτη και το Πρέβελης τα βλέπω να πηγαίνουν για σκραπ και τα Τσάμπιον/Σπιριτ να βάφονται στα κόκκινα της Superfast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 1, 2023 Author Share Posted November 1, 2023 Παιδιά μια εταιρία θα είναι πλέον. Attica. H ANEK θα υπάρχει μόνο σαν εμπορικό σήμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 Έτσι ακριβώς, ήδη οι αποφάσεις για αρκετά θέματα λαμβάνονται από την Attica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 3 hours ago, proud_ionian said: Η Attica έδωσε στη δημοσιότητα το έγγραφο εξαίρεσης, το οποίο είναι στην πράξη ένα άτυπο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης. Οπως βλεπουμε στο λινκ στις4/12 ειναι η τελευταια μερα διαπραγματευσης της μετοχης της ΑΝΕΚ στο Χρηματιστηριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 1, 2023 Author Share Posted December 1, 2023 1 hour ago, SAMAINA said: Από την στιγμή που έχεις ΑΝΕΚ και εκεί, με σχετικά καλό "πρόσωπο", δεν καταλαβαίνω γιατί το "πετάς" και το περιορίζεις μόνο στην Κρήτη. Γιατί τα τελευταία χρόνια, τα πλοία της ΑΝΕΚ είχαν αφεθεί στο έλεος του υψίστου και το κο όνομα του παρελθόντος είχε ξεχαστεί. Έχουμε αναφέρει πολλές φορές άτυχη συμβάντα, όπως και σωρεία αρνητικών σχολίων σε ταξιδιωτικά sites. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted December 4, 2023 Share Posted December 4, 2023 49 minutes ago, mpolo said: Προστεθηκε και η ανεκ στο site της attica group και με το νεο εμβλημα της εταιρίας. Και το site της ΑΝΕΚ πλέον με το νέο λογότυπο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted December 4, 2023 Share Posted December 4, 2023 Σαν μπαταρία μισοφορτισμένη είναι το νέο logo!!!!😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted December 4, 2023 Share Posted December 4, 2023 Πάντως το μπλε φόντο με λευκά γράμματα δείχνει πιο ωραίο από το λευκό με μπλε γράμματα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 9, 2023 Author Share Posted December 9, 2023 2 hours ago, nomikos said: Αυτό ήταν η καψούρα.Αυτή η τσιμινιέρα πιστεύω τους ταίριαζε πολύ. Αυτά τα βαπόρια ήταν να έρθουν αρχές δεκ 2000.Όχι τα νεότευκτα. Η ΑΝΕΚ έκανε τεράστιο λάθος που έδωσε τα δύο αδελφά στη Κορέα το 2012.Έπρεπε να κράταγε αυτά και να πούλαγε τότε τα Λατώ,Βενιζέλο και τα δύο fossen.Έτσι η εταιρεία θα σωνόταν. Ο στόλος της να ήταν τα Λευκά Όρη,Σοφ Βενιζέλος,Έλυρος και τα δύο Κρήτη και ο Πρέβελης.Ας κράταγε στην Ιταλία δύο ναυλωμένα visentini και στη Κρήτη να ήταν ισχυρή. 56 minutes ago, Strofalos said: Το Ρόδος Βίκτωρα νομίζω πως είναι πρόγονος της ίδιας γραμμής με εξέλιξή της το Kiso. Νομίζω πως η γραμμή του Σοφοκλή Βενιζέλου έδωσε το Αριάδνη, απο εκεί στο Hamamasu και τέλος στο Suzuran. Όλα τους ΚΑΡΑΒΑΡΕΣ και όλα τους ευχή στα χείλη να τα βλέπαμε κάποια στιγμή Ελλάδα. Ειδικά τα 226μετρα θηρία Hamamasu/Akashia & Suzuran/Suisen των 30 μιλίων υπηρεσιακής, των 140 καροτσών και της χαμηλής κατανάλωσης τα θεωρούσα την καλύτερη απάντηση στα Cruise του Μανωλιού. Αυτό @nomikos είναι το Sunflower Sapporo..εμφανείς νομίζω οι διαφορές από τον Σοφοκλή Βενιζέλο. Το ίδιο πράγμα πιστεύουμε, αν είχε φέρει και τα τέσσερα αυτά αδελφά για τις γραμμές της Κρήτης συν τα δυο φοσεν για την Ιταλία, με ταυτόχρονο δρόμο στα υπόλοιπα, το μέλλον της εταιρείας θα ήταν διαφορετικό. Το μεγάλο πρόβλημα της ΑΝΕΚ ήταν η κακοδιαχείριση από σειρά διοικήσεων και η χρησιμοποίηση της εταιρίας σαν όχημα για να προασπιστούν τα ίδια συμφέροντα των διοικούντων. Τα έχουμε συζητήσει αναλυτικά πάρα πολλές φορές. Η ΑΝΕΚ δεν έκανε αλόγιστες επενδύσεις σε νεότευκτα. Δύο έφερε εκεί που χρειάζονταν. Εγιναν όμως πολλές αμφιλεγόμενες κινήσεις, που δεν ήταν προς όφελος της εταιρίας. Επιγραμματικά θα αναφέρω, την εμπλοκή με ΔΑΝΕ & ΝΕΛ που μονο ζημια προκαλεσαν, την αποπειρα εξαγορας της HSW, που στοιχισε δεκαδες εκατομμυρια, την σκανδαλώδη ναυλωση των Λευκα Ορη κα Σοφοκλη Β στην Κορεα που οδήγησε στην απώλεια των πλοίων και μια σειρα αλλες κινησεις, ατυχεις για την εταιρια, αλλα οχι απαραιτητα για τους διοικουντες. Ακομη και ο βελουδινος θανατος για απορροφησεως, την τελευταια διοικησή της ωφέλησε περισσότερο από κάθε άλλον Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 Γνωστοί και χιλιοειπωμένοι οι λόγοι του φαλιμέντου της ΑΝΕΚ. Απλά με έξι καλά πλοία θα έκανε καλύτερους τζίρους οπότε θα ερχόταν δυσκολότερα το σημερινό αδιέξοδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxidiotis Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 (edited) 1 hour ago, hayabusagr said: μια ιδέα πως θα είναι τα νέα σινιάλα πάνω στο ΕΛΥΡΟΣ από το Facebook της εταιρείας Μπαίνοντας στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook θα δείτε το Ελυρος με μαύρη Ρίγα σε ένα ντεκ και τα νέα σινιάλα στο πλάι! Edited December 11, 2023 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympic champion anek Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 (edited) Όταν μετά από 56 χρόνια βλέπεις αυτές τις αλλαγές (ειδικά για εμάς τους Χανιώτες) σίγουρα σου ξινίζουν. Ωστόσο, θεωρώ ότι είναι όμορφες οι αλλαγές.Προσοχή όμως. Με την ίδια γραμματοσειρά και όχι με την νέα του Λευκά Όρη! ! Edited December 11, 2023 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 7 Author Share Posted January 7 3 hours ago, Nicksy58 said: Χωρίς τη συγχώνευση η ΑΝΕΚ θα ήταν νεκρή. On 12/8/2023 at 9:40 PM, proud_ionian said: H ΑΝΕΚ δεν σωθηκε, γιατί έπαψε να υπάρχει σαν εταιρία. Το σινιάλο διατηρείται στην Κρήτη, άγνωστο για πόσο. Ένας φερετζές της Attica στην ουσία. Σώζονται όμως οι προμηθευτές της ΑΝΕΚ, όλοι εκείνοι δηλαδή που συνέχιζαν να της δίνουν βερεσέ, ενώ είχε "πάρει δρόμο" και όπως αποδεικνύεται έπαιξαν στα σίγουρα. Σώζεται και η διοίκησή της, που αν η εταιρία έσκαγε θα είχε άμεσες συνέπειες (έχουμε γράψει αναλυτικά για την εμπλοκή συγγενικών προσώπων του ΙΣΒ σε εταιρίες "κέλυφος" που χρησιμοποιήθηκαν για να δανειοδοτηθεί εμμέσως η ΑΝΕΚ)[...] Στο τόπικ της ΑΝΕΚ, στην αρχή του παρόντος, αλλά και στα "οικονονομικές καταστάσεις εταιρίων" και "οι επιπτώσεις της κρίσης στην ακτοπλοΐα" έχουμε αναφερθεί αναλυτικότατα. H ANEK @Nicksy58 δεν σώθηκε. Έπαψε να υπάρχει σαν εταιρία. Έχει απορροφηθεί από την Attica. Σώθηκαν βέβαια πολλοί άλοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted January 7 Share Posted January 7 9 hours ago, proud_ionian said: H ANEK @Nicksy58 δεν σώθηκε. Έπαψε να υπάρχει σαν εταιρία. Έχει απορροφηθεί από την Attica. Σώθηκαν βέβαια πολλοί άλοι Οι ένοχοι αυτής της κατάντιας σώθηκαν, όπως γίνεται πάντα.. Και εμείς, στα Χανιά, εναντιωνόμαστε στον κάθε (τεράστιας εμβέλειας) Grimaldi ή οποιονδήποτε θα ήθελε να μας προσφέρει κάποια εναλλακτική αξιόπιστη λύση από αυτό το χάος της ATTICA... On 12/9/2023 at 5:07 PM, Strofalos said: Γνωστοί και χιλιοειπωμένοι οι λόγοι του φαλιμέντου της ΑΝΕΚ. Απλά με έξι καλά πλοία θα έκανε καλύτερους τζίρους οπότε θα ερχόταν δυσκολότερα το σημερινό αδιέξοδο. Μήπως θυμάστε ότι ο αείμνηστος Σήφης Βαρδινογιάννης είχε προτείνει το 2002 την πώληση των καινούργιων (τότε, 1-2 ετών) πλοίων από το Fossen, προκειμένου να ορθοποδήσει η εταιρεία; Ούτε ο ίδιος του ο γιος δεν ασπάστηκε αυτή την άποψη, ο Γιάννης, Και είδαμε όλοι την κατάληξη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 7 Author Share Posted January 7 Είναι απορίας άξιο πως η ΑΝΕΚ που δεν είχε μπει σε μαραθώνιο ναυπηγήσεων, έφτασε σε αυτή την κατάντια. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι φταίει η ναυπήγηση των δύο fossen. Tα εχουμε συζητήσει και παλιότερα. Πιστεύω ότι φταίει ότι μια σειρά διοικήσεις, κυρίως Ζαμπετάκη και ΙΣΒ, μπλέχτηκαν σε πολιτικές και άλλες εξυπηρετήσεις και κυρίως στα διοικητικά άλλων εταιριών, ΔΑΝΕ, ΝΕΛ, HSW οι οποίες ζημιωσαν την εταιρία. Καθώς και μια σειρά άλλες λανθασμένες αποφάσεις, όπως η ναύλωση Σοφοκλή και Λευκά Όρη στην Κορέα, που είχαν αποτέλεσμα να τα χάσει η εταιρία. Εγκληματικό αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted January 7 Share Posted January 7 Και με τι θα έμενε να δουλευει μετά, με τα Κρήτη, το Λατώ, το Λίσσος και το Πρέβελης? Χίλιες φορές αργά και μεθοδικά να πωλούσε τα παραπάνω σε τίποτα Ινδονησίες και Φιλιππίνες σε τιμές πλοίου και όχι σκραπ, και με τα έσοδα να προσπαθούσε να ορθοποδήσει. Αλλά τα έχουμε ξαναπεί, έγιναν εγκλήματα επί σειρά ετών και έφτασε η εταιρεία στα βράχια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted January 7 Share Posted January 7 Αν δεν ειχε και τα τσαμιον και σπιριτ θα ειχε χαιρετήσει εδω και πολλα χρονια. Οι εμπλοκη σε ολες τις ΑΝΕ του Αιγαιου φεσωσαν για τα καλα την εταιρια και εφεραν τα σημερινα αποτελεσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted January 7 Share Posted January 7 1 hour ago, proud_ionian said: Είναι απορίας άξιο πως η ΑΝΕΚ που δεν είχε μπει σε μαραθώνιο ναυπηγήσεων, έφτασε σε αυτή την κατάντια. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι φταίει η ναυπήγηση των δύο fossen. Tα εχουμε συζητήσει και παλιότερα. Πιστεύω ότι φταίει ότι μια σειρά διοικήσεις, κυρίως Ζαμπετάκη και ΙΣΒ, μπλέχτηκαν σε πολιτικές και άλλες εξυπηρετήσεις και κυρίως στα διοικητικά άλλων εταιριών, ΔΑΝΕ, ΝΕΛ, HSW οι οποίες ζημιωσαν την εταιρία. Καθώς και μια σειρά άλλες λανθασμένες αποφάσεις, όπως η ναύλωση Σοφοκλή και Λευκά Όρη στην Κορέα, που είχαν αποτέλεσμα να τα χάσει η εταιρία. Εγκληματικό αυτό. Τα είπατε όλα!! 14 hours ago, Nicksy58 said: Χωρίς τη συγχώνευση η ΑΝΕΚ θα ήταν νεκρή. Και πάλι, νεκρή είναι η ΑΝΕΚ κατ' ουσίαν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted January 7 Share Posted January 7 (edited) Πολύ σωστά όλα αυτά που λέτε. Φοσσεν στη Κρήτη μαζί με Λευκά Όρη και Σοφοκλή Βενιζέλο,αντε κάνα Πρεβελης άγονη,ένα Κρήτη ΒΑ Αιγαιο και ΤΕΛΟΣ...Όλα αυτά πριν κάνουν τη κοινοπραξία. Η Αδριατική με τις υψηλές καταναλώσεις των φοσσεν μάτωσε την εταιρεία μέχρι τέλους.Ας ναυλωνε η να αγοραζε δύο ρο-ρο. Περαστικά μας!!! Edited January 7 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 7 Share Posted January 7 Το προβλημα ειναι οτι τα βλεπαμε ολα αυτα κ τα ξεραμε εμεις οι απεξω αλλα οι ιδιοι οι διοικουντες δεν εκαναν κατι να αλλαξουν την ιστορια Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 7 Author Share Posted January 7 1 hour ago, nomikos said: Η Αδριατική με τις υψηλές καταναλώσεις των φοσσεν μάτωσε την εταιρεία μέχρι τέλους.Ας ναυλωνε η να αγοραζε δύο ρο-ρο. Διαφωνω με αυτό. Τα fossen oρθώς εμειναν Aδριατική. Έξι πλοία. Τα fossen Αδριατική, Σοφοκλής - Όρη Χανιά με μια οικονομική προσθήκη χώρων και Ηράκλειο τα Κρήτη (δεν έχασαν από αυτά). Η ζημιά, επιμένω, ήρθε από τα άλλα πάρεργα που ανέφερα. Αλήθεια τη μετασκευή του Έλυρου γιατί δεν την αναφέρει κανείς; Δεν ήταν και αυτή ένα από τα βαρίδια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now