Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content Count

    985
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,964 profile views
  1. Μετα το τελευταιο μου ποστ.Μηπως μπορει καποιος να μας περιγραψει τη διαταξη των εσωτερικων του χωρων;Συγνωμη που επιμενω αλλα για το Μαρινα που ηταν η πιο εκτεταμενη μετασκευη του Αγουδημου θα το ηθελα πολυ.
  2. 1.Ανθή Μαρίνα.Τέτοια καραβάρα δεν έχει ξαναπεράσει από την Ελλάδα και ούτε πρόκειται.Η εξέλιξη του Κορνάρου,μαιτζέβελη με τέλεια πλεύση με ταχύτητα με χωρητικότητα με γκαράζ.Ταξίδευε αξιοπρεπώς στο κανάλι δίπλα σε πολύ αξιόλογες μονάδες μέχρι που την έφερε ο Αγούδημος. 2.Ροδάνθη. Γιατί όπως αναφέρθηκε πολύ εύστοχα παραπάνω.Κάπως έτσι είναι τα βασιλοβάπορα.Η απόλυτη ναυαρχίδα που έφερε επανάσταση. 3.Λατώ.Όταν μετασκευάστηκε από την ΑΝΕΚ ήταν το μεγαλύτερο πλοίο της Μεσογείου και μάλλον το καλύτερο. 4.Κρήτη 2.Πλοίο τεράστιο με ταχύτητα και μεγάλη συνέπεια.Οικονομικό και κερδοφόρα.Δύσκολα ανταγωνίζεται. 5.Πρέβελης. Δε χρειάζονται συστάσεις,το αποδεικνύει καθημερινά. 6.Αριαδνη (1996).Το καλύτερο ιαπωνικό πλοίο που έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα. 7.Έλυρος. Κανένα όμοιο του. 8.Παναγία Τήνου 2.Καραβάρα φοβερή και αδικημένη.Άνώτερη για μένα από το αδελφό της. 9.Εξπρές Σαντορίνη.Το ιδανικότερο πλοίο της Παροναξίας. Δεν είναι τυχαίο πως μετά από 15 χρόνια που ήρθε το κορυφαίο Δήλος η διαρρύθμιση των εσωτερικών του χώρων είναι όμοια με του Σαντορίνη.Ανώτερο από τους Απόλλωνες και από πολλά ακόμα που ήρθαν από το κανάλι. 10.Ιεράπετρα Λ.Τα αξιόλογα πλοία ζωντανεύουν γιατί πολύ απλά το αξίζουν.20+ χρόνια,ελάχιστες βλάβες.
  3. Υπάρχει και το πρυμνιό σαλόνι(φαντάζομαι είναι αυτό; )αλλά και ένα σαλονάκι στο ανώτερο κατάστρωμα(δεν φαίνεται στο deck plan) που ίσως είναι αυτό;Μπορεί κάποιος να μας λύσει τις απορίες;
  4. Εδώ υπάρχει και το deckplan του πλοίου.Πάντως γενικά πιστεύω πως είναι μια αξιόλογη μονάδα αν τελικά επισκευαστεί.Στα καλά του 20αρίζε,τα γκαράζ του είναι μεγάλα ενώ το ξενοδοχειακό του όπως αναφέρθηκε πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
  5. Και οχι μονο το 12 αλλα και το 13-14 αυτο εγινε πολλες φορες.
  6. Πληγμα θα υπαρξει και στη Σαντορινη.Και μαλιστα μεγαλο.Οχι τοσο στην επιβατικη κινηση αλλα στην εξυπηρετηση των μεταφορικων.
  7. Πολλά πλοία την έχουν πάθει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο.Με Βοριά στο παλιό λιμάνι να πέσουν στην αμμουδιά.
  8. Το εικονιζόμενο σαλόνι που βρίσκεται στο πλοίο;Έχουν γκρεμιστεί καμπίνες στο κεντρικό κατάστρωμα;Και αν ναι πόσες έχουν μείνει;Πάντως για τη γραμμή της Παροναξίας η δρομολόγηση του πλοίου θα είναι μεγάλο γεγονός και ειδικά για τη Σαντορίνη.Η τελευταία αν και είναι το πιο ανεπτυγμένο νησί των Κυκλάδων είναι με σχεδόν ''ένάμισι'' πλοίο το Χειμώνα.
  9. Όντως το λιμάνι έχει πρόβλημα.Τώρα για τα στρύδια και τα μύδια δεν γνωρίζω.
  10. Είπα να κάνω φέτος μία προσπάθεια. Ιανουάριος. Ο καινούριος χρόνος μπαίνει υποτονικά.Το Αστερίων ii ξεκινά να μετασκευάζεται.Οι φήμες ότι θα μπει Χανιά οργιάζουν και κάποιοι σε ένα φόρουμ γράφουν πως θα είναι το αντίπαλο δέος του Μύκονος.Στο κίτρινο πλέον Ιόνιο επιστρέφει το ανανεωμένο Κεφαλονιά χωρίς αλλαγές στο όνομα του.Κάποιοι το υποδέχονται στην Ιθάκη με καπνογόνα. Φεβρουάριος. Η ΑΝΕΝ παίρνει πίσω το Αλεξάνδρα το ονομάζει Μυρτιδιώτισσα και σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ το δρομολογεί Κασοκαρπαθία.Ο Πρέβελης βγαίνει σε ακινησία.Οι νησιώτες ξεσηκώνονται αναπολώντας το Νταλιάνα.Το Βιτσέντζος Κορνάρος πωλείται στην Ινδία για σκραπ και φεύγει αυτοδύναμο με τις 2 ακριανές μηχανές. Περνάει ανάμεσα Κάσο Κάρπαθο και κάποιοι πάνε με καίκια να τον αποχαιρετήσουν για πάντα. Μάρτιος. Ο Grimaldi αγοράζει τη συμμετοχή του Fortress στην Attica.Αυτομάτως λύνεται και η κοινοπραξία ΑΝΕΚ SUPERFAST.Ο Βαρδινογιάννης δηλώνει πως ο πόλεμος θα γενικευτεί και σε όλο το Αιγαίο.Το Πρέβελης βγαίνει από την ακινησία εσπευσμένα και δρομολογείται Παροναξία με ίδια δρομολόγια όπως του 2008.Λύνεται η ναύλωση του Κρήτη I και δρομολογείται Κασοκαρπαθία.Στο πρώτο του πανηγυρικό δρομολόγιο γεμίζει από νταλίκες της Σαντορίνης γύρω στα 100 τμχ και κάνει αριστερή στη Κάσο. Η ΑΝΕΚ κερδίζει την άγονη του Λαυρίου και το Μυρτιδιώτισα βρίσκει ρόλο στο ΒΑ Αιγαίο.Βάφεται λευκό και αλλάζει τσιμινιέρα. Όταν το βλέπουν στη Λήμνο κάτι τους θυμίζει. Ένας ντόπιος shipfriend όταν τους λέει πως είναι το Aqua Maria τότε κατά την άφιξη του την Κυριακή των απόκριων,βουτάει όλο το καρναβάλι στη θάλασσα στη νέα προβλήτα για να μη δέσει.Το Μυρτιδιώτισα με μία φοβερή μανούβρα παραπλανεί τους Λημνιούς και δένει στην παλιά προβλήτα όπως είχε κάνει το 2012. Απρίλιος. Όλα τα πλοία της Άττικα υψώνουν ιταλική σημαία αλλά μένουν στις γραμμές τους.Τα ναύλα αυξάνονται προς όλους τους προορισμούς.Έχοντας υπόψιν τους περιορισμους της επιτροπής ανταγωνισμού,ο ηλιο και οι Στεφάνου αναζητούν συμβατικά.Το Aqua Blue ονομάζεται Aqua Lesvou και δρομολογείται Χίο Μυτιλήνη. Το Aqua Solution μπαίνει Σύρο Τήνο Μυκονο αμετασκεύαστο αλλά έχοντας για κοινόχρηστους χώρους όλες τις καμπίνες του.To Ionian Sky ρυμουλκείται στου Σπανόπουλου δίπλα από το Ταξιάρχης δήθεν για να επισκευαστεί και οι φήμες για την Πορτογαλία οργιάζουν.Το Αστερίων ii δρομολογείται επιτέλους στα Χανιά.Το αποκαλούν 2ο Ελυρο λόγω της πολυτέλειας των νέων του χώρων. Μάιος. Τα ταχύπλοα ζεσταίνουν μηχανές.Το Golden Fast με ζωγραφισμένο στη μπάντα έναν αετό με μακρύ ράμφος και ένα καρο σημαιάκι μπαίνει πάνω στα δρομολόγια του Tera,τα Supercat και Superspeed δρομολογούνται από Πειραιά και προκαλούν μεγάλη ζημιά.Επιστρατεύεται το World Champion Jet να τα αντιμετωπίσει με κυκλικά δρομολόγια του τύπου Πειραιάς Σιφνος Φολέγανδρος Σαντορίνη Νάξος Μύκονος Τήνο Ραφήνα και πάλι πίσω.Το εισητήριο για Τήνο διαμορφώνεται στα 15 ευρώ και για Μύκονο στα 18.Οι ταχύτητες του 42+ κόμβους εντυπωσιάζοντας τους πάντες. .Ναυλώνεται από την ΑΝΕΣ η παντόφλα Μελίνα και δρομολογείται με 10 κόμβους από Αγιο Κωνσταντίνο για Σκιαθο Σκόπελο Αλόνησο.Η διαφορά δεν φαίνεται έχοντας συνηθίσει στους 12 κόμβους του Σύμη.Το τελευταίο δρομολογείται από Μαντούδι ενώ ο Πρωτέας από Βόλο.Η HSW μέσω του Grimaldi δηλώνει πως δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό και αποχωρωρεί από τις Σποράδες οριστικά.Το Σκιάθος μεταφέρεται σε γραμμή Ιταλίας. Ιούνιος. Οι Στεφάνου με μία κίνηση ματ αγοράζουν το Superspeed 1 επηρεαζόμενοι από το Shipfriends.Ούτε το όνομα του αλλάζουν.Χρωματίζεται στις μπάντες του ένας τεράστιος γυπαετός με μία καρό σημαία. Στη τσιμινιέρα μπαίνουν φτερά στα πρότυπα των Superfast.Το δρομολογουν Πειραιά Πάρο Νάξο Σαντορίνη Ηράκλειο αντικαθιστώντας τα 2 Superferry το καλοκαίρι και το Χειμώνα Πειραιά Ηράκλειο σε ημερήσια δρομολόγια.Σύσσωμο το Shipfriends βρίσκεται στο Πειραιά την ημέρα της άφιξης ενώ το Supercat βγαίνει να το υποδεχτεί έξω από τον Πειραιά. Ιούλιος. Το Supercat προσκρούει στη Σαντορίνη και βγαίνει εκτός δρομολογίων για όλη τη σαιζόν.Το Aqua Lesvou γεμίζει απάκρη σε άκρη στρωματσάδες θυμίζοντας εποχές Θεόφιλος.Ο Βενιζέλος μετά την επισκευή του αναχωρεί για Βαλτική.Τον εντοπίζει η Stena και τον παζαρεύει.Η ΑΝΕΚ δίνει τον Βενιζέλο και παίρνει το Stena Superfast VIII το οποίο μπαίνει εσπευσμένα στα Χανιά για να προλάβει τη σαιζόν με το όνομα Ειρηναίος.Μπαίνει πάνω στα δρομολόγια του Μύκονος με 28 κόμβους και του προκαλεί τρομερή ζημιά.Μέσα σε όλη αυτή τη κατάσταση εθεάθησαν στο’’ Ειρηναίος΄΄ στο ντεκ 10 και μέσα στο Jacuzzi μερικοί shipfriends να ανοίγουν σαμπάνιες και να φωνάζουν.Ζήτω η ΑΝΕΚ! Αύγουστος. Ο Grimaldi δηλώνει προς όλες τις κατευθύνσεις σε συνέντευξη του στον Εφοπλιστη.Μην παίζεται με τη φωτιά,εγώ είμαι ο ισχυρότερος εφοπλιστής του κόσμου,να με φοβάστε.Ο Ηλιόπουλος αγοράζει το Μυτιλήνη και το ανασταίνει διπλώνοντας το Aqua Lesvou στη γραμμή Χίου Μυτιλήνης. Σεπτέμβριος. Αποδρομολογούνται τα Golden fast Tera και World Champion.Είναι πολλά τα πετρέλαια.Έχουν ματώσει όλοι.Οι Αφοι Στεφάνου σκέφτονται να αποχωρήσουν οριστικά από την ακτοπλοία.Μόνος ενδιαφερόμενος για να αγοράσει τη Golden έμφανίζεται ο Grimaldi. Οκτώμβριος. Οι Αφοί Στεφάνου το ξανασκέφτονται και δηλώνουν πως δεν πουλάνε τίποτα. Μετά από μερικές μέρες αγοράζουν και το Superspeed 2 διπλώνοντας το 1.Κάποιοι shipfriends από τη χαρά τους πέφτουν και προσκυνούν τους Στεφάνου. Νοέμβριος. Το Ionian Sky πωλείται για διάλυση και κάποιοι μιλούν πάλι για φιδιές.Τα 2 μικρά Blue Star μεταφέρονται σε γραμμές της Ιταλίας.Αποχωρούν με τη δικαιολογία πως δεν είναι βιώσιμα.Την άγονη των μικρών Κυκλάδων εκτελεί πλέον ο Πήσασος. Δεκέμβριος. Το Μυτιλήνη κερδίζει το τίτλο του καλύτερου φέρρυ.Κάποιοι το αποκαλούν το μαργαριτάρι του Αιγαίου.Η Golden αναδυκνύεται ως η καλύτερη ακτοπλοική της χρονιάς. Αυτά τα λίγα.Και του χρόνου!!!
  11. Για τα δεδομένα της εποχής μπορεί η μετασκευή να έδειχνε λάθος δεδομένου ότι υπήρχε η οικονομική κρίση.Όμως το γεγονός ότι το πλοίο έγινε εκμεταλεύσιμο ως εγ/ογ αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.Αν δεν γινόταν τότε η μετασκευή το πλοίο τώρα θα δούλευε ως οχηματαγωγό ή θα είχε πωληθεί ή θα ήταν σε κανα διαλυτήριο.Επιπλέον η μετασκευή του 2010 ήταν το υπόβαθρο για να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες με αποτέλεσμα να έχουμε αυτό το ολοκληρωμένο πλοίο.Καμπίνες δεν προστέθηκαν γιατί αν θυμάμαι καλά το πλοίο βγήκε Ιούνιο και ήθελε η τότε διοίκηση να προλάβει τη σαιζόν και να δρομολογηθεί στα Δωδεκάνησα.Επενδύθηκαν χρήματα σε ένα πλοίο με μεγάλο γκαράζ,με ικανοποιητική ταχύτητα και οικονομία στα καύσιμα.Αυτό που εστιάζεις proud και συμφωνώ μαζί σου είναι στο για πιο λόγο μετασκευάστηκε και για πια γραμμή το προόριζαν.Στα Δωδεκάνησα δεν θα είχε κάποια ελπίδα.Σε άλλη γραμμή ίσως.
×
×
  • Create New...