Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content Count

    1,085
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

2,847 profile views
  1. Συγκρίνοντας τη διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων των νεότευκτων πλοίων της Άττικα με άλλα νεότευκτα(βλ Olympic Champion) πάντα ήμουν υπέρ των δεύτερων.Αυτό γιατί δεν μπορείς να κάθεσαι για φαγητό και δίπλα σου να περνάνε οι επιβάτες.Η να κάθεσαι σε μία θέση και ο άλλος δίπλα να φέρνει τον δίσκο με το φαγητό(μου έχει τύχει στο SFXII στο πλωριό σαλόνι).Κλασσικό παράδειγμα αυτό που έχει πει ένας φίλος από το φόρουμ παλαιότερα πως σε ένα Superfast οι επιβάτες που επιβιβάζονταν από Ηγουμενίτσα περνούσαν με τις βαλίτζες τους δίπλα από αυτούς που χόρευαν στη ντίσκο.Τα πλοία δεν μπορούν να έχουν εσωτερικά το χαρακτήρα ενός εμπορικού κέντρου με διαδρομο τύπου πλατείας που διατρέχει περιμετρικά όλους τους χώρους.Οι χώροι ενός self service δεν μπορούν να είναι και σαλόνι.Αντιθέτως οι πολλοί και ανεξάρτητοι χώροι προσφέρουν ησυχία.Αυτή η διαφορά είναι πιστεύω πως καθορίζει τον τύπο ενός πλοίου.Τα νεότευκτα της Αττικα δεν μπορούν να θεωρούνται και πλοία κρουαζιέρας για τον παραπάνω λόγο.Οι εσωτερικοί χώροι τους είναι σχεδιασμένοι για τη βέλτιστη εμπορική τους εκμετάλλευση. Σε ένα σωστό cruise ferry οι εσωτερικοί χώροι έχουν συγκεκριμένη χρήση και προσφέρουν συγκεκριμένες υπηρεσίες.
  2. Οπως ανεφερα θα δουμε στο χρονο.Θα αναφερω ομως τον κυριοτερο λογο.Το ναυπηγειο κατασκευη τους.Αλλο Daewoo και αλλο Fossen.
  3. Το γκαραζ εστω οτι εχει 3 γραμμες φορτωσης για νταλικες για να περνει 22 νταλικες πρεπει να εχει μηκος 14×7=98 μετρα.Λογω παταριων νομιζω πως τα νουμερα δεν βγαινουν.Οταν αναφερομαι σε νταλικες εννοω για 14μετρα που ειναι το συνηθες και οχι για 6μετρα φορτηγα.Θα ηταν ενδιαφερον οποιος γνωριζει ακριβως την χωρητικοτητα να μας πει.Ευχαριστω.
  4. Αληθεια σκεφτηκε κανεις απο τους αρμοδιους ποσες νταλικες φορτωνει το Aqua Jewel?Νομιζω 4 η 6 κομματια αν ειναι ευχαριστημενοι τοτε τι να πω.Απο γκαραζ το βαπορακι σιγουρα δεν κανει για τη γραμμη.Απο ταξιδεμα μετα απο εμπειρια μου μαζι του στις Κυκλαδες πιστευω πως ειναι χειροτερο απο του Ιονις.Η αληθεια ειναι πως το Aqua Jewel εκτος απο σαλονια εχει και καλη ηλικια αλλα μεχρι εκει.Δεν κανει για μακρινα ταξιδια.
  5. Olympic Champion με διαφορά!!!.Γιατί όλα αυτά τα 20 χρόνια έχει αποδείξει την αξία του και ακόμα βρίσκεται στην κορυφή.Από τα τελευταία fossen που ήρθαν και σίγουρα το πιο επιβλητικό και πιο ολοκληρωμένο.Σε όλους τους τομείς υπερέχει από όλα της κατηγορίας του.Θέλεις σε ταχύτητα,θέλεις σε αριθμό κλινών θέλεις σε γκαράζ το Olympic Champion ήταν και είναι ο πρωταθλητης. Σχεδιασμένο για να ταιριάζει απόλυτα στη γραμμή της Ανκόνας με πολλά κρεβάτια και μεγάλο self service χωρίς συνωστισμούς και με πολυυύ φωτεινούς χώρους.Ιδιαίτερα το πλωριό σαλόνι είναι το καλύτερο στο είδος του με τρομερή θέα ενώ το πρυμνιό δεν υστερεί με την τεράστια τζαμαρία και το επιβλητικό κλιμακοστάσιο.Με υπηρεσιακή 29 κόμβους(trials 31,8) αναμφισβήτητα είναι το ταχύτερο της Αδριατικής.To Bs 1 είναι απλά κατώτερο(αργό χωρίς εξ καταστρώματα και με πολύ vibration μέχρι και στις καμπίνες),το XI πιο αργό,το BS Delos θα το δούμε στο χρόνο(κατασκευή αμφίβολης ποιότητας),ενώ το HS5 ταξιδεύει 5 μήνες(και αν) το χρόνο.
  6. Olympic Champion. Hellenic Spirit. Blue Star Delos. Blue Star 1. Superfast iii. Superfast v. Supefast xi. Αιολος Κεντέρης.Τρομερες δυνατοτητες μεγαλο ονομα. Flyingcat 3 ή Athina 2004.Ενα ταχυπλοο που καποτε ταξιδευε με 45 κομβους υπηρεσιακη(51 μεγιστη) και που θα του υποκλινονταν ακομη και το World Champion.
  7. Παντως ενα ταξιδι με τα 2 αδελφα με τουλαχιστον 5 μποφωρ ειναι μια πολυ δυσαρεστη εμπειρια.Να θυμισω πως το Super Jet ειχε ενα πολυ σοβαρο ατυχημα στα Χριστιαννα το 2004,καρφωθηκε σε κυμα και ανοιξε ρηγμα λες και ειναι τραπουλοχαρτο.Αν δεν επλεε στη περιοχη το Ιεραπετρα που ανεβαινε απο Κασοκαρπαθια,ενα παλατι (και τα 2 εριξαν λεμβους και μαζεψαν τους επιβατες)και ενα φορτηγο ισως τα πραγματα να ηταν πολυ χειροτερα.Επισης να θυμισω πως εχει αλλάξει μηχανες πριν μερικα χρονια και σιγουρα δεν εχει απειρα μιλια στις μηχανες του.
  8. Και όμως κάποτε την είχε πιάσει αυτή τη ταχύτητα.
  9. 122 μέτρα × 40 μέτρα πλάτος !! ίσως είναι το πιο μεγάλο και εντυπωσιακό ταχυπλοο καταμαράν στο κόσμο.
  10. Για την ιστορια ο προεδρος της Θηρασιας ειναι ο ψαρας που με το καικι του ρυμουλκησε! το Sea Diamond (μαζι με το ρκ Λεων) και ο πρακτορας της Sea Jets στη Σαντορινη.
  11. Να θυμίσω πως το Νήσος Θηρασιά καθημερινά έχει καθορίσει τα δρομολόγια του ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το BS Delos.Δηλαδή αναχωρεί γύρω στις 14.00 από Θηρασιά για Αθηνιό και από Αθηνιό για Θηρασιά γύρω στις 15.30.Η κίνηση του νησιού δεν δικαιολογεί μία τακτική δρομολόγηση αλλά μία προσέγγιση την εβδομάδα του Σολομού στο πλαίσιο της άγονης των Δυτικών θα ήταν εύκολα εφικτή.
  12. Ο σεβασμός στον επιβάτη σε όλο του το μεγαλείο.Είναι που θα έφερνε κάτι διαφορετικό στα Χανιά και θα έσπαγε το μονοπώλιο.Το δρομολόγιο δεν έγινε όπως το περσινό για να μη διαμαρτύρονται οι Ηρακλειώτες. Ταχύτητα για να πραγματοποιηθούν σε καλύτερους χρόνους τα δρομολόγια υπάρχει,θέληση όμως όχι.
  13. Να θυμισω πως η υπηρεσιακη του ταχυτητα εχει πεσει πολυ και ζητημα ειναι αν σημερα πιανει 21 κομβους.Με αυτο το δεδομενο αναρρωτιεμαι πως θα κανει διπλα δρομολογια τη μερα και πως θα ειναι ανταγωνιστικο.Εμενα αυτη η κινηση αν γινει μου φανταζει πιο πολυ σε υποχωρηση.Ενα κατωτερο και πιο οικονομικο πλοιο για το Χειμωνα.
  14. Η ανακοινωση του λιμενικου αναφερει πως αποβιβαστηκαν ολα τα οχηματα απο το πλοιο.Η αληθεια ομως ειναι οτι τα φορτηγα και οι καροτσες για Σαντορινη μεταφερθηκαν ενα γκαραζ πανω και πηγαν μια βολτα μεχρι τη Μηλο και επεστρεψαν Πειραια.
  15. Οι μεταφορικες της Σαντορινης δεν το στηριζουν.Προτιμανε Σολωμο(φετος πρεπει να δουλεψε πολυ καλα) και Πρεβελη που δινουν μεγαλυτερη πιστωση στις μεταφορικες.Οταν αυτα ειναι γεματα τοτε περισσευει κατι για το BC1 και αναλογα ρυθμιζονται τα δρομολογια του.
×
×
  • Create New...