Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

2,365 profile views
  1. Το βραδυ στην αφιξη του υπαρχει σιγουρα λεωφορειο στο λιμανι.Τωρα στην αναχωρηση του το πρωι απο Φηρα προς Αθηνιο δεν ειμαι σιγουρος.Πρεπει να ρωτησεις.
  2. Ήτανε θέμα χρόνου να πέσει με τα σίδερα των κολονών διαβρωμένα και γυμνά.Το θέμα είναι μην ήταν κανείς κοντά ή κανένα όχημα.
  3. Γνωρίζουμε πόσα γκαράζ έχει;Και σε πόσα καταστρώματα;
  4. Πιστεύω πως θα μπορούσε να συρρικνωθούν οι επιβατικές γραμμές του τύπου Σύρο-Τήνο-Μύκονο με Ικαροσαμία και το ρο-ρο να φορτώνει για 2-3 γραμμές και να γυρίζει μετά από 3-4 μέρες.Αυτό σημαίνει πως 2-3 επιβατηγά μπορούν να παροπλιστούν και να μειώσουν με αυτό το τρόπο τα λειτουργικά τους έξοδα.
  5. Δεν μπορει να γινει μετασκευη σε επιβατηγο λογω της κλισης του καταστρωματος προς τη πρυμνη.Το συγκεκριμενο πλοιο πιστευω θα του ταιριαζε να μετασκευαζοταν σε πολεμικο.Μπορει να μεταφερει πολυ φορτιο ταχυτατα παντου στο Αιγαιο ενω εχει χωρο στο καταστρωμα για τη προσθηκη οπλισμου.
  6. Το Blue Carrier 1 δεν θα δουλέψει με τη Σαντορίνη διότι ελάχιστες μεταφορικές προτιμούν τη Blue Star.Όλοι περιμένουν το Όλυμπος.
  7. Πασίγνωστος καπετάνιος της παλιάς ακτοπλοίας μου ανέφερε πως η πιο ενδεδειγμένη θέση πρόσδεσης με Βοριά στη Νάξο είναι αυτή προς το Νοτιά.Βάζοντας τη πρύμη πάνω στο Βοριά και δίνοντας έναν κάβο από αριστερά.Αυτό βέβαια με περιορισμό στο μήκος του εκάστοτε πλοίου επειδή στη πλώρη έχει αβαθη(εκεί που δένει ο Σκοπελίτης) .Και μάλιστα πρόσθεσε πως κατά την αναχώρηση ο Βοριάς βγάζει τη πλώρη προς τα έξω και χωρίς φουνταρίσματα.Απορώ πως τουλάχιστον τα ταχύπλοα δεν δένουν έτσι και φουντάρουν βάζοντας όλο το καιρό στη μπάντα.
  8. Speedrunner είσαι σίγουρος για αυτό που λες;Γιατί σε εμένα σε καθυστέρηση του Superrunner πριν 3 εβδομάδες(τότε που πήγαινε με 25 κόμβους) με είχαν ειδοποιήσει 1 ημέρα πριν με sms.Όταν τα πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων ζητάνε αριθμό τηλεφώνου και κάποιοι δεν τον δίνουν τότε δε φταίει η εταιρεία.;;Οπως και όταν κάποια πρακτορεία δε ρωτάνε για κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας.
  9. Αυτή τη στιγμή περιμένουν να πέσουν 6 καράβια με αδρανή και παλέτες.Τη μέρα πέφτει τις βραδυνές ώρες μόνο 1 καράβι στη προβλήτα για τα επικινδυνα. Μετα βίας προλαβαίνει να ξεφορτώσει εώς ότου το λιμεναρχείο το βγάλει έξω το ξημέρωμα.Η προβλήτα του Ποσειδώνα χρησιμοποιείται μόνο για τα επιβατηγα και όχι για τα φορτηγά διότι υπάρχει ο φόβος να υποστεί και αυτή ζημιά λόγω των μεγάλων φορτίων.Άλλωστε είναι και η μοναδική προβλήτα που δένουν όλα τα επιβατηγά.Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και θα οξυνθεί περισσότερο τους επόμενους μήνες.
  10. Πιστεύω πως πρέπει να κοπεί η Μήλος από το δρομολόγιο.Έτσι το πλοίο θα γίνει πιο ανταγωνιστικό και για την Σαντορίνη που θα την κάνει απευθείας σε 7,5 ώρες αλλά και προς Ρέθυμνο που θα το κάνει σε 12,5 ώρες.Υπολογισμένη η παραμονή στη Σαντορίνη 1 ώρα ενώ η ταχύτητα με 18 κόμβους.Αν βγάλει λίγο παραπάνω (που πρέπει να βγάλει για να σταθεί στο Ρέθυμνο) θα βελτιώσει τους χρόνους αυτούς και τις όποιες καθυστερήσεις που σίγουρα θα υπάρξουν λόγω καιρού η περισσότερης παραμονής στη Σαντορίνη.Πολλοί είναι αυτοί που θα το προτιμήσουν στο Ρέθυμνο οι οποίοι θα θέλουν να γλιτώσουν τη ταλαιπωρία της μετεπιβίβασης από το πλοίο στο λεωφορείο.
  11. Πισω απο το Ομηρος πρεπει να ειναι καποιο εκ των Φαιστος η Κνωσσος ενω πισω απο αυτο φαινεται μαλλον η πλωρη του Ερωτοκριτου.Μπροστα απο το Βενιζελο το φουγαρο ταιριαζει με το Corinthia της Ελμες.Η φωτο ειναι μετα την ελευση του Βενιζελου καπου στο 1993.
  12. Για να μην ξεχνιομαστε.
  13. Πολυ ανετη οικονομικα φαινεται η εταιρεια.Απορω πως γινεται δεδομενου της υψηλης καταναλωσης ολων των ταχυπλοων.
  14. Καλα ας δουμε σε τι κατασταση ειναι και αν μπορει να δρομολογηθει καπου.Ισως να το αγορασε και για ανταλλακτικα για το Τερα.Ο Ηλιο το συνηθιζει οπως με τα πρωτα της incat.
×
×
  • Create New...