Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content Count

    1,395
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

4,245 profile views
  1. Η καμπίνα με τα φινιστρίνια πρέπει να ήταν στο deck 5.Όντως φαίνεται πολύ προσεγμένη και στο deckplan απεικονίζεται με ροζ χρώμα.Αυτές που απεικονίζονται με μπλε χρώμα είναι καλύτερες ποιοτικά και θα πωλούνταν ακριβότερα.Μας περιέγραψε με λίγα λόγια μία από αυτές ο @express adonis σε προηγούμενο ποστ.
  2. Για να λυθούν όλες οι απορίες σου εδώ υπάρχει το deckplan του.To ανεβάζω να υπάρχει. Πάντως ο Ταξιάρχης ήταν το μπαλαντέρ της ΝΕΛ τίμιος όπως αναφέρθηκε και αξιοπρεπέστατος όπου και αν πήγε.Άξιος αντικαταστάτης του Άγιος Ραφαήλ.
  3. Το μόνο αρνητικο είναι ο περιορισμένος χερσαίος χώρος της νέας προβλήτας όπως επίσης και ο στενός δρόμος που οδηγεί σε αυτήν.Συγκεκριμένα όταν προσέγγιζε πέρσυ το μεγάλο BS γινόταν το έλα να δεις. Αναμφιβήτητα όμως είναι ένα πολύ καλό έργο που εξυπηρετεί πολύ το νησί.
  4. Ο Ταξιάρχης είχε από τη καλύτερη πλεύση σε χοντρούς καιρούς από όλα όσα έχουν περάσει από το Αιγαίο.Δεν καταλάβαινε τίποτα.Είχε πολύ καλό γκαράζ και ικανοποιητικούς εσωτερικούς χώρους.Ένα κεντρικό σαλόνι αεροπορικά καθίσματα self service και αρκετές καμπίνες.Τα μειονεκτήματα του ήταν η ταχύτητα του και ότι είχε ασανσέρ για το πάνω γκαράζ. Δύσκολο πολύ να γίνει νεκρανάσταση του δεδομένου την ηλικία του το μεγεθός του και τη χρόνια εγκατάλειψη του.Πάντως από ότι θυμάμαι δεν πρέπει να είχε κάποια βλάβη μηχανικά όταν είχε σταματήσει οριστικά.
  5. Πιστεύω πως εκεί που δείχνει το βέλος αν τοποθετούνταν κάποιο όκιο οι κάβοι δεν θα έβρισκαν. Η φώτο του @Nick the Greek από το shipfriends!!!
  6. Το ίδιο πράγμα λέμε όλοι.Οι λέξεις αλλάζουν.
  7. Αυτό που παρατηρεί κανείς από τις φωτογραφίες είναι πως άλλοτε η κλίση είναι προς δεξιά(Απρίλιος 20) και άλλοτε προς αριστερά(Μαίος 20 και Σεπτέμβριος 20).Υπάρχει εισροή υδάτων τα οποία ανάλογα τον άνεμο επηρεάζουν τη κλίση του;
  8. Η πλώρη έρχεται κυρίως με την άγκυρα,το προπελάκι και με πρόσω και τιμόνι.Πάντως όλοι οι συνδυασμοί κάβοι,άγκυρες,προσανάποδα,προπελάκια τιμόνια είναι πολύ δύσκολο να περιγραφούν.Βοηθάει στη κατανόηση όλων αυτών το κεφάλαιο της Φυσικής που αναφέρεται στις δυνάμεις.
  9. Μόνο που όλα τα άλλα έχουν όκιο και στο μέσον της πρύμνης.Ενώ στο Πρέβελη υπάρχουν μόνο στα πλάγια.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο διαγώνιος κάβος να επηρεάζει το καταπέλτη και τα συρματόσχοινα του ενώ κάποιες φορές να μην περνάνε νταλίκες λόγω χαμηλού ύψους του κάβου.Από άποψη ρεμέτζου πιστεύω ο διαγώνιος με τη μικρότερη γωνία όπως στον Πρέβελη σε σχέση με τη προβλήτα βαστάει πολύ καλύτερα και πιο σταθερά τη πρύμνη.
  10. Ηρεμία παιδιά.Μου αρέσει που υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και προσωπικότητες εδώ μέσα.Αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει το παρών forum και αυτός είναι και ένας λόγος ύπαρξης του.Όλοι μας είμαστε διαφορετικοί αλλά πάντα πρέπει να σεβόμαστε ο ένας την άποψη του άλλου..Διαφωνίες είναι λογικό να υπάρχουν.
  11. Μια που έγραψα για τη γραμμή σε άλλο τόπικ. Να αναφέρω πως επί ΛΑΝΕ το Μάρτιο του 2006 θυμάμαι με το Ιεράπετρα να επιβιβάζεται πολύς κόσμος από Άγιο Νικόλαο προς Πειραιά.Ο κόσμος αυτός τώρα ταξιδεύει μέσω Ηρακλείου.Και αναρωτιέμαι. Είναι βιώσιμη η συγκεκριμένη γραμμή;Δρομολόγιο ως ένα μέρος αυτού της Κασοκαρπαθίας Πειραιάς Σαντορίνη Άγιος Νικόλαος.Συνολική διάρκεια ταξιδιού υπολογίζω γύρω στις 13 ώρες με 18,5 κόμβους και με μία ώρα παραμονή στη Σαντορίνη.Ο νομός Λασιθίου έχει πλυθησμό λίγο κάτω από αυτόν του Ρεθύμνου,έχει τρεις μεγάλες πόλεις την Ιεράπετρα τη Σητεία και τον Άγιο Νικόλαο που θα
  12. Το Διαφάνι δεν προσθέτει πολύ χρόνο στο δρομολόγιο.Και εκεί το βαπόρι δεν έχει και μεγάλη παραμονή.Από τις τρεις εβδομαδιαίες προσεγγίσεις ας μην προσεγγίζει μία φορά εκεί.Και όπως ανέφερε πολύ σωστά ο @Captain_Nionios ο δρόμος πλέον είναι άσφαλτος. Ίσως ο Άγιος Νικόλαος να είναι η λύση στο γρίφο που ακούει χρόνος ταξιδιού στη Κασοκαρπαθία.Αν αντί του Ηρακλείου προσεγγίζει στον Άγιο Νικόλαο τότε δε χρειάζεται και η προσέγγιση στη Σητεία.Ένα λιμάνι κοντά και στη Σητεία και στο Ηράκλειο.Επιπλέον ο δρόμος Ηράκλειο Άγιος Νικόλαος είναι πολύ καλός.Το μόνο αρνητικό σε αυτή τη περίπτωση είναι η
  13. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ο Πρέβελης να εκτελεί το ένα δρομολόγιο απευθείας προς Κασοκαρπαθία .Δηλαδή Πειραιά Σαντορίνη Κάσο Κάρπαθο(χωρίς Διαφάνι) Χάλκη Ρόδο.Αυτό θα μπορούσε να γίνει εκτελώντας τρία επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα όπως παλαιότερα.Το δρομολόγιο της Παρασκευής με Ανάφη, Ηράκλειο και Σητεία να έμενε ως έχει.Τη Δευτέρα με αναχώρηση αργά το βράδυ από Πειραιά προς Μήλο Σαντορίνη Ανάφη Σητεία Κάσο Καρπαθο, (χωρίς Διαφάνι) Χάλκη Ρόδο.Αναχώρηση Τετάρτη αργά το βράδυ από Πειραιά εκτελώντας το γρηγορότερο δρομολόγιο που ανέφερα αρχικά.Πιστεύω θα προλαβαίνει τα ωράρια και δεν θα
  14. Το Superferry ii έχει τέσσερις γραμμές φόρτωσης για νταλίκες με ανεβασμένα τα πατάρια;Και οι δύο πλευρικές λόγω καμπυλότητας της πρύμνης δεν πέρνουν όσες νταλίκες πέρνουν οι δύο κεντρικές.Πόσες νταλίκες 14μετρες χωράει; Με πρόχειρους υπολογισμούς οι δύο πλαινές πέρνουν από τέσσερις νταλίκες και οι δύο κεντρικές από εφτά.Σύνολο 22 νταλίκες.Ετσι είναι;
×
×
  • Create New...