-
Content Count
1,588 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
4,931 profile views
-
Ας κρατήσει τα Χανιά και το Ηράκλειο μια χαρά θαναι.Δίνοντας τα fossen αλλα με την Αττικα να αποχωρεί από τη Κρήτη.Από την άλλη η Αττικα που θα βάλει όλα αυτά τα πλοία που θα έχει; Η Ανεκ με Έλυρος και Αστερίων Χανιά και Βενιζέλο με ένα Κρήτη στο Ηρακλειο.Ένα Κρήτη περισσεύει για ενδεχόμενη γραμμή έκπληξη κάπου στο Αιγαίο. Αν η εταιρεία δώσει τα fossen δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.Έχει και άλλα πολλά αξιόλογα πλοία.
- 3,072 replies
-
Ο Δαίδαλος ήταν αναμφισβήτητα ένα από τα καλύτερα πλοία των Μινωικών αλλά σίγουρα είχε τους πιο όμορφους και πολυτελείς χώρους από όλα τα παλια συμβατικά της εταιρείας.Με τους περισσότερους κοινόχρηστους χώρους σε ένα ντεκ,με σαλόνι στη πλώρη,με ντίσκο,με πισίνα και πολλές ακόμη ανέσεις.Μέχρι τότε το Καζαντζάκης δεν είχε πλωριό σαλόνι,το Ελ Γκρέκο ήταν παλιό,το Φαίδρα σχεδόν αμετασκεύαστο,το Ερωτόκριτος μετασκευασμένο αλλά με λιγότερους χώρους.Το Δαίδαλος ήταν το κάτι άλλο με καινούριους χώρους πολύ φωτεινούς και πολύ καλή διαρρυθμιση. Πάμε να θυμηθούμε αυτό το εντυπωσιακό πλοίο με αφορμή
- 191 replies
-
- minoan
- adria ferries
- (and 9 more)
-
Δαίδαλος.Επιβλητικό,πανέμορφο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο σωστό. Ήταν το τελευταίο συμβατικό βαπόρι των Μινωικών που άντεξε μέχρι τέλους ως το 2005 και έφερε πολύ χρήμα στην εταιρεία όπου και αν πήγε.
- 55 replies
-
- shipfriends poll
- minoan lines
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
SHIPBREAKING – Διάλυση και διαλυτήρια πλοίων.
ΝΟΜΙΚΟΣ replied to ΝΗΡΕΑΣ's topic in Ναυπηγεία και διαλυτήρια
Πάντως δε νομίζω ότι η διάλυση ενός πλοίου απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις.Δεν είναι και καμιά επιστήμη το κόψιμο μιας λαμαρίνας και το γδύσιμο ενός πλοίου.Το κυριότερο που χρειάζεται είναι πολύς χώρος τουλάχιατον 2 χιλιόμετρα παραλία.Θεωρώ ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.Απλά εδώ πρέπει να πάρουμε και άδεια από οικολόγους και σια που είναι δεδομένο ότι θα αντιδράσουν σε μία τέτοια κίνηση.- 66 replies
-
- shipbreakers
- shipbreaking
- (and 20 more)
-
Στο λιμάνι της Καλύμνου υπάρχουν παρατημένα σκάφη κάποια βυθισμένα.
-
Χρυσοβαλάντου ΙΙΙ (IMO 8681331)
ΝΟΜΙΚΟΣ replied to polmyt's topic in Μικρά επιβατηγά και τουριστικά πλοία
Σε πρόσφατο βίντεο που είδα το Χρυσοβαλάντου βρίσκεται στη Κάλυμνο προφανώς για την ετήσια επισκευή του.- 20 replies
-
- χρυσοβαλάντου ιιι
- chrissovaladou iii
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Νήσος Κάλυμνος (ΙΜΟ 8704212)
ΝΟΜΙΚΟΣ replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Εδώ και το ρεπορτάζ από το αγαπημένο μας πια kalymnos news. -
Corsica Marina Seconda (IMO 7349039)
ΝΟΜΙΚΟΣ replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μήπως με παραπάνω φορτίο χτυπάει μπάλα;Το βλέπω παραφορτωμένο το βαποράκι και με sponsons για αυτό.- 21 replies
-
- corsica marina seconda
- corsica ferries
- (and 4 more)
-
Φαντάζομαι αν γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να ανασχεδιαστούν από την αρχή και άλλα πράγματα όπως γέφυρες καλώδια εισόδοι εξόδοι της διώρυγας κυματοθραύστες και ένα σωρό ακόμα πράγματα.Οπότε το θεωρώ πολύ δύσκολο δεδομένου του τεράστιου κόστους που θα χρειαστεί.Για 20 περίπου ώρες παραπάνω ταξίδι δε νομίζω ότι χρειάζεται.Αλλά τα δεδομένα του Παναμά και του Σουέζ και άλλα της Κορίνθου.
-
Αυτό που ξέρω είναι ότι από Σαντορίνη φόρτωσε γύρω στις 15 καρότσες.
-
Πάμε να δούμε τη νέα μαρίνα της Ανάφης από τους χάρτες της google που ανανεώθηκαν πρόσφατα.Όπως φαίνεται η παραλία που υπήρχε Βόρεια της μαρίνας δεν υπάρχει αφού η άμμος έχει μεταφερθεί πιο Δυτικά μπαζόνοντας τη μικρή παλιά προβλήτα.Η φωτογραφία πρέπει να έχει ληφθεί τη περασμένη άνοιξη,το Σεπτέμβρη που επισκέφτηκα το νησί ήταν η ίδια κατάσταση σχετικά με τα φερτά υλικά.Πολύ φοβάμαι μήπως με Σοροκάδες φέτος το Χειμώνα μπαζώσει και άλλο ακόμα και τη νέα υποδομή.
-
Γίνεται.Και το Highspeed 6 έπερνε και οι Κεντέρηδες και μερικά ακόμα.
- 5 replies
-
- bentago express
- agete
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Θα θεωρήσω καλά βαπόρια αυτά που έφεραν λεφτά στην εταιρεία και όχι στις νέες άστοχες ναυπηγήσεις που οδήγησαν με μαθηματική ακρίβεια στην υπερχρέωση και εν συνεχεία στη πώληση αυτής.Καλά βαπόρια είναι αυτά που έφερε η εταιρεία με μικρό κόστος τα μετασκεύασε και έφεραν ένα σκασμό λεφτά.Εντυπωσιακές οι νέες ναυπηγήσεις όμως θεωρώ πως ήταν υπερβολικές και too much για την εταιρεία.Ειδικά τα 4 ιταλικά παλάτια.Δε μετράω τα cruise γιατί τα έφερε ο Μανωλάκης και όχι οι αυθεντικές Μινωικές. Συνεπώς για μένα τα καλύτερα πλοία των Μινωικών είναι. 1.Αριάδνη το original.Πλοίο που το 67 που ναυπ
- 55 replies
-
- shipfriends poll
- minoan lines
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Ρε @MILTIADIS ούτε στον όμιλο να δούλευες.Γνωρίζεις πολλές λεπτομέρειες από ότι φαίνεται.Όπως και να το κάνουμε η νοοτροπία του ομίλου δε ταιριάζει και δεν αρέσει σε κάποιους από εμάς εδώ μέσα.Αυτό είναι όλο. Και μια που ανοίξαμε τη κουβέντα.Η ανάπτυξη του ομίλου τα τελευταία 15 χρόνια έχει να κάνει με την αδυναμία των υπολοίπων να τον ανταγωνιστούν.Επίσης αν υπήρχε μία ισχυρή ελληνική ναυτιλιακή της ποντοπόρου και έκανε άνοιγμα στην ακτοπλοΐα τότε ο Μανωλάκης θα τα έβρισκε πολύ σκούρα.
-
Marco Polo (IMO 6417097)
ΝΟΜΙΚΟΣ replied to giorgosz's topic in Παλιά Κρουαζιερόπλοια και Υπερωκεάνεια
Εντυπωσιακό εκτός νερού με το σχεδόν 9 μέτρα βύθισμα.Τέτοια καράβια δε ξαναφτιάχνονται.