Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content Count

    1,242
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ΝΟΜΙΚΟΣ

Recent Profile Visitors

3,763 profile views
  1. Τη περίοδο που έφτανε Ρόδο πρέπει να κατέληγε έως Καστελλόριζο και το δρομολόγιο πρέπει να ήταν σαν το σημερινό του Σταυρός.
  2. Γνωρίζουμε επιπλέον χαρακτηριστηκά.Πρωτόκολλο κλίνες γκαράζ;
  3. Στο χθεσινο πρωτο του δρομολογιο για Σαντορινη ειχε γυρω στους 200 επιβατες,οι πιο πολλοι τουριστες.
  4. Αυριο εμφανιζει να ξεκιναει το Naxos Jet απο Ηρακλειο για Σαντορινη.Θα πραγματοποιηθει το δρομολογιο;
  5. Για 25 ναυτικά μίλια,περίπου 1,5 ώρα ταξίδι από Σητεία για Άγιο Νικόλαο συμφέρει να προσεγγίζει στον Άγιο Νικόλαο.Είναι πιο μεγάλη πόλη πιο κοντά στον Ηράκλειο με κοντά του πολλές μεγάλες τουριστικές μονάδες.Επίσης είναι και μία εναλλακτική σύνδεση αφού στο Σητεία-Κάσος υπάρχει ο Πρέβελης 3 φορές την εβδομάδα.Θεωρώ πως αν πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη σύνδεση θα δουλέψει το βαπόρι καλύτερα.
  6. Ο οριζοντας εχει περισσοτερες κλινες και πιο μαζεμενους κοινοχρηστους χωρους.Αυτο σημαινει πως δε ταιριαζει σε πολλες γραμμες στο Αιγαιο.Κουμπωνει στο Ηρακλειο και αποδεσμευει το πολυεργαλειο Ροδος.Σε γκαραζ ειναι πανω κατω τα ιδια.
  7. Απλά πανέμορφο.Ταχύπλοα με πολλές δυνατότητες αυτό και το FC3 που τα τελευταία χρόνια απαξιώθηκαν.Αδικούνται στο Σαρωνικό.Το FC4 κατά τη γνώμη μου τα χρόνια που ήταν στη γραμμή Ηράκλειο Θήρα Ίο Πάρο Μύκονο δούλεψε πάρα πολύ καλά και έφερε τρελά έσοδα στην εταιρεία του.Επίσης ήταν το ταχύπλοο που έφερε όλα τα υπόλοιπα στη συγκεκριμένη γραμμή και στην ουσία ''έχτισε'' όλη τη κίνηση που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια.
  8. Σε νιώθω.Σε συνθήκες πρωτοκόλλου την έχω πέσει και στο μεσαίο κλιμακοστάσιο και οι διερχόμενοι να σε πατάνε. Άλλη μία καλή θέση να καθίσεις σε συνθήκες πρωτοκόλλου είναι στα αεροπορικά πριν τη διακεκριμένη,πίσω πίσω σε καρέκλα.Εκεί δεν έχει αεροπορικό κάθισμα και κάθεσαι σε καρέκλα αλλά έχεις παράθυρο.
  9. Πρέπει να έχει πολύ δυνατό προπελάκι και να είναι μαιτζέβελο όπως βλέπουμε εδώ. Αξιοσημείωτο για ro-ro.
  10. Μια που το αναφέραμε ας θυμηθούμε πως είχαν έρθει τα δύο αδελφά όταν ήταν νεότευκτα.Η μεγάλη αίθουσα στην αριστερή μεριά του deck 6ATS3 δεν ήταν αεροπορικά καθίσματα.Κοντά στα παράθυρα υπήρχαν πολύ όμορφα τραπεζοκαθισματα .Το αξιοσημείωτο είναι πως τα δύο αδελφά είχαν εστιατόριο ala carte και βρισκόταν στην εσωτερική μεριά της αίθουσας ATS3 που αναφέρατε με τα πολλά αεροπορικά.Το εστιατόριο ala carte συνδεόταν με τη κουζίνα των goodys.Είχε περιμετρικά κάτι μαύρους καναπέδες που οι οποίοι είχαν μεγάλη ζήτηση από τους απλούς επιβάτες οικονομικής.Τύφλα να έχει ο Θεόφιλος.Στο deck 6 δεν έχει αλλάξει κάτι άλλο.Στο deck 7 οι πρυμνιές καμπίνες γκρεμίστηκαν και δημιουργήθηκαν οι 2 μικρές αίθουσες αεροπορικών μία σε κάθε πλευρά.Πρύμα το κατάστρωμα επεκτάθηκε μερικά μέτρα. Θυμίζομαι τις συνθήκες πρωτοκόλλου που έχουμε ζήσει στα συγκεκριμένα αδελφά.Τα έχουμε πει και στο παρελθόν.Απλά αυτές οι καταστάσεις έδωσαν αφορμή να μας έρθει το Δήλος με το εντυπωσιακό πρωτόκολλο των 2400 επιβατών. Tip σε όσους ταξιδέψουν με τα δύο αδελφά.Τέρμα πλώρα και αριστερά στο deck 7 μετά τις καμπίνες υπάρχει ένα μαγικό κλιμακοστάσιο που σε βγάζει στο σαλόνι διακεκριμένης.Και ας έχεις εισιτήριο οικονομικής.Το κλιμακοστάσιο αυτό βέβαια καταλήγει στο γκαράζ.Όλα αυτά που ανέφερα φαίνονται εδώ.
  11. Ο διακαής πόθος μετασκευάστηκε .Έτοιμος για Κασοκαρπαθία να ζευγαρώσει τη Πρεβελάρα,με τα σινιάλα της ΑΝΕΚΑΡΑΣ .Οι υπερκατασκευές είναι από αλουμίνιο για να μειωθεί το πρόσθετο βάρος.Πρωτόκολλο 1000 άτομα,φορτηγά 30,κλίνες 300.Το κατάστρωμα της γέφυρας καμπίνες πληρώματος,το από κάτω καμπίνες επιβατών και το πιο κάτω κοινόχρηστοι χώροι.Πρύμα βάλαμε ανεμοθώρακες τύπου BS Maikonos.Υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβοι.H αυθεντική φώτο εδώ. ΥΓ. και μετά ξύπνησα.
  12. Είναι όντως οικονομικότερο; Γιατί εγώ βλέπω ότι έχει ισχυρότερες μηχανές το Venezia από τον Αστερίωνα. Ενώ ο Ιάπωνας είναι γνωστό πως πετυχαίνει καλύτερη ταχύτητα με λιγότερες στροφές λόγω γάστρας.Κάποιος που να γνωρίζει συγκεκριμένα θα μας βοηθούσε. Toν Covid δεν τον υπολόγιζε κανείς, και το Αστερίων θα ανεβοκατέβαινε με πολύ κόσμο τούτη την εποχή.Συνεπώς αυτό που λες για τη Κρήτη το βρίσκω λίγο άκυρο.Το Venezia ταξιδεύει με 19 κόμβους ενώ το Αστερίων με 20-21. Και μη ξεχνάμε πως το 1ο είναι αδελφό του Norman Atlantic,φαντάζομαι και με μεικτό πλήρωμα. Από όποια μεριά και να το δεις δεν υπάρχει σύγκριση. Αλλήθωροι δεν είμαστε, την αλήθεια λέμε και όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω μάλλον πονάει.
  13. Αυτό θα πει σωστή εξυπηρέτηση των μεταφορικών.Είναι που η Grimaldi ενδιαφέρεται για τις μεταφορικές που υποτίθεται εκεί εστιάζει.
  14. Ωραία πράγματα.Πάντως ο Αστερίων είναι πολύ ανώτερος από το λιτό και visentini Venezia σε όλους τους τομείς. Και σε εσωτερικούς χώρους και σε κατανάλωση,ενώ στο γκαράζ δε νομίζω να έχουν και πολύ διαφορά.
  15. Το Αριάδνη Παλλάς είχε περισσότερες καμπίνες από τα Ωκεανός και Προμηθέας.Πωλήθηκε τελευταίο το 2006 και κατά τη γνώμη μου δεν έπρεπε.Θα μπορούσε να δρομολογηθεί σε πολλές γραμμές αλλά και να μετασκευαστεί ανάλογα για τις ανάγκες κάθε μιας.Πολύ αξιόλογο βαπόρι με μεγάλο γκαράζ.Ακόμα και για τη γραμμή της Ανκόνας θα έκανε.Τα άλλα δύο όπως αναφέρατε ήταν περιττά και ναυπηγήθηκαν σπασμωδικά χωρίς προοπτική αξιοποίησης τους .Βλέπετε φοβόντουσαν μην υλοποιηθεί η δήλωση του Περικλή σε γνωστό περιοδικό.''Κατεβάζω τα Superfast στη Κρήτη.'. Οι περιττές ναυπηγήσεις επιβάρυναν οικονομικά την εταιρεία με δάνεια που δε μπορούσαν να εξυπηρετηθούν.Και το τραγικό αποτέλεσμα ήταν η πώληση της Κρητικής εταιρείας στον Grimaldi. Σημ. Τα χρυσωρυχεία Δαίδαλος Καζαντζάκης Μίνως παραμερίστηκαν και πωλήθηκαν, ενώ δόθηκε έμφαση στα κοστοβόρα νεότευκτα των 30 κόμβων. Για να συγκρίνουμε οι Ευρωπαϊκές εταιρείες επένδυσαν σε οικονομικά πλοία με 20-22 κόμβους και πολλές κλίνες και αναπτύχθηκαν.
×
×
  • Create New...