Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content Count

    1,790
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

5,724 profile views
  1. Ένα παράδειγμα θα αναφέρω που μου έρχεται στο μυαλό.Τα 2 Cruise στη γραμμή Barcelona Civitavecchia που μεταφέρουν και επιβάτες σε ένα πολύωρο ταξίδι. Τώρα για την Αίγυπτο και το Ισραήλ.Συμμαχικές χώρες με την έννοια πως η χώρα μας έχει υπογράψει αμυντική συμφωνία με αυτές.Με την ίδια λογική θα μπορούσε να υπογραφεί και άλλη μία συμφωνία όπου θα διευκόλυνε τη μετακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων δια θαλάσσης.Θέληση να υπάρχει.
  2. Αυτό εννοούσα.Φορτηγά,νταλίκες,επικαθήμενα δε νομίζω να πέρνει.
  3. Η γνώμη μου είναι πως πάντα θα υπάρχει χώρος για δρομολόγηση πλοίου εγ/ογ στη γραμμή.Είναι καλύτεροι οι Ευρωπαίοι που έχουν εκατοντάδες παρόμοιες συνδέσεις με πολλά και αξιόλογα πλοία στις χώρες τους και στα νησιά τους;Μπορεί στη γραμμή της Κύπρου να υπάρχουν ιδιαιτερότητες όπως μεγάλη απόσταση,θεωρητικά μικρός πλυθησμός της Κύπρου,επαρκής εξυπηρέτηση των μεταφορικών,όμως θεωρώ πως αν δρομολογούνταν ένα εγ/ογ θα δημιουργούσε κίνηση σταδιακά.Ένα πλοίο σχετικά μεσαίου μεγέθους οικονομικό με καλό γκαράζ,μικρό αλλά ικανοποιητικό ξενοδοχειακό και με 20 κόμβους δρόμο.Ένα τέτοιο πλοίο είναι το Όλυμπο
  4. Ναι τα Χανιά η Μήλος η Κως η Σάμος(το Νεφέλη έδενε στο Πυγαγόρειο) θα προσθέσω και την Ίο που αναφέρεσαι ήταν στους προορισμούς της Celestyal όμως ήταν σε κρουαζιέρα που περιελάμβανε σίγουρα τη Μύκονο τη Σαντορίνη το Kusadasi τη Ρόδο και το Ηράκλειο.Θέλω να πω πως ένα από τα 4 αυτά νησιά είναι σταθερά σε όλες τις κρουαζιέρες.Θα ήθελα να ξεκολλήσουν από τα συνηθισμένα.Τα καλά χρόνια προ covid μπορούσαν τώρα σίγουρα όχι. Η Salamis εκτελούσε κρουαζιέρες με υπέροχους και εναλλακτικούς προορισμούς.Περιλαμβάνοντας όλα τα λιμάνια που ανέφερα στο προηγούμενο μου ποστ συν τη Σύμη,το Καστελλόριζο,
  5. Και μια που μιλάμε για τους προορισμούς των κρουαζιέρων της Celestyal.Ποτέ μου δε κατάλαβα γιατί όλες της οι κρουαζιέρες περιλαμβάνουν 4 συγκεκριμένα νησια,Σαντορίνη,Μύκονο,Ρόδο,Ηράκλειο και το Kusadasi.Καταλαβαίνω ότι είναι θέμα πρακτόρων και οργάνωσης των εκδρομών σε κάθε προορισμό,όμως το Αιγαίο και το Ιόνιο έχουν πάρα πολλά όμορφα νησιά και πόλεις που μπορούν να στηρίξουν τη κρουαζιέρα.Ναύπλιο,Κέρκυρα,Ζάκυνθο,Κατάκολο,Σύρος,Χανιά,Άγιος Νικόλαος,Μυτιλήνη,Χίος,Κως,Σάμος,Σκιάθος και πολλά ακόμα..Όλοι οι τοπικοί φορείς θα βοηθούσαν ώστε στο τόπο τους να προσεγγίζει κρουαζιερόπλοιο. Η προσ
  6. Οι διαφορές τους πιστεύω είναι στο μέγεθος το Σπηλιανή είναι 6-7 μέτρα μήκος μεγαλύτερο αλλά μπορεί να πάρει και μερικά φορτηγά,όχι νταλίκες.Το Joy star πέρνει μερικά ιχ έχει καλούς χώρους ίδια ή και παραπάνω ταχύτητα και δε νομίζω να υστερεί κάπου αλλού.
  7. Πάμε να γνωρίσουμε ένα άγνωστο (για μένα μεχρι πριν λίγο) πλοίο -κρουαζιερόπλοιο.Τα πρώτα χρόνια δούλευε στην ίδια γραμμή της τασμανίας στην Αυστραλία στην γραμμή που που πήγε ο Τέο και τα Superfast iii και iv.Το 1989 και το υλικό της φύσης που έβαλε στην εφαρμογή Ελλήνων μετασκευή στην Αυλή.Οι ομιλητές της μετασκευής με το Emerald που μετασκευάζουμε την κάθε φορά και να κάνω σελίδες στην σελίδα. πλωτό καζίνο.Μετά από έναν χρόνο βυθίζω μετά από τα εργαλεία με την ευευτικότη κατά τη διάρκεια της εφαρμογής κρουαζιέρας. Πληροφοριες Πολύτιμες εδώ ΑΛΛΑ ΚΑΙ εδώ Από ΤΟΝ διαμορφώσεις που μας έγρα
  8. Πολύ όμορφη αφήγηση.Αξίζει να το διαβάσει κανείς μέχρι τέλους. Δύο συμπεράσματα από την ιστορία. Η μαστοριά των λίγων Ελλήνων δεν πιανόταν από πολλούς Αμερικάνους μαζί. Η απαξίωση των ελληνικών ναυπηγείων και γενικά του ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα γενικότερα. Όσο για το καμάρι της Ελληνικής ναυπηγικής Κασταλία μάθαμε πως στη πρύμνη εκεί που έπερνε φορτηγά,ο χώρος μετασκευάστηκε σε θέατρο.Μάθαμε πως στο Μαίάμι άλλαξε ηλεκτρομηχανές και γενικά ανακαινίστηκε στο ξενοδοχειακό ώστε να κάνει κρουαζιέρες από εκεί προς Μπαχάμες.Πριν στο Λας Βέγκας ως πλωτό καζίνο που ή
  9. Ύπήρχε την ίδια εποχή και το Finnjet.Δε το θυμόμουν,από περιέργεια το έψαξα.
  10. Ευχαριστούμε πολύ!Αυτό και το αδελφό του είναι πανέμορφα βαπόρια και είχαν έχουν;υψηλή ταχύτητα.Πιστεύω πως οι γραμμές της Κρήτης θα τους ταίριαζαν περισσότερο αν ερχόντουσαν ποτέ στην Ελλάδα έχοντας όμως καλό γκαράζ για νταλίκες και όχι σταθερά πατάρια. Όταν ναυπηγήθηκαν πρέπει να ήταν αν δε κάνω λάθος τα μεγαλύτερα και ταχύτερα ferry του κόσμου.
  11. Τελικά βρήκα.Είναι στη Μύρινα Λήμνου!Η φωτογραφία έχει ληφθεί πάνω από το νέο λιμάνι από τον Άγιο Νικόλαο.Τεράστια διαφορά το σήμερα με το τότε.Γνωρίζει κανείς τι δουλειά είχε εκεί πάνω το βαποράκι;προέκταση από Σποράδες;
  12. Όντως προσπαθώ και εγώ να βρω πιο μέρος είναι.Νομίζω πως δε μου ταιριάζει η Αλόννησος.Γνωρίζει κανείς;
  13. Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Madares από Αλτσί προς Βόλο.Ψήλωσε πάνω στο Γαρμπή μέχρι Νότια της Μήλου και γύρισε μέχρι τη Νότια Σαντορίνη για απάγκιο.
  14. Μα αφού είχε κλίση δεξιά γνωρίζεις προς τα που θα κινηθεί το ρυμουλκό αν το λύσεις.Και στη συνέχεια πήρε και το κρένι μαζί του.Δεν αποκλείω το να κατέβηκε ένας γνώστης από ελικόπτερο στην αριστερή πλευρά του πλοίου και να έλυσε το ρυμουλκό.Θεωρώ πως είναι μία υλοποιήσιμη επιχείρηση.Τώρα αν αυτό έγινε σκόπιμα ή λόγω καιρού-αβαρία λίγη σημασία έχει και θα το μάθουμε.Σημασία έχει πως μειώθηκε το κέντρο βάρους του πλοίου και συνεπώς ο κίνδυνος ανατροπής του.
×
×
  • Create New...