Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Posts

    2,309
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

11,841 profile views
  1. Δηλαδή στο Ελλαδιστάν μπορεί και κάνει ότι θέλει ενώ άμα κοπανήσει μια σημαία Κύπρου δεν θα μπορεί??
  2. Πράγματι αδιανόητα πράγματα όλα αυτά. Οι ναυτικοί όντως ανήκουν σε ναυτικά σωματεία δεν ανήκουν σε εργατουπαλληλικά κέντρα ή σωματεία. Και τι θα γίνει δηλαδή? θα απεργήσει ο χτίστης ή ο ελαιοχρωματιστής για συμπαράσταση στους ναύτες που ζητούν αύξηση στο επίδομα έχμασης ? Προσχηματικοί λόγοι οι οποίοι οδηγούν σε πλήρη ευτελισμό της έννοιας απεργίας . Από την άλλη η κίνηση του Εργατικού κέντρου, προσωπικά με βάζει σε σκέψης ότι η απεργία της ΠΕΝΕΝ αποδυναμώνεται και αναζητείται ενίσχυση μέσω του κομματικού σωλήνα.
  3. Η προηγούμενη σταθερή παρουσία δεν παίζει ρόλο . Εκτος από ηλικία και τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητά η σύμβαση , σημαντικό ρόλο παίζει και το πλοίο αντικατάστασης .
  4. Και ακινησίες ;; Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί η γραμμή από την Μπλου σταρ σε περίπτωση αποχώρησης του blue Star Naxos . Με χίλιες δυο αλχημείες μπορεί να βγει , όμως οικονομικά δεν ξέρω αν θα βγει . Σε αυτή τη περίπτωση που θα μείνει ορφανή η γραμμή θα είναι μεγάλη ευκαιρία να επεκταθούν οι εταιρείες της Ραφήνας .
  5. Δυστυχώς με τον νυν υπουργό πολύ φοβάμαι ότι έχουμε να δούμε και να ακούσουμε πολλά ακόμη .
  6. Απεβίωσε ο πατέρας του πλοιοκτήτη και ιδρυτής της εταιρείας, ο κος Παναγιώτης Παναγιωτάκης .
  7. Για να διαχωρίσουμε δύο πραγματάκια . Οι κυλιόμενες σκάλες είναι οπωσδήποτε ένα μέσο ευκολίας , όμως αφορά αρτιμελής ανθρώπους. Για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες , δεν προσφέρονται σε καμία περίπτωση και κανονικά η χρήση τους απαγορεύεται ασχέτως αν για χάρη συντομίας ή προχειρότητας πολλές φορές χρησιμοποιούνται . Για τα προαναφερόμενα άτομα ενδείκνυται η χρήση πιστοποιημένου ανυψωτικού μέσου είτε ανελκυστήρας είτε αναβατόριο ανάλογα με το τι διαθέτει το κάθε πλοίο.
  8. Πράγματι αυτή η σειρά των ταχύπλοων έχει τις ακριανές μηχανές με waterjet steering (πηδαλιουχία , πρόωση και αναπόδιση) ενώ οι μεσαίες είναι booster (μόνο πρόωση) . Τούτο σημαίνει ότι εάν βγει μία εκ των δύο ακριανών off δεν συνεχίζει δρομολόγιο σε αντίθεση με την σειρά των runner που και οι 4 είναι steering και μπορεί να συνεχίσει.
  9. Νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να στείλεις ένα αναλυτικό email στην εταιρεία .
  10. Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως πιστεύω κι εγώ ότι το Ηhighspeed 4 είναι από τα καλύτερα ταχύπλοα που κυκλοφορούν στο αιγαίο και ίσως το πιο ολοκληρωμένο γιατί ναυπηγήθηκε για τις ανάγκες των ελληνικών λιμανιών . Καλοταξιδο , με εξαιρετική χωρητικότητα επιβατών κι οχημάτων , με καταπελτακια επιβατών για ανεξάρτητη φορτοεκφόρτωση επιβατών κι οχημάτων , με δύο άγκυρες για τα ανεμοδαρμένα λιμάνια του Αιγαίου , … στην δική μου συνείδηση κατατάσσεται μέσα στην πρώτη τριάδα ταχύπλοων . Τώρα αν πηγαίνει δύο μίλια παραπάνω ή δύο μίλια λιγότερο από κάποιο άλλο , μικρή σημασία έχει τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα . Ή Seajets το πάει στα όρια όχι για να τραταριστούν οι μηχανές αλλά για να έχει μια ταχύτητα όσο το δυνατόν κοντινότερη στο WCJ και επειδή έχει κι ένα δίδυμο αδελφό που κάθεται και μπορεί να πάρει από εκεί ανά πάσα στιγμή ότι ανταλλακτικό θελήσει . Προφανώς η Hellenic Seaways δεν μπορεί να ακολουθήσει την ίδια λογική γιατί δεν έχει δίδυμο αδελφό ταχύπλοο πλοίο να κάθεται ούτε κάποιο άλλο αμοιβο.
  11. Ούτε εμένα δεν με χαλάει , ειδικά όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που άφησε εποχή .
  12. Η παράδοση συνεχίζεται με τα πλοία του Μαριου στο να διακοσμούνται οι εσωτερικοί τους χώροι με αυτοκίνητα . Ετσι λοιπόν ένα από τα σαλόνια του πλοίου κοσμεί μια Alfa Romeo Junior Veloce από αυτές που είχαν αφήσει εποχή την δεκαετία του 70 κι όχι μόνο .
  13. Πάμε να κάνουμε μια άσκηση για να δούμε πως θα μπορούσε να καλυφθεί το κενό αν ισχύει η πώληση. Καταρχήν μιλάμε για κυκλαδες άρα ένα υπερμέγεθες πλοίο δεν θα μπορούσε να κάνει δουλειά τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Αρα μιλάμε για τα ακόλουθα βαπόρια : 1) blue Star Myconos : είναι στην ικαρια Σάμο με προέκταση στην άγονη του βορείου Αιγαίου για την οποία λόγω ηλικίας παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . 2) Blue Star Chios: ομοίως έχει την άγονη της Κασοκαρπαθιας που λόγω ηλικίας λαμβάνει κι αυτό υψηλότερο μίσθωμα . 3) Βlue Star Delos : το βαπόρι της Παροναξίας είναι δύσκολο να το ξεσηκώσεις για να πάει σε μια γραμμή που δεν θα έχει την ίδια αποδοτικότητα . 4) Blue Star Patmos: έχει την άγονη της Δωδεκανήσου όπου λόγω ηλικίας επίσης παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . Επίσης φέτος ναυλώθηκε το Fast Ferries Andros για να καλυφθούν ακινησίες που και πάλι Blue Star Chios & Blue Star Patmos δεν πρόλαβαν να κάνουν . Με όλα τα ανωτέρω δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο για να καλυφθεί το κενό . Είτε θα πρέπει να παρατήσει κάποια άγονη ,είτε το καλοκαίρι να την εξυπηρετεί με κάποιο Highspeed, είτε θα πρέπει να συμβιβαστεί λαμβάνοντας χαμηλότερο μίσθωμα και κάποια άγονη (πχ κασοκαρπαθια) να την πάρει με το Διαγορας ώστε να απελευθερωθεί ένα από τα υπόλοιπα βαπόρια . Που και πάλι από ακινησίες και θερινά δρομολόγια πάλι δύσκολα θα είναι . Σε κάθε περίπτωση τα κουκιά δεν βγαίνουν και σε περίπτωση που θελήσει να κρατήσει την ΣΤΜ κάτι θα πρέπει να θυσιάσει . Εκτος κι αν ναυλώσει ένα βαπόρι σε μόνιμη βάση , που ισότιμη επιλογή με το Blue Star Paros δεν διαφαίνεται στη παρούσα στιγμή .
  14. Και για τι θα είναι γκάφα ;;; Ξέρουμε το τίμημα αν όντως ισχύει ;; Δηλαδή αν πχ είναι 30 εκατ . πως θα μπορέσει να πει όχι ;; Ακόμη και οι ιθύνοντες να θέλουν να αρνηθούν ή τράπεζα θα πει όχι ;;; Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να καταστήσουν μια αγοραπωλησία πετυχημένη ή αποτυχημένη και σίγουρα δεν έχει μόνο μια οπτική γωνία που μπορούμε εμείς να διακρίνουμε με την πρώτη ματιά !!!
  15. Πράγματι έχει ξεκινήσει η σταδιακή αποκατάσταση των Ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Υπουργείου. Μέχρι τώρα είναι σε πρώιμο στάδιο αλλά σιγά σιγά θα επανέρχονται.
×
×
  • Create New...