Jump to content
Shipfriends

Annivas

eMembers
  • Posts

    2,255
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

11,576 profile views
  1. Ο κ. Μουτζούρης προσπαθεί με λόγια που προκαλούν το κοινό αίσθημα των νησιωτών να ανακυρηχθει αντάρτης , όμως με τα λόγια κινδυνεύει να ανακυρηχθει γραφικός ψευδό αντάρτης αν δεν το έχει κάνει ακόμη. Καταρχήν τα δύο λιμάνια για ένα νησί είναι ευλογία κι όχι υπερβολή όπως ισχυρίζεται . Η Κως στους σεισμούς του 2019 σώθηκε συγκοινωνιακά από την ύπαρξη μιας προβλήτας στη Κέφαλο , αλλιώς ένα από τα μεγαλύτερα νησιά του Αιγαίου θα είχε μείνει αποκλεισμένο επι μακρον . Ομοίως και στη Σαντορίνη φέτος , με το σεισμικό φαινόμενο που επικράτησε τον χειμώνα , θυμήθηκαν ότι πρέπει να φτιαχτεί εναλλακτική λύση . Απο εκεί και πέρα ουδείς σε νησιά με δύο λιμάνια δεν απαιτεί να καλύπτονται συγκοινωνιακά στο ίδιο δρομολόγιο αλλά είτε εναλλάξ είτε με περισσότερες προσεγγίσεις σε εκείνο που έχει την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση . Υπάρχουν νησιά με κακό , δύσκολο και επικίνδυνο οδικό δίκτυο , υπάρχουν νησιά χωρίς απαραίτητες συγκοινωνίες , υπάρχουν νησιά που τα πολυπληθέστερα χωριά μοιράζονται και στα δύο λιμάνια με ιδιαίτερα μακρινή απόσταση μεταξύ τους …υπάρχουν πολλοί λόγοι που τα νησιά πρέπει να έχουν δύο λιμάνια και εκ περιτροπής να προσεγγίζουν τα πλοία . Αντε τώρα με ομίχλη ή βροχή να πας από Αιγιαλη - Κατάπολα ή από Άγιο Κήρυκο - Εύδηλο όπου οι κατολισθήσεις συνεχώς κλείνουν τον δρόμο . Άντε να πάει κάποιος με ταξί από Βαθύ - Μαραθοκαμπο, ή από Καρλόβασι - Πυθαγόρειο . Επισης στο Καρλοβασι δεν μπαίνουν τα ροδίτικα βαπόρια , τι θα έπρεπε να αποκλειστεί η Σαμος από το δρομολόγιο για να καταργηθεί το λιμάνι στο Βαθύ ;; Ο κ. Μουτζούρης προφανώς ζει σε άλλο κόσμο , επικαλείται την προϋπηρεσία του στα λιμάνια , αλλά ουδείς λησμονεί την αποτυχημένη του θητεία και τα χάλια των Ελληνικών λιμένων που διαιωνίζονται ακόμη και σήμερα . Επισης σαν περιφερειάρχης έχει την απόλυτη ευθύνη για το βασικό οδικό δίκτυο των νησιών . Προφανώς είναι όλα τέλεια με αυτά και γι αυτό κάνει αυτές τις δηλώσεις ….
  2. Σωστά δείχνει όντως όλα τα ταχύπλοα τσιμπάνε λίγο δρόμο παραπάνω σε εκείνο το σημείο .
  3. Σε γενικότερο πλαίσιο αυτός ο καιρός έπιασε δυτικότερα και ήταν πολύ ζόρικος στο καφηρεα και στον νότιο ευβοϊκό. Πραγματικά ο καιρός αυτός στις ανατολικές ακτές της Αττικής θύμιζε άγριο βοριά Ιανουαρίου που δύσκολα θυμάμαι τέτοια εποχή να βγάζει τέτοιο καιρό . . Ανατολικότερα ήταν λίγο πιο λάσκα.
  4. Σε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης μετέχει το Superferry καθώς αγνοείται ένας άνθρωπος ο οποίος με την σημερινή θύελλα σκέφτηκε να κάνει Αετοσανίδα (kite surf) στη Λούτσα .
  5. Πράγματι ήταν ένα ιδανικό ταχύπλοο για τις γραμμές του Αργοσαρωνικού με πολύ καλή ταχύτητα και μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες. Είχα ταξιδέψει μαζί του για Πόρο όταν το είχε φέρει η Ceres και για εκείνη την εποχή έμοιαζε με παράθυρο στο μέλλον. Το δοκίμασαν και μια σεζόν στις Δυτικές Κυκλάδες , όμως ο χαμηλός του θόλος το βασάνιζε αρκετά στα μελτέμια.
  6. Όντως και στα δικά μου μάτια ήταν πιο όμορφο. Μετά η πρύμη έγινε εντελώς κουτί.
  7. Απαγορευτικό κι από Ραφήνα και Λαύριο για αύριο το πρωί και βλέπουμε.
  8. Λογικό τέτοια εποχή σε συνθήκες πρωτοκόλλου να παρατηρούνται ανάλογα φαινόμενα . Υπενθυμίζω ότι ισχύει από 1η Απριλίου το θερινό πρωτόκολλο , μόλις βραδιάσει κι αρχίσει η ψύχρα οι περισσότεροι θέλουν να μπουν στο εσωτερικό του πλοίου γι αυτό και λένε δεν βρίσκουν καρέκλα να κάτσουν. Απλά επιβάτες και πλήρωμα πλήρωσαν τσάμπα ταλαιπωρία. Επίσης το θέμα της καταγγελίας έχει παραγίνει. Από την στιγμή που δίνουν βήμα σε ανώνυμες μπορεί ο καθένας ελαφρά την καρδία να λέει οτιδήποτε γνωρίζοντας ότι και να μην ισχύουν τα καταγγελλόμενα δεν θα υποστεί καμία συνέπεια. Οι καταγγελίες πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνονται επώνυμες ώστε αν είναι ανυπόστατες ή ψευδείς να υπάρχουν οι συνέπειες του νόμου για τον θιγόμενο .Και δεν το λέω για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά για όλα τα ανάλογα περιστατικά. Προχτές είχαμε καταγγελία ότι το Express Jet έχει πατήσει μπάλα παρότι είχε σχεδόν το μισό φορτίο, κινητοποιήθηκε όλο το σύστημα, Λιμεναρχεία , Νηογνώμονες ,..., καθυστέρησε ο απόπλους για να καταλήξουν ότι το πλοίο είναι ταχύπλοο και εξαιρείται από την γραμμή φόρτωσης.
  9. Πραγματικά όμως . Το Άνεμος το έχουμε στείλει ικαρια Σάμο και Κρήτη , το Βενιζέλος Παροναξία , το Λευκά Ορη Χανιά & Ηράκλειο ,το Superstar II σε όλες τις γραμμές του Αιγαίου …. Νομίζω δεν έχει νόημα . πέραν του Superstar II για Ικαρια - Σάμο που τουλάχιστον υπάρχει ένα δημοσίευμα και μια πληροφόρηση ενός τοπικού παράγοντα από έναν υψηλόβαθμο στέλεχος της Εταιρείας όλα τα άλλα δεν αγγίζουν ούτε καν την σκέψη των εταιρειών .
  10. Συμφωνώ απόλυτα και για να είμαστε δίκαιοι και να μην λέμε μόνο τα αρνητικά, το blue Star Myconos είναι κεφάλαιο για την Σάμο και την Ικαρια . Αν φύγει η κατάσταση θα είναι για κλάματα .
  11. Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει . όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 .
  12. Στην Νάξο και στην Ίο με τον αέρα να χτυπά την τεράστια πλευρική του επιφάνεια πως θα μπορέσει να κρατηθεί??
  13. Σημαντικό ρόλο σε αυτό , πέραν της καλής συντήρησης που κάνει , παίζει το γεγονός ότι όλα της τα πλοία έχουν εφαρμόσει σιλικονουχο υφαλοχρωμα .
  14. Με βάση το περιστατικό ας κάνουμε λίγες παραδοχές της κατάστασης : 1) όταν επιβιβάζεσαι πχ απο ικαρια για Σύρο και θέλεις να συνεχίσεις για Πειραιά δεν μπορείς εκ του νόμου να κόψεις την διαφορά στο πλοίο . Το Σύρος Πειραιάς αφορά ένα άλλο σκέλος δρομολογίου μια νέα έκδοση εισιτηρίου και αυτή δεν μπορεί να γίνει εντός του πλοίου όπου επιτρέπονται να κόβονται διάφορες για αναβαθμίσεις θέσεων . 2) προσωπικά δεν συμμερίζομαι αυτή την πρακτική αλλά πριν μπούμε σε αφορισμούς καλό είναι να αναλογιζόμαστε και την όποια ανάγκη μπορεί να έχει ο καθένας για μετακίνηση . 3) Υπάρχουν δικαιολογημένες φωνές ότι Μεγάλη Πέμπτη το Blue Star Patmos κατέβηκε το μισό στην ικαρια , όπως επίσης πολύς κόσμος κατέβηκε στην Σάμο και στην Ικαρια με τα δρομολόγια του Blue Star Myconos . Και δεν υπήρξε μέριμνα για επιστροφή . 4) δεν υπήρχε διαθεσιμότητα εισιτηρίων εδώ και πολλές ημέρες και ενώ το κάνε μπαμ ότι χρειάζονται ανάσες στις επιστροφές δεν μερίμνησαν εγκαίρως . 5) τόσο εγώ όσο και ο φίλος @SAMAINA είχαμε πει από την αρχή ότι τα δρομολόγια του Πάσχα είναι όμοια με αυτά του Φεβρουαρίου με μοναδική διαφορά την τσόντα της ικαριας στο δρομολόγιο του Πατμος την Μεγάλη Πέμπτη . Φέτος ειδικά είναι τα λιγότερα δρομολόγια από κάθε άλλη χρονιά . Το συμπέρασμα είναι ότι ένας κακός προγραμματισμός έφερε αναπόφευκτα παρατράγουδα . θα μπορούσε πχ σήμερα 7 το πρωί να φύγει το blue Star Myconos να πάει μέχρι Καρλοβασι και να γυρίσει δίνοντας ανάσες στις επιστροφές της Ικαριας Σάμου αλλά και της Σύρου Μυκόνου και κατόπιν να έφευγε για την άγονη μέχρι την Καβάλα . Οταν όμως το επόμενο βαπόρι για να γυρίσεις είναι μετά από τρεις εργάσιμες ημέρες προκύπτουν παρατράγουδα .
  15. Πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με 220 επιβάτες του Blue Star Myconos οι οποίοι μην βρίσκοντας διαθεσιμότητα για Πειραιά , έκοψαν εισιτήρια για Σύρο . https://cyclades24.gr/2025/04/syros-220-epivates-tou-blue-star-myconos-me-eisitirio-ikaria-syros-eichan-teliko-proorismo-ton-peiraia/?#3gqgt0dms6392r8ydcquyukbj06q54zgs Δεν επικροτώ την κίνηση αυτή , αλλά όταν έχεις μόνο Δευτέρα επιστροφή για τους πασχαλινους και μετά πέμπτη απόγευμα ( όπου αν καταφέρεις να κάτσεις μέχρι την πέμπτη κάθεσαι και μέχρι την Κυριακή ) είναι επόμενο να συμβούν
×
×
  • Create New...