Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Ας παραμείνουμε εντός πραγματικότητας. Ένα πλοίο σαν το Πρέβελης, χωρίς γκαραζ,.μόνο για Αυλώνα Brindisi κάνει.
  3. Θα μπορούσε να υπάρχει σύνδεση από το εν λόγω λιμάνι με κάποιο π.χ. αμφίπλωρο με την Αιδηψό που έχει και τα λουτρά εκεί.
  4. Ας το στείλουν Πάτρα-Ιταλία να κάνει τη διαφορά. Πιο συνεπές και από τα υπόλοιπα θα είναι. 🤪
  5. Ας περιμένουμε να δούμε πρώτα ποια εταιρια αφορα (αν ισχύει) αυτή είδηση.
  6. Πραγματικά μακάρι μετά τη σκαντζα της Κασοκαρπαθίας να το ξαναδούμε να ταξιδεύει. Είχα γράψει σε άλλο thread ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ανετοτατα σε δρομολογια για Σάμο η γιατί όχι στη θέση του Διαγόρα στο βόρειο Αιγαίο. Κρίμα είναι αυτο να κάθεται και η εταιρεία του να ναυλωνει Κλαουντιες και δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο
  7. Έλα στη Τούμπα να ακούσεις το ΜΥΚΟΝΟΣ κάτι Κυριακές πρωινά που έχει την απόλυτη ησυχία και έφευγε από Θεσσαλονίκη μετά από απαγορευτικό. Το άκουγες λες και ήταν δίπλα σου.
  8. Αγοράζει ένα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ/ΡΟΔΟΣ ή ΔΙΑΓΟΡΑΣ το αφήνει όπως έχει στην γραμμή που δραστηριοποιείται και απλά αλλάζει σινιάλα. Στρωμένη γραμμή και πελατεία. Στο τέλος, κάτσε μη πάρει και κανένα ρο/ρο. Όταν αγόρασε το Σουπερσταρ 2 κοίταζε κι ένα ρο/ρο ή ενθυμούμαι λάθος;
  9. Δεν είναι ο Άγιος Κωνσταντίνος το μοναδικό μέρος στη γη που στήριξε την ανάπτυξή του στο να γίνει κέντρο διερχομένων και μόλις σταμάτησαν οι διερχόμενοι μαράζωσε. Ο Αχλαδόλαμπος παλιότερα, η Αμφιλοχία πρόσφατα και πολλά άλλα σημεία, έσβησαν μόλις κατασκευάστηκαν οι νέοι αυτοκινητόδρομοι. Φυσική εξέλιξη των πραγμάτων είναι αυτό. Αντί να ζητούν ντε και καλά ένα δρομολόγιο από Άγιο, για να δουλέψουν 2-3 μαγαζιά το καλοκαίρι, θα έπρεπε να κυνηγούν τους τοπικούς τους άρχοντες και βουλευτές, που τόσα χρόνια δεν είχαν προετοιμάσει κάποια εναλλακτική (τουρισμός; ΒΙΠΕ; ΒΙΟΠΑ; δεν γνωρίζω την περιοχή).
  10. Noμίζω ότι κατά τους Ιρλανδούς συνασθενείς, είναι σίγουρο. Ότι θα πάει το Innisfree στο Rosslare και ο Oscar θα επιστρέψει Δουβλίνο.
  11. Με τέτοιες καιρικές συνθήκες και σίγουρα με λίγο κόσμο μέσα, ο,τι το καλύτερο ένα ταξίδι Πειραιά - Ρόδος θα ήταν απόλαυση
  12. Λάμπει αλλά και άδειο! Ψυχή δεν φαίνεται στο βίντεο..τα καταστρώματα, τα λιμάνια στις φορτοεκφορτώσεις, μόνο ΙΧ και φορτηγά βλέπεις. Λες και πάει μόνο του είναι.
  13. Έφυγε στην ώρα του από Πάτρα, μόλησε 17.35 για την ακρίβεια και τώρα, 23.43 μπαίνει στο δίαυλο με αναχώρηση από Ηγουμενίτσα 23.59. Από Πάτρα ανέβαινε σταθερά με ταχύτητες 20,5 - 20,8.
  14. Ακόμα δεν ήρθε η Κλαούντια, μπήκε στο πετσί του ρόλου. Καθυστέρα στην καθυστέρα... Αυτή θα κάνει λαμπρή πορεία με τα σινιάλα της Άττικα. Θα φάει και το Κυκλάδες στο τέλος, που άλλη μέρα το περίμενες και άλλη ερχόταν.
  15. Τι γίνεται με αυτή τη ψυχή? Κινείται τίποτα ή το άφησαν για του χρόνου?
  16. Επέστρεψε στην θέση του.
  17. Ανορθογραφία να μην υπάρχει στην gallerie μας σαν Vizzavona, ήρθε η ώρα να το διορθώσουμε όμως αυτό και να το πάρουμε μάτι στον κατάπλου του περασμένου Σαββάτου στη Μασσαλία. Σίγουρα δεν είναι ένα από τα πλοία που λές όμορφα αλλά ομολογουμένως είναι εντυπωσιακό και στιβαρό σκαρί. Με κίνδυνο να γίνω βαρετός για το κόκκινο της Corsica Linea, είναι πολύ ξεχωριστό. Και για του λόγου το αληθές, δέστε το Vizzavona στην αναχώρηση των 1845 για Bastia τραβηγμένο από το άλλο άκρο του λιμανιού, με εντυπωσίασε πολύ σαν εικόνα.
  18. The Vizzavona in Marseille

    © Νίκος Αναστόπουλος

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...