Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Έχουμε δει αμέτρητες φορές πλοία να μην είναι στην ώρα τους και να καθυστερούν και 2 και 3 ώρες και δε μου πέρασε από το μυαλό, για αυτό κιόλας στο post είπα ότι το περίμενα πως δε θα γυρίσει στη Νάξο και απλά το ανέφερα γιατί το έβλεπα, επειδή έτσι και θα αργούσε περισσότερο και φαινόταν ότι είναι πολλές ώρες χωρίς λόγο, αλλά σαν ευκολόπιστος το πίστεψα στην αρχή. Σε ό,τι είπα προχτές δυστυχώς δεν μπορώ να αλλάξω κάτι, όσο το συνεχίζουμε το κάνουμε ακόμα χειρότερο απλά. Λάθος μου ήταν που δεν σκέφτηκα πριν μιλήσω και αυτό θα το θυμάμαι και για επόμενα post.
  3. Το Golden Carrier ανέβηκε στη δεξαμενή Πειραιάς Ι για τον δεξαμενισμό του.
  4. Today
  5. Μια ερώτηση: Σήμερα δεν έχει ημερήσιο δρομολόγιο το βαπόρι? Τις προηγούμενες Τετάρτες θυμάμαι είχε (και νομίζω έχει και την επόμενη). Συμβαίνει κάτι? Edit: Παρατηρώ ότι ούτε και το Νήσος Ρόδος έχει φύγει από Ηράκλειο σήμερα
  6. Γιατί; Αφού το ανταλλακτικό βρέθηκε τελικά. Όχι;; Έγινε τίποτε απρόοπτο με το χθεσινό δοκιμαστικό;
  7. Ειδικά για τη Χίο, την προηγούμενη εβδομάδα είχε γίνει θέμα η έλλειψη σύνδεσης των Μεστών και σε μέσα πανελλαδικής εμβέλειας. Τραγικό πραγματικά https://www.ertnews.gr/perifereiakoi-stathmoi/voreio_aigaio/xios-ziteitai-sygkoinonia-gia-ti-syndesi-polis-xiou-me-limani-meston/ Κύριοι και κυρίες, ας το πάρουμε απόφαση ότι εάν θέλουμε βιωσιμότητα στο τουριστικό προϊόν ενός τόπου, χρειάζονται συνέργειες μεταξύ όλων των φορέων του τόπου. Δεν μπορεί π.χ. να δημιουργείς λιμάνι στα Μεστά ή να διαφημίζεις ως τουριστικό ατού του τόπου σου π.χ. τα Μαστιχοχώρια και μετά να λες τεχνηέντως "βγαλ'τα πέρα μόνος σου, το πώς θα φτάσεις εκεί ή πως θα φύγεις από εκεί, και αν τελικά το αποφασίσεις να πας, θα πρέπει να κάνεις πλούσιο τον ντόπιο ταρίφα"! Επίσης, ας καταλάβουν κάποιοι ότι ούτε ο Τούρκος τουρίστας από απέναντι έρχεται (στην πλειοψηφία του τουλάχιστον) στα νησιά με το αυτοκίνητό του, ούτε ο μέσος Έλληνας έχει πια την οικονομική δυνατότητα να ταξιδέψει στα νησιά με το αυτοκίνητό του
  8. Για τις 27 Ιουνίου η έναρξη των δρομολογίων.
  9. To Μινώταυρος Α δουλεύει αυτή την περίοδο στο λιμάνι της Ρόδου.
  10. Συν το Blue Star 1 που διανυκτερεύει στη Σαντορίνη. Κάποιες ημέρες τώρα διανυκτερεύει το Διονύσιος Σολωμός, ενώ περνάει διερχόμενο το Νέαρχος Κ στη Σαντορίνη οπότε εάν δεν υπάρχει πλοίο στη προβλήτα στα επικίνδυνα θα πρέπει να βγει κάποιο πλοίο.
  11. Δεν νομίζω,αυτό είχε κ 1 φουγάρο
  12. Δεν υπάρχει επιδότηση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο του Blue Star Patmos το Σάββατο από Πειραιά για Μύκονο Μεστά Σιγρι και επιστροφή. Στα Μεστά και στο Σιγρι θέλεις να έχεις αμάξι ή να έρθει κάποιος να σε παραλάβει από το λιμάνι γιατί γενικά τα ΚΤΕΛ δεν στηρίζουν αυτές τις προσεγγίσεις και στα δυο νησιά.
  13. Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Champion Jet 3 στην Ηρακλειά
  14. Εδώ λες ότι θα φύγει για Πάρο Πειραιά, κάτι που δεν θα μπορούσε να γίνει με τα ωράρια που φάνηκαν ανεβασμένα. Δηλαδή στις 18.00 δεν θα ήταν στην Πάρο σε καμία των περιπτώσεων. Δεν είναι θέμα ορίων ποστ, δεν αναφέρομαι σε αυτό. Αναφέρομαι στο ότι γίνεται ένα γαιτανάκι σχολιάζοντας κάτι που εξ αρχής φαινεται πως δεν βγάζει νόημα. Μόνο και μόνο οι ώρες ήταν αρκετές για να υποδείξουν bug και το στίγμα του πλοίου το επιβεβαίωνε εκείνη την ώρα. ΥΓ: στον συντονισμό των συζητήσεων οι απαντήσεις για τα ποστ.
  15. Δεν θυμαμαι τι γινοταν τα προηγουμενα χρονια ,αλλα φετος εχω ακουσει και αρκετη γκρινια που δεν υπαρχει ΚΤΕΛ που να εξυπηρετει το πλοιο.Σαββατο πχ για Σιγρι εχει ενα τη μερα και αυτο το πρωι.Ισως να επρεπε να υπαρχει ενα ΚΤΕΛ ,εστω μεχρι την Καλλονη, μιας και ο περισσοτερος κοσμος που εξυπηρετει το συγκεκριμενο δρομολογιο μενει στη δυτικη πλευρα του νησιου
  16. Πως να πετυχει το δρομολογιο με τετοια ωραρια αφιξης και αναχωρησης (κυριως απο ΣΙγρι). Ο κοσμος που θα φτασει 12 τη νυχτα και δεν εχει αυτοκινητο να παει που? Δεν του ενδιαφερει αλπα να παρουμε την επιδοτηση. Για να ειχε οποια επιτυχια το δρομολογιο θα επρεπε να φευγει πρωι απο Πειραια και ιδανικα να εβγαινε η Μυκονος ή να γινοταν με μεγαλυτερη ταχυτητα και οχι με 22-23 μιλια.
  17. Yesterday
  18. Υπέροχες όλες. Ομορφο το πλοίο στον πολύ πρωινό ήλιο της Μυκόνου. Κρίμα που το συγκεκριμένο δρομολόγιο του πλοίου προς Μεστά και Σιγρι δεν έχει απήχηση και γίνεται καθαρά και μόνο λόγω όρων της επιτροπής ανταγωνισμού.
  19. Δηλαδή ναι και ανέφερα συγκεκριμένα ότι έτσι φαίνεται (όπως έδειξα παραπάνω) και όχι ότι έτσι θα γίνει το όποιο σημαίνει επιφύλαξη. Το openseas μπορεί να μην είναι της εμπιστοσύνης σου, αλλά φαινόταν και στο ferryhopper και δεν νομίζω και τα δύο μαζί να εμφανίζουν άκυρα δρομολόγια που δεν πρόκειται να γίνουν. Επιπλέον, εκείνη την ημέρα το Highspeed 3 αντιμετώπιζε και κάποιο πρόβλημα όπως είπαμε, το οποίο αποκαταστάθηκε και συνέχισε κανονικά. Επομένως κατά πάσα πιθανότητα η εταιρεία εκεινή την ώρα σκεφτόταν να βάλει το 4 να πάει από Ηράκλειο για Πάρο και Πειραιά και τελικά δε χρειάστηκε. Δεν γίνεται να είναι όλα σύμπτωση. Όποιος ήθελε μπορούσε να μπει και μόνος του να το δει εκείνη την ώρα, δεν είπα κάτι που είναι ψέματα. Εν τέλει άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη, εκτός αν εσύ πιστεύεις ότι δεν έχεις κάνει ποτέ λάθος. Όσο για το ότι γεμίζουμε τα topic με post κλπ, επειδή συνεχίζω να βλέπω να το λες παντού, από τη στιγμή που δεν υπάρχει όριο στα post του κάθε topic δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Αυτή είναι η δουλειά των mod οι οποίοι μπορούν να τα χειριστούν όπως θέλουν. Αν ένα post το θεωρούν περιττό και θέλουν, θα το σβήσουν μόνοι τους. Δεν έχω δει κανέναν άλλο να παραπωνιέται για το συγκεκριμένο θέμα ούτε μία φορά.
  20. © mykonos.ships

  21. Δηλαδή είδες σε μια εφαρμογή που δείχνει live την θέση ενός πλοίου, μια έξτρα προσθήκη που δείχνει τάχα μου το δρομολόγιο που θα εκτελέσει, το δρομολόγιο αυτό έχει ανεβοκατεβάσματα στο Αιγαίο, σου φαίνονται και υλοποιησιμα οπότε τα μοιράζεσαι μαζί μας ως ήδη υλοποιημένα, αλλά δεν μπήκες στον χάρτη να δεις έστω το πλοίο ή το στίγμα του να δεις τι ισχύει και τι όχι. Ένα σωρό ποστ και ψάχναμε να δούμε τι συμβαίνει ενώ το καράβι έκανε κανονικά το πρόγραμμά του, χωρίς παρεκκλισεις κλπ. Και για να προλάβω διαφορά σχόλια, όχι, η αξιοπιστία των εν λόγω εφαρμογών είναι μόνο στο κομμάτι των πληροφοριών που παρέχονται από την συσκευή AIS του πλοίου. Πληροφορίες δρομολογιων, προσεγγισεων, παρεκκλισεων κλπ, δεν θα τις αντλήσουμε από το shiptracking, αλλά απο το σύστημα κρατήσεων μιας εταιρείας. Extra tip, τέτοιου είδους δεδομένα, όπως επόμενα λιμάνια κλπ, αυτές οι εφαρμογές (όπως και το Marinetraffic) τα βασίζουν στη ιστορικοτητα και τα στοιχεία περασμένων ετών. Τα έχω γράψει αναλυτικά στο θέμα Ais on the web. Προφανώς έδειχνε τα επόμενα λιμάνια βάσει ιστορικοτητας γιατί πχ δεν αντλούσε εκείνη την ώρα αξιόπιστο προορισμό από την βασική πηγή πληροφόρησης, το AIS του πλοίου. ΥΓ το openseas δεν ήταν ποτέ της εμπιστοσύνης μου.
  22. Ας δούμε μερικές πρωινές φωτογραφίες του πλοίου κατά την άφιξη του στο λιμάνι της Μυκόνου.
  23. 40 κομβους έπιασε στην επιστροφή το ταχύπλοο σήμερα! Γενικά κινείται με ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες σε καθημερινή βάση
  24. Thunder

    Blue Star Patmos

    © mykonos.ships

  25. Thunder

    Blue Star Patmos

    © mykonos.ships

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...