Jump to content
Shipfriends

Ladaman

Members
  • Posts

    17
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Γιατί? ... Γιατί Κυκλάδες γι'αυτό. Στα λεμοναδικα δεν χωραει μαζι με τα υπόλοιπα , αν επαιρνε τη θέση των κρητικών θα έπεφτε ξύλο , άρα τι μένει σχετικά κοντά? ο ηετιωμας στην ε2. Ξου ξου λοιπόν Χίο Μυτιλήνη κι ας δένουν εκεί 30 χρόνια για να βολεψουμε κ εκεί τις κυκλαδες κ πετά τους στις πέτρινες του Βασιλειάδη ( είπαμε γ κατηγορίας πολιτες) δεν μας νοιάζει) κι αστούς να ψάχνουν τον μυτο της Αριάδνης πως θα πάνε στην νέα θέση του πλοίου οι ταξιδιώτες αφου μονο ένας δρόμος πάει.
  2. Κενό επιβατών κ μέχρι 21,8 το πλοίο. Άρα δεν είναι κάτι σοβαρό. Υποθέτω ότι θα πάει καρφί για λαμαρίνο-επισκευή κ όχι Πειραιά, καθότι κενό επιβατών ( θα φτάσει πιο γρήγορα από ότι το Πάτμος από Μεστα που προωθηθηκαν οι επιβάτες άρα δεν έχει νόημα ) Για να δούμε. Βέβαια αυτοί που ταξιδεύανε Σάββατο βράδυ από Πειραιά για Χιο-Μυτιληνη φαίνεται να χάνουν το δρομολογιο και τώρα όπου χωρέσουν μιας κ αντικατάσταση δεν υπάρχει. Αν το νησί δεν είναι Κυκλάδες ή Κρήτη ή Ρόδος δεν τρέχει κ τίποτα... Τα ξέρουμε χρόνια τώρα. Ελπίζω το οποίο πρόβλημα του Σάμος να αποκατασταθεί γρήγορα γιατι αν χρειαστεί να παραμείνει εκτός κάποιες μέρες δε βλέπω να περισσεύει κάτι που να μπορεί να το αντικαταστήσει επάξια μέσα στο καλοκαίρι.
  3. Αν κρίνω από τη ζημιά στο κόκκινο πρέπει να έσκασε με πολλά στο πλάι Ελπίζω να μην έχει πάρει άξονα. Αποκλείεται να μην έχει σκισιμο στη μπάντα. Ελπίζω πάνω από την ισαλο.Τώρα για λαμαρίνες φτιάχνονται γρήγορα σχετικά.
  4. Ναι + 55 λεπτά όταν κάνει κρουαζιέρα (12h 50 πριν με 13h 45 τωρα) +15 λεπτά όταν πηγαίνει μόνο χιο( 12h πριν με 12h 15 τωρα) Που βέβαια τόσο έκανε κ περισυ πραγματικά, απλά μου κάνει εντύπωση ότι φέτος τα αλλάξανε επίσημα παρόλο που με τον βάψιμο φέτος έχει πάρει ενα μίλι δρόμο τουλάχιστο κ θα μπορούσε να τηρούσε τα πράσινα δηλωθεντα ωραρια. Υποθέτω ότι πάλι με 18.5 θα το πηγαίνουνε. Οικονομιαααα κ οι νησιώτες τρίτης κατηγορίας οπότε φτάσουμε... Δε πειράζει όμως, προπόνηση για το Πρέβελης που έρχεται από Οκτώβριο.. αυτό ντε με τα 19 μίλια δρόμο (όταν εχει πρύμα τον καιρο 10 μποφόρ😅)
  5. Άλλαξαν όλα τα ωράρια του Νήσος Σάμος για όλο το καλοκαίρι χθες με προσθήκη 30-45 λεπτών στη διάρκεια του κάθε δρομολογίου. Μου κάνει εντύπωση γιατί φέτος μετά το δεξαμενισμό έχει πάρει χαλαρά 1 μιλακι δρομο κ θα μπορούσε ίσως να τηρεί τα ωράρια του. Περισυ που σερνόταν στα 18-18,5 μίλια ούτε αλλαγές στα ωράρια ούτε τίποτα. Τους πήρε ο πόνος άραγε να προσπαθήσουν να πουν στο Μυτιληνιοί επιβάτη την αληθεια ότι θα φτάσει μετά από 14+ ώρες στον προορισμό του? Απεναντίας το Ρόδος κανονικά κ έχουν πλέον σχεδόν πάνω κάτω την ίδια ταχύτητα φετος
  6. Μια χαρά... Κ δύο τρομαρες. Δηλαδή για να καταλάβω καλά, οι άνθρωποι που φύγανε χθες από Πειραιά για Μυτιλήνη θα φτάσουν στον προορισμό τους αύριο το πρωί, μετά από 36 ωρες δηλαδή.... Καποιος από την εταιρία έχει προηγουμενα με το νησί χρόνια τώρα, αν δεις κ την συνολική εικόνα που επικρατει τα τελευταία χρόνια στη γραμμή με ακατάλληλα πλοία( λίγες καμπίνες, βραδυπορα κτλ) , ωράρια κ κρουαζιέρα 14+ωρων που αυτά κάνουν μέχρι την Μυτιλήνη. Δεν εξηγείται αλλιώς...
  7. το προβλημα δεν ειναι οι λιγες καμπινες (για το μεγεθος πλοιου) του σαμος και του ροδος. Το θεμα ειναι οτι τα πλοια αυτα ειναι ακαταλληλα για αυτη τη γραμμη με τα δρομολογια που τους εχουν βαλει να εκτελουν. Εξηγουμαι Δεν μπορεις να εχεις βαλει νυχτερινα δρομολογια των 12-14 ωρων κ να διαθετεις πλοιο με 90-100 καμπινες (λογω covid ακομα λιγοτερες). Η το κανεις ημερησιο ή βαζεις πλοιο με διπλασιες καμπινες ή βαζεις πλοιο που να κανει λιγοτερες ωρες. Ετσι οπως ειναι τωρα απλα καταδικαζεις αυτα τα νησια χειμωνα καλοκαιρι... σημειωνω απο τα site των εταιριων για πλοια που εχουν περασει απο τη γραμμη Blue star 1 192 καμπινες αριαδνη 145 καμπινες χιος 72 καμπινες (μισο πλοιο σε μεγεθος απο σαμος - ροδος) πατμος 90 καμπινες (το αυτο) διαγορας 131 καμπινες (το αυτο)
  8. Παντα υπηρχε προβλημα (οχι ομως απο Μαιο να μην βρισκεις τιποτα) απλα πιστευω τωρα δεν αντεχεται. Οταν υπηρχε το μυκονος, το χιος, το πατμος δεν ειχαμε αρκετες καμπινες αλλα πηγαιναμε σχετικα γρηγορα οποτε κ με καρεκλα το παλευες. Οταν ηταν το αριαδνη και το bs1 πηγαιναμε σε 12 ωρες αλλα υπηρχαν περισσοτερα κρεββατια Τωρα παμε σε 14 ωρες με δυο καραβια που ειναι τεραστια αλλα χωρις κρεββατια (για το μεγεθος τους) κανοντας νυχτερινη κρουαζερια. Απλα δεν γινεται. Κ καποιοι να θελανε να ρθουνε λεσβο κ χιο , απλα δεν θα ερθουν. Βαλτε καινουργιο πλοιο να πηγαινει μεστα κ σιγρι ( σε ακαταλληλες ωρες παντα) αδειο κ αφηστε τα κυρια λιμανια με το σαμος (18-19 μιλια) και 3 στα 4 δρομολογια την εβδομαδα να κανει ψαρα οινουσες χιο μυτιληνη 14+ ωρες και ενα αξιοπρεπες ροδος κατα αλλα στις 12 ωρες (αν δεν το στειλουν πουθενα ενδιαμεσα) με 60 καμπινες σε νυχτερινα δρομολογια. Θελετε κ αεροπλανο? απλα δειτε τιμες για μυτιληνη κ αντιστοιχα για κρητη πχ Πολιτες γ κατηγοριας...
  9. Χωρίς καμπίνες στα δρομολόγια της Λεσβου https://stonisi.gr/post/18252/xwris-kampines-sta-aktoploika-dromologia-ths-lesvoy
  10. Σιγρι απο εκει που μενω ειναι 70 km καροδρομος. δεν το κανεις μεταμεσονυκτια κουρασμενος για κανενα λογο. Οσο για το αεροπλανο σιγουρα ειναι λυση αλλα χωρις αμαξι σε να μεγαλο νησι οπως η Χιος ή η Μυτιληνη απλα δεν γίνεται. Οσο για την λυση του ασυνοδευτου δυσκολα συνδυαζονται ολα (καραβι-αεροπλανο), το εχω κανει κι αυτο. Δεν εχεις αδικο σε οσα λες . Απλα για εκεινες τις 45 που ολος ο ντοπιος πληθυσμος παει στα νησια του , πρεπει να γινει κάτι. Δηλαδη πριν που ηταν δυο εταιριες η γραμμη εβγαινε με νεοτευκτα πλοια κ μεγαλυτερες ταχυτητες απ'ευθειας κ περισσοτερα δρομολογια και τωρα ξαφνικα δεν βγαινει?
  11. Δυστυχως απαραδεκτα πραγματα για τη γραμμη. Καθε χρονο και χειροτερα. Κ να πεις τουλαχιστο το καλοκαιρι οτι δεν εχει πληροτητες? Για φετος ( κ περισυ) αποκλειεται να βρεις καμπινα ή αριθμημενη θεση για Αυγουστο για Μυτιληνη δυομιση μηνες πριν. Για την διαρκεια του ταξιδιου δεν θα το σχολιασω καν. Εχουμε επιστρεψει σε εποχες 80s με Σαπφω και Ομηρο. 13,5+ ωρες για οποιο δρομολογιο κ να διαλεξεις. Το Σαμος μια που το ειδαν γρηγορο το βαζουν να κανει σε καθε ταξιδι το γυρο του Αιγαιου (Ψαρα, Οινουσες) , το δε Ροδος κανα δυο φορες την εβδομαδα μιλια εξω απο την πορεια του για Παρο,Συρο. Απο τα 90s που η διαρκεια του ταξιδιου "επεσε" στις 12 ωρες για Μυτιληνη Απο τα 00s-10s που εiτε με κεντερη για ενα φεγγαρι , ειτε με Μυκονος,Χιος Πατμος (Νεοτευκτα) στις 7-8.30 ωρες Ειτε ακομα με Αριαδνη κ Blue Star 1 με 11 ωρες αλλα καραβια που διαθετουν περισσοτερες καμπινες (επιμενω στις καμπινες γιατι για Μυτιληνη με τοσες ωρες και βραδυ δεν βγαινει ευκολα το ταξιδι) Καταληξαμε παλι σε πλοια 30+ ετων με λιγες καμπινες για το μεγεθος τους (ποσο μαλλον ελεω covid που πουλιουντε κ σαν μονοκλινες) , με μικρες ταχυτητες (το καταλαβαινω) με σχεδον μη καθημερινα δρομολογια για καλοκαιρι οπου για να φτασεις στον προορισμο σου κανεις 14-ωρη βραδινηκρουαζερια στο ντεκ. Ειπαμε μονοπωλιο πλεον απλα αδυνατω να καταλαβω το σχεδιασμο των περσινων κ φετινων δρομολογιων. Η πλακα ειναι (μιας κ παλιος ταξιδιωτης) οτι παλια το προβλημα για Χιο κ Μυριληνη ηταν το αυτοκινητο (δεν εβρισκες με τιποτα για Αυγουστο αν αργουσες). Τωρα για Αυτοκινητο ειναι το μονο που βρισκεις ;-)
  12. 6 φωτογραφιες ενωμενες σχηματιζουν ενα πανοραμα απο την ακτη Ξαβεριου και οχι μονο
  13. 4 φωτογραφιες ενωμενες σχηματιζουν ενα πανοραμα με το μεγαλυτερο μερος του Πειραια μια συννεφιασμενη Κυριακη του Δεκεμβριου
  14. Ladaman

    Nissos Chios

    Nissos Chios from the Ionia lounge front windows. 02/08/08
  15. Ladaman

    Mytilene

    Mytilene in High Seas
×
×
  • Create New...