Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

ειχε πλακα το video απο την ερτ (ετ1/νετ) που δειχνει τη βαρκα (και καλα με τους επιθεωρητες) που πανε ψηλαφιστα το βαπορι γυρω απο την πρυμη, για να δουν αν εχει ρηγμα

Εχει κανεις ιδεα τι ιδιοτητες εχουν οι επιθεωρητες και ποιο ειναι το πραγματικο τους επαγγελμα:confused:Δυσκολευομαι να πιστεψω πως καθε λιμανι-νησι εχει τους αρμοδιους inspectors για οτι τυχον στραβο συμβει.Φανταζομαι δε,να λενε στους δυτες ''τι βλεπεις,εχει καμια τρυπα:P? Α δεν εχει,ε τοτε ολα οκ'' Συγνωμη γαι την ειρωνια,απλα ετσι το αντιλαμβανομαι:o

Οι νηογνωμονες παλι πως δινουν το πιστoποιητικο αξιοπλοιας σε ενα πλοιο μετα απο βλαβη?Με βαση αυτα που τους λενε οι επιθεωρητες?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 658
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O KEΡΑΥΝΟΣ εχει πουληθει απο το καλοκαιρι, εφυγε απο τοτε με Ουκρανους ναυτικούς και πρεπει μεχρι τωρα :) να εχει φτασει στη Γιάλτα της Κριμαιας.

Νομιζω οτι εχει αναφερθει εδω εκεινο τον καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Σημερινή φωτογραφία του HELENA στην ράδα της Ελευσίνας.

Οποιαδήποτε πληροφορία για το είδος του συγκεκριμμένου πλοίου είναι ευπρόσδεκτη. Έκανα κάποιο search στο φόρουμ αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό. :)

Link to comment
Share on other sites

Ρώσσικο ποταμόπλοιο του τύπου LADOGA (project 787). Το πλοίο είναι το πρωην LADOGA-101.

Κύρια χαρακτηριστικά κλάσης:

Length / width / draught, m : 82.5 / 11.4 / 4.11

Cargo-carrying capacity, tons : 1850

Machine power, h.p. : 1200

Ναυπηγείο : Rauma Repola Uusikaupunki Nystad, Finland

Η γέφυρα και ο πρυμνιός ιστός έχουν τη δυνατότητα να κατεβαίνουν για να περνάει το πλοίο κάτω από γέφυρες. Το πως και αν πότε το κάνουν αυτό δεν είμαι σε θέση να το πω. Όποιος θέλει να εμβαθύνει στα ρώσικα ποταμόπλοια συστήνεται το riverships.ru

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

στη ΝΕΤ αποψε ειχε εκτενες ρεπορταζ για ενα μοτορσιπ, ναπολιτανικης πλοιοκτησιας, με πληρωμα 6 γεωργιανους και 2 βιρμανους. οι πλοιοκτητες ειναι αφαντοι απο το σεπτεμβρη, το πληρωμα δεν εχει λεφτα να επαναπατριστει και εχουν τα στοιχειωδη (τροφιμα και πετρελαιο για την ηλεκτρομηχανη) απο ερανους λιμενικων και πρακτορων.

το ρεπορταζ ελεγε οτι ειναι στη ραδα του περαματος, αλλα μαλλον ειναι @ piraeus roads. ξερει κανεις κατι παραπανω;

Link to comment
Share on other sites

Πυρκαγιά εκδηλώθηκε, σήμερα το πρωί, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, στην αριστερή κύρια μηχανή του Ε/Γ-Δ/Ρ «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ», το οποίο βρισκόταν στην είσοδο του λιμένα Καλύμνου εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι Μαστιχαρίου Κω προς Κάλυμνο, με δύο άτομα πλήρωμα και είκοσι έξι επιβαίνοντες....

Eπιτρέψτε μου παρακαλώ μία απορία. Εξ όσων γνωρίζω το "ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ" είναι πράγματι ...ντόλφιν :eek:, εννοώ δηλαδή Υδροπτέρυγο, και όχι κάποιο μικρό επιβατηγό που απλά έχει το όνομα. Δικαιολογείται να έχει μόνο ΔΥΟ άτομα πλήρωμα ??? Η μήπως πρόκειται για κάποιο λάθος του συντάκτη ??? Μου φαίνεται αρκετά περίεργο. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σείριε το KALYMNOS DOLPHIN δεν πρέπει να είναι υδροπτέρυγο. Αν προσέξεις στο άρθρο αναφέρεται σε ΕΓ/ΔΡ και όχι ΕΓ/ΥΓ. Με μια πρόχειρη αναζήτηση στη λίστα του hrs προκύπτει ότι το πλοίο έχει μήκος 15,5μ και πλάτος 3,3μ, άρα δικαιολογείται το πλήρωμα των δυο ατόμων. Ενδεχομένως ο Παναγιώτης που συχνάζει κατακεί, να μας έχει και καμμιά πληροφορία παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Ο ανίδεος ξαναχτυπά.

Γνωρίζει κανείς γιατί αρκετά ΕΓ/ΟΓ έχουν σε κάθε πλευρά τους από ένα σχοινί όχι πολυ τεντωμένο, που πάει από πλώρη σε πρύμνη; Και μάλιστα ακόμα και όταν ταξιδεύουν;

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχω καταλάβει καλά μιλάς για ένα βιλαι, που είναι για τη «λεντια». Το βιλαι αυτό είναι για να μπορεί ο καβοδετης να τραβήξει το κάβο που δίνει ένα πλοίο από τη πλώρη σε μπιντα που είναι πρυμα ή στο πλάι.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σείριε το KALYMNOS DOLPHIN δεν πρέπει να είναι υδροπτέρυγο...

Φίλε chiotis αφού σε ευχαριστήσω για την απάντηση, να πω ότι μάλλον έπεσα θύμα κακής πληροφόρησης, μιας και ΕΔΩ μπορείς να δεις ότι το MARINEWS, αναφέρεται στον τίτλο του άρθρου σε υδροπτέρυγο.

"Εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε Ε/Γ- Υδροπτέρυγο"

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι αυτό το καραβάκι, του έχουν αλλάξει τα φώτα. Αν πάλι κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.
αν κρινω απο τη χρονια κατασκευης και το σουλουπι του, αυτο ειναι
Link to comment
Share on other sites

Δύο μηχανές που πήρε το μάτι μου στην Ελευσίνα, προορίζονται για κάποιο πλοίο?

Είναι κοντά στα Liberty B, Golden Prince, με μπλε κάλυμμα wartsila.

(Δυστυχώς φωτό δε μπόρεσα να βγάλω)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Γιωργο, προκειται για 2 ηλεκτρογεννητριες που προοριζονται για το εργοστασιοτης ΔΕΗ στο Κοκκαρι (νομιζω της Σαμου). Την παραγγελια την εχω κανει εγω απο το Υπουργειο στην πολυ συμφερουσα τιμη των 7 εκατομμυριων ευρω(ανα γεννητρια εννοειται). Οποτε να περιμενεις κι αλλα ταξιδιακια και φωτο απο το εξωτερικο.:D:D

Link to comment
Share on other sites

Κατέβηκαν απο το πλοίο THORN INGENBORG στην Ελευσίνα.Το πλοίο που πέρασε απο την Σάμο δεν μπόρεσε να τις ξεφωρτώσει με αποτέλεσμα να έρθουν μέσω Ελευσίνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
(και με προειδοποιητικο φανο καταπλωρα).

Πραουδ για εξηγα κ σε μας(τα αρρωστακια:D)ποιος ειναι ο προειδοποιητικος φανος...Μηπως ο λευκος πανω απο την γεφυρα???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενω στην Ευρωπη οι ασχετοι συνεχιζουν να χρησιμοποιουν το Visor για να φορτοεκφορτωνουν και να κανουν τη ζωη τους ποιο ευκολη στον Πειραια κανενα βαπορι (πλην του Ποσειδων Ελλας) δεν το δουλευει. Δε θα ηταν πολυ ποιο ευκολα τα πραγματα αν στον Πειραια καποια βαπορια δουλευαν το visor? Ο Θεοφιλος (τω καιρω εκεινω:D) τα κρητικα που πιανουν θεση γωνια, το Ιθακη που το χειμωνα παει σε γωνια, Τα μεγαλα Blue Star...

Ολα αυτα δεν τα εξυπηρετει το visor?

Link to comment
Share on other sites

Ευλογη η απορια σου Neptune αλλα αυτες ειναι οι λιμενικες υποδομες μας;)Καλα τα visor και τα clamshell αλλα απο καπου πρεπει να βγαινουν κ οι επιβατες:D

Αν ειναι λοιπον,να χασουν τις κυλιομενες(που πανω κατω ολα τα βαπορια εχουν)για να πειραματιστουν απο τις σκαλες και τα cashing ωστε να βγουν στο γκαραζ κι απο κει δεν ξερω κ εγω που,τοτε βραστα...

Παλια το Ν.ΧΙΟΣ ανοιγε το visor αλλα οι επιβατες ανεβαιναν κ κατεβαιναν(τουλαχιστον στην Χιο)απο μια μεγαλη σκαλα με ροδες,που εμπαινε στα πλαγια του βαποριου.

Στις μερες τις δικες μας(στην Ευρωπη που λες),υπαρχουν ολοκληρες πλατφορμες που συνδεονται με πανω κατω γκαραζ,ενω απ τα πλαγια βγαινουν οι επιβατες απευθειας στον επιβατικο σταθμο.Λετε να το δουμε κι αυτο καποτε στην Ελλας...:rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που κατά την έξοδο από το πλοίο, πολύ σπάνια θα δεις να λειτουργεί η κυλιόμενη σκάλα για τη κάθοδο. Εγώ μονο σε ένα βαπόρι μου έχει τύχει να τη δω να λειτουργούν τη κυλιόμενη σκάλα κατά τη κάθοδο. Αλλά επειδή έπρεπε να είχες υπομονή μέχρι να έρθει η σειρά σου, οποτε κατέβηκα από τη σταθερή.

Εάν δε γίνουν λιμενικά έργα υποδομής για να επί/αποβιβάζονται οι επιβάτες από ξεχωριστή είσοδο από τα γκαράζ τότε δε πρόκειται να το δεις να το χρησιμοποιούν στα Ελληνικά λιμάνια

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μόνο που κατά την έξοδο από το πλοίο, πολύ σπάνια θα δεις να λειτουργεί η κυλιόμενη σκάλα για τη κάθοδο.

Νομιζω πρεπει να γινεται για λογους ασφαλειας,με την εννοια,αν ενας παραπατησει,θα παρει ολους τους υπολοιπους μαζι του στις κυλιομενες που με την κινηση τους,γινεται ακομα πιο επικινδυνο το πραγμα.Και στην Αδριατικη παντως,δεν εχω συναντησει κυλιομενη να λειτουργει κατα την αποβιβαση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...