Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Τί είναι αυτό και γιατί αφού από τις 06.00 το πρωί γυρόφερνε έξω από το κυρίως λιμάνι, μετά πήγε και άραξε καταμεσίς στον Φαληρικό Όρμο? (τώρα πλέον έχει φύγει). Επιτρέπεται η αγκυροβολία πλοίων τέτιοιυ μεγέθους και τύπου εκεί?

post-186-128326997403_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
επειδη νομιζεται οτι τα ξερετε ολα,η εταιρια που ειχε κατασκευασει τις πινακιδες εχει κλησει και δεν ηταν τοσο απλο οσο το θεωρειτε να φτιαχτουν.

Δηλαδή άμα κλήσει η Wartsila και πάθει τίποτα καιμιά μηχανή, πάει το καράβι, δεν θα ξαναταξιδέψει :confused:?

Link to comment
Share on other sites

Άμα κλείσει η Wartsila και το πλοίο χρειάζεται κάποιο «ζωτικής σημασίας» ανταλλακτικό από τη μηχανή, σίγουρα δε πρόκειται να πάει κάπου το πλοίο, γιατί δε θα υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά.

Αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο μέτρο σύγκρισης με μια εταιρεία που κατασκεύασε ένα πινακα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Αυτο εδω τι ειναι:confused:(δειτε και τις αλλες φωτο) Ειναι εξελιγμενος τυπος ρυμουλκου με φορτηγιδα:P?

Οπως φαίνεται και στη φωτο είναι δύο πλεούμενα, η φορτηγιδα MERAK με ειδικα διαμορφωμενη πρυμη και το ρυμουλκο ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΤΟΣ ;)

Ειχα την εντύπωση οτι αυτο το "σύστημα" δουλευει μονο σε ποτάμια και κυρίως στην Αμερικη και τα συγκεκριμένα ρυμουλκα λέγονται "pushers" για ευνόητους λογους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παιδες εχει ακουστει και για κερκυρα ενα καταμαραν οπου θα ερθει αλλα ειχα ακουσει για 25!!! αυτοκινητα max και απ οτι βλεπω αυτο περνει 25 νταλικες.....ποιος ξερει.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η λεζάντα στην φωτό γράφει ότι πρόκειται για πλοίο του Αργοσαρωνικού, Πειραιά - Αίγινα. Τραβήχτηκε (όπως πάλι αναφέρει) τον Μάιο του 2008. Και σαφώς πρόκειται για πλοίο της ΗSW.

Ποιό είναι αυτό το πλοίο ρε παιδιά ??? Δυό μήνες τώρα (πάνω-κάτω) που την έχω δει, σπάω το κεφάλι μου, κι άκρη δεν βγάζω....... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Πες μου τώρα ειλικρινά βρε proud, αν δεν υπήρχε η άλλη φωτό (δεν την είχα δει) υπήρχε περίπτωση να το βρεις ???

Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω πλοίο που στο όνομα του να ...εμπεριέχεται το "ΩΡΗΣ". Που να φανταστώ ο ...βλαξ ότι υπάρχει πλοίο που στην πρύμη του αναγράφεται το "ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ" με ανάγλυφα γράμματα..... :P

Ειλικρινά, δεν το πιστεύω, μερτσί πάντως για την απάντηση.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

ημουν ετοιμος να αρχισω να ψαχνω στις φωτο που εχω απο τα πλοια του αργωσαρωνικου, αλλα μολις ειδα στο photostream οτι ειχε 4 φωτο του απολλωνα (κοντρα γεφυρα, πλαϊνη κλπ), δε χρειαστηκε να ψαξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και μαλλον τα 6 μποφορια εμποδισαν και τις λαντζες να βγουν στο λιμανι αφου το πλοιο την εκανε πριν 2ωρες για Κουσαντασι(κανονικα εφευγε παντα μετα τις 7 το απογευμα)

Την Τεταρτη το SEABOURN ODYSSEY εφτασε απογευμα Κουσαντασι κ εφυγε μετα απο σχεδον 24ωρες.Βλεπω παλι το πλοιο να εχει destination το τουρκικο λιμανι :blink: Αλλαξε πουθενα επιβατες η παει τους ιδιους ξανα μια βολτα απο κει :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τί είναι το "τοποικό κλιμάκιο επιθεώρησης" και από ποιούς αποτελείται?

Πρόκειται για τον όρο που αναφέρεται σε κάθε ανακοίνωση βλάβης πλοίου από το ΛΣ.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε μεγάλο νησί υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι συνεργάζονται με την επιθεώρηση πλοίων και αποτελούν τοπικό κλιμάκιο.Τώρα αν για παράδειγμα συμβεί χτυπά ξύλο κάτι στους Φούρνους τότε τοπικό κλιμάκιο θα έρθει από Σάμο.

Τέτοιοι επιθεωρητές συνήθως είναι ναυπηγοί συνταξιούχοι ή εν ενεργία, μηχανικοί...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
(για το ΠΑΝΟΡΑΜΑ)

Απ' ότι λένε εδώ οι γραφές του Διοόδωρου του Σικελιώτη :P το πλοίο έχει κατασκευαστεί στο Ναυπηγείο Martin Jansen GmbH & Co. KG Schiffswerft und Maschinenfabrik στο Leer της Γερμανίας με αριθμό 183 το 1987. Αναρωτιέμαι αν έχουμε ξαναδεί στα νερά μας πλοίο από αυτό το Ναυπηγείο που σπάνια συναντάμε.

Από αυτό το ναυπηγείο έχουμε ένα μόνιμο στα νερά μας και έναν εργάτη του Ιονίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους.Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο εξής :

Ποιοί είναι οι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς των θαλάσσιων τηλεπικοινωνιών στην ελληνική ναυτιλία.?

Πώς γίνονται οι προτάσεις όσον αφορά το θεσμικό πλαίσιο των τηλεπικοινωνιών στα πλοία?

Πώς παίρνονται οι αποφάσεις και απο ποιους (απο ποιά όργανα)?

Απο ποιά στάδια περνάει μία πρόταση (για τηλεπικοινωνίες στα πλοία και ασφάλεια κλπ κλπ) έως να φτάσει να γίνει νόμος?

Η Ελλάδα πρέπει να συμμορφώνεται με κάποιες προτάσεις-ανακοινώσεις κάποιων φορέων?

Γνωρίζω τον IMO.Υπάρχει κάποιος αρμόδιος αντίστοιχος οργανισμός στα πλαίσια της Ευρωπαικής Ενωσης? Στην Ελλάδα ποιοι παίρνουν τις αποφάσεις?

Link to comment
Share on other sites

Οι ερωτήσεις σου είναι πολλές και εντελώς γενικές. Πες αν θέλεις τι ψάχνεις συγκεκριμένα μήπως ξέρει κάποιος κάτι. Σε γενικές γραμμές όλα τα πλοία πρέπει να πληρούν τις προυποθέσεις που φτιάχνει ο ΙΜΟ και γι αυτό υπάρχει και το πιστοποιητικό Safety Radio(στα ποντοπόρα), νομίζω στα ακτοπλοικά/κρουαζιερόπλοια είναι ενσωματωμένο στο Passenger Ship Safety Certificate. Το τι είδους εξοπλισμό πρέπει να έχει το κάθε πλοίο και τι είδους άδειες πρέπει να έχουν οι αξιωματικοί εξαρτάται από τους πλόες που το πλοίο εκτελεί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...