Artevelde Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Αλήθεια αυτό το SAN NIKOLAS που αναφερει το Openseas τι ειναι??????Κανα "εκπαιδευτικου χαρακατηρα" δρομολόγιο??? Οχι τίποτα άλλο κάνει και 45 λεπτά το Πάρο - Πειραιά
aeriko Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 απο το ονομα και μονο θα μπορουσε να καταλαβει κανεις ,πως καταφερνει και κανει τοσο λιγο χρονο βρισκεται παντου στα νερα του αιγαιου!!!!
Harry Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Εχω παρατηρησει στα ταχυπλοα κυριως που ειναι αραγμενα στον Πειραια οτι εχουν κρεμασει στη θαλασσα κατι σχοινακια μαζι με καποιο καλωδιο. Ειναι καποιο ειδος προστασιας απο φορτια; πχ κεραυνοι;
Artevelde Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 απο το ονομα και μονο θα μπορουσε να καταλαβει κανεις ,πως καταφερνει και κανει τοσο λιγο χρονοβρισκεται παντου στα νερα του αιγαιου!!!! Σωστό κι αυτό και δεν το είχα σκεφτεί έτσι
Harry Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Ενα πλοιο της ακτοπλοιας τι καταναλωση καυσιμων να εχει το 24/ωρο; Ξερω ειναι πολυ αοριστη ερωτηση. Επισης ποια η ελαχιστη ποσοτητα καυσιμων που πρεπει να εχει ενα πλοιο για να εκτλεσει το δρομολογιο του.
Orestis Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Εχω παρατηρησει στα ταχυπλοα κυριως που ειναι αραγμενα στον Πειραια οτι εχουν κρεμασει στη θαλασσα κατι σχοινακια μαζι με καποιο καλωδιο. Ειναι καποιο ειδος προστασιας απο φορτια; πχ κεραυνοι; Στη συγκεκριμένη απορία έχουν δοθεί παλαιότερα δύο απαντήσεις: Συνηθως ειναι συρματα. Σε περιπτωση φωτιας σε τραβαει το ρυμουλκο απο κει.. Ειναι συρμα συμφωνα με τον κανονισμο για να μην καει κι αυτο.. Αν δεις πλωρες στο Νεο Μωλο ολες εχουν απο ενα τετοιο για ασφαλεια Μάλλον κάτι διαφορετικό πρέπει να εννοείτε. Αυτά τα οποία κρέμονται κατακόρυφα από τα ταχύπλοα προς τη θάλασσα έχουν σκοπό την αποφυγή της φθοράς των αλουμινίων του hull των σκαφών.
proud_ionian Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Ειναι το αδελφο του Dalmacija που εχει ερθει αρκετες φορες Πειραια. Ομορφα παλια σκαρια.το Dalmacija αναπαυεται πλεον στην ακτη του Alang
maniac Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 βρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση ?? αυτός ο βάπορας ήταν ποτέ στην Ελλάδα ?
pathfinder Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Δεν δούλεψε ποτέ στην Ελλάδα. Ήταν όμως παροπλισμένο στην Ελευσίνα το 1982 ή 1983 για αρκετό καιρό
seatleon Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Γνωρίζει κανείς τίποτα για τον εφοπλιστή Δημήτρη Μανιό ο οποίος έχει πεθάνει και έχουν αναλάβει τα αδέρφια του Βασίλης και Λίζα;Έκανα μια σχετική έρευνα αλλά δεν βρήκα τίποτα στο internet.Αν ξέρει κανείς που μπορώ να μάθω για αυτόν ας στείλει ένα μήνυμα.Ευχαριστώ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Διαβάζω από το zougla.gr, απόσπασμα από σημερινό άρθρο σχτικά με τα προβλήματα στις ακτοπλοικές συνδέσεις λόγω των ανέμων. Από την Κεραμωτή για το λιμάνι της Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο με κλειστού τύπου πλοία, ενώ από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αποπλέουν με πρακτικό. Τι είναι αυτό το "πρακτικό" ??? Πρώτη φορά το ακούω.
proud_ionian Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 πρακτικο που υπογραφει ο πλοιαρχος και αναλαμβανει την ευθυνη
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Και δεν μπορούσαν να γράψουν ένα "αποπλέουν με ευθύνη του πλοιάρχου", να καταλαβαίνει και ο κοσμάκης τι γίνεται ??? Άλλη π...ριά και αυτο το "ευθύνη του πλοιάρχου" . Λες και δεν έχει πάντα την ευθύνη ο πλοίαρχος γιά ότι στραβό συμβεί, είτε με θεομηνία είτε με "χαρά θεού"...
Harry Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Μπορει καποιος συναδελφος να εξηγησει την διαφορα κομβου με το μιλι ανα ωρα; Διαβασα σε ενα περιοδικο οτι για να διανυσεις 20 ναυτικα μιλια σε μια ωρα πρεπει να πηγαινεις με 20 κομβους και οχι με 20 μιλια ανα ωρα γιατι οπως επιγραματικα λεει ο κομβος ειναι διανυομενο μιλι ανα ωρα.
proud_ionian Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 το μιλι μετρα αποσταση, ο κομβος μετρα ταχυτητα
Harry Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Οταν ομως ειμαι στο αυτοκινητο και παω με 100 χλμ την ωρα, τα 100 χλμ τα κανω σε μια ωρα. Οταν ειμαι στη θαλασσα και θελω να κανω 20 μιλια γιατι οταν παω με 20 κομβους θα κανω μια ωρα, ενω αν πηγαινω με 20 μιλια την ωρα θα κανω πανω απο μια ωρα; Ετσι ακριβως το διαβασα.
Neptune Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Ο κομβος ειναι 1 ναυτικο μιλι την ωρα και ειναι μοναδα ταχυτητας. Αρα ειτε πουμε 1 ναυτικο μιλι την ωρα ειτε ενα κομβο ειναι το ιδιο Το μιλι την ωρα (mph) εχει καθιερωθει παγκοσμιως ως το μιλι που χρησιμοποιουν οι αμερικανοι για αποστασεις στη στερια και σε σχεση με το ναυτικο μιλι ειναι 0.86897624 Δηλαδη 1 μιλι = 0.86897624 ναυτικα μιλια. Γι αυτο και αυτη η διαφορα. Παραδειγμα Οι 19 κομβοι ειναι 22μιλια την ωρα (οχι ναυτικα επαναλαμβανω) Το mph το χρησιμοποιουν τα ταχομετρα σε σκαφη αναψυχης κυριως επειδη σαν απολυτο νουμερο ειναι μεγαλυτερο του κομβου. Και ετσι βγαινει ο καθε αναυτος και λεει οτι το σκαφος του παει 40 μιλια ενω μιλαμε για 34-35 κομβους ;)
proud_ionian Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 το στεριανο μιλι ειναι 1609 μετρα ενω το ναυτικο μιλι 1852. το ναυτικομιλι ειναι ενα λετπο μοιρας κατα μηκος του μεσημβρινου στο γεωγραφικο πλατος του ισημερινου.
Harry Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Εξηγειται ετσι οπως το λες αλλα στο περιοδικο φαινεται οτι σαν μοναδα το μιλι ανα ωρα ειναι μικροτερη ταχυτητα απο τον κομβο.
Neptune Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Και βεβαια ειναι Αφου με 1 κομβο μετα απο μια ωρα εχεις κανει 1852 μετρα ενω με ενα μιλι την ωρα εχεις κανει 1609 μετρα
alkisious Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Παιδιά, μηπως ξέρει κανένας αν τα τούρκικα πλοία (μικρά ή μεγάλα) πληρούν τις απαιτήσεις απο κατασκευής τουλάχιστον (γιατί όλα τα άλλα τα έχουν) γιατί έχω ακούσει ότι επειδή η λαμαρίνα τους είναι πολύ λεπτή δεν μπορούν να σηκώσουν σημαία μίας χώρας της Ε.Ε (π.χ: Ελληνική). Ξέρετε αν ισχύει αυτό ή όχι? Για παράδειγμα έχω ένα πλοίο στην Τουρκία και το φέρνω Ελλάδα. Θέλω να σηκώσω Ελληνική σημαία και το πλοίο μου είναι καινούργιο και πληρεί τις απαιτήσεις του Τουρκικού νηογνώμονα. Θα μπορέσω να σηκώσω την Γαλανόλευκη ή όχι?
gtogias Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Μα και η Πορφυρούσα από Τουρκία δε μας ήρθε? Το ίδιο δεν ισχύει για κάμποια μικρά που υπάρχουν στο Αιγαίο?
enas chiotis Posted April 7, 2010 Author Posted April 7, 2010 Για το Πορφυρούσα κι εγώ είχα την ίδια εντύπωση, αλλά απ'ότι φαίνεται έχει χτιστεί στην Τουρκία υπό τον GL, οπότε δεν μετράει. Πάντως όντως υπάρχουν αρκετά σκάφη (αλιευτικά, βοηθητικά, Ε/Γ) που ναυπηγήθηκαν στην Τουρκία και φέρουν την Ελληνική σημαία. Δεν ξέρω αν το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία. Για το θέμα του αν μπορεί συγκεκριμένο σκάφος να ενταχθεί στο ελληνικό νηολόγιο καλή θα ήταν η συμβουλή ναυπηγού που ασχολείται με τέτοια πράγματα και ακόμα καλύτερα του αγαπημένου μας ΚΕΕΠ...
Nick the Greek Posted April 8, 2010 Posted April 8, 2010 Αν την κατασκευη εχει παρακολουθησει διεθνως αναγνωρισμενος Νηογνωμονας(μεσα στον IACS δηλαδη), δεν εχει να κανει με τη χωρα κατασκευης.
pathfinder Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Σε γενικές γραμμές Ασχέτως τόπου κατασκευής τα εμπορικά πλοία κατασκευάζονται σύμφωνα με διεθνείς κανονισμούς. Ο όποιος επιλεγμένος από τον πλοιοκτήτη νηογνώμων παρακολουθεί τόσο την κατασκευή του πλοίου όσο και την κατά την διάρκεια της "ζωής" του συμμόρφωσή του με τους κανονισμούς, εκδίδοντας και τα σχετικά πιστοποιητικά. Αν δεν έχει αλλάξει κάτι ειδικά για τα Ελληνικής Σημαίας Ε/Γ απαιτείται επιπροσθέτως η έγκριση/παρακολούθηση από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του ΥΕΝ (ποιού ΥΕΝ??? σε κάποιο υπουργείο υπάγεται τεσπα)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now