Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Μηπως εχει κανεις πληροφοριες για το παρακατω πλοιο που ειναι ημιβυθισμενο στην Νοτιοδυτικη πλευρα της Καρπαθου.Μοιαζει με μοτορσιπακι ή μικρο εφοδιαστικο και αν κρινω απο τη γενικοτερη κατασταση του πρεπει να ειναι πολλα χρονια σε αυτη τη θεση

gallery_1819_16_804611.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Επιθεωρητής πλοίαρχος, ναυτολογήται ο εκάστοτε νεοαφιχθείς Πλοίαρχος που βρίσκεται επί του πλοίου με την παρουσία του Πλοιάρχου που είναι προγενέστερα ναυτολογημένος και ταξιδεύει το πλοίο. Τους ναυτολογούν έτσι προκειμένου να εκπαιδευτούν και να μάθουν το πλοίο, προτού αναλάβουν, υπό την καθοδήγηση του ήδη ναυτολογημένου πλοιάρχου. Αυτό γίνεται, καθώς συμφώνως ημερολογίου έχουνε παράδοση-παραλαβή πλοιαρχίας και ο Πλοίαρχος που υπογράφει σε όλα τα επίσημα έγγραφα, πρέπει να φαίνεται ένας!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάθε φορά που ένας πλοίαρχος πρόκειται να ναυτολογηθή σε πλοίο στο οποίο δέν έχει ξαναδουλέψει,κάνει ένα-δυό ταξίδια ώς "επιθεωρητής" πλοίαρχος,χωρίς να έχη εξουσία να κυβερνήση το πλοίο και όταν θεωρηθή ότι έμαθε το μάθημά του,παραλαμβάνει από τον αποχωρούντα;

Είναι δηλαδή κάτι σάν το line training που κάνουν οι πιλότοι όταν προσλαμβάνωνται σε μιά εταιρία-πετούν κάποια δρομολόγια μαζί με ήδη εργαζόμενους ώστε να μάθουν τους προορισμούς,τίς εταιρικές διαδικασίες κλπ.

Υπάρχουν κανονισμοί που ορίζουν πόσο θα διαρκέση η εκπαίδευση τού "επιθεωρητή" ή αυτό επαφίεται στην κρίση τού active πλοιάρχου;

ΥΓ.Γιατί άραγε τον λένε "επιθεωρητή" αφού δέν επιθεωρεί τίποτε;Δέν θα ήταν σωστότερο να τον ναυτολογούσαν ώς "εκπαιδευόμενο πλοίαρχο";

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κανονισμοί που ορίζουν πόσο θα διαρκέση η εκπαίδευση τού "επιθεωρητή" ή αυτό επαφίεται στην κρίση τού active πλοιάρχου;

Όταν γίνεται παράδοση-παραλαβή πλοιαρχίας κι έρχοντε στο λιμεναρχείο για την εγγραφή του ημερολογίου Γεφυρας και θεώρησή του, γράφουν: Κατόπιν εντολής πλοιοκτήτριας εταιρείας παραδίδεται η πλοιαρχία και όλα τα έγγραφα του πλοίου..... κλπ,κλπ!

Οπότε προφανώς το καθορίζει η εταιρεία τον χρόνο παράδοσης. Ναυτικός δεν είμαι,οπότε αν ξέρει κάποιος άλλη διαδικασία εντός πλοίου περί χρονικού ορίου, σεβαστή. Γιατί στο λιμεναρχείο γίνεται πάντα έτσι.

Υ.Γ: Το ''επιθεωρητής πλοίαρχος'' είναι αποδεκτός όρος στη ναυτολογία, γι αυτό ναυτολογούντε έτσι

Link to comment
Share on other sites

Εγώ επιθεωρητή πλοίαρχο δεν συνάντησα πουθενά. Στην αλλαγή πλοιαρχίας, ναυτολογείται κανονικά ο νέος ως ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ και στο ημερολόγιο γέφυρας γίνεται εγγραφή: "Κατόπιν τηλεφωνικής (μπορεί και γραπτής) εντολής της διαχειρίστριας εταιρείας, έγινε παράδοση των εγγράφων του πλοίου, των πιστοποιητικών κλπ κλπ κλπ στον παραλαμβάνοντα πλοίαρχο"

Προφανώς σαν επιθεωρητής πλοίαρχος αναφέρεται ο Superidentent μίας εταιρείας, ένας αρχιπλοίαρχος δηλαδή, που βρίσκεται στο πλοίο παρακολουθώντας επιθεωρήσεις που γίνονται από άλλες εταιρείες ή απλά παρακολουθεί τυχόν εργασίες που απαιτείται η παρουσία εκπροσώπου του γραφείου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όμως αγαπητέ συναντώ συνεχώς! Όχι ακούω ή μου είπαν, αλλά το έχω δεί μπροστά μου να το γράφουν στο λιμεναρχείο! Και τουλάχιστον στην HSW (μιας και απο εκεί ξεκίνησε η όλη κουβέντα με το Ρόδος), αυτό κάνουν! Κάθε νέος Πλοίαρχος που μπαίνει στο πλοίο και μένει με τον ήδη ναυτολογημένο πλοίαρχο, στο φυλάδιο γράφεται ώς επιθεωρητής πλοίαρχος, έως ότου γίνει η παράδοση-παραλαβή πλοιαρχίας.

Link to comment
Share on other sites

apo oti gnwrizw k epidei etyxe na parebriskomai se ploio pou yphrxan duo ploiarxoi o enas o kyrios k o allos ws epithewrhths ploiarxos opoios parebrisketai mesa ws epithewriths mexri na mathei to ploio apo ton ploiarxo opws k alles armodiotites opoios exei gi ploiarxia ospou na ginei h paradosh - paralabh!!k logo oti eixa thn tyxh na ton naytologhsw sto lumenarxeio ton naytologhsa ws epithewrhth ploiarxo!!!ara to melos CRUISE EUROPA EXEI APOLUTO DIKIO!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ποιό άραγε μπορεί να είναι το Ro-ro/passenger ship ΚΑΣΟΣ με ΙΜΟ 8928571 και το οποίο σύμφωνα με το shipspotting : κατασκευάστηκε το 1990 στο ναυπηγείο του Σάββα στην Ελευσίνα με το ίδιο όνομα, έφερε (Last known flag) Ελληνική σημαία και .....ζυγίζει :P (Gross tonnage) 103 tons, ενώ σύμφωνα με το equasis (το οποίο συμφωνεί στα παραπάνω στοιχεία) : πουλήθηκε μόλις πριν λίγους μήνες (Απρίλιος 2012) σε εταιρεία αγνώστων συμφερόντων με έκτοτε επίσης άγνωστη (νέα) σημαία ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Δυο από τα επιβατηγά που εξυπηρέτησαν τη γραμμή της Άνδρου τη δεκαετία του 80 ήταν τα επιβατηγά "Νήσος Άνδρος" και "Κύθνος". Σοιχεία και φωτογραφίες για τα δυο αυτά πλοία υπάρχουν; Κάθε βοήθεια δεκτή!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τι 'ναι πάλι τούτο ????? :wacko:

Γνωρίζουμε λίγο ή πολύ τις συντομεύσεις για τους διάφορους τύπους των πλοίων. Τα φέρυ εν προκειμένω (επιβατηγά - οχηματαγωγά) αναφέρονται ως Ε/Γ-Ο/Γ. Αυτό το Ε/Γ - Ο/Γ - ΔΡ - ΑΝ :blink: που αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου για την βλάβη στην παντόφλα ΕΛΕΝΗ, το έχει ματαδεί κανείς, γνωρίζει άραγε τι σημαίνει και αν υπήρχε και παλαιότερα ή αποτελεί κάποιον ....νεωτερισμό ???

.......το Ε/Γ-Ο/Γ-ΔΡ-ΑΝ «ΕΛΕΝΗ» Ν.Π.9803 παρουσίασε βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή του.
Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το "ΔΡ" κάπου το έχω δεί κι'εγώ,νομίζω σημαίνει "δρομολογιακό"-ο ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ έτσι προσδιορίζεται,ως ΕΓ/ΔΡ (Επιβατηγό δρομολογιακό) αλλά το "ΑΝ" δέν το'χω ξαναματαδεί."Αντιτορπιλλικό" πάντως σίγουρα δέν είναι. :D

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Ισως,αλλά τότε θα έπρεπε να υπάρχη και συντόμευση "ΚΛ" γιά τά κλειστού τύπου.

Πέραν τούτου,ακόμα κι'αυτό το "ΔΡ" μού κάνει εντύπωση-προφανώς ένα πλοίο που παίρνει επιβάτες και οχήματα,προφανώς κάνει δρομολόγια,άρα είναι "δρομολογιακό".Απ'την άλλη,και τα σκάφη αναψυχής,επιβατικά είναι,καθώς οι επιβαίνοντες δέν είναι δέματα-κανένας όμως δέν αναφέρεται σε ΕΓ/ΘΛ (δηλαδή "επιβατηγό/θαλαμηγός")....

Link to comment
Share on other sites

Τι 'ναι πάλι τούτο ????? :wacko:

Αυτό το Ε/Γ - Ο/Γ - ΔΡ - ΑΝ :blink: που αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου για την βλάβη στην παντόφλα ΕΛΕΝΗ, το έχει ματαδεί κανείς???

Για να λύσουμε τις απορίες!! ;)

Σημαίνει ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ/ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ/ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ/ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ!

Μήπως έχει να κάνει με τη λέξη ΑΝοικτό (ανοικτού τύπου που λέμε) μια και πρόκειται για παντόφλα; :confused:

Πολύ σωστά.

Ισως,αλλά τότε θα έπρεπε να υπάρχη και συντόμευση "ΚΛ" γιά τά κλειστού τύπου.

Και φυσικά υπάρχει και ο όρος ΚΛ που αναφέρεται σε Κλειστού τύπου πλοία! Είναι ορισμοί που χρησιμοποιούντε ευρέως απο το ΛΣ!

Link to comment
Share on other sites

Κατανοητά όλα, και αρκετά εύκολα μπορεί να "ερμηνεύσει - μαντέψει" κανείς τα ΔΡ και ΑΝ. Η δική μου απορία, που ίσως δεν την εξέφρασα σωστά, συνίσταται στο ότι -αν και όπως λέει ο φίλος Cruise Europa "είναι ορισμοί που χρησιμοποιούντε ευρέως απο το ΛΣ"- προσωπικά δεν είχα ξαναακούσει τα όσα χρόνια ασχολούμαι -ερασιτεχνικά βεβαίως- με τα ναυτιλιακά, αυτόν τον ....σιδηρόδρομο Ε/Γ - Ο/Γ - ΔΡ - ΑΝ. Ούτε βέβαια πολύ περισσότερο τον είχα δει οπουδήποτε σε επίσημα έγγραφα (ΣΑΣ - Δηλώσεις δρομολόγησης - Ανακοινώσεις του ΥΕΝ - Συμβάντα κλπ. κλπ. κλπ.)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλή χρονιά σε όλους τους φίλους..Ταξίδεψα το καλοκαίρι του 87 ή του 88 από Κυλλήνη για Αργοστόλι. Ημουν περίπου 5 ετών και δεν θυμάμαι όνομα πλοίου. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Θυμάμαι μόνο εμένα να τρέχω σε κουβερτωμένο κατάστρωμα! Επίσης στην επιστροφή δεν υπηρχε εισιτηριο ουτε για δείγμα και αναγκαστήκαμε να φυγουμε προς Λευκάδα (λογικά Φισκάρδο-Βασιλική) και από εκεί οδικώς προς Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου!

 

Λογικά, το καλοκαίρι του 1987 Κυλλήνη-Ληξούρι-Αργοστόλι έκανε το Αργοστόλι. Το 1988 πιστεύω δεν υπήρχε η γραμμή.

Φισκάρδο-Βασιλική το 1987 το Αφροδίτη Λ αλλά υπήρχε και Φισκάρδο-Νυδρί το καλοκαίρι με το Μεγανήσι! Το 1988 ξανά το Αφροδίτη Λ και το Μεγανήσι. Ελπίζω να βοήθησα λίγο :)

Link to comment
Share on other sites

Λογικά, το καλοκαίρι του 1987 Κυλλήνη-Ληξούρι-Αργοστόλι έκανε το Αργοστόλι. Το 1988 πιστεύω δεν υπήρχε η γραμμή.

υπηρχε και το 88.

απο το 86-90 τα καλοκαιρια την γραμμη την εκανε το αργοστολι και το χειμωνα εναλλαξ με το ιονις

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Proud :)

Μια ερώτηση μόνο: Είσαι σίγουρος για το 1986; Έχω σημειωμένο το Αργοστόλι Πάτρα-Σάμη-Βαθύ εκείνη τη χρονιά το καλοκαίρι με προέκταση κάθε Δευτέρα και Παρασκευή για Παξούς-Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...