Jump to content
Shipfriends

Cat I (IMO 9106211)


cpt_hcp

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 639
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Στο δελτίο του ΟΛΠ λέει ότι στις 8 Μάιου θα πρέπει να αναμένουμε ένα πλοίο με το όνομα Ro-Ro Alkioni. Αλλά με αυτό το ΙΜΟ No είναι το ομώνυμο ταχύπλοο. Αυτή η επιστροφή του πλοίο στην Ελλάδα μετά από 4 χρόνια παραμονής στην Αίγυπτο, μήπως μπορεί να έχει σχέση με καμία πιθανή δρομολόγηση στα νερά μας??

Link to comment
Share on other sites

Μια και το ανεφερες το πλοιο μολις εφτασε στο Σουεζ προερχομενο απο Σαφαγκα... :rolleyes:

Λες να πηγαινει να παρει σειρα για ανοδο ?

Link to comment
Share on other sites

Μαθανε πως μοιραζουνε λεφτα μετα την αποχωρηση του Ακουα και ειπανε μην χαθει η ευκαιρια τωρα που ειναι παχιες οι μυγες

Link to comment
Share on other sites

Το λιγοτερο που θελει παντως ειναι αλλαγη σημαιας γιατι με Παναμα δυσκολο το βλεπω για Ραφηνα. :rolleyes:

Κοιτα που αρχιζει να μην ισχυει τελικα πως οποιο βαπορι περναει το καναλι προς τα κατω δυσκολα ξανανεβαινει που λεγανε οι παλιοι. Και οι Αιολοι και οι Παναγιες και το Αλκυονη τωρα... Ε αμα γυρισει και το Al Huda I (ιδια εταιρια με το Αλκυονη) τοτε θα τα εχουμε δει ολα :D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με εγκυρες πηγες θα γυρισει και θα ονομαστει μαλλον MYCAT 1 η 2.το δρομολογιο που θα ζητησει ειναι ραφηνα-συρος-παρος-ναξος στις 0745...περιμενουμε να δουμε...

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου, δεν είναι το παράξενο το νέο όνομα, αν τελικά επιλεγεί. Άν και ακούγεται τουλάχιστον αστείο, έχουμε δει και ακούσει και χειρότερα. Το παράξενο κατ' εμέ είναι το ότι εγκαταλείπεται ένα πολύ ωραίο Ελληνικό όνομα (ΑΛΚΥΟΝΗ) για ένα άλλο απρόσωπο και ασόβαρο.

Link to comment
Share on other sites

Ακατανόητη μετονομασία...ιδιαίτερα εάν σκεφθεί κανείς ότι τόσα χρόνια στην Αραπιά ταξίδευε με αυτό το ωραιότατο όνομα....και τώρα που θα έρθει στην Ελλάδα θα γίνει άλλο ένα γατουλίνι.B)

ΥΓ Την Αφροδίτη, θα την αφήσουμε εκεί κάτω μόνη κι έρημη?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ετσι θα ονομαστει....το αλλο σκαφος της εταιρειας θα δρομολογηθει απο αγιο κωνσταντινο για σποραδες.ειναι το πρωην seacat scotland , τωρα al huda

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο που με προβληματίζει ειναι το ότι μετά απο 3 χρόνια καλοπέρασης στα χέρια των ευσεβών μουσουλμάνων προσκυνητών που όλοι ξέρουμε οτι μεταχειρίζονται τα πλοία που τους φιλοξενούν με την ίδια ευλάβεια με την οποία μπαίνει ο Τάκης Τσουκαλάς στη Λεωφόρο:D, σε τι κατάσταση να βρίσκεται το πλοίο απο πλευράς εσωτερικών χώρων? Είναι σε ικανοποιητική κατάσταση, ή τα σαλόνια του θυμίζουν τους χώρους ενδιαίτησης του 502 Τάγματος Πεζικού μετά από νυχτερινή άσκηση:D?

Επίσης αναρωτιέμαι με τι σημαία και πλήρωμα έρχεται.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο που με προβληματιζει Nick ειναι.....αν υπαρχει πιο ασχημο ταχυπλοο απο αυτο:D:eek: Παναγια μου,ειναι σαν να πηρες την πλωρη του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ:D και να την κολλησες πανω στο hull του catamaran..Απο ταχυτητες ο Σουηδος λεει 35,5 max...ποσα αλογα υπολογιζουμε να εχουν 'ψοφησει' ολο αυτον το καιρο εκει κατω;

Link to comment
Share on other sites

Στον 'Εφοπλιστή' είχα διαβάσει πως μετά την μετασκευή του στην Ελλάδα η ταχύτητα του έπεσε γύρω στους 24-25 κόμβους όπως μας ανέφερε ο φίλος valencay.Mε την προσθήκη και επέκταση των υπερκατασκευών φαίνεται να προστέθηκε πολύ βάρος στο σκάφος.

Link to comment
Share on other sites

Αρα λοιπον το θεμα οσο παει και γινεται πιο ενδιαφερον γιατι τιθεται θεμα τιμολογιακης πολιτικης. Ποσο ακριβο ή φτηνο πρέπει να είναι το εισιτήριο για ένα ταχυπλοο που πηγαίνει λίγο γρηγορότερα απο το Θεολογος Π?

Link to comment
Share on other sites

Ταχύπλοα τα οποία κοντεύουν την 20ετία έχοντας αλλάξει πολλά χέρια κι έχοντας περάσει από δύσκολες πολιτείες είναι δύσκολο να αποδειχθούν ορόσημα για την ακτοπλοία.

Τα είδαμε και με το Mega Jet που ο Ηλιόπουλος 2 χρόνια πολεμάει να το συνεφέρει, τα είδαμε και με το Searunner που τελείωσε άδοξα την περυσινή του σεζόν,..

Γενικά τα ταχύπλοα στην 10ετία θέλουν πολύ χρήμα για να διατηρήσουν τα στάνταρτς και δεν νομίζω να είναι πολλοί αυτοί που θα τα διαθέσουν.

Οπότε αν το συγκεκριμένο ταχύπλοο ταξιδεύει τώρα με 24-25 κόμβους επιτρέψτε μου να αμφιβάλω αν φταίει οποιαδήποτε είδους μετασκευή που υπέστει.

Link to comment
Share on other sites

Απαντήσεις στις υπαρξιακές σας αναζητήσεις:rolleyes:...θα βρείτε στην 1η και 2η σελίδα αυτού του thread.;) Και πριν από 4 χρόνια μιλάγαμε για ταχύτητα 24-25 κόμβους και για τιμές ανάμεσα στις τιμές των συμβατικών και των ταχύπλοων.

Link to comment
Share on other sites

Ας το δουμε και σε δυο φωτο απο τον Οκτωβριο του 2006 οταν ειχε ξεμεινει στο Λαυριο.Διακρινονται και οι δυο καταπελτες που εχει στην πλωρη και οι οποιοι φυσικα δεν προκειται να χρησιμοποιηθουν στην Ελλαδα.

Ειλικρινα παντως ειμαι πολυ επιφυλακτικος στο κατα ποσο θα πιασει το πλοιο.Οτι περισσευει μου φαινεται οτι θα περνει.

Ειναι και κακασχημο:P

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινησε την νυχτα να ανεβαινει το καναλι του Σουεζ,απο μεθαυριο μαλλον θα το βλεπετε απο κοντα....για να θαυμασετε παλι την ομορφια του:P

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι να ερθει να δουμε και απο κοντα σε τι κατασταση βρισκεται ας το δουμε εδω στη Σαφαγκα

και εδω στη Ντουμπα της Σαουδικης Αραβιας. Ηταν η περιοδος που η Αφρικη μας ετρωγε οτι αλουμινενιο ειχαμε :D

Φωτογραφιες που μας παραχωρησε φιλος τον οποιο ευχαριστουμε ιδιαιτερως

Link to comment
Share on other sites

Εφτασε και ειναι στη ραδα αγκυροβολημενο κοντα στη Ψυτταλεια. Αν διεκρινα καλα απο μακρια εχουν μεινει μονο οι πορτοκαλι ριγες και δε γραφει τιποτα στο πλαι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...