Jump to content
Shipfriends

Cat I (IMO 9106211)


cpt_hcp

Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από χθες το Alkioni άφησε τη ράδα του Πειραιά και είναι πλαγιοδετημενο δυτικά στη προβλήτα Νο: 2 του Περάματος με την αριστερή πλευρά του πλοίου. Το πλοίο εξωτερικά φαίνεται να είναι κάπως παρατημένο. Πολλά τρεξίματα κυρίως στην αριστερή πλευρά αλλά και πρυμα είναι κατάμαυρο από τις αναθυμιάσεις των οχετών καυσαερίων.

Διακρινονται και οι δυο καταπελτες που εχει στην πλωρη και οι οποιοι φυσικα δεν προκειται να χρησιμοποιηθουν στην Ελλαδα.

Σίγουρα δε θα χρησιμοποιηθούν Polmyt γιατί φαίνεται ότι οι πλωριοί καταπέλτες πρεπει να είναι σφραγισμένοι.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο εχει βαφτει κατασπρο και απο κατω με μπλε υφαλοχρωμα. Για να δουμε για να δουμε τι αλλο θα δουμε. Ζουμε μεγαλες στιγμες :D

Το καλοκαιρι τα βαπορια θα πεφτουν το ενα πανω στο αλλο και απο Σεπτεμβρη ολοι ταμειο ανεργειας :(

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέχρι χθες αργά το απόγευμα το Αλκυόνη που το είδα στη δεξαμενή δεν ήταν κάτασπρο (τουλάχιστον από πρυμα)!!

Εντύπωση προκαλούν οι τεράστιοι καταπέλτες του πλοίο που ακουμπούσαν στο πάτο της δεξαμενής όταν έκαναν ορθή γωνία αλλά και τα ύφαλα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης παρατηρώ στις φωτογραφίες ότι το μπλε γύρω από τα παράθυρα της γέφυρας έγινε γκρι. Καλά ταξίδια να έχει το πλοίο στο νέο του δρομολόγιο , όποιο και να είναι , γιατί του αξίζει πραγματικά να αγαπηθεί από τον κόσμο. Έχει ταξιδέψει ένας φίλος με αυτό στην Ερυθρά και μου είπε πως σε αρκετά δύσκολο καιρό δεν κουνούσε καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Και η συνέχεια. Η τελευταία 11.30. 1, 2, 3, 4, 5.

η συνέχεια. Η πρώτη 11.34 και η τελευταία 11.46. Απο τη χαρά του που σε λίγο θα είναι στο στοιχείο του, λάμπει. 1, 2, 3, 4, 5.

Βασανιστικά αργά, το νερό μπαίνει στη δεξαμενή. Εγώ όμως, εκεί . Για να μην σας κουράσω (εγώ είμαι κουρασμένος) η συνέχεια αύριο. καληνύχτα 1, 2, 3, 4, 5.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλη την παρέα. Η 2η φωτο στης 12.30, μετά δεν ξέρω γιατί η δεξαμενή σταμάτησε και τελικά το πλοίο βγήκε απο τη δεξαμενή στης 13.30. Aς το δούμε απο άλλο μέρος που βρισκόμουν όταν έπεσε. Μετά πήγε στη ΝΑΥΣΙ και αμέσως αρχίσανε με το γερανό να ετοιμάζουν με μονοτική ταινία τις γραμμές που θα σχεδιαστούν.Ελπίζω να σας άρεσαν και να μην κούρασα. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους. 1, 2, 3, 4, 5.

Link to comment
Share on other sites

Στο ΑΛΚΥΩΝΗ το βαψιμο απο την αριστερη μερια εχει ολοκληρωθει.Στην πρυμη εχουν γραψει και το ονομα αλλα το εχουν σκεπασμενο.Γενικοτερα μου αρεσει παρα πολυ με τα νεα χρωματα.Για μενα απο τα πιο ομορφα που εχω δει τελευταια σε Ελληνικο πλοιο.

Το Πειραιας κατω απο το ονομα που ειναι γραμμενο με αναγλυφα γραμματα αλλα ακομα δεν εχει βαφτει το ειχε απο παλια ή ειναι καινουριο?

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το ανάγλυφο Πειραιάς στη πρύμη ήταν από παλιά που ήταν με την Ελληνική σημαία, όπως ήταν με ανάγλυφο το Αλκυόνη στα Ελληνικά, αλλά μετά που άλλαξε σημαία τα έβαψαν στα Αγγλικά με μπόγια πάνω από το Ελληνικό όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Το νέο όνομα του Alkioni είναι My Cat (ΜΑΙΚΑΤ όπως είναι γραμμένο πρίμα αριστερά στα Ελληνικά). Μέχρι στιγμής ούτε από πλώρα αλλά ουτε από τη δεξιά πλευρά είναι γραμμένο το νεο ονομα του πλοίου.

Μου αρέσει που βάφουν μπλε το πρυμνιό εφιστιοB) αλλα τους έχει ξεφύγει στη πρύμη ένα κομματάκι που δεν το έχουν βάψει ακόμα.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως και θα σηκώσει ελληνική σημαία.

Αλλά δεν νομίζω (προσωπική άποψη) ότι το κομματάκι στην πρύμνη τους ξέφυγε. Το πιο πιθανό είναι να θέλουν να κάνουν μια άσπρη λωρίδα πίσω , οπότε να βάψουν και το άλλο άσπρο. Αυτό γιατί το κομμάτι που "ξέφυγε" ενώνεται ακριβώς με την άσπρη λωρίδα στα πλαϊνά.

Επίσης είναι σίγουρο ότι το όνομα στην πρύμνη είναι στα ελληνικά; (το λέω γιατί δε βλέπω διαλυτικά) Μήπως παίζει με τα γράμματα; Γιατί και το Maikat προφέρεται όπως το my cat από όσο ξέρω. Εκτός και αν το όνομα είναι γραμμένο στην πλώρη με αγγλικά , οπότε το θέμα αλλάζει.

Επίσης βλέπω πως από τη μία πλευρά πάνω από τη γαλάζια καμπύλη οι εξαεριστήρες είναι μπλε ενώ από την άλλη άσπροι., το ίδιο και για τη λωρίδα στα παράθυρα.

Edited by Neptune
merge
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, μήπως ξέρουμε τελικά πότε περίπου ξεκινάει δρομολόγια?? Άλλοι λένε για τις 15 Ιουνίου, άλλοι για μετά τις 20. Πάντως η απορία μου είναι σε ποια προβλήτα θα καταφέρνει να πέφτει στη Ραφήνα... Η #9 είναι μονίμως κατειλλημένη από το HIGHSPEED, η #7 από το SUPERFERRY ή το ΠΗΝΕΛΟΠΗ αντίστοιχα όπως και η #2 (για διανυκτέρευση μιλάμε βέβαια), ενώ οι καινούριες #3 και #4 θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για το πλοίο παρόλο που είναι ρηχές (δεν επηρρεάζει αυτό, το βύθισμά του είναι μόνο 3 μέτρα) αλλά ο ντόκος είναι πολύ χαμηλός, και σε συνδυασμό με το τόσο μεγάλο ύψος του γκαράζ, θα φέρει δυσκολίες... Εκτός αν το βάζουν στην #7 και τα SUPERFERRY - ΠΗΝΕΛΟΠΗ ξαναρχίσουν τη διανυκτέρευσή τους στις #1 και #2 όπως κάποτε... :confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειχε πρωτοερθει ειχαν φτιαξει μια ραμπα για να δενει.Φανταζομαι οτι θα δενει εκει εκτος και αν ειναι κατηλειμενη απο τα πλοια που ανεφερες ή την εχουν χαλασει.Σορρυ αλλα εξακολουθω να μην ξερω την αριθμοδοτηση των θεσεων στη Ραφηνα

Link to comment
Share on other sites

αλλά ο ντόκος είναι πολύ χαμηλός, και σε συνδυασμό με το τόσο μεγάλο ύψος του γκαράζ, θα φέρει δυσκολίες...:confused::confused:

Πολύ σωστή η παρατήρησή σου φίλε μου, για να καταλάβουν κι οι υπόλοιποι τι λέμε, ας δούμε μια φωτογραφία από τότε στη Ραφήνα. Όπως μπορεί να δεί κανείς ο ανήφορος είναι μεγάλος και μάλιστα έχω την εντύπωση ότι είναι και μεγαλύτερος απ' ότι μαρτυρά η φωτογραφία. Και φυσικά έχουμε να σκεφτούμε και τους αντίστοιχους ντόκους στα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ο ανήφορος είναι μεγάλος, φίλε Nick the Greek. Και μάλιστα στη φωτογραφία που παραθέτεις το πλοίο δεν είναι δεμένο στη "δική του" προβλήτα την #6. Είναι στην #9. Η "δική του" η #6 είναι νοτιότερα, αλλά σήμερα δεν υπάρχει. Πρόκειται γι' αυτήν την προβλήτα που είναι εκτός λειτουργίας εδώ και δύο χρόνια τώρα και που έχει πάθει καθίζηση από τον καιρό που γινόντουσαν τα έργα στο λιμάνι μας για την επίχωση του ενδιάμεσου λιμενίσκου. Προσωπικά έχω πολλές απορίες όσον αφορά την πρυμνοδέτηση αυτού του πλοίου. Γενικά είναι πολύ επιβλητικό πλοίο και πολύ καλό που θα το έχουμε και πάλι κοντά μας, γιατί χρειαζόμαστε καράβι για Παροναξία με ΙΧ, αλλά είναι δύσχρηστο στην απο-επιβίβαση οχημάτων, κι ο λόγος είναι αυτό το τόσο μεγάλο ύψος του γκαράζ. Για να δούμε πώς θα αντιμετωπιστεί τελικά αυτό το πρόβλημα, τόσο στη Ραφήνα όσο και στα νησιά... :confused:

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Βασικά αυτήν η ράμπα δεν υπάρχει πια. Έχει πάθει καθίζηση.

Σωστά! Πρόκειται για την προβλήτα #6 που γκρεμίστηκε στη θάλασσα κατά τη διάρκεια των εργασιών για την επίχωση του ενδιάμεσου λιμενίσκου. Παρεπιπτόντως μήπως ξέρει κανείς πότε ξεκινάει δρομολόγια και πότε να ετοιμαζόμαστε για την υποδοχή του στη Ραφήνα?? :) :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...