Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχουμε λοιπόν και επίσημα στα λόγια και όχι μόνο στα χαρτιά την επιθυμία της εταιρείας για συμβατικό στη Χίο - Μυτιλήνη.

Για να δούμε τι θα δούμε και πότε θα το δούμε...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερα το Αγιος Ευσταθιος επαιρνει καυσιμα στον Πειραια. Να υποθεσω οτι θα διπλωσει το Κρημνιωτισσα για Χιο Μυτιληνη? Αν ναι, τοτε δε νομιζω οτι χρειαζεται και τριτο ρο-ρο στη γραμμη. Παντως αν τελικα παρει αδεια το Ετζιαν Σαν(ναυλωμενο απο τη ΝΕΛ να υποθεσω), θα γινει πραγματικος πολεμος.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το Αγιος Ευσταθιος επαιρνει καυσιμα στον Πειραια. Να υποθεσω οτι θα διπλωσει το Κρημνιωτισσα για Χιο Μυτιληνη?
Σωστός-σωστότατος και στην είδηση και στην εκτίμηση :D

Εφημερίδα 'Εμπρός"

Με το "Σαμοθράκη" στην Καβάλα

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ

10/6/2005

Βήμα - βήμα προχωράει η επέκταση της ΣΑΟΣ στις γραμμές του Βορείου Αιγαίου. Χθες ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Φώτης Μανούσης έδωσε συνέντευξη Tύπου σε ξενοδοχείο της Μυτιλήνης. Έτσι από την Δευτέρα η ΣΑΟΣ δρομολογεί δύο οχηματαγωγά πλοία στην γραμμή Πειραιά – Χίο - Μυτιλήνη που θα πραγματοποιούν πέντε δρομολόγια την εβδομάδα από και προς το λιμάνι της Μυτιλήνης. Ουσιαστικά, η ΣΑΟΣ, αξιοποιώντας την ως τώρα παρουσία της στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της Λέσβου με το οχηματαγωγό «Παναγία Κρημνιώτισσα», προσπαθεί να κερδίσει ένα τμήμα από τον τζίρο που κάνουν τα πλοία της ΝΕΛ.

Δεν είναι τυχαίο ότι η ενδυνάμωση της παρουσίας της ΣΑΟΣ στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου με τον Πειραιά πραγματοποιείται τώρα που ο νέος στρατηγικός επενδυτής της ΝΕΛ θέλει να βάλει σε τάξη τόσο τις σχέσεις της εταιρείας με τους μεταφορείς, όσο και τις σχέσεις της εταιρείας με τα ταξιδιωτικά γραφεία που πουλάνε τα εισιτήριά της.

Τα οχηματαγωγά πλοία που θα εκτελούν το παραπάνω δρομολόγιο είναι το «Παναγία Κρημνιώτισσα» και το «Άγιος Ευστάθιος». Ο κ. Φώτης Μανούσης ανακοίνωσε ότι η ΣΑΟΣ αυτές τις ημέρες ολοκληρώνει τις διαπραγματεύσεις για την αγορά δύο επιβατηγών πλοίων, τα οποία επιθυμεί να δρομολογήσει στην γραμμή Πειραιά – Χίο – Μυτιλήνη. Ο Πρόεδρος της ΣΑΟΣ δεν αποκάλυψε τα χαρακτηριστικά των πλοίων που πρόκειται να αγοράσει ούτε το πότε θα δρομολογηθούν στην γραμμή, λέγοντας ότι: «θέλω πρώτα να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση και μετά να προβώ σε ανακοινώσεις».

Ωστόσο ο κ. Μανούσης αποκάλυψε ότι πρόκειται για καλά συμβατικά πλοία, που θα μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Έρχεται το «Σαμοθράκη»

Παράλληλα θα ξεκινήσουν και τα δρομολόγια του πλοίο «Σαμοθράκη», που θα συνδέει την Λέσβο και την Λήμνο με την Καβάλα. Το «Σαμοθράκη» είναι αδελφό πλοίο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» και θα συνδέει τα νησιά μας με την Καβάλα μία φορά την εβδομάδα. Το πλοίο θα ξεκινάει το απόγευμα της Παρασκευής από την Καβάλα, προκειμένου να κερδίσει τους Bορειοελλαδίτες που θέλουν να έρθουν για διακοπές στην Λήμνο και την Λέσβο κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

Η εταιρεία ΣΑΟΣ είναι πλοιοκτήτρια του ΣΑΟΣ ΙΙ που είναι δρομολογημένο στην γραμμή Λαύριο – Σίγρι – Βόρεια Ελλάδα.

Το «Σαμοθράκη» έχει μήκος 135 μέτρα και η υπηρεσιακή του ταχύτητα είναι 18,5 μίλια ανά ώρα. Το πλοίο διαθέτει 260 κλίνες και μπορεί να μεταφέρει 300 ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και 1.200 επιβάτες. Το πλοίο Σαμοθράκη διεκδικεί την εκτέλεση δρομολογίων στην άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σάμο – Κω – Ρόδο.

Συνεννοήσεις με τους μεταφορείς

Κατά την παραμονή του στη Λέσβο ο κ. Φώτης Μανούσης είχε συναντήσεις με τις μεταφορικές εταιρείες και τους ιδιώτες μεταφορείς. Ο κ. Μανούσης ανέφερε στους μεταφορείς ότι η παρουσία της ΣΑΟΣ είναι συνεχής και σταθερή στη Λέσβο εδώ και πέντε χρόνια. «Σε αυτή την περίοδο δείξαμε ότι τα πλοία μας ταξιδεύουν από και προς το λιμάνι της Μυτιλήνης είτε είναι γεμάτα είτε έχουν μόνο ένα φορτηγό. Δεν έχουμε σκοπό να πάρουμε το φιλέτο του καλοκαιριού και στην συνέχεια να φύγουμε από την αγορά.

Πιστεύουμε στον υγιή ανταγωνισμό και θεωρούμε ότι μπορούμε να λειτουργήσουμε τόσο εμείς, όσο και η ΝΕΛ, δίνοντας λύσεις στα μεταφορικά προβλήματα με χαμηλότερα ναύλα».

Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ο κ. Μανούσης σημείωσε ότι «πολιτική της εταιρείας είναι να παρέχει εκπτώσεις τόσο στα ναύλα των πλοίων, όσο και στα εισιτήρια των επιβατών.

Η ΣΑΟΣ δεν φοβάται τον ανταγωνισμό με την ΝΕΛ και δηλώνει πως όσο περισσότερα πλοία υπάρχουν στις γραμμές που συνδέουν τη Μυτιλήνη με την ηπειρωτική Ελλάδα, τόσο περισσότεροι τουρίστες θα έρχονται στην Λέσβο. Κι αυτό θα είναι θετικό και για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και για την οικονομία του νησιού μας.

Τα ταχύπλοα σκάφη έδωσαν λύσεις μόνο σε ειδικές περιπτώσεις. Τούτο συνέβη, γιατί τα ταχύπλοα έχουν υψηλό κόστος λειτουργίας, ιδιαίτερα τώρα που οι τιμές του πετρελαίου είναι αυξημένες, κι έτσι αποδεικνύονται ακριβά για τους επιβάτες και ζημιογόνα για τις εταιρείες».

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2005061017404

Και δύο Ro Ro η ΣΑΟΣ για Χίο-Μυτιλήνη και διαπραγματεύεται την αγορά 2 ΕΓ/ΟΓ για Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη :D

Link to comment
Share on other sites

Να και κάποιος που μετά απο τόσα χρόνια έχει τη μαγκιά να τα βάλει με την ΝΕΛ στο σπίτι της. :D

Μπορεί η ΣΑΟΣ να μην είναι υπόδειγμα θαλασσίων υπηρεσιών αλλα για να μεγαλώνει την εποχή που όλοι μικραίνουν

ίσως να είναι υπόδειγμα συνετής και μετρημένης διοίκησης.

Ελπίζω μονο το παιχνίδι να παιχτεί στα ίσια κ όχι με πολιτικά μαγειρέματα (οπως γινόταν σε παλαιότερες περιπτώσεις

οταν κάποιος ενδιαφερόταν για Χιο-Μυτιλήνη... :D )

Link to comment
Share on other sites

18,5 μίλια το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ? :D

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε? :D

Πέραν της πλάκας είμαι πολύ περίεργος να δω τι σόι βαπόρια είναι αυτά που διαπραγματεύεται ο Μανούσης.Διότι η προιστορία δεν είναι ευοίωνη.

Πάντως οι άγονες να είναι καλά .Αυτός ο άνθρωπος με τις άγονες έχει φτιάξει ολόκληρο στόλο ο οποίος διευρύνεται άσχετα αν αυτός ο στόλος δεν είναι και ο καλύτερος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ξεκινάει σωστά με δύο πλοία και όχι ένα, που σημαίνει αναχώρηση καθημερινή τόσο από τα νησιά όσο και από τον Πειραιά. Να δούμε τι θα δούμε.

ΥΓ. 25 Ιουνίου φεύγω για Χίο, να μην κόψω ακόμα εισιτήριο? :D

Link to comment
Share on other sites

Παταει γερα παντως η ΣΑΟΣ στην ακτοπλοια , ξεκινησε πριν (3) χρονακια με το ΣΑΟΣ ΙΙ το δρομολογιο Λαυριο -Σαμοθρακης και εκτοτε εχει παρει σχεδον ολη τη Β.Ελλαδα με τα αγονα δρομολογια , και απο οτι φαινετε συνεχιζει ακαθεκτη , Μπραβο τους .

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει σφηνωθεί στο μυαλό σαν σφαίρα ότι τα 2 πλοία που εννοεί θα είναι τα 2 γνωστά της ΔΑΝΕ,πράγμα που έχουμε αναφέρει και παλιότερα. Είναι παράξενο που αναφέρει ότι αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται οι διαπραγματεύσεις (τέλος του μήνα ο πλειστηριασμός).

Περιμένουμε και θα δούμε.

Επιπλέον, με ένα ρο-ρο της ΣΑΟΣ και ένα συμβατικό της ΝΕΛ το λιμάνι της Χίου στουμπώνει, τί θα γίνει αν βάλουμε άλλο ένα ρο-ρο και ένα συμβατικό και πού και πού βάζουμε και τον ΚΕΝΤΕΡΗ? XAOS-XIOS.

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει σφηνωθεί στο μυαλό σαν σφαίρα ότι τα 2 πλοία που εννοεί θα είναι τα 2 γνωστά της ΔΑΝΕ,πράγμα που έχουμε αναφέρει και παλιότερα.

Ρε φιλε το σκεφτομουν και εγω το μεσημερι αυτο , λετε PATMOS - RODOS με ΣΑΟΣ σινιαλα ?????? Καλο θα ειναι !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου δεν θα είναι απλά καλό αλλά ότι καλύτερο μιας και χωρίς πολιτικά μαγειρέματα τα δύο πλοία δεν πρόκειται να ξαναταξιδέψουν :D . Ίσως φίλε chioti να μην προλάβεις να ταξιδέψεις 25 Ιουνίου αλλά λίγο αργότερα κάτι γίνεται. Ωστόσο μην ξεχνάμε ότι κάποτε βρισκόταν στην Ιαπωνία για αναζήτηση πλοίων. Περιμένουμε!!

Link to comment
Share on other sites

Τραλαλό-λαλό

από την εφημερίδα αλήθεια

http://www.alithia.gr/newspaper/2005/11062005/11062005,10569.html

ΔYO ΠΛOIA ΣTH ΓPAMMH ΠEIPAIA - XIOY - MYTIΛHNHΣ ANAKOINΩNEI AYPIO O ΠΛOIOKTHTHΣ Φ. MANOYΣHΣ

Σπάει το μονοπώλιο της N.E.B.;

ΠIΣTEYOYME OXI MONO ΓIA TA KAΛOKAIPIA...

Tουλάχιστον αυτό θέλει ο πλοιοκτήτης της SAOS Ferries Φ. Mανούσης και θα το ανακοινώσει αύριο σε συνέντευξη Tύπου στο ξενοδοχείο Xανδρής.

Έχοντας ήδη φορτηγό πλοίο στη γραμμή θα ανακοινώσει τη δρομολόγηση και δεύτερου ενώ θα ανακοινώσει επίσης τη δρομολόγηση του πλοίου «Σαμοθράκη» στη γραμμή Mυτιλήνη – Kαβάλα.

Tο ενδιαφέρον όμως θα επικεντρωθεί στα όσα θα ανακοινώσει για την αγορά δύο πλοίων τύπου «Δια-γόρα» της ΔANE, τα οποία θα τα δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιά – Xίου – Mυτιλήνης με κίνητρο καλύτερες υπηρεσίες απ’ τη N.E.B. και φθηνότερα εισιτήρια.

Aν τα όσα υποσχεθεί (προηγήθηκε συνέντευξη του στη Mυτιλήνη) θα υλοποιηθούν θα φανεί σύντομα απ’ την αγορά ή όχι των πλοίων αφού είναι καθαρό ότι και άλλοι εφοπλιστές την εποχή της NEΛ έδωσαν ανάλογες υποσχέσεις αλλά πλοία δεν φάνηκαν ή αν φάνηκε κάποιο (ΦAIΔPA) ήταν ίδιας ηλικίας με τα υπάρχοντα και μόνο καλοκαιρινό...

Το τύπου ΔΙΑΓΟΡΑ της ΔΑΝΕ δεν μου κάθεται γιατί η ΔΑΝΕ δεν έχει άλλο ΔΙΑΓΟΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

Ν Ε Βεντούρη, όπως είπε ο Κάλυμνος.

Η εφημερίδα το έχει πάρει λίγο πατριωτικά το θέμα και τώρα που βρήκε την αφορμή στυλιτεύει όσο μπορεί.

ο nick φιλε chioti το ειπε , εγω ρωτησα τι ειναι .

Η εφημερις προφανος δεν πολυγουσταρει το Βεντουρη ε !!!!!

Link to comment
Share on other sites

.

Με αφορμή την τελευταία εξαγγελία του Κου Μανούση για την αγορά 2 πλοίων και την δρομολόγηση τους στην γραμμή Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη, έχω πολλές απορίες.

Οι απορίες μου είναι ανεξάρτητες από το αν πρόκειται για τα πλοία της ΔΑΝΕ (Πάτμος και Ρόδος), όπως αναφέρθηκε από ορισμένους εδώ.

Πρώτα όμως, ας κάνουμε κάποιες παραδοχές.

1. Η Ελληνική ακτοπλοΐα είναι καταχρεωμένη στις τράπεζες σε σημείο να λέγεται ότι οι πραγματικοί ακτοπλόοι είναι οι τραπεζίτες.

2. Οι τράπεζες έχουν μπεί για τα καλά στον έλεγχο των ακτοπλοϊκών εταιρειών με σκοπό να περιορίσουν την ζημιά από τις επενδύσεις τους. Για κέρδη μάλλον δεν πρέπει να συζητούμε.

3. Στα πλαίσια αυτά κάποιες τράπεζες δανειοδότησαν (προφανώς) τον Α. Βεντούρη ώστε να αποκτήσει την πλειοψηφία της ΝΕΛ και να προχωρήσει στην αναδιάρθρωση της εταιρείας και στο συμμάζεμά της, ώστε να αποφευχθεί η διαφαινόμενη κατάρρευσή της, εξαιτίας των δανειακών της υποχρεώσεων.

Είναι λογικό οι τράπεζες που δανειοδότησαν τον Α. Βεντούρη να είναι αυτές στις οποίες χρωστάει η ΝΕΛ και προσπαθούν να πάρουν πίσω τα λεφτά τους.

4. Κάποιες άλλες τράπεζες θα δώσουν δάνεια (προφανώς) στον Φ. Μανούση για να αγοράσει τα 2 πλοία και να τα δρομολογήσει Χίο-Μυτιλήνη με σκοπό να σπάσει το μονοπώλιο της ΝΕΛ και φυσικά προξενώντας τεράστια ζημιά στην ΝΕΛ και μάλιστα σε εποχή που προσπαθεί να ορθοποδήσει.

Προφανώς οι τράπεζες που υποστηρίζουν τον Α. Βεντούρη θα υποστούν ζημιά από τις τράπεζες του Φ. Μανούση.

Υπάρχει, βέβαια, το ενδεχόμενο τα χρήματα των Μανούση και Βεντούρη να προέρχονται από ιδιωτικά κεφάλαια (δικά τους και άλλων), αλλά μάλλον είναι απίθανο με την έλλειψη ρευστότητας που υπάρχει στον κλάδο.

Μήπως τα πράγματα ήταν αντίθετα από ότι φαίνονται?

Δηλαδή πρώτα εκδηλώθηκε η πρόθεση του Φ. Μανούση να κτυπήσει την ΝΕΛ και σαν άμυνα μπήκε ο Α. Βεντούρης στην ΝΕΛ? Και μάλιστα καλώντας σε ενίσχυση το AEGEAN SUN.

Τελικά μήπως έχουμε πόλεμο τραπεζών και όχι ακτοπλόων?

Μήπως ο Φ. Μανούσης, απλώς, ασκεί πίεση στην ΝΕΛ, ώστε να διασφαλίσει τα κεκτημένα του στον χώρο?

Η μήπως ο Φ. Μανούσης φασούλι-το φασούλι το γέμισε το σακκούλι και τους χορεύει στο ταψί?

Όπως και νάχει το πράγμα, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη και (μάλλον) με προεκτάσεις.

.

Link to comment
Share on other sites

Οτι πλοία και να πάρει δύσκολα θα μπορέσουν να δραστηριοποιηθούν το καλοκαίρι.

ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ θέλουν εκτεταμένες επισκευές στον μηχανολογικό τομέα ενώ πρέπει να πέσει πολύ δουλειά από θέματα βαφής και διάφορων άλλων επισκευών(όπως π.χ τα κοπανήματα που έχουν και τα δύο στην πρύμη τους από τις κακοκαιρίες το χαμένο καταπελτάκι του ΡΟΔΟΣ...).

Αν πάρει άλλα και ειδικά από Ιαπωνία μέχρι να έρθουν να κάνουν δεξαμενισμούς επισκευές μετασκευές(αν κάνουν)πάει το καλοκαιράκι.

ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ ή όποια άλλα πάρει σίγουρα θα αποτελούν εναλλακτική λύση για τον επιβάτη και δεν θα γίνεται αυτό το κακό να είσαι αναγκασμενος να βγαλεις 2 μήνες και 3 πριν εισιτήριο για να πας Αύγουστο στην Χίο ή την Μυτιλήνη.

Μόνο αυτό το γεγονός θα είναι αναβάθμιση για την γραμμή.

Από πλευράς πλοίων είτε πάρει ΠΑΤΜΟΣ - ΡΟΔΟΣ είτε φέρει άλλα τα οποία δεν πιστευώ ότι θα είναι και τίποτα βαπόραροι δεν νομίζω να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση.

Αύριο τα σπουδαία. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Νηρεα ο προβληματισμος σου ειναι και ευστοχος και ευλογος γιατι σε τελικη αναλυση δεν ξερουμε τις πιο ζουμερες απο τις λεπτομερειες της εισοδου του Βεντουρη στη ΝΕΛ. Για μενα αδιαμφισβητητο ειναι το γεγονος οτι υπαρχουν τραπεζες απο πισω του αλλα συμφωνα με τις ενδειξεις πρεπει να ειναι αυτες που εχουν δανειοδοτησει τη ΝΕΛ, αλλιως η μεχρι προτινος διοικηση της ΝΕΛ θα ειχε σηκωσει επανασταση. Εκτος κι αν εχουμε μια περιπτωση αλα Βενιζελος, αφηνουμε δηλαδη τη διοικηση σε αλλον για να μη χρεωθουμε την καταστροφη, πραγμα που το απευχομαι.

Οπως και να' χει το πραγμα, για να βγει ετσι ανοιχτα ο Μανουσης και να κανει τετοιες εξαγγελιες, παει να πει για μενα οτι δε φοβαται πια τη ΝΕΛ και οτι εχει τη δυναμη εκεινη(οικονομικη αλλα και αλλου ειδους) ωστε να αναμετρηθει μαζι της. Αν βεβαια εννοει τις εξαγγελιες του.

Link to comment
Share on other sites

Τί θα ακούσουμε ακόμα...

Από το ΑΙΠΕ:

ΧΙΟΣ: Από την 1 Νοεμβρίου Π. Ψαριανή τέλος και καλή αρχή για την κόντρα Βεντούρη - Μανούσου αφού η "χρυσοφόρα" γραμμή των Ψαρών κατοχυρώθηκε ύστερα από δημοπρασία στην εταιρεία ΣΑΟΣ.

Καλή αρχή για την κόντρα των εταιρειών Βεντούρη - Μανούσου, καθώς σε γενόμενη δημοπρασία η ΣΑΟΣ κέρδισε την γραμμή των Ψαρών, πράγμα που σημαίνει ότι το περιπετειώδες "Π. Ψαριανή" από την 1 Νοεμβρίου θα αντικατασταθεί στη γραμμή από αντίστοιχο πλοίο της εταιρείας του Φ. Μανούση.

Υπ' όψιν ότι η γραμμή Χίου - Ψαρών θεωρείται "χρυσοφόρα" αφού το κάθε δρομολόγιο επιδοτείται με 5000 ευρώ, ενώ πρόσφατα υπήρξαν πολλές διαμαρτυρίες για την αύξηση των μεταφορικών, που καθιστούσαν τα εμπορεύματα απαγορευτικά για το ακριτικό μας νησί.

ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ή καινούρια αγορά?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που για μενα δειχνει σιγουρο ειναι πως η ΣΑΟΣ χρειαζεται ενα ακομα πλοιο γιατι αν παει εκει το Νονα Μαιρη, καποιο δεν πρεπει να αντικαταστησει και το Νονα Μαιρη στα δρομολογια του? Ο Μανουσης παντως εκανε το 1-0.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...