Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • Replies 839
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
8 hours ago, proud_ionian said:

Έχουν προηγηθεί Σαμοθράκη και Αρσινόη 

Σωστά Τ Αρσινόη πρέπει να έκανε ενδοκυκλαδικα. 

Edited by proud_ionian
Posted

@Panagia Ekatontapiliani να περιμένουμε τελικά στο Μαντούδι - Σποράδες το Λαίδη η το Σταύρος ή να το ξεχάσουμε ; ( συμφωνα με τα οσα είχε γράψει ο ιδιοκτήτης τον Οκτώμβρη οτι θα φερει η ΣΑΟΣ μεγαλύτερο πλοιο στην γραμμή το 2024 ) 

  • 6 months later...
Posted
On 12/31/2020 at 7:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ανακοίνωση του κ. Φώτη Μανούση σαν ανασκόπηση της Saos Ferries

"ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ..."

Κάθε ημερολογιακό έτος μας φορτώνει κι από ένα χρόνο στη διαδρομή μας στη ζωή. Κλείνει ένας μικρός κύκλος, σαν μια διορία που πρέπει να προλάβουμε και να δώσουμε λόγο γι’ αυτήν. Έτσι και στο κλείσιμο αυτής της χρονιάς πρέπει να κάνω κι εγώ τον απολογισμό μου, ακολουθώντας τη διορία του πλοίου μας, Σταυρός, που μόλις ολοκλήρωσε με επιτυχία το τελευταίο του για φέτος δρομολόγιο στα Δωδεκάνησα. 

Βγαίνοντας από την καταστροφική για εμάς στη SAOS FERRIES χρονιά του 2019, σταθήκαμε όρθιοι, κάναμε την αυτοκριτική μας, σηκώσαμε τα μανίκια για σκληρή δουλειά και διεκδικήσαμε την επανένταξη του στόλου μας, εκεί που ανήκει, στη θάλασσα.

1)  Έτσι την χρόνια αυτή, το πλοίο μας Ε/Γ-Ο/Γ Σταυρός, είμαστε περήφανοι που έπλευσε στις θάλασσες του νοτιοανατολικού Αιγαίου, εκτελώντας δρομολόγια από τη Ρόδο και την Κω προς τα ακριτικά μικρότερα νησιά μας. 

2) Θεωρώντας τιμή μας αυτό το καθήκον, μηδενίσαμε τις τιμές εισιτηρίων επιβατών και οχημάτων προς το αγαπημένο Καστελόριζο και φροντίσαμε με κάθε κόστος να μην υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα στα δρομολόγια του πλοίου. 

3) Παράλληλα, το ταχύπλοο του στόλου μας, Ε/Γ- Δ/Ρ Ζέφυρος, διέσχιζε το Αιγαίο λίγο πιο ψηλά στο χάρτη, εξυπηρετώντας με την ίδια ακρίβεια τους επιβάτες μεταξύ Πάτμου, Λέρου, Κάλυμνου, Λειψών, Αρκιών, Αγαθονησίου και Σάμου.

4) Ξεπεράσαμε τους φόβους και τους δισταγμούς μας και τολμήσαμε να επαναδρομολογήσουμε το Ε/Γ-Ο/Γ Σαόνησος, το οποίο κέρδισε το διαγωνισμό για την εκτέλεση ενδοκυκλαδικών δρομολογίων, κι έτσι με το νέο έτος, μόλις ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες του διαγωνισμού θα συνδέει όλα τα Κυκλαδονήσια ακόμα και με την Κάρυστο και το Λαύριο.

5) Σύντομα και μέσα στο 2021, θα ολοκληρωθεί η ναυπήγηση και του άλλου δίδυμου με το Ζέφυρος πλοίου μας, Ε/Γ- Δ/Ρ Όστρια, οπότε και θα δρομολογηθεί μέσα στην ίδια χρονιά, σε προορισμό των ελληνικών θαλασσών.

6) Το τέλος του έτους κλείνει με την υλοποίηση ενός ονείρου ζωής για την έναρξη ναυπήγησης του νέου πλοίου του στόλου μας. Ενός νέου αποκτήματος επιβατηγού- οχηματαγωγού μήκους 108 μέτρων, του "Μελιώ", για το οποίο υπογράψαμε μόλις σήμερα τη σύμβαση για το πρώτο τμήμα κατασκευής του σε ολανδικο Ναυπηγειο, έχοντας ήδη προμηθευτεί  τις μηχανές του πλοιου.

Με αυτό, παίρνει σάρκα και οστά για μας ένα σύμβολο αξιών, που θα αποκτήσει μορφή ως ναυαρχίδα του στόλου μας, μέσα από ένα σύγχρονο στολίδι της θάλασσας μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα. Αυτό το σύμβολο σηματοδοτεί και το πέρασμά μας σε μια νέα σύγχρονη εποχή.

 

Με τη ναυπήγηση του Μελιώ πως τα πάμε, τέθηκε η τρόπιδα ή όχι ακόμα;

Posted

 Ανακοίνωση του κ. Φώτη Μανούση σαν ανασκόπηση της Saos Ferries.

Οταν ήταν αυτό? Μερικα χρονια πριν?

3) Παράλληλα, το ταχύπλοο του στόλου μας, Ε/Γ- Δ/Ρ Ζέφυρος, διέσχιζε το Αιγαίο λίγο πιο ψηλά στο χάρτη, εξυπηρετώντας με την ίδια ακρίβεια τους επιβάτες μεταξύ Πάτμου, Λέρου, Κάλυμνου, Λειψών, Αρκιών, Αγαθονησίου και Σάμου. /Quote]

Καμία λέξη για αυτό: https://kalymnos-news.gr/2024/07/παρατημένο-στο-καρνάγιο-τριπολίτης-τ/

 

  • 1 month later...
Posted
On 9/28/2024 at 11:22 PM, samothrax said:

Δεν εννοώ τον Μανούση. Ο Μανούσης βρέθηκε την κατάλληλη στιγμή και ήρθε ως "σωτήρας" για να μην κατασχεθεί το υπό ναυπήγηση ακόμη ΣΑΟΣ ΙΙ... Ο προηγούμενος έγινε καπνός... 

Και τοσο καιρο νομιζα οτι ο μανουσης ιδρυσε την σαος....και ναυπηγησε και το σαος 2...

Posted

Η SAOS ήταν η μία από τις δύο εταιρείες λαϊκής βάσης που φτιάχτηκαν κυρίως από Σαμοθρακίτες μετανάστες στη Γερμανία. Αν με ρωτάς γιατί δύο δεν το κατάλαβα ποτέ. Η μία είχε το πρώτο ΣΑΟΣ και η άλλη το ΑΡΣΙΝΌΗ. Η εν λόγω εταιρεία με το ομώνυμο πλοίο είχε πρόεδρο και ιδρυτή τον Μαργαρίτη Σκαμπαβίρια Σαμοθρακίτη, ο οποίος ήταν ένας ηγέτης και οραματιστής, εκείνος ξεκίνησε και την κατασκευή του ΣΑΟΣ ΙΙ. Έδωσε όμως μάχη με την επάρατη, την οποία δεν κέρδισε. Κάποια στιγμή, προς το τέλος ενώθηκαν οι δύο εταιρείες. Η διαχείριση της οποίας δόθηκε σε κάποιον, το όνομα αναφέρθηκε. Ο οποίος δεν τα πήγε καλά. Η εταιρεία λόγω της κατασκευής του νέου πλοίου ήταν σε άσχημη κατάσταση, εκείνος κάποια στιγμή έφυγε, εξαφανίστηκε, εκδιώχθηκε (δεν ξέρω ακριβώς). Εκεί εμφανίστηκε ο Μανούσης... Η συνέχεια πιστεύω είναι γνωστή...

Posted

Ο οποίος Μανούσης τότε ειχε βρεθεί με αρκετό μαρούλι στη τσέπη λογω πώλησης new channel και των αντιστοιχων διαφημίσεων που ειχε το κανάλι.

Posted (edited)

Δεξί χέρι του τότε δημάρχου Θεσσαλονίκης και μετέπειτα υπουργού Σωτήρη Κούβελα...

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Εννοείται ότι ο άνθρωπος είναι πολυπράγμων και επιβιώνει άνευ σημαντικών δυσχερειών εδώ και περίπου 40 χρόνια.

Πρώτη του εμπλοκή με τα media το κανάλι FM100 (ραδιόφωνο) του Δήμου Θεσσαλονίκης που ξεκίνησε το φθινόπωρο 1987 με Δήμαρχο Θεσ/νίκης τον Σ. Κούβελα της γνωστής τριανδρίας Δημάρχων (Έβερτ-Ανδριανόπουλος-Κούβελας). Παρότι η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ διοργάνωσε εκστρατεία κατεδάφισης του πομπού στον Χορτιάτη με αρχιστράτηγο τον τότε Αρχηγό της ΕΛΑΣ Ν. Αρκουδέα (θρύλο της εποχής), αυτή απεκρούσθη υπερηφάνως από Σ. Κούβελα-Φ. Μανούση με αποτέλεσμα 2 χρόνια αργότερα να δημιουργηθεί και το TV100. Ακολούθησε η ιδιωτικής πρωτοβουλίας (του) δημιουργία του New Channel με άδεια πανελλαδικής εμβέλειας (όλη η Ελλάδα έπρεπε να βλέπει "Ερωτοδικείο"), η πώλησή του και κατόπιν η εμπλοκή με τον εφοπλισμό (λέμε τώρα...).

Επί σειρά ετών διοργάνωνε στην Σαμοθράκη και ένα "Συνέδριο Ελεύθερης Δημοσιογραφίας" ή κάπως έτσι που συγκέντρωνε έξοχους διανοητές (🙈), αλλά αυτά τα ξεχνάμε, δυστυχώς, μόνο να γκρινιάζετε ξέρετε 🤣.

Posted

Διαβάζετε Shipfriends :D

On 1/1/2008 at 3:32 PM, proud_ionian said:

στο δημοσιευμα της "Ε" για το ΒΑ Αιγαιο, θυμηθηκαμε κατι ακομη για τον τιμονιερη της ΣΑΟΣ ferries. διατελεσε και ΓΓ του ΥΠΕΧΩΔΕ επι υπουργιας σωτηρη κουβελα.

ετσι απο στελεχος του Δημου Θεσσαλονικης (επι κουβελα) και προεδρος της Δημοτικης Τηλεορασης (ΤV100), ακολουθησε τον Σωτηρη κουβελα και στο ΥΠΕΧΩΔΕ, ενω παραλληλλα η γυναικα του (του κ.Μανουση) ξεκιναγε το New Channel.

επειδη ο Σωτηρης Κουβελας ειχε κανει και Υπουργος Πολιτισμου (τοτε που ειχε πει τους ποιητες λαπαδες) και Υπουργος Εσωτερικων, θυμαται κανεις αν ο κ.Μανουσης ειχε περασει και απο εκει.

 

On 9/11/2019 at 8:53 PM, proud_ionian said:

οταν λες μιλα για ολους και για ολα, ποσο πισω παει; φτανει στη δημαρχια κουβελα στη θεσσαλονικη ή μενει στα τελευταια χρονια;

παιδι του συστηματος και του παρασκηνιου ειναι. ετσι εχουν αυτα.

 

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ανακοίνωση της SAOS Ferries με την διεκδίκηση της γραμμής με αφετηρία την Κάλυμνο.

Quote

Μετά την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας η Saos ferries θα διεκδικήσει την γραμμή Κάλυμνος, Λέρος, Λειψοί, Πάτμος, Αρκιοι, Αγαθονήσι, Φαρμακονήσι, Πυθαγόρειο Σάμου, με δυο πλοία .

Παράλληλα κατ’ εφαρμογή της εταιρικής κοινωνικής μας ευθύνης θα στοχεύσουμε στην υποστήριξη των νησιωτικών κοινωνιών με πρωτοποριακά μέτρα τα οποία θα ανακοινώσουμε μετά την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Προς το παρών δηλώνουμε πως θα απασχολήσουμε κατ’ απόλυτη προτεραιότητα ναυτικούς από την Κάλυμνο όπου θα ελλιμενίζονται τα πλοία αλλά και από ναυτικούς κατοίκους των νησιών της γραμμής.

Όσοι ναυτικοί λοιπόν επιθυμούν την άμεση ναυτολόγηση τους να υποβάλουν βιογραφικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@saos.gr

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 1 month later...
Posted
1 hour ago, Nikos_Chania said:

@samothrax οτι η SAOS κρέμασε το νησί σας το ξέρουμε, το έχουμε καταλάβει πολλάκις. Την εμμονή όμως να το στηλιτεύουμε σε κάθε δυνατή ευκαιρία δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει. Είδαμε αρκετά σχόλια το 2019 και έκτοτε, με αρκετή ουσία όμως.

Απλά να σημειώσω ότι την κρέμασε πολλές φορές την περίοδο 2001-2019. Προσωπικά το έλεγα ανέκαθεν. Το πρώτο μεγάλο μπαμ ήταν βγήκε η "σκανδαλάρα..." Παυλίδη, που δικαιολογημένα της κόψανε όλες τις επιδοτήσεις και έμεινε το νησάκι μας ξεκρέμαστο μόνο με την Αλεξανδρούπολη. Μην μακρυγορώ. Μεσολάβησαν πολλά. Φτάσαμε αρχές του '18 όταν έπαθε σοβαρή μηχανική βλάβη λόγω κακοσυντήρησης και μας ανεβοκατέβαζαν με το σκάφος του Λ.Σ. Γαύδος, εκεί πάτησε και κατάφερε να κυκλοφορήσει το εν λόγω πλοίο ενώ δεν του δίνανε το οκ. Μέχρι που φτάσαμε στον μαύρο Αύγουστο του '19, χάλασε πρώτα το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, μετά το ΣΑΟΣ ΙΙ, το οποίο για σχεδόν 1,5 χρόνο ήταν εκτός λειτουργίας. Μέχρι που κλάαρε και το ΖΕΦΥΡΟΣ, που εκείνες τις μέρες κινούνταν 25 ώρες το 24ωρο. 

Πιστεύω να καταλαβαίνεις γιατί έχω εμμονές... Ίσως μερικές φορές το έχω παρακάνει. Κάποια στιγμή μου συστήσατε να το σταματήσω. Το κατάλαβα, το έκανα για μικρό χρονικό διάστημα, αλλά τα καμώματα του κυρ Φώτη δεν με αφήνουν... Θέλω να αγιάσω αλλά...

Θα προσπαθήσω να μείνω εκτός των συζητήσεων γύρω από τα θέματα της SAOS ειδικά όσο αυτή παραμένει μακριά μας και δεν...

Posted

Την εταιρεία τη θυμάμαι αν και μικρός τότε όταν όργωνε και εκείνη το βορειοανατολικό αιγαίο για να πιάσει ένα κομμάτι από την hellenic και την nel. 

Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πλοίο πέρασε να έχει λάθος ώρες πχ το μυτιλήνη χίο το θυμάμαι 2 ώρες, κάτι ανακοινώσεις ότι θα φέρει πλοία τύπου Μυτιλήνη, και κάτι αλλά.

Είχε φτιάξει μια καλή εικόνα με το αείμνηστο Παναγία Κρημνιώτισσα που είναι ένα από τα γρηγορότερα ρορο που πέρασαν. Έπαιρνε τότε πολλά φορτηγά από τότε μέναν και απ' έξω όπως τούτο το καιρό με το θέμα του Πελαγίτη. Και πολλοί φορτηγατζιδες τη προτιμούσαν τότε αν δεν βρίσκαν στη νελ. Βέβαια η δεύτερη έβαλε το Sea Witch τότε ναυλωμένο από το κο Καββαδα (Mccl) και έπειτα το Ταξιάρχη κάποια στιγμή που έκανε το ρορο. Στην ακίνησία έφερε και το ρορό θεσσαλονίκη που εικοσαριζε για πλάκα και έκανε πλάκα και στα συμβατικά. 

Έπειτα αγόρασε και το εξπρές λήμνος και το σαμοθράκη που ήταν δύο εξαιρετικά πλοία θυμάμαι ότι πηγαίναν συνέχεια με μειωμένες ταχύτητες και είχαν συνεχώς βλάβες και αυτό συνέχισε μέχρι το 2009.

Η εταιρεία θεωρούμε ότι το έχασε με τις  μετασκευές που έκανε τότε και βλέπω ότι το ίδιο κάνει και σήμερα ενώ έχει αγοράσει εξαιρετικά καράβια. 

Posted

To ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ είχε θέμα με το μικρό γκαράζ ανάλογα με το βαπόρι αφού έβαζε κ containers πλώρα θα θυμάσαι το κρένι που είχε
Υπήρχε σκέψη να μετασκευαστεί σε ΕΓ/ΟΓ ίσως λόγω ηλικίας να συνέφερε Ο Εφοπλιστής είχε δημοσιεύσει ένα σχέδιο το πως θα ήταν

 

Posted

Εγώ θεωρώ ότι η εταιρεία ήταν ένα μυρμήγκι που έμπλεκε με ελέφαντες στα χωράφια τους και έτσι κάθε της αρνητικό μεγενθυνόταν κυρίως από τα ελεφαντίσια μμε...

Ενίοτε και ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να διαχειριστεί τις καταστάσεις αυτές και έπαιρνε αποφάσεις με το θυμικό και όχι την ψυχρή λογική, πράγμα που χειροτέρευε την κατάσταση.

Posted

Οι κινήσεις της εταιρίας ηταν παντα άστοχες. αγόραζε πλοια βάση χαμηλότερης τιμής που ήθελαν αρκετα λεφτα για να έρθουν στα δικά μας δεδομένα.  Εχει αγοράσει τέσσερα φορτηγοποσταλια απο τα οποία το ενα δούλεψε ελάχιστα σαν ρο-ρο (Θεσσαλονίκη) το αλλο του εκανε μια φρικτή μετασκευή που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ (Μακεδονία) ενα αλλο δεν ηρθε ποτε στην Ελλάδα και το lady που συνεχίζει την μετασκευή με ρυθμούς χελώνες. Απο τα πλοια που αγόρασε λοιπόν τα μόνα που μπορούμε να πουμε οτι εκαναν λίγη δουλεια ηταν το Παναγία Σουμελά (στο οποιο πραγματικα ασελγησε επάνω του αλλα τουλάχιστον του βγήκε το πιο αξιόπιστο) και το Σαμοθράκη στο οποιο δεν εριξε ουτε ενα ευρω και εβγαλε βλάβες. Το Εξπρές Λήμνος δεν το βάζω καν γιατι ειναι ζήτημα αν δούλεψε συνολικά 4 μήνες για την εταιρεία.

Θυμάμαι μια φορά σε ενα πρακτορείο στην Λήμνο κλασσικά να τσακώνονται επιβάτες με τον πράκτορα γιατι το Σαμοθράκη ειχε χαλάσει δυο φορες σε μια εβδομαδα και ειχε γινει ενα μικρό αλαλούμ.ο επιβάτης αναφερόταν στην άσχημη κατασταση του πλοίου με αρκετα κοσμητικά επίθετα. Τοτε γύρισε ο πράκτορας με τρομερο ύφος και του λέει ναι καλα αυτα που λες αλλα τι εχεις να πεις για το Εξπρές Λήμνος που ειναι σαν κρουαζιερόπλοιο. Τοτε γυρισε ο επιβάτης και του ειπε πως ο Μανούσης και το Κνωσός Παλλάς να αγοράσει με την διαχείριση που κανει σε ενα μηνα θα εχει καταντήσει ρεταλι. Νομίζω πως αυτο συνοψίζει τα παντα. 

Posted

Τα βαπόρια της εταιρείας είναι σχετικά νέας ηλικίας και έχουν καλό μέγεθος για τα μικρά νησιά των άγονων γραμμών. Ομοίως και παλαιότερα η εταιρεία είχε πάρα πολύ αξιόλογα βαπόρια όπως Σαμοθράκη(για μένα καλύτερο από το Κορνάρος εσωτερικά),Νήσος Λήμνος(το Παναγία Τήνου 2,τρομερό καράβι) και το Θεσσαλονίκη(πυραυλοκίνητο είχε χαρακτηριστεί).Με μικρές μετατροπές και σωστή συντήρηση τα βαπόρια αυτά δεν είχαν κανέναν να φοβηθούν στο Βόρειο Αιγαίο.

Όμως η εταιρεία πάσχει πολύ σε διαχείριση,από τότε.

Posted

Και φυσικά υπήρξε και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΣΟΥ που κοσμούσε για χρονια τους ντοκους πέριξ του Πειραιά, έκανε μόνο ένα εμπορικό δρομολόγιο, μια απόπειρα να πάει για σκραπ και το γυρισαν πίσω γιατί το πήραν τα ρυμουλκά χωρίς άδεια,  μια ημιβυθιση και εκτοτε περιμενει την μοιρα του στου Σπανοπουλου!  

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...