Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Μόνο που η Saos Ferries τη δωρεάν μεταφορά επιβατών στο Καστελόριζο δεν την προσφέρει μόνο στους μόνιμους κατοίκους του Καστελόριζου, όπως είναι στη σύμβαση. Ενώ εάν θυμάμαι καλά προσφέρει και δωρεάν και το ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Nikos_Chania said:

Εν προκειμένω, η SAOS πέρυσι μετέφερε δωρεάν όλους τους επιβάτες απο και προς Καστελόριζο, και αυτό ναι, ήταν προσφορά της εταιρείας, σημαντική θα προσεθετα εγώ μιας και ήταν κίνηση που στηρίζει το ακριτικό νησί σε μια δύσκολη γεωπολιτική περίοδο. 

Αυτό ανέφερα Παναγία μου! Όλους τους επιβάτες. 

Και ναι μετέφερε δωρεάν και τα ΙΧ τους!! 

Link to comment
Share on other sites

On 27/3/2022 at 5:29 ΜΜ, giorgos_249 said:

"Εσείς" ποιοί; Εσύ, όχι εσεις. 

Το αναφέρω γιατί γράφεις κατά κόρον "εμείς θεωρούμε" η "εμείς ξέρουμε" αντί (αυτού που συμβαίνει δηλαδή) που είναι "εγώ νομίζω/φαντάζομαι/υποθέτω" + καθαρά ατομική άποψη....

Ναι εμείς. Γιατί κάτοικος της Σαμοθράκης δεν είμαι μόνο εγώ. Η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων και επαγγελματιών ήταν απογοητευμένοι - αγανακτισμένοι από την συγκεκριμένη εταιρεία σε πολλά επίπεδα. Εντάξει υπήρχε και μία ομάδα η οποία την ήθελε και την υποστήριζε και τμήμα αυτής είναι ακόμη νοσταλγοί της... Οι πολυετής συμβάσεις είναι, ειδικά οι 10ετής είναι βραχνάς για έναν τόπο και η κάθε εταιρεία συμπεριφέρεται καθεστωτικά...

Giorgos_249 από που είσαι;

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Τα δρομολογια στο site της εταιρειας ισχυουν η οχι??γιατι βρισκεται ακομα κω ενω επρεπε να πλεει προς ροδο κανονικα...με το ζεφυρος εχουμε νεοτερο??ακομα λερο βρισκεται??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ο Φώτης Μανούσης σε αποκλειστική συνέντευξη με αποκαλύψεις για τα λιμάνια και τα δρομολόγια στις Σποράδες

Quote

Σε μία αποκλειστική και αποκαλυπτική συνέντευξη προχώρησε η ιστοσελίδα μας χθες 7/7 με τον πλοιοκτήτη της SAOS FERRIES κ. Φώτη Μανούση, προκειμένου να διαλυθούν κάποιες ανακρίβειες και υπόνοιες που δημιουργήθηκαν τις τελευταίες ημέρες γύρω από την άφιξη του  Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ στο λιμάνι του Λουτρακίου, αλλά και στην ξαφνική διακοπή των δρομολογίων του:

ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ:  Κύριε Μανούση καλησπέρα σας. Ευχαριστώ για την τιμή να επικοινωνήσετε μαζί μου και να απαντήσετε σε καίρια ερωτήματα, που αφορούν τους κατοίκους των 3 οικισμών. Του Λουτρακίου, της Γλώσσας και του Νέου Κλήματος.

1η ερώτηση: Πως προέκυψε το λιμάνι του Αγνώντα, το οποίο βάλατε στα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ; Να σας πληροφορήσω, εάν δεν το γνωρίζετε, ότι ανέκαθεν τα κύρια ενεργά λιμάνια της Σκοπέλου ήταν δύο. Της Χώρας και του Λουτρακίου. Ο Αγνώντας ήταν λιμάνι - καταφύγιο που εξυπηρετούσε το λιμάνι της Χώρας, όταν υπήρχε καιρός και δεν επιτρεπόταν προσέγγιση καραβιού. Με ποια λοιπόν κριτήρια επιλέχτηκε σαν κύριο λιμάνι της εταιρείας σας, ο Αγνώντας και όχι του Λουτρακίου;

Φ. Μανούσης:  Αφού σας ευχαριστήσω για την δυνατότητα που μου δίνεται να επικοινωνήσω με τους αναγνώστες σας, θα σας απαντήσω σε όλα τα ερωτήματα σας.

 Όσον αφορά την επιλογή του Αγνώντα αποκλειστικό κριτήριο ήταν η πολύ μικρότερη απόσταση από το Μαντούδι  από ότι τα λιμάνια της Χώρας και της Γλώσσας. Μόνο η χρήση του Αγνώντα, μας επέτρεπε να πραγματοποιούμε τρία δρομολόγια την ημέρα. Αν είχαμε επιλέξει άλλο λιμάνι θα πραγματοποιούσαμε μόνο δύο δρομολόγια σύμφωνα με την νομοθεσία για τις ώρες εργασίας των ναυτικών.

2η ερώτηση:  Οι όποιες αποφάσεις έχουν παρθεί, ήταν αποκλειστικά δικές σας η με την Δημοτική Αρχή, ας πούμε σαν συμβουλή; Σας ερωτώ διότι ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου κ. Άγγελος Ξηντάρης σε σχόλιό του στα social media, σας ευχαριστεί δημοσίως αφού συναποφασίσατε (γράφει) μαζί, την τροποποίηση δρομολογίων και διανυκτέρευσης του καραβιού για το λιμάνι του Λουτρακίου.

Φ. Μανούσης:   Οι όποιες αποφάσεις λαμβάνονται αποκλειστικά από την διοίκηση της εταιρίας. Προφανώς ο κύριος πρόεδρος επιθυμούσε και μας πρότεινε ως λύση το Λουτράκι  μετά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην διανυκτέρευση στον Αγνώντα. Και όπως ξέρετε ακολουθήσαμε την συμβουλή του, επιλέγοντας την Γλώσσα.

3η ερώτηση: Επιλέχτηκε το λιμάνι του Αγνώντα. Γιατί άλλαξαν μέσα σε λίγες ημέρες τα δρομολόγια; Αρχικά το ΣΑΟΝΗΣΟΣ διανυκτέρευε στον Αγνώντα. Κατόπιν μέσα σε λίγες ημέρες έγινε τροποποίηση των δρομολογίων και επιλέχτηκε για διανυκτέρευση το λιμάνι του Λουτρακίου (προς μεγάλη ικανοποίηση της πλειοψηφίας των κατοίκων των 3 οικισμών). Σας ερωτώ, τι μεσολάβησε και μετά από 2 ημέρες ξανά τροποποιήθηκαν και πάλι τα δρομολόγια, με αποτέλεσμα να μείνει και πάλι το Λουτράκι εκτός των πλάνων σας; 

Φ. Μανούσης:  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ερώτηση σας, αρχικά διανυκτερεύαμε στον Αγνώντα, μέχρι που δεχθήκαμε τηλεφώνημα του κυρίου Μπουρίκα - εκπροσώπου των επαγγελματιών Αγνώντα - ο οποίος ζήτησε να μην διανυκτερεύει το πλοίο στο Λιμάνι. Αποφασίσαμε να διανυκτερεύουμε στην Γλώσσα και φυσικά ως οφείλαμε ζητήσαμε την έγκριση του υπουργείου Ναυτιλίας. Με έκπληξη διαπιστώσαμε οτι υπάρχει τυπικό κώλυμα στην έγκριση, δεδομένου ότι η εταιρεία ΑΝΕΣ προέβαλε ένσταση με  το επιχείρημα ότι έπρεπε να αλλάξουμε τα ωράρια των δρομολογίων γιατί αυτά τα ωράρια θα χρησιμοποιούσε το πλοίο Πρωτέας! Έτσι ουσιαστικά αποκλείστηκε η Γλώσσα και προκειμένου να ικανοποιήσουμε και το εύλογο αίτημα του Δημάρχου και των κατοίκων της Αλοννήσου,  καταλήξαμε στην Αλόννησο.

4η ερώτηση:  Στα πλάνα σας τελικά υπάρχει περίπτωση να δει ο πληθυσμός της περιοχής το ΣΑΟΝΗΣΟΣ στο λιμάνι του Λουτρακίου, ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο όπου όλες σχεδόν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες φεύγουν. Η εταιρεία που εξυπηρετεί ολοχρονίς, είναι μόνο το Ε/Γ-Ο/Γ EXPRESS SKIATHOS.

Φ. Μανούσης:  Όπως έχω δηλώσει από την αρχή, στις Σποράδες και ειδικά σε δρομολόγια από το Μαντούδι η εταιρεία μας πειραματίζεται. Όλα εξαρτώνται από το αν η γραμμή είναι βιώσιμη. Δεν επιδιώκουμε υπερκέρδη αλλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε αν η γραμμή αποδειχθεί ζημιογόνα. Πρόθεση μας (αν τα αποτελέσματα είναι θετικά), είναι να φέρουμε και άλλο πλοίο της εταιρείας μας. 

5η ερώτηση: Σε περίπτωση που τον χειμώνα παραμείνετε στον Αγνώντα, η εταιρεία σας θα βάλει λεωφορείο για την εξυπηρέτηση των κατοίκων; ( Δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα η μεταφορικό μέσον, ειδικά για ηλικιωμένους, για μετάβαση). Να σας ενημερώσω και πάλι ότι τα δρομολόγια των λεωφορείων την χειμερινή περίοδο είναι 1 πρωινό και 1 μεσημεριανό για όλο το νησί...

 Φ. Μανούσης:  Είμαστε ακτοπλοϊκή εταιρεία και δεν ασχολούμαστε με χερσαίες μεταφορές. Εξ άλλου αν παραμείνουμε τον χειμώνα, το πιθανότερα είναι να αλλάξουμε λιμάνι γιατί θα έχουμε πολύ λιγότερα δρομολογια και δεν θα μας πιέζει  ο χρόνος ώστε να καταλήγουμε στον Αγνώντα όπου ούτως η άλλως δεν θα μπορούμε να διανυκτερεύσουμε. 

ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ:  Ελπίζω κ. Μανούση ο κόσμος που αγωνιά η έχει βγάλει λάθος συμπεράσματα αυτές τις ημέρες, διαβάζοντας αυτή την αποκλειστική συνέντευξη που μου δώσατε να πάρει κάποιες απαντήσεις που ίσως τον καλύψουν και να πάψουν να κυκλοφορούν διάφορες ανυπόστατες πληροφορίες.  Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που μου αφιερώσατε.

 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Φ. Μανούσης:  Όπως έχω δηλώσει από την αρχή, στις Σποράδες και ειδικά σε δρομολόγια από το Μαντούδι η εταιρεία μας πειραματίζεται. Όλα εξαρτώνται από το αν η γραμμή είναι βιώσιμη. Δεν επιδιώκουμε υπερκέρδη αλλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε αν η γραμμή αποδειχθεί ζημιογόνα. Πρόθεση μας (αν τα αποτελέσματα είναι θετικά), είναι να φέρουμε και άλλο πλοίο της εταιρείας μας. 

αυτο νομίζω τα λέει ολα για το τι θα πρέπει να περιμένουμε τον χειμώνα. 

 

Πιστευω αν επιδοτηθεί η γραμμή για 2 δρομολόγια τον χειμώνα η Seajets η η Hellenic θα την τσιμπησει

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

φίλε samothrax καταλαβαίνω την θέση σου γιατί έχω διαβάσει μηνύματα οργής/παραπόνων σου για την εταιρια του μανουση αλλά κάνε λίγο κρατεί 

ο μανουσης αγόρασε 2 πλοία (λαιδη & νήσος) που αναβαθμίζουν την ακτοπλοΐα μας

και το σταυρός άψογο & σταθερό στις ώρες των δρομολογίων των δωδεκανησων 

δεν γνωρίζω τι έγινε με την σαμοθρακη αλλά μάλλον ο μανουσης έχει φίλους που δεν τον χωνευουν

 

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να έχει γίνει, αγγίζει τη γραφικότητα κάθε φορά που αναφέρεται στη Saos Ferries, με τα φτου σκόρδα, φτου κακά και ότι άλλο.

Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν τη θέλει την εταιρεία στα νερά τους και δικαίωμα του να μην τη θέλει, αλλά το να επαναλαμβάνεται συνέχεια με κάθε αναφορά που γίνεται, κουράζει!

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους το είπε κάποιος!! Έχει καταντήσει κουραστικό το όλο θέμα. Εμείς δεν φταίμε σε τίποτα, η συνεχής ανακυκλοφορία, η επανάληψη των ίδιων απόψεων και η προσπάθεια μετάδοσής τους στους υπόλοιπους χρήστες κουράζει. Ο καθένας μπορεί να έχει τη δική του άποψη για οποιοδήποτε θέμα, και εν προκειμένω για την Saos Ferries.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Rafinioths said:

φίλε samothrax καταλαβαίνω την θέση σου γιατί έχω διαβάσει μηνύματα οργής/παραπόνων σου για την εταιρια του μανουση αλλά κάνε λίγο κρατεί 

ο μανουσης αγόρασε 2 πλοία (λαιδη & νήσος) που αναβαθμίζουν την ακτοπλοΐα μας

και το σταυρός άψογο & σταθερό στις ώρες των δρομολογίων των δωδεκανησων 

δεν γνωρίζω τι έγινε με την σαμοθρακη αλλά μάλλον ο μανουσης έχει φίλους που δεν τον χωνευουν

 

15 hours ago, mvin said:

Ότι και να έχει γίνει, αγγίζει τη γραφικότητα κάθε φορά που αναφέρεται στη Saos Ferries, με τα φτου σκόρδα, φτου κακά και ότι άλλο.

Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν τη θέλει την εταιρεία στα νερά τους και δικαίωμα του να μην τη θέλει, αλλά το να επαναλαμβάνεται συνέχεια με κάθε αναφορά που γίνεται, κουράζει!

13 hours ago, rhodian said:

Επιτέλους το είπε κάποιος!! Έχει καταντήσει κουραστικό το όλο θέμα. Εμείς δεν φταίμε σε τίποτα, η συνεχής ανακυκλοφορία, η επανάληψη των ίδιων απόψεων και η προσπάθεια μετάδοσής τους στους υπόλοιπους χρήστες κουράζει. Ο καθένας μπορεί να έχει τη δική του άποψη για οποιοδήποτε θέμα, και εν προκειμένω για την Saos Ferries.

13 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Φτυσεις δε φτυσεις...κουνηθεις δε κουνηθεις ουδεις γλυτωνει το μοιραιον....Μια χαρα βαπορακια για πανω βορεια εχει ο Μανουσος...

Έχετε δίκιο, μάλλον έχω κουράσει, αλλά δεν περάσαμε και λίγα με αυτήν την εταιρεία στο νησί μας. Δεν έχω τίποτα ούτε με τα πλοία, ούτε με τον άνθρωπο, οι πολιτικές του ήταν καταστροφικές για το νησί μας, με αποκορύφωμα τον ΜΑΥΡΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ ΄19, πήρε ένα πλοίο ολοκαίνουργιο το 2000-΄01 και το άφησε από την τσιγκουνιά του ασυντήρητο. Για τον ίδιο λόγο κατέστρεψε και ένα σχετικά καινούργιο και καλό σκαρί, το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, ανακατασκευάζοντας το...

Τέλος πάντων θα προσπαθήσω να είμαι πιο εγκρατής και ελπίζοντας να μείνει μακριά από τα νερά μας, αν ου μη γένοιτο επιστρέχει στον "τόπο του εγκλήματος..." δεν ξέρω πόσο εγκρατής θα είμαι...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εκεί που πήγε το μυαλό σου. Αφού τον βλέπεις, σιγά σιγά φέρνει τα πλοία του από το νότο προς τον βορά. Μην εκπλαγείς αν σε δυο-τρία χρόνια βάλει πλοίο του στη Σαμοθράκη, σε ελεύθερο δρομολόγιο, μόνο και μόνο για να σπάσει την επιδότηση του Κοραή. Αρκεί μόνο να βρει γραμμή να του δίνει καλό κέρδος για να το "κάψει" στον εκτοπισμό του Κοραή. 

Link to comment
Share on other sites

Το γκαράζ του δεν νομίζω να είναι τόσο κατάλληλο για τα δεδομένα του νησιού μας, κάποτε το 84 μέτρα saos 2 ήταν κομπλέ, πλέον ο Κοραής είναι ακριβώς στα μέτρα μας ,γεμίζει το καλοκαίρι ,δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να επιστρέψει με 10 μέτρα μικρότερο μήκος πλοίο και στο πλάτος 3 μέτρα μικρότερο από τον Κοραή .Τουλάχιστον αν είναι το μοναδικό πλοίο δεν κάνει για την γραμμή αυτή το καλοκαίρι τουλάχιστον 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσε ισως να γυρισει για καλοκαρινη δρομολογηση μέσο καβαλας. Γενικα μπορουμε να κανουμε πολλα σεναρια αλλα ειδικά με την ΣΑΟΣ που ειναι η πλεον απροβλεπτη εταιρια οσον αφορα τις κινησεις της δεν νομιζω οτι εχει νοημα

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

On 10/11/2023 at 3:17 PM, maritime_diamonds_sam said:

Το γκαράζ του δεν νομίζω να είναι τόσο κατάλληλο για τα δεδομένα του νησιού μας, κάποτε το 84 μέτρα saos 2 ήταν κομπλέ, πλέον ο Κοραής είναι ακριβώς στα μέτρα μας ,γεμίζει το καλοκαίρι ,δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να επιστρέψει με 10 μέτρα μικρότερο μήκος πλοίο και στο πλάτος 3 μέτρα μικρότερο από τον Κοραή .Τουλάχιστον αν είναι το μοναδικό πλοίο δεν κάνει για την γραμμή αυτή το καλοκαίρι τουλάχιστον 

Το ξέρω και συμφωνώ και είναι γνωστή και η άποψη μου, αλλά μέχρι εκεί...

On 10/11/2023 at 4:34 PM, iord said:

Θα μπορουσε ισως να γυρισει για καλοκαρινη δρομολογηση μέσο καβαλας. Γενικα μπορουμε να κανουμε πολλα σεναρια αλλα ειδικά με την ΣΑΟΣ που ειναι η πλεον απροβλεπτη εταιρια οσον αφορα τις κινησεις της δεν νομιζω οτι εχει νοημα

Στο πρώτο σκέλος διαφωνώ και συμφωνώ, στο δεύτερο σκέλος συμφωνώ απολύτως...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...