Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εξ΄ όσων γνωρίζω, τα ναυπηγικά συμβόλαια και η επισυναπτόμενη χρηματοδότηση είναι τμηματική. Δεν παίρνει δηλαδή ο πλοιοκτήτης την αξία της ναυπήγησης σε δάνειο εφ΄ άπαξ αλλά τμηματικά και όταν η τράπεζα είναι ικανοποιημένη πως η ναυπήγηση προχωράει όπως πρέπει. Οπότε ίσως σε αυτό να αναφέρεται, στο ότι η τράπεζα ενέκρινε το αρχικό ποσό. Πάντως όπως είχα πεί και νωρίτερα στο topic, όντως ήταν ρεαλιστικό πλάνο η ναυπήγηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 3/22/2021 at 2:27 PM, Champion Jet_2 said:

Ξέρει κανείς αν έχει προχωρήσει καθόλου η κατασκευή του πλοίου που ναυπηγεί η Soas ή πάει για φιδέμπορα;

Αν ο Μανούσης ξεκινούσε τέτοιο εγχείρημα θα το δημοσίευε με τυμπανοκρουσίες αντίστοιχες των χθεσινών...

Αλλά ας μην βιαζόμαστε...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ανακοίνωση του κ. Φώτη Μανούση.

Είχα την τιμή σήμερα να απευθύνω τις ευχές μου στον Υπουργό εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, καθώς και στον Υφυπουργό κ. Κώστα Κατσαφάδο, να καταφέρουν με τις κατάλληλες αποφάσεις και μεταβολές στο κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων, να επιβάλουν σε ορισμένα στελέχη της υπηρεσίας την τήρηση της νομιμότητας και της αρχής της ισονομίας, ώστε αυτή να παύσει να λειτουργεί ως μικρομάγαζο συγκεκριμένων συμφερόντων, ζημιώνοντας εν τέλει την Ελληνική Σημαία.
Δήλωσα ξεκάθαρα ότι εγώ δεν θα ακολουθήσω το παράδειγμα άλλου  συναδέλφου μου, ο οποίος για ίδιους λόγους είχε καταφύγει στην εσχάτη διαμαρτυρία της απεργίας πείνας, αλλά ούτε και θα υποκύψω στις πιέσεις των ιδίων συμφερόντων, ξεπουλώντας τα πλοία του ομίλου μας σε συγκεκριμένη εταιρία.
Κατέστησα σαφές ότι προκειμένου να διαφυλάξω την αξιοπρέπειά μου αναγκάζομαι να υποστείλω την Ελληνική σημαία από το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ, ώστε να αποδειχθούν τα αυτονόητα υπό άλλη ευρωπαϊκή σημαία.
Γνωστοποίησα, δε, ότι παραιτηθήκαμε ήδη από τις απαιτήσεις μας από τη δίκη ενώπιον του Συμβούλιου της Επικράτειας σχετικά με το ίδιο πλοίο, παρά το γεγονός ότι έχουμε ήδη δικαιωθεί με προσωρινή απόφαση του ίδιου Δικαστηρίου. Με αυτόν τον τρόπο, αποδεσμεύω το Υπουργείο ως προς την επιλογή άλλου πλοίου για την εξυπηρέτηση της ενδοκυκλαδικής γραμμής, καθώς δεν σκοπεύω να ενεργήσω, όπως άλλοι, κρατώντας τα νησιά μας ομήρους των επιχειρηματικών τους μεθοδεύσεων.
Επανέλαβα την πρόθεσή μου να συνδράμω σε όποια προσπάθεια γίνει για την εδραίωση της νομιμότητας, δηλώνοντας πρόθυμος να παράσχω όλα τα στοιχεία που διαθέτω και τα οποία θα φανούν χρήσιμα στην ηγεσία του Υπουργείου. 
Τέλος, επιβεβαίωσα για άλλη μια φορά ότι η θέση μου και η ιστορία του ομίλου μας είναι αυτή του υποστηρικτή της ελληνικής ναυτιλίας και του έργου της ηγεσίας του υπουργείου -της οποίας γνωρίζω τις καλές προθέσεις- και κυρίως αυτή του αρωγού των εθνικών συμφερόντων. 
ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΙΣ ΘΥΣΙΑΣΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙ ΖΗΜΙΑ ΜΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω παρά να συμφωνήσω με τον Μανουση . Εκεί στην επιθεώρηση ο συγκεκριμένος Δρακουμέλ  , ερμηνεύει την νομοθεσία κατα περίπτωση (προφανώς όχι απο ανεπάρκεια προσόντων αλλα ανάλογα με τις ορέξεις για να μην πω κατι πιο χοντρό … ), εφαρμόζει δυο μετρα και δυο σταθμά ανάλογα το case και γενικά με ψευδείς επικλήσεις της ασφαλείας του πλοίου , πολλές φορές καταδικάζει πλοία άλλες φορές με επιτυχία κι άλλες φορές ανεπιτυχώς αφού πρώτα οι πλοιοκτήτες τους έχουν υποστεί μαρτυρικές καταστάσεις .

Σε δυο όμοια ταχύπλοα απο το ίδιο ναυπηγείο με συγκεκριμένο  όμοιο εξοπλισμό στην μια περίπτωση τον αποδέχτηκε στην άλλη περιπτωση έπρεπε να φτάσει το θέμα στον υπουργό , να γίνουν αλλεπάλληλες τεχνικές επιτροπές, να περάσει ένας ολόκληρος χρόνος για να βρεθεί οριστική λύση κι αποδοχή . 

Σε μια άλλη περίπτωση καταδίκασε ένα ταχύπλοο να ταξιδεύει με πρωτόκολλο επιβατών λιγότερο απο το 50% απο αυτό που θα έπρεπε να ταξιδεύει και εν τελεί αναγκάστηκε ο πλοιοκτήτης του να το πουλήσει στο εξωτερικό .

δυστυχώς παρότι όλοι γνωρίζουν την δράση του Δρακουμέλ, μένει αμετακίνητος με όλες τις κυβερνήσεις ,καταδικάζει την Ελληνική σημαία και απαξιώνει την επιθεώρηση εμπορικών πλοιων στην οποία εκτός αυτού εργάζονται αξιόλογοι άνθρωποι (στρατιωτικοί και πολιτικοί υπάλληλοι ) .

Link to comment
Share on other sites

On 6/26/2021 at 9:17 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

...όπως άλλοι, κρατώντας τα νησιά μας ομήρους των επιχειρηματικών τους μεθοδεύσεων.

Σωστότερο θα ήταν, αντί του "όπως άλλοι", να δήλωνε "όπως έκανα και εγώ παλιότερα"...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

Δάσκαλε που δίδασκες...

Κλπ κλπ κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπάρχει ενδιαφέρον στην υπόθεση. Φήμες λένε ότι αν με την Κυπριακή σημαία και χωρίς να κάνει πρόσθετες εργασίες μετασκευής, πάρει χαρτιά , τότε ο Υπουργός φέρεται αποφασισμένος να πάρει κεφάλια. Βασικά ένα κεφάλι πρέπει να πάρει ...

Οψόμεθα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο οι ένστολοι αλλα και άλλοι Δ.Υ. και σε άλλα υπουργεία που μπορεί η Ελλαδάρα μας να έχει εμπλέξει τη θάλασσα ,απλά ισχύει το " (celui)qui donne,ordone!" . Πάει ο άλλος του λέει "χάνω τόσα λεφτα" εξηγεί οπως του κατέβει το νομο ο καθένας και μπιπ ο Δίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
On 12/21/2021 at 11:45 AM, Z.Gk. said:

...Ας ελπίσουμε ότι ο Μανούσης όντως θα το μετασκευάσει και θα καταφέρει να το δρομολογήσει.

Αν η Ιστορία διδάσκει και/ή επαναλαμβάνεται, τότε μεγάλη αισιοδοξία δεν δικαιολογείται. Θυμάμαι εκείνο το πυραυλοκίνητο να σαπίζει για χρόνια στην Αλεξανδρούπολη, ούτε δικό μου να ήταν. 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, φίλε μου. Ειδικά για το Θεσσαλονίκη είχαν παρουσιαστεί μεγαλεπήβολα σχέδια μετασκευής, τα οποία, απλά, έμειναν σχέδια.

Γενικά, πάντως, είναι πολλά τα παραδείγματα αγορών μεταχειρισμένων πλοίων στην πρόσφατη ιστορία της ακτοπλοΐας μας που για εμάς (που δεν είμαστε εφοπλιστές, αλλά προσπαθούμε να σκεφτούμε με την κοινή λογική) δεν έβγαζαν κανένα νόημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στην Κάλυμνο ο Φώτης Μανούσης  της  SAOS FERRIES - Στα Δωδεκάνησα θα δρομολογηθεί και το νέο πλοίο της Εταιρείας

Quote

Στην Κάλυμνο βρέθηκε χθες ο πλοιοκτήτης και ιδρυτής της SAOS FERRIES Φώτης Μανούσης. Ο Φώτης Μανούσης συναντήθηκε με το Δήμαρχο Δ.Διακομιχάλη και τον Έπαρχο Μανώλη Μουσελλή. Το Φώτη Μανούση συνόδευε ο κεντρικός πράκτορας της SAOS FERRIES στην Κάλυμνο, Γεώργιος Μαρτίνος.

Ο Φώτης Μανούσης αναφέρθηκε στην Εταιρεία και στο νέο σκάφος που αγοράστηκε από την Ιαπωνία και ήδη μετασκευάζεται, διαμορφώνεται και σύντομα θα ξεκινήσει δρομολόγια. Όπως είπε, επιδίωξη θα είναι το νέο σκάφος να δρομολογηθεί και αυτό στα Δωδεκάνησα και να καλύπτει τα υπόλοιπα νησιά που δεν καλύπτει το “ΣΤΑΥΡΟΣ¨ τώρα, δηλαδή τα νησιά προς Βόρεια μέχρι Σάμο.

 

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στις 9/3/2022 στις 12:41 ΜΜ, η Παναγία Εκατονταπυλιανή είπε:

Στο Κάλυμνο ο Φώτης Μανούσης της SAOS FERRIES - Στα Δωδεκάνησα θα δρομολογηθεί και το νέο πλοίο της Εταιρείας

 

Αυτό είναι καλό νέο, εκεί να παραμείνουν όλα τα «πλοία», όσα βγάλουν τελικά... Γιατί εδώ όσο βλέπουμε ότι προσπαθεί να βγάλει πλοία, ανησυχούμε για «επιστροφές - καταστροφές».

Πολύ χαρά βλέπω από τους καλύμνιους, αλλά ας κρατούν μικρό καλάθι, να μην απογοητευτούν, όπως εμείς και τότε........

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω ότι αυτή η γενίκευση έχει κάποια αξία.

Με τη λογική αυτή θα έπρεπε να απορρίπτεται καθε κατάθεση φακέλου απο τον Μανουση, αναίτια, απλά κι μόνο επειδή μια φορά δεν τήρησε τους όρους της σύμβασης. 

Σα να λέμε, δεν θα μπω στο αμαξι σου να παμε για καφέ γιατί πρόπερσι σε έγραψε η τροχαία για παράνομη στάθμευση.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Nikos_Chania said:

Δε νομίζω ότι αυτή η γενίκευση έχει κάποια αξία.

Με τη λογική αυτή θα έπρεπε να απορριφθεί καθώς κατάθεση φακέλου από τον Μανούση, αναίτια, απλά και μόνο μια φορά δεν τήρησε τους όρους της σύμβασης. 

Σα να λέμε, δεν θα μπω στο άμαξι σου να πάμε για καφέ γιατί πρόπερσι έγραψε η τροχαία για παράνομη στάση.

Εμείς το ξέρουμε που τον είχαμε τόσα χρόνια και φυσικά δε μιλάω μόνο για το μάυρο καλοκαίρι του ΄19... Σε συνδυαμό με το ότι έχουν μείνει κάποια ελάχιστα υπολείμματα νοσταλγών του, ζούμε με τον φόβο της επιστροφής του, γιατί αν χτύπα ξύλο κατά λάθος γυρίσει, το νησί θα υποφέρει από την εκδικητική μανία του...

Link to comment
Share on other sites

"Εσείς" ποιοί? Εσύ, όχι εσεις. 

Το αναφέρω γιατί γράφεις κατά κόρον "εμείς θεωρούμε" η "εμείς ξέρουμε" αντί (αυτού που συμβαίνει δηλαδή) που ειναι "εγώ νομίζω/φαντάζομαι/υποθέτω" + καθαρά ατομική άποψη....

Link to comment
Share on other sites

Στα Δωδεκάνησα δεν έχω ακούσει να υπάρχουν παράπονα για τα δρομολόγια των πλοίων της εταιρείας. Ίσα ίσα, εκτελούνται απροβλημάτιστα και επιτελούν έργο συνδέοντας τα νησιά με αξιοπρεπή πλοία. Μάλιστα στις εκτός high season περιόδους, η μετακίνηση των μονίμων κατοίκων και των αυτοκινήτων τους από Ρόδο προς Καστελόριζο γίνεται δωρεάν, κάτι πολύ σημαντικό.  Οπότε, όπως είπαν και οι φίλοι από πάνω, δεν υπάρχει λόγος για τέτοιου είδους γενικεύσεις, ειδικά για ένα νέο πλοίο, του οποίου η μετασκευή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Η δωρεάν μετακίνηση των μονίμων κατοίκων των νησιών με τα διοικητικά κέντρα τους (στην περίπτωση του Καστελόριζου, η Ροδος) είναι απαιτούμενο της σύμβασης ανάθεσης για την εκάστοτε άγονη γραμμή, κι όχι προσφορά του πλοιοκτητη. 

Εν προκειμένω, η SAOS πέρυσι μετέφερε δωρεάν όλους τους επιβάτες απο και προς Καστελόριζο, και αυτό ναι, ήταν προσφορά της εταιρείας, σημαντική θα προσεθετα εγώ μιας και ήταν κίνηση που στηρίζει το ακριτικό νησί σε μια δύσκολη γεωπολιτική περίοδο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...