Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds φιλοξενεί τις απόψεις ενός αναλυτή εξ' Αμερικής σχετικά με πιθανές χρεοκοπίες κάποιων από τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας, δηλαδή Carnival, Norwegian και RCCL. Ο συγκεκριμένος αναλυτής ισχυρίζεται πως πιθανές χρεοκοπίες θα μπορούσαν να εξελιχθούν στις πιο περίπλοκες υποθέσεις χρεοκοπίας στη νομική ιστορία. Κι αυτό γιατί σε κάθε μια από αυτές τις εταιρείες υπάρχει ένας δαίδαλος από θυγατρικές σε διάφορες χώρες. Πέραν τούτου, τα πλοία είναι νηολογημένα σε διάφορες σημαίες, βρίσκονται παροπλισμένα σε διάφορες περιοχές του πλανήτη που έχουν φυσικά τα δικά τους νομικά συστήματα, ενώ στις εγγυήσεις που έχουν λάβει οι τράπεζες περιλαμβάνονται εκτός από τα ίδια τα πλοία, ακίνητα σε διάφορες χώρες και ιδιωτικά νησιά. Ο δανεισμός των εταιρειών, μόνο και μόνο με αφορμή τον ιό είναι στο ύψος των 8+ δισεκατομμυρίων δολλαρίων, χώρια όλα τα υπόλοιπα δάνεια που τρέχουν. Τροφή για σκέψη και ενδιαφέρον για τις περαιτέρω εξελίξεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Το οποίο βέβαια θα είχε νόημα αν ίσχυε και στην αποβίβαση. Εδώ πάντως (Τήνος) δεν τηρείται καμιά απόσταση ούτε στο μπες ούτε στο βγες. (Επίσης, μιας και το έφερε η κουβέντα, δύο από τις τέσσερις γραμμές στο χώρο αναμονής στο λιμάνι της Τήνου είναι off λόγω εργασιών συντήρησης οι οποίες ξεκίνησαν τότε ώστε να συμπέσουν με το peak της κίνησης 😎

Edited by Superfast VI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω σχετικά με πρόσφατο ταξίδι;; αντε κ γίνεται θερμομετριση. Αν είχες πυρετό δεν σε βάζουν στο πλοίο;;. Οι μασκες μέσα στο πλοίο τηρούνται μόνο από το πλήρωμα χωρίς να γίνεται παρατηρήση στους ταξιδιώτες. Τουλάχιστον σε μπλε αστέρι μου των Χανίων. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

16 νεα κρουσματα, μας χαρισε σε μια μερα το merbabu.

12 χρονο crude oil tanker, μαλτεζικη σημαια, ελληνικων συμφεροντων, ηρθε απο τουρκια, ξεφορτωσε στην παχη και πηγε στη ραδα για τα περαιτερω.

καθε πλεροφορια για το πλοιο ή το συμβαν, ευπροσδεκτη :);) 

Edited by proud_ionian
πλοίο του ευ covidιζεσθαι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλοιοκτήτης η οικογένεια Προκοπίου, για το συμβάν, ιδέα δεν έχω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αλλο covidισιο κρουσμα. στον αστακο αυτην τη φορα.

το τρυπανι discoverer india ειναι φουνταρισμενο εδω και 2-3 μερες, περιμενοντας να "δεσει" στο πλατυγυαλι.

μελος του πληρωματος, που διαγνωστηκε θετικο στον ιο,  ειχε μεινει και σε ξενοδοχειο:wub: της περιοχης

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, SAMAINA said:

Και μετά θέλουν να πείσουν την κοινή γνώμη για την αναγκαιότητα των μέτρων για τον conid-19?

Αυτά τα πίσω μπρος έχουν μπερδέψει τον κόσμο που δεν ξέρει τι να πιστέψει και τι όχι. και έχουν δώσει χώρο στους ξερόλες , τους ψεκασμένους και τους στόκους.

πεσ' τα χρυσοστομε. ν'αγιασει το στομα σου

ετσι ακριβως ειναι. αν αντιπαραβαλει κανεις τις δηλωσεις των αρμοδιων κρατικων και κυβερνητικων αξιωματουχων, (του τελευταιου μηνος, αρκει), βλεπει να αυτοαναιρουνται συνεχως. στο τελος παντα καταληγουμε στην ατομικη ευθυνη κλπ.

ξεχασα. βαλαμε ταβανι στους γαμους και τα βαφτισια, σε μια περιοδο που δεν γινονται ουτε γαμοι ουτε βαφτισια (νηστεια δεκαπενταυγουστου). α, κοβουμε τα πανηγυρια, αλλα αφηνουμε τις συναυλιες. με τα κλαρινα και τα νησιωτικα κολλαει ο ιος. με το εντεχνο και την παολα οχι. τη μια δευτερα σταματαμε τις μασκες στα εμπορικα κεντρα και μετα απο πεντε μερες την επιβαλουμε (σωστα) σε ολους τους κλειστους χωρους.

στην αττικη εχουμε τα περισσοτερα κρουσματα, αφ'ενος γιατι μενει εκει το 40% του πληθυσμου και γιατι υπαρχει παρα πολυ μεγαλος αριθμος ατομων που μετακινειται με τα μεσα μαζικης μεταφορας (σε σχεση με τις αλλες πολεις). εκει δεν αρκουν οι μασκες, θελει και περισσοτερα δρομολογια (και στα λεωφορεια και στα τραινα).

 

 

ΥΓ:

1 minute ago, Annivas said:

Απο εκει και περα ο καμαρότος η ο υπαρχος η ο οποιοσδήποτε άλλος εκ του πληρώματος δεν εχει δικαιοδοσία αλλα ούτε και ειναι όργανο επιβολής του νόμου . Πολυ περισσοτερο δεν εχει το όπλο της άμεσης επιβολής προστίμου για να συνετίσει κάποιον

μηπως κατ' εξαιρεση και με ειδικη νομοθετικη προβλεψη, θα επρεπε να υπαρχουν οργανα επιβολης του νομου (κλιμακια του λιμενικου και της αστυνομιας), τουλαχιστον για την περιοδο υψηλης κινησης;

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Svo said:

πως ούτε θερμομέτρηση γινόταν , και πολλοί επιβάτες , ακόμα και μέσα στους εσωτερικούς χώρους δεν φόραγαν μασκα .Κατά το ηλιοβασίλεμα δε , καταλαβαίνετε τι γινόταν στην πρύμνη.

Για να πω την αλήθεια δεν έχω δει πέραν της πρώτης εβδομάδας και πέραν των διαφημίσεων των εταιρειών να γίνεται θερμομέτρηση. Η αλήθεια είναι ότι η Blue Star πάντως έχει τα περισσότερα αντισηπτικά, βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις και το πλήρωμα υπενθυμίζει πάντα οι επιβάτες να φοράνε μάσκα. Δυστυχώς οι ανεγκέφαλοι είναι πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Όλυμπος κάνει θερμομέτρηση ανελλιπώς, για τους άλλους δεν παίρνω όρκο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Λαύριο γίνεται θερμομέτρηση, ο κόσμος συνολικά φορά μάσκα στους κλειστούς χώρους, έστω και αν κάποιοι τη φορούν και δεν τη φορούν, τα πληρώματα φορούν. Γενικότερα, η επιβολή των μέτρων είναι ένα τεράστιο θέμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάσκες εντάξει, αλλά η θερμομέτρηση πού κολλάει;

Ξέρετε από πόσες εκατοντάδες αιτίες μπορεί κάποιος να ανεβάσει θερμοκρασία; :rolleyes:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμομετριση γίνεται τόσο στην ΑΝΕΚ όσο κ στην Μινοαν. Η ερώτηση ειναι στην περίπτωσή που έχεις δεκατα σε αποβιβαζουν;; 

Προς έκπληξη όμως στο ταξίδι φοράνε μασκα μόνο το προσωπικό όλοι οι άλλοι σκουλαρίκι χωρίς το προσωπικό να κάνει τον μπαμπούλα.... Προσωπικη ευθύνη  λοιπόν 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια πιο γενική τοποθέτηση για την κατάσταση , με αφορμή την τελευταία φράση παραπάνω.

Πίσω από τις λέξεις "προσωπική ευθύνη" υπάρχει ένα νόημα που αρκετοί δυστυχώς δεν εχουν κατανοήσει. Χρειάζεται μόλις 5 λεπτά σωστής κριτικής σκέψης για να αναλογιστεί κανείς πως μια πράξη μας μπορεί να επηρεάσει κάποιες ζωές . Παρόλα αυτά λίγοι το αντιλαμβάνονται. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ηλεκτρονικα ειναι για πεταμα!παω τη μαμα μου στο νοσοκομειο πριν 3 μηνες την μετρανε με ηλεκτρονικο 36.8 στη διαλογη ασθενων κ μετα τη πανε παθολογικη για εξετασεις κ τα λοιπα εχουν περασει  απο πανω 5 γιατροι χωρις μασκα κ καποιος σκεφτεται κ της βαζει το κλασσικο κ εχει 39.5!τη ξαναμετρανε κ με το πρωτο θερμομετρο που τη μετρησαν αλλα κ με αλλο ηλεκτρονικο παλι 36.8...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως γίνεται αντιληπτό, δεν μπορεί η θερμομέτρηση να γίνεται με αναλογικά θερμόμετρα μασχάλης.

Εάν όντως τα πιστολια θερμομέτρησης είναι ανακριβή, τότε πάμε στην ακριβή λύση των θερμικών καμερών, αλλά ουδείς θα το κάνει αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακοινώθηκε πριν λίγο πως η χρήση μάσκας γίνεται υποχρεωτική και στους εξωτερικούς χώρους των πλοίων. Αυτό μέχρι τις 18 Αυγούστου. Βέβαια είχα την εντύπωση πως ήταν εξ αρχής υποχρεωτική ,όταν ανακοινώθηκαν τα μέτρα για τα πλοία αλλά τέλος πάντων.

Edited by Svo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι να παω με το Χίος μέχρι Καστελόριζο να ευχαριστηθώ ταξίδι μασκαρεμένος 22 ώρες 🤣🤣🤟

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Svo said:

Ανακοινώθηκε πριν λίγο πως η χρήση μάσκας γίνεται υποχρεωτική και στους εξωτερικούς χώρους των πλοίων. Αυτό μέχρι τις 18 Αυγούστου. Βέβαια είχα την εντύπωση πως ήταν εξ αρχής υποχρεωτική ,όταν ανακοινώθηκαν τα μέτρα για τα πλοία αλλά τέλος πάντων.

Ήταν υποχρεωτική για τους εσωτερικούς χώρους. Για τους εξωτερικούς υπήρχε μια σύσταση από όλους τους αρμόδιους αλλά δεν ήταν υποχρεωτική. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο ΦΕΚ δεν αναφερόταν ποτέ συγκεκριμένα για τα πλοία.

 

Υπήρχε ένα φυλλάδιο του ΥΕΝ με τίτλο Οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στα επιβατηγά και επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία που εκτελούν θαλάσσιες ενδομεταφορές καθώς και των υπό ελληνική σημαία διεθνών πλόων (πλην των ιδιωτικών πλοίων αναψυχής και των επαγγελματικών τουριστικών πλοίων), μετά την άρση των
περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19
, που έλεγε για τα μέτρα αναφέροντας:

τους κανονισμούς και τα προληπτικά μέτρα επί του πλοίου (π.χ. υποχρεωτική χρήση
υφασμάτινης μάσκας1
 σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους τις οποίες
θα προμηθεύονται οι ίδιοι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτές οι οδηγίες τοποθετήθηκαν  τον Μάιο με την απελευθέρωση των ταξιδιών με πλοία από το σύνολο των επιβατών. Προφανώς υπήρξαν αντιδράσεις για τους εξωτερικούς χώρους και παρέμεινε είτε σιωπηρά είτε φανερά η υποχρέωση για χρήση μάσκας μόνον στους εσωτερικούς χώρους. Γι αυτό άλλωστε ο αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας έλεγε ότι στα καταστρώματα δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας στις 18/7/2020 https://www.efsyn.gr/node/252633

Άλλωστε αν με οποιοδήποτε τρόπο ήταν υποχρεωτική η χρήση μάσκας στα καταστρώματα δεν θα υπήρχε τώρα κάποιος λόγος να την καταστήσουν υποχρεωτική σήμερα και σε αυτούς τους χώρους. Απλά μια υπενθύμιση θα έκαναν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...