Jump to content
Shipfriends

COVID-19 || Επιπτώσεις σε ναυτιλία, ακτοπλοΐα, τουρισμό, μεταφορές κ.λ.π.


Recommended Posts

Στη Φλώριδα και σε άλλες πολιτείες 5000 € πρόστιμο στα μαγαζιά που ζητάνε πιστοποιητικό ή τεστ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα νησιά αναμένεται τις επόμενες μέρες να αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα επειδή όλος αυτός ο κόσμος που λείπει θα γυρίσει από τις διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

Costa Diadema & Costa Fascinosa που πήγαν μπας και βγάλουν κανένα σπασμένο τώρα τον χειμώνα στη Βραζιλία- Λατινική Αμερική , cancelαραν τις κρουαζιέρες μέχρι τουλάχιστον τις 21-1-2022 λόγω κρουσμάτων σε επιβάτες και πλήρωμα.

Ομοίως και για το Costa Firenze που δραστηριοποιείται στο Dubai έχει σταματήσει μέχρι το Σάββατο τις κρουαζιέρες και βλέπουμε.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με το άρθρο 1 του ΦΕΚ 1099/Β/11-3-2022 στο οποίο δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 14709 , το πρωτόκολλο των ακτοπλοϊκών πλοιων απο σήμερα το πρωί και ώρα 06:00 μέχρι τουλάχιστον τις 21/3 το πρωτόκολλο επιβατών αυξάνεται στο 100%

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε σημερινό άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, αναφέρεται πως η επανεκκίνηση του Arcadia της P&O έχει πάει πίσω για τις 5 Ιουλίου. Και ο λόγος είναι πως δεν βρίσκουν πλήρωμα για το πλοίο, όσο κι αν αυτό ακούγεται απίστευτο. Οι πηγές της εφημερίδας στις Φιλιππίνες αναφέρουν πως πολλοί από τους ναυτικούς που τα τελευταία 2+ χρόνια δεν έβρισκαν πια δουλειά στα κρουαζιερόπλοια έχουν συνεχίσει αλλιώς τις ζωές τους. Αξιωματικοί γέφυρας και μηχανής στράφηκαν σε άλλους τύπους πλοίων ενώ μεγάλο ποσοστό από το ξενοδοχειακό προσωπικό έχει βρεί πια δουλειά στη στεριά και δεν είναι διατεθειμένοι να γυρίσουν σε μια βιομηχανία κρουαζιέρας που μπορεί να ανακάμψει, μπορεί και όχι.

 

Στο κομμάτι γέφυρα/μηχανή φαίνεται να υπάρχει έλλειψη ικανών υποψηφίων γενικά, στο ξενοδοχειακό κομμάτι υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Έλα όμως που δεν προλαβαίνουν οι σχολές στις Φιλιππίνες να πιστοποιήσουν τους ναυτικούς σε αυτά που ζητάει η STCW. Βάλτε και τα προβλήματα σε Ρωσία και Ουκρανία, η όλη εικόνα είναι ιδιαίτερα περίπλοκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πάμε πάλι μια από τα ίδια. Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, το Coral Princess που με πλεόν των 2 χιλιάδων επιβατών πλέει πρός το Σίδνευ της Αυστραλίας, έχει επάνω του τουλάχιστον 100 επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοιού. Οι Αυστραλοί απαγορεύουν στο πλήρωμα να αποβιβαστεί ενώ οι επιβάτες θα βγούν μόνο μετά από αρνητικό τέστ. Δεν ξέρω αν τελειώνει η συγκεκριμένη κρουαζιέρα εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/777-blue-star-paros-imo-9241774/?do=findComment&comment=348491

Η μάσκα είναι όντως νόμος του κράτους και επιβάλλεται η χρήση της μεταξύ άλλων και στα πλοία . 
Η μόνη διαφορά ειναι οτι τα πληρώματα δεν έχουν αστυνομικά καθήκοντα και σε αυτο το πλαίσιο η αρμοδιότητα τους περιορίζεται σε συστάσεις , ανακοινώσεις και υπενθυμίσεις για την υποχρεωτικότητα της στο πλοίο , κλπ κι όχι στην επιβολή του νόμου γιατί δεν έχουν την δυνατότητα να επιβάλλουν κυρώσεις στην περίπτωση παράβασης η ανυπακοής !!! 
Πάντως σε πρόσφατο ταξίδι μου , η χρήση της μάσκας απο επιβάτες,  στην καλύτερη περιπτωση να προστάτευαν το πηγούνι απο τον κορωνοιο . Σε κάτι άλλες περιπτώσεις , σε συστάσεις του πληρώματος προς αυτούς που δεν φορούσαν μάσκα οι απαντήσεις ήταν του τύπου και εσένα τι σε νοιάζει αφού εσύ φοράς , εμείς κάναμε τα εμβολια για να μην φοράμε και άλλες παρόμοιου τύπου   . 

Edited by proud_ionian
Μεταφορά, προσθήκη λινκ στο προηγούμενο
Link to comment
Share on other sites

Οι αξιωματικοί του πλοίου έχουν κάθε αρμοδιότητα να απαγορέψουν την επιβίβαση σε όποιον επιβάτη δεν ακολουθεί τους κανόνες. Μετά τον απόπλου εκτός από συστάσεις το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ενημερώσουν την λιμενική αρχή για την επιβολή κυρώσεων... Από εκεί και πέρα (άσχετα με μάσκες κτλ) έχουν κάθε αρμοδιότητα να πράξουν ότι κρίνεται σκόπιμο ώστε να ακινητοποιήσουν και να περιορίσουν έναν επιβάτη (πχ είναι επιθετικός) και να τον παραδώσουν στις αρχές.

Όσων αφορά όλες τις εταιρίες του ομίλου η απαγόρευση επιβίβασης για την συγκεκριμένη περίπτωση ορίζεται σαφώς στους γενικούς όρους ταξιδιού.

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι δεν έφερα μάσκα και ότι όφειλα να φέρω συμφωνώ πως έκανα λάθος και καλά έπραξε ο συγκεκριμένος αξιωματικός και δε με άφησε να επιβιβαστώ.Όμως η άσχημη συμπεριφορά,το νταβατζιλίκι,οι φωνές και η ειρωνία από τη reception δεν αρμόζουν σε πελάτες και δη σε πελάτες που έχουν πληρώσει ένα σκασμό λεφτά στα συγκεκριμένα μονοπώλια εδώ και 20+ χρόνια..

Link to comment
Share on other sites

Έτερον εκάτερον. Η κακή συμπεριφορά είναι καταδικαστέα σε κάθε περίπτωση. Το μόνο ελαφρυντικό που μπορώ να δώσω (χωρίς να δικαιολογεί κακές συμπεριφορές) είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν ακούσει απίστευτα πράγματα αυτά τα τρία καλοκαίρια του κορονοϊού. Τα πληρώματα έχουν επιφορτιστεί με μία ακόμα αρμοδιότητα (στον ήδη μεγάλο φόρτο εργασίας) η οποία είναι μάλιστα πολύ ψυχοφθόρα γιατί αφορά την επιβολή ενός μέτρου.

Edited by mikoud
Link to comment
Share on other sites

Καλά τώρα λες και τα πληρώματα είναι αθώες περιστερές. Έχω δεί κατ'επανάληψη είτε στο γκαράζ αλλά και σε κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους με μάσκα μεν αλλά σε διακοσμητική θέση.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν είπα ότι είναι αθώες περιστέρες, ένα ελαφρυντικό έδωσα το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις ισχύει. Οι εργαζόμενοι είναι μέρος της κοινωνίας οπότε αναλογικά θα βλέπεις και αντίστοιχη συμπεριφορά. Παραμένει όμως το γεγονός ότι ορισμένοι έχουν επιφορτιστεί με μία ψυχοφθόρα αρμοδιότητα.

Έχω τύχει σε πέρασμα Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα την ίδια στιγμή οι μισοί ναύτες να είναι χωρίς μάσκες και ένας κακομοίρης στο σαλόνι να προσπαθεί να πείσει τους επιβάτες να φορέσουν τη μάσκα. Κάποιοι συνάδελφοί του περνούσαν επιδεικτικά μπροστά του χωρίς μάσκα ενώ του είχε δωθεί άνωθεν εντολή να κάνει σχετικές επισημάνσεις στους επιβάτες. Προφανώς και άκουγε τα εξ αμάξης από τον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

Το γεγονός ότι δεν έφερα μάσκα και ότι όφειλα να φέρω συμφωνώ πως έκανα λάθος και καλά έπραξε ο συγκεκριμένος αξιωματικός και δε με άφησε να επιβιβαστώ.Όμως η άσχημη συμπεριφορά,το νταβατζιλίκι,οι φωνές και η ειρωνία από τη reception δεν αρμόζουν σε πελάτες και δη σε πελάτες που έχουν πληρώσει ένα σκασμό λεφτά στα συγκεκριμένα μονοπώλια εδώ και 20+ χρόνια..

Τα χρηματα ομως εξαργυρωθηκαν σε ναυτικα μιλια κοινως ταξιδια σωστα? Μονο εσας ειρωνευτηκε η υποδοχη και ο Αξιωματικος ή και αλλους?

Link to comment
Share on other sites

Εχω ταξιδεψει με 3 εταιρειες φετος εκτος blue star...ισχυει η υποχρεωτικη μασκα στους εσωτερικους χωρους??κανενας απο το πληρωμα στις 3 αυτες εταιρειες δεν φοραγε...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/9/2020 at 12:42 PM, Nick the Greek said:

Δεν την πάνε καθόλου καλά οι υπηρεσίες:D την Princess Cruises(Carnival). Έσκασε ένα θέμα (και) με το Ruby Princess στην Αυστραλία. Το πλοίο έπιασε στο Sydney στις 19 Μαρτίου και οι Αρχές επέτρεψαν την αποβίβαση 2,700 επιβάτών. Έλα όμως που έκτοτε ούτε λίγο, ούτε πολύ 11 άτομα από αυτούς που αποβιβάστηκαν είναι ήδη νεκροί λόγω κορωνοιού. Κάτι που φυσικά έχει βαρέσει καμπανάκια με συνέπεια να έχει ξεκινήσει "κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση"(που λέμε και στη bella Grecia) στις συνθήκες που έγιναν αυτοί οι θάνατοι. Στα πλαίσια αυτού, η Αστυνομία αφαίρεσε από το πλοίο ηλεκτρονικά αρχεία και τέλος πάντων εμπλέκεται και το πλοίο αλλά και η εταιρεία στη διαδικασία. Φυσικά αν οι Αρχές ήξεραν την κατάσταση και πάραυτα επέτρεψαν την αποβίβαση, τι φταίει το πλοίο? Ας μην είμαι άδικος όμως κι ανοίξω στο στόμα μου για τους Αυστραλοί, ας δούμε τι θα βγάλει το ινβεστιγκέσιο.

 

Η υπόθεση φτάνει πλέον στο ακροατήριο με εκατοντάδες μηνύσεις εναντίον Princess Cruises και Carnival από τους Αυστραλούς επιβάτες. Οι ενάγοντες υποστηρίζουν πως ήταν εγκληματική αμέλεια να συνεχίζουν να κάνουν κρουαζιέρες τα πλοία γνωρίζοντας την κατάσταση. Μάλιστα μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι προσπάθησε το πλοίο να προμηθευτεί μάσκες, δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν όμως επαρκή ποσότητα με συνέπεια πολλοί επιβάτες να ταξιδέψουν χωρίς μάσκες. Την ίδια στιγμή η εταιρεία ισχυρίζεται πως οι επιβάτες ήξεραν πολύ καλά που έμπλεκαν, με απλά λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...