gpan Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Συγνώμη αλλα δεν ειχα δει την είδηση Νηρέα, οταν το εμαθα κοιταξα στο τοπικ του πλοίου αν το εχουμε αναφερει κ το εβαλα.
nautikos Posted September 1, 2007 Posted September 1, 2007 Απο τις αρχες του ετους το πλοιο εκτελει δρομολογια μεταξυ Κινας - Βιετναμ και συγκεκριμενα αναμεσα στα λιμανια Hainan (China) και Ha Long Bay (Vietnam).
enas chiotis Posted March 2, 2008 Posted March 2, 2008 Και φέρεται να έχει πάρει το όνομα MORNING SHINE.
Nick the Greek Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 Τα δρομολογια ομως εχουν πια αλλαξει. Το πλοιο κινειται μεταξυ Κινας και Νοτιας Κορεας αι συγκεκριμενα μεταξυ Beihei, Zhoushan στην Κινα και Yosu, Busan στην Κορεα.
ngbyron Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 υπαρχει καμια foto του πλοιου οπως ειναι τωρα?
NHSOS XIOS Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 H μεταφραση παντως δεν το βγαζει για PEGASUS που ειναι το ΑΠΤΕΡΑ.Το λεει ferry Fuji Maru,που ισως να ειναι το EL GRECO.Δεν ξερω ακριβως τι γινεται με αυτα τα δυο,τα ειδα και εγω χτες σε καποιες φωτο αλλα εχω χασει την μπαλα ποιο ειναι ποιο
yoryos Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 καλημερες, το ΑΠΤΕΡΑ ηταν πολυ περιεργο εσωτερικα και η διαρυθμιση των εσ. χωρων ηταν εντελως διαφορετικη απο τα αλλα μετασκευασμένα που πανω κατω ειχαν ολα τα σαλονια και εστιατορια στη σειρα στο ιδιο καταστρωμα. Ειχε και περιεργη διαταξη στο πανω γκαραζ κατι σαν του ΡΟΔΟΣ. Ηταν ομως πολυ γρηγορο για την εποχη του, οσες φορες ταξιδεψα με αυτο ηταν σωστο στον καιρο και μεσα επικρατουσε η οικογενειακη και ζεστη ατμοσφαιρα της ΑΝΕΚ. Οταν εφυγε απο τα Χανια δεν λησμονηθηκε γιατι επισκιαστηκε από το δίδυμο ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ που τοτε ηταν υπερ κρουιζ φερρυ! Στη Σουδα εδενε οριζοντια στο λιμανι και οχι καθετα οπως το ΚΡΗΤΗ και γεμιζε με το ολολευκο χρωμα και το μουρμουρητο των μηχανων και γεννητριων του ολη τη πολη! Θα παρακαλουσα οποιος εχει φωτογραφιες απο το εσωτερικο του η απο οταν ηταν τη Σουδα να της δημοσιευσει και μοιραστει μαζι μας γιατι ειναι πραγματικα σπανιες!! Καλα ταξιδια
George Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Το ΑΠΤΕΡΑ έφερε τα ονόματα PEGASUS, OSAKA και ΧΑΝΙΑ κατά το παρελθόν. Το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ (αιωνία η μνήμη) λεγόταν FERRY ATSUTA. To επίσης αδελφό τους SEA TRAILER που πέρασε από τον στόλο της Hellas Ferries σαν roro λεγόταν SHIMA MARU. Οπότε η φωτο που παρέθεσε ο ndimitr93 πιο πάνω μάλλον είναι κάποιο άλλο αδελφό της σειράς που δεν χάνουμε και τίποτα να αναζητήσουμε
NHSOS XIOS Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Νομιζω παντως οτι το ΑΠΤΕΡΑ εχει παροπλιστει/διαλυθει? γιατι δεν βρισκονται τιποτα παραπανω πληροφοριες(εταιρια/δρομολογια)για περα απο τον Μαιο του 2010.Να εχει αλλαξει ονομα το αποκλειω αφου η αναζητηση του ΙΜΟ δινει αποτελεσμα παντα το MORNING SHINE.
Nick the Greek Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Τελευταία θέαση στο AIS στις 18 Αυγούστου 2010 στη Wakayama της Ιαπωνίας.
proud_ionian Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 συμφωνα με το ferries of southern europe, πουληθηκε στην κινα για scrap.
George Posted May 18, 2011 Posted May 18, 2011 Τη μέρα που ο proud μας ανέφερε ότι το πλοίο πουλήθηκε για σκραπ, εκείνο προσάραζε στην εξοτική...παραλία του διαλυτηρίου.
proud_ionian Posted June 28, 2011 Posted June 28, 2011 το πιο γνωστο μπαουλο του πειραια, το πλοιο που εβαλε sponsons πολυ πριν το απαιτησει η "στοκχολμη" σε 3 χαρακτηριστικες του ποζες στον Πειραια το 1995 και το 2004
Nick the Greek Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 Θυμάται κανείς ποιά ήταν η χωρητικότητα αυτής της σειράς, και εννοώ τα Άπτερα / Ελ Γκρέκο / Seatrailer σε φορτηγά ή/και ΙΧ? Διαφορετικές μετασκευές προφανώς, οπότε φαντάζομαι και λίγο διαφορετικά νούμερα σε κάθε περίπτωση.
MILTIADIS Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 (edited) Για 500 οχηματα κανει λογο το φυλλαδιο της ΑΝΕΚ του σωτηριου ετους 2000 οποτε χοντρικα πρεπει να ειχαν ιδια χωρητικοτητα περιπου με το Πρεβελης. Edited August 17, 2019 by MILTIADIS
nomikos Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 Ελ Γκρεκο και Δαιδαλος θυμαμαι πως ειχαν πανω γκαραζ για ιχ μεσα στις καμπινες οπως και ο Πρεβελης.Το Δαιδαλος ομως εχω δει σε φωτογραφια ειχε και ενα υπογειο γκαραζ για ιχ κατι το οποιο θεωρω εντυπωσιακο για γιαπονεζικο μετασκευασμενο.
Nereus Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 On 8/17/2019 at 9:01 PM, Nick the Greek said: Θυμάται κανείς ποιά ήταν η χωρητικότητα αυτής της σειράς, και εννοώ τα Άπτερα / Ελ Γκρέκο / Seatrailer σε φορτηγά ή/και ΙΧ? Διαφορετικές μετασκευές προφανώς, οπότε φαντάζομαι και λίγο διαφορετικά νούμερα σε κάθε περίπτωση. 500 αυτοκίνητα 960 Lane meters On 8/18/2019 at 1:47 PM, Katso said: Από ταχύτητες πώς πήγαινε; 21.5 το έδιναν αλλά στα μέρη μας δούλευε πιο κάτω απ ότι θυμάμαι
miko mission Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 On 8/17/2019 at 11:19 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ελ Γκρεκο και Δαιδαλος θυμαμαι πως ειχαν πανω γκαραζ για ιχ μεσα στις καμπινες οπως και ο Πρεβελης.Το Δαιδαλος ομως εχω δει σε φωτογραφια ειχε και ενα υπογειο γκαραζ για ιχ κατι το οποιο θεωρω εντυπωσιακο για γιαπονεζικο μετασκευασμενο. οχι μονο ειχε αλλα επερνε και φορτηγα ,ηταν βεβαια αναμεσα στις καμπινες
Petros P Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Iδου η ράμπα για το κάτω γκαράζ. και ολο το γκαράζ του Δαίδαλου,αρα και το απτερα θα εμοοιαζε πριν το μεγάλωμα
polmyt Posted May 14, 2020 Posted May 14, 2020 Να το και στο Περαμα, πριν μια 15ετια Δεν ειναι η καλυτερη φωτο του πλοιου αλλα αξιζει να δουμε ποσο αθλια φαινονται τα sponsons απο αυτη τη γωνια
nomikos Posted May 15, 2020 Posted May 15, 2020 Γνωρίζει κανείς πως ήταν η διάταξη των εσωτερικών του χώρων;
Svo Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Ένα πλοίο που ποτέ δεν κατάφερα να ταξιδέψω και το έβλεπα πάντοτε με δέος λόγο της χαρακτηριστικότατης φιγούρας του. Κάτι η πρύμνη κάτι αυτή η πλώρη με έκαναν να το αγαπώ . Πάλι καλά που υπάρχει και το Vehicle Simulator και το ταξιδεύω εικονικά 🙂.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now